Operátoři bojují o co největší image

Diskuze čtenářů k článku

Travi  |  03. 02. 2004 20:37

S timhle clankem plne souhlasim

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
aleš  |  03. 08. 2003 11:20

v Orlí 3 v Brně ( WWW.NEJLEVNEJSITELEFONY.CZ) jsem koupil ja a spousta mejch znamejch fakt hodne telefonu a vzdycky tam ty kluci byli uplne v pohode. Jednou mi vyresili telefon na zaruku GRATIS i 2 mesice po zaruce. Maji tam dovozovky, fakt za super ceny, s navodama se vsim. Super poradej, vedi o cem mluvej. A v posledni dobe tam maji za ceny LEPSI nez se prodavaj dovozovky CESKY VECI!!!!!! Me je to v celku jedno, dovozovka, jako ceskej hlavne kdyz to poresej. A to mi vzdycky udelali rychle a jeste tam telefony pucujou. Ja doporucuje WWW.NEJLEVNEJSITELEFONY.CZ, tam se dovozovek bat neni treba, protoze se o tebe postaraj lip, nez v celym pegasu a eurotelu (oskar neni operator :)))))... )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
author  |  03. 08. 2003 13:14

Běž do hajzlu. Když si chceš dělat vlastní firmě reklamu, tak si ji zaplať jako každý jiný.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bertoldt.brecht  |  26. 07. 2003 16:41

Dobry clanek! Jen tak naokraj: Pred dvema lety mi pripadalo, ze reklamy na Eurotel a Peages jsou uplne stejne (zpravilo se to s tim kdyz Paegas zacal pouziva T-Ruzovou). Musel jsem nejakou dobu vzpominat kdoze to ma Twist a kdo Go, ty reklamy byly uplne stejny - nejakou sem uvidel a po chvilce jsem si sice vzpominal o co tam slo, akorat sem nevedel jestli to bylo na Pae nebo Euro...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
taky  |  25. 07. 2003 11:47

Oba, a možná všichni, víme, o které reklamě a kterém obchodu se mluví. To jste ovšem doopravdy, pane Hlavenka, nezvolil dobrý příklad. Vím s určitostí, že obsah i forma oné reklamy není výrazem neznalosti, ale naopak hluboké znalosti a koneckonců dlouhá a hluboká příprava této image stála i nemálo peněz.  Ale v pokročilé tržní době už "hedvábná" reklama zdaleka nemá tu účinnost  na "jeansovou" populaci. Skutečnost, že si to velké molochy - v naší sondě Eurotel a T-Mobile - neuvědomily, nesvědčí o jejich dokonalosti, spíše o setrvačnosti.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
george  |  23. 07. 2003 13:13

Není to špatný článek. Zamyslet nad ním by se měli jistě u TMO. To co předvedli po novém roce kolem rušení bezplatných SMS bran z webu bylo opravdu více než amatérské. V současné době je zřejmě trápí nemožnost vyměnit reklamní agenturu nebo celé marketingové oddělení. Jinak si nelze vysvětlit fakt, který zazněl v této diskuzi již několikrát, že jejich reklamy buď vysloveně popuzují a nebo jdou zcela mimo. Jistě nemohou nic udělat s nepříliš povedenou firemní barvou ale s ostatními parametry buď něco rychle udělají a nebo je nečeká nic hezkého.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Noname  |  23. 07. 2003 10:30

Zajímavý článek... Sice žádné převratné informace, ale k zamyšlení rozhodně dobrý!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
thomas  |  23. 07. 2003 13:27

Nějak tady většinu nechápu.... Jste asi vážně všichni retardovaný, včetně redakce. Takovýhle články jsou na nic a pro normální a i trochu nenormální uživatele nic nepřinesou. Většina lidí zde kritizuje za T-mobile a za co? za reklamy... mě se nové reklamy docena líbí a myslím že budou něčím dalším následovaný, něčím lepším. každopádně ta hudba je dobrá, i když málo extravagantní. Srovnávali jste někdy služby?? Myslím že je to docela dost podstatný... T-zones nemá nikdo jiný / teda alterntivu/... Volání je i docela dost levnější než u konkurence...

 

Jsem docela spokojený se svým nevýrazným a nicotným, jak tu zaznělo, operátorem

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  23. 07. 2003 16:09

Byls někdy na oskar.cz? Myslím, že oskarova samoška je víc než lepší alternativa t-zones.
K tomu levnému volání, je nutné doplnit, že při určité skladbě volání je levnější. Když budeš volat 100 % do cizích sítí, asi bys na fakturu dost čuměl (to platí pro všechny operátory kromě Slyším Vás a Dohody).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
1911A1 .45 ACP  |  24. 07. 2003 07:35

Pokud porovnavas T-zones a Oskarovu samoobsluhu, vzdy take prosim zmin, zda to porovnavas u pausalu nepo u predplacenky, protoze u predplacenky ma skladbou nabizenych moznosti bezpochyby navrch Oskarova samoobsluha asi hlavne (ale nejen) diky vypisu hovoru, ale u pausalu v tomto smeru vede naopak T-zones.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  24. 07. 2003 08:02

Hm, to je možné, a v čem je paušálový t-zones lepší než Oskarova samoška? Předpokládám, že máš paušál (i) u Oskara. Paušál jsem u téčka nikdy neměl a za současné situace neplánuju, tak nevím. Vím akorát, jak to vypadá u twistu, v podstatě se z t-zones dají akorát odesílat textovky nebo dezaktivovat hlasovka.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hnusná socka  |  23. 07. 2003 09:12

Znám mnoho lidí, kteří si velmi zakládají na svém čísle 602 (když já jsem měl telefon, neměl ho jen tak někdo), ale potom se ho bojí v zahraničí zvednout, protože je minuta přijatého hovoru stojí kolem 30 Kč. To se mi s Oskarem Odepiš nemůže stát, těch 10 Kč/min. se dá klidně přežít. Ale je to jeden z výsledků cílené reklamy Eurotelu, který by se ještě lépe než u nás uplatnil v Rusku, kde je dobré jedině to, co je přemrštěně drahé a já mohu ukázat, že na to mám. A neznám operátora, který mi u nás dá 40 minut volání do vlastní sítě za symbolických 10,50 Kč/měs.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Uzivatel_vsech_siti  |  23. 07. 2003 00:01

Tak a za tento nazor me asi vetsina lidi co prispivala do diskuze ukamenuje:

Osobne si myslim ze operatori by se misto svych debilnich reklam

meli zajimat o tom v jakem stavu je jejich sit, a podobne. Nekolikrat jsem hlasil problemy s pokrytim, na nekolika mistech a rekli mi jen, abych pouzival externi antenu, konkretne T-Debil. A na jistych mistech, kde nema signal nikdo! a mohli by se predhanet, nema zajem o pokryti zadny z op. Vsak co, chaticky u trati v okruhu cca 7 km, to nema cenu pokryvat... Takze misto penez cpanych do reklam postavit na bilych mistech BTS! tot muj nazor, tot moje rada.

 

 

A TED KAMENUJTE!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dundiel  |  23. 07. 2003 09:16

Proč by tě měl někdo kamenovat? Vždyť je to pravda. Jenže světu nevládnou idealisté, ale komerčně zaměření racionalisté - a těm tohle nevysvětlíš...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
wang  |  23. 07. 2003 09:35

no stavba BTS je tucny naklad a kvuli par lidem to zadny operator nepostavi, ledaze by to byli klicovi zakaznici se slusnou utratou...

to je jako bys chtel po hospodskym v nadrazni restauraci aby dal ke vchodu palmy a rudy koberecek :o)) kdyz ale vi, ze mu to Jarda pobleje a Standa s Tomasem se pred hospodou zase porvou, tak zustane jen u asfaltu  

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Albertus  |  22. 07. 2003 22:49

Jak se firma jmenuje a co má za reklamy mne nezajímá. Za svých 1100Kč (dvě Dohody) mám 600min. volání třeba do pekla a i kdyby se jmenovali třeba "Satan8210" tak jim to podepíšu znova.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  23. 07. 2003 09:27

Diky za duveru ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan  |  22. 07. 2003 22:08

Autorům unikla důležitá okolnost. Časy lovení nových dušiček do mobilních sítě jsou pryč. Už není koho lovit. Navíc dnes neexistuje větší skupina zákazníků, kterou je možné přetáhnout. Většina si už vybrala toho svého. Pokud dnes někdo změní operátora, pak jedině proto, že ho ten stávající mimořádně naštval (trochu se o to pokoušel začátkem roku Peagas, dost mu to šlo, ale i tak nevyvolal žádné masové odchody, i když z perspektivy internetové komunity to možná tak vypadalo). S tím reklama nic nenadělá. Smysl má propagovat jenom konkrétní produkty s cílem zvednout ARPU.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
rex  |  23. 07. 2003 09:07

mily jane, zda se ze ve veci odchodu uzivatelu pegasa jsi prilis ovlivneny reklamou (vse co rika mr. hajek je samozrejme reklama na t.)

pracoval jsem v te dobe v oskarove obchode v brne. denne k nam chodily desitky lidi s tim, ze "maji pegasa tarif ten a ten, a chcou podobny od oskara". vetsinou to byly nejvyssi tarify, spis nez twisty. a to je jeden obchudek v jednom meste. vetsina nakupu probiha pres oskarlinku.

ale samozrejme mr. hajek rekne, ze k zadnymu odlivu nedoslo. cos tak cekal?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
holba  |  22. 07. 2003 20:32

Článek opravdu nepřináší mnoho nového, spíše se jedná o konstatování všeobecně známých skutečností. Snad se jen sluší dodat, že nejvýrazněji profilovanou image má právě Oskar a všechny jeho reklamy do ní vhodně zapadají .

Jinak ale porovnávat a vybírat si operátora ( stejně jako třeba výrobce pracího prášku ) podle reklamy či image je poněkud scestné a činí-li tak někdo ( nedejbože v obou případech), dobře mu tak. Na vzájemné srovnání a porovnání výhodnosti jsou myslím k dispozici objektivnější kriteria.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  23. 07. 2003 09:42

No tak s tímto bych až tak nesouhlasil. Eurotel dle mého názoru těží především a hlavně z reklamy. Jinak si nedovedu vysvětlit, že má tolik zákazníků a už vůbec nechápu, jak si v současné době můžou průměrní (obyčejní) lidé tohoto operátora pořídit. Pokud beru v úvahu, že jsem v místě, kde mají všichni stejné pokrytí, využívám telefon na volání a psaní přibližně stejně, utratím od 300 - 1500 Kč tak si přece nemůžu vybrat Eurotel. A hleďme, stále se najde neuvěřitelná spousta lidí, kteří takto postupují.

Tedy bych řekl, že hlavně a především Eurotel může vděčit své reklamě, že má tolik zákazníků a že si ho stále někdo pořídí. Ať se nám to líbí nebo ne...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
holba  |  24. 07. 2003 21:33

Bohužel, něco na tom bude, holt velké procento lidí sebou nechá rádo manipulovat, ať už tendenčním TV zpravodajstvím, přiblblými seriály a TV novelami a podobně, takže se vlastně ani není čemu divit, že než by si v klidu porovnali nabídky všech operátorů, pod vlivem reklamy se rozhodnou pro to nejméně výhodné řešení... No když se jim chcou platit několikasetprocentní příplatky Eurotelu za "kvalitu", ať tedy platí

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jarda  |  25. 07. 2003 13:29

Možná se někdo rozhodne podle toho do které sítě volá nejčastěji a pak mu může i Eurotel vyjít nejvýhodněji...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pepa  |  22. 07. 2003 16:58

Ze si T-Mobile "zvyšuje prestiž (např. partnerstvím fotbalové reprezentace)" To si delate srandu! Vzdyt fotbal to je zabava pro masy, rozhodne nic, co by mohlo zvysit prestiz. To, ze Eurotel sponzoruje hokej, sice neni o moc lepsi, ale aspon nasi hokejiste za neco stoji. Ale ta banda cutalistu, ktera se neumi ani vyjadrit jednou srozumitelnou vetou... Znovu opakuji. To neni prestiz! Co tak zkusit sponzoring golfovych turnaju, pola, squashe nebo automobilovych zavodu???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  22. 07. 2003 17:45

2Pepa: Eurotel sponzoruje golfovou sérii PGA Open ... no a ani o tom (asi) nevíš... za to víš,že sponzoruje hokej a že T-Mobile fotbal ..........

dejv

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
holba  |  22. 07. 2003 19:38

a ty zas asi nevíš, že TMO sponzoruje třeba i zmiňovaný golf

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  22. 07. 2003 23:40

2holba: Měl sem tušení, že i T-Mobile má "svůj" turnaj .... ale něchtělo se mi hledat konkrétní info, abych nebyl za blba pokud by to byla pravda. Abych pravdu řekl golf je mi úplně ukradenej

dejv

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
holba  |  24. 07. 2003 21:44

Tak to mi mluvíš z duše-golf je mi naprosto fuck a jen s pobavením sleduju, jak se ho kvůli image či čemu snaží každý zbohatlík či přeplácený sportovec hrát

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Gumby  |  22. 07. 2003 15:45

Jak pravil Mardoša: "I myč oken má svou image".

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pedro  |  22. 07. 2003 15:16

Pravda, Paegas se stal s příchodem Oskara trochu out. Neměl svůj brand. Takže se spojil s t-mobile a teď hraje na to, že je světový (viz jejich reklamy na začátku, Graffová a tuším Agassi).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
wang  |  23. 07. 2003 09:29

nesmysl, jsi mimo...t-mobile byla pouze zmena brandu, nikoliv vlastnicka,  akcionarem byl DT jiz predtim

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
aleš  |  03. 08. 2003 11:19

v Orlí 3 v Brně ( WWW.NEJLEVNEJSITELEFONY.CZ) jsem koupil ja a spousta mejch znamejch fakt hodne telefonu a vzdycky tam ty kluci byli uplne v pohode. Jednou mi vyresili telefon na zaruku GRATIS i 2 mesice po zaruce. Maji tam dovozovky, fakt za super ceny, s navodama se vsim. Super poradej, vedi o cem mluvej. A v posledni dobe tam maji za ceny LEPSI nez se prodavaj dovozovky CESKY VECI!!!!!! Me je to v celku jedno, dovozovka, jako ceskej hlavne kdyz to poresej. A to mi vzdycky udelali rychle a jeste tam telefony pucujou. Ja doporucuje WWW.NEJLEVNEJSITELEFONY.CZ, tam se dovozovek bat neni treba, protoze se o tebe postaraj lip, nez v celym pegasu a eurotelu (oskar neni operator :)))))... )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
drzhor  |  22. 07. 2003 14:48

Spolu s dalšímí lidmi jsem s hrůzou zjistil že přes 30 hodin nejednou internetové adresy www.icq.com a nejde se ani přihlásit na messenger www.icq.com... Volal jsem na EUROTEL a strávil min. 3 hodiny vyřizováním.. vždy stejný výsledek u nich neni chyba.
probíhalo to následovně:
* nejdříve tvrdili že je asi výpadek na icq.... (to jsem vyvrátil přes tele2 se normálně zalogu a fungují i icq stránky....)
* potom mi tvrdili že asi nepodporuje icq gprs přenos dat (taky jsem vyvrátil na OSKARU gprs normáně funguje)

momentálně jsem bezradný... nevím co dál...
icq se da rozchodit přes jabber ale co když narazím na další stránky???

nejsem v problému osamocen mám dalších 6 lidi co mají úplně stejný problém.
ikdyž u gprs není zaručené skoro nic tak přeci jenom ten internet by měl fungovat NE??

vaclav fiala

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ed  |  22. 07. 2003 15:24

Icq nepužívám, ale mám připojení přes GPRS ET tak jsem vyzkoušel www.icq.com a fakt to nejede!!!! Takže mě si můžeš taky připočítat k těm 6 lidem co jim to nejede:)))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mask  |  22. 07. 2003 16:20

stejně mne tohle postihlo včera a dnes(22.7.)Přihlášení na ICQ nefukční,server ICQ nelze najít.Po 16 hodině vše začalo fungovat jako dřív.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Archandel_Gabriel  |  22. 07. 2003 12:53

To marek si komercni devka (smazte mu nekdo tu reklamu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek  |  22. 07. 2003 12:32

Kdybyste někdo chtěl nový mobil nebo spoustu dalších skvělých cen, mrkněte na www.eu-profit.com Rozdávají je tam skoro zadarmo!! Alespoň vidíte, že i super věci potřebují reklamu:)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zdeněk  |  22. 07. 2003 11:12

Souhlasím s autorem,také myslím že to tak nějak je.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  22. 07. 2003 10:42

Můžu vědět, co znamená "největší image" ?

Nejvýraznější, nejosobitější bych pochopil, ale největší image????

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Brumla  |  22. 07. 2003 10:40

Nekdy pred 14 dnema Mobilmania sbirala dotazy na mluvciho TMobilu. Ptal jsem se tam, jak se TMo chce profilovat. Jakou chce mit konkurencni vyhodu. Evidentne v cene ani v image sanci nema a do niceho dalsiho vyraznyho se nepousti. Tim padem nema poradnou cilovou skupinu, segment trhu.... Je to jinymi slovy totez co v tomto clanku.

Kdy budou odpovedi mluvciho TMo? Zajimalo by me jak to vidi samo TMo. Cesta typu 'my si stale myslime ze mame nejvyssi pomer cena/vykon', kterou jednu chvili pan Hajek razil, se mi zda zcestna a neudrzitelna. S takovou strategii lze pouze doufat, ze TMo neco vymysli driv, nez se z nej stane ohryzek, okousany z jedne strany Oskarem a z druhe Eurotelem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  22. 07. 2003 11:22

To neni 14 dnu, ale tak mesic. Jak ten cas leti...
Ptal jsem se na totez, pry je teprve tridi. Ja myslim, ze driv nez v zari nebudou, pokud vubec budou

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MoB  |  22. 07. 2003 11:39

Asi to ani MM ani TMO nezajima: MM potrebovala par pageviews navic, TMO na zakazniky kasle, takze vo co gou?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zdenek  |  22. 07. 2003 12:45

hm, je vidět, že nevíte, co se chystá... budiž vám odpuštěno

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
A501  |  22. 07. 2003 13:46

To co se chystá je na veřejnosti zatím věcí dohadů a šeptandy. Hodnotíme teď současný stav i když každý musí zvážit možnost rizika s nepříjemnými změnami. 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Patrik Silhavy  |  23. 07. 2003 12:03

Co by se melo chystat?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Helmut Niederman  |  22. 07. 2003 10:32

Když vidím na TV nějaký reklamní spot, automaticky televizi vypinám, nebo přepínám na jiný kanál. Reklamy jsou už v dnešní době tak otravné, že bych je přirovnal k dealerům Herbalife, kteří neustále obtěžují člověka. To už je lepší poslouchat svědky jehovovi, než nějakou tv reklamu. Když padla železná opona v roce 1990, byly reklamy na počátku opravdu vtipné, dnes už jsou vlezlé, tak jako reklama TV NOVA na roztančené léto.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mr.  |  22. 07. 2003 14:30

Poprve castecne souhlasim. Na reklamy necucim, vymyva to mozek. Znam lepsi zabavu. Na bedne mam "obraz v obraze", takze jakmile skoci reklama, program jde do maleho okna a hlavni okno prepinam treba na hudebni kanal.
At si vnucuji bajecne vlozky nebo pokryti o ktere se muzete oprit nekomu jinemu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kačer  |  22. 07. 2003 10:15

Reklamy:

Eurotel má pěknou písničku a moc se mi líbí

T-Mobile --- jedním uchem dovnitř a druhým ven,. FUJ

Oskar  má vtipné reklamy

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Thera  |  22. 07. 2003 09:59

Přestože pociťuji snobismus v reklamach TMO a Eur, na festivalu v K. Varech Eur dle mého názoru zabodovat. Pocit "více volnosti" v kombinaci s péčí o zákazníky a širokou nabídkou datových přenosů mě přinutil dokonce nahlédnou do jejich ceníku. Ten mě samozřejmě vrátil na zem, takze u Oskara zustanu. Chapu ale, ze pokud nekomu nezalezi na korune, je u nej prestiz společnosti důležitá. Eur "benefit" reklama se nese v podobnem duchu. Spise potesi stálé spokojené zákazníky ("Milé"), nez zlaka nove šetřílky ("Nejdřív musím provolat a zaplatit a až potom dostanu minuty/benzín/večeře").

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zdenek  |  22. 07. 2003 10:03

Pocity z reklamy UT na Benefit chápu... při drahém volání

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
wang  |  22. 07. 2003 10:54

to vis, to cemu se rika cusotmer care u ET a TM, to u oskara temer neznaji, taxe tomu rika snobismus  Samozrejme je ale jasne, ze si zakaznik tu peci velmi dobre zaplati...je asi levnejsi volat pres oskara, ale dovolavej se tam 15 minut na infolinku..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tomket  |  22. 07. 2003 11:15

Netvrdím, že k infolince Oskara nemám výhrady, ale 15 minut?? To tak před dvěma rokama z Oskarty. Ale pořád mi připadá lepší tam chvíli viset (co vím, tak maximálně okolo minuty, z tarifu), než aby ta plechová huba při vytížení operátorů zavěsila a zákazník to zkoušel znovu a znovu (T-Mobile tuhle zimu, když oznámili jejich úžasné změny).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Adam  |  22. 07. 2003 11:32

Proboha a proc bych mel volat na infolinku? Toto kriterium u volby operatora fakt nechapu. A stejne vetsina veci, co vam na infolince reknou je i nekde na webu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fido  |  22. 07. 2003 15:32

Operatora bych asi podle infolinky nevybiral. Ale kdyz uz je o tom rec, v tomhle si operatori muzou podat ruce. Infolinky vsech operatoru maji co zlepsovat a ani jedna neni na prilis vysoke urovni.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Krong  |  22. 07. 2003 12:07

Tak to ja mam zase trochu jinou zkusenost s infolinkou - u oskara (pausal...v tom to mozna bude) mi to pri poslednich 3 volanich zvednuli do 10s (naposled volano v nedeli)...u twistu 2 hodiny neustaleho zavesovani ze strany jejich automatu...pak jsem tam zavolal za penize z Oskara...prijmou ten hovor ihned....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  22. 07. 2003 12:19

Ja si myslim, ze pece o zakaznika je u vsech operatoru temer shodna. Mam OS asi tak rok a pul, teprve pred rokem jsem presel na tarif. Provolam tak nak normalne, rekneme 600-800kc/mes. I pres to me uz asi 4x kontaktovali a dostal jsem postupne dalsi simku (pro pritelkyni) zadarmo, roaming, 50 sms....

Jinak na oskarlince jsem nasel dobrou zkratku, mate li naky problem, je dobre postupovat jako pri nahlaseni odcizene sim/problemy se siti....operator se ozve do 5 vterin )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pepíno  |  22. 07. 2003 09:13

Od cca 7.7.2003 nelze na ostravsku provozovat v síti T-mobile mobily značky Samsung. T-mobil ústy svých pracovníků z infocentra popírá jakoukoli závadu v síti v daném regionu. Přitom servisy mohou potvrdit enormní nárůst "vadných" mobilů této značky. Se SIM-kou ostatních operátorů fungují samsungy bez závad. Jedná se snad o sprostý podraz na prodejce mobilních telefonů, kteří nejsou oficiální pertneři T-mobilu? A proč to tento operíátor tají?

Cituji z e-mailu, který jsem dostal přímo od T-mobilu: "Mrzí nás, že máte potíže s používáním SIM karty naší společnosti v telefonu Samsung SGH-A800. Tento typ telefonu však naše společnost nenabízí.  Nemáme k němu bohužel k dispozici ani žádné bližší informace. Proto nejsme schopni určit, co je příčinou potíží, které popisujete."

Jak asi skončí boj o zákazníka? Já už vím, jak se rozhodnu a co budu říkat svým nerozhodnutým známým.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  22. 07. 2003 09:46

O problemech se SIMkou v nekterych telefonech jsem uz kdysi kdesi cetl. Treba jeden mobil, ktery nepodporuje SIM Toolkit se SIMkou T-Mobile funguje - az na ten SIM Toolkit, jiny telefon to "nerozdycha". Moc tomu nerozumim, ale pochopil jsem to tak, ze ruzne SIMky mohou mit ruzne ficury odchylujici-je od standardu a nemusi je akceptovat kazdy telefon. Proto je dobre vybirat telefon, ktery maji v nabidce vsichni operatori. Nezastavam se T-Mobile, ale pokud jsou tyto me ponekud starsi informace stale platne, mohlo se Vam to stat i se SIMkou Eurotelu.

Urcite to neni tak, ze by v nektere lokalite nejaky operator blokoval volani z nejakeho telefonu. Zkusil jste s tim telefonem do jine lokality? Asi by reagoval stejne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zdenek  |  22. 07. 2003 10:00

A navíc... pokud Operátor telefon neprodává, netestoval ho ve vlastní síti a opravdu není možné garantovat bezproblémový chod.

Zazil jsem situaci, kdy Siemens M55 nepočítal u příchozích a odchozích hovorů souhrné časy. Po výměně SIM už to nefungovalo pouze u součtu příchozích... Ty jsou důležité asi jen v roamingu, takže moc velká vada to nebyla.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fido  |  22. 07. 2003 11:21

Nezda se mi, ze by SIM toolkit byl pricinou problemu. Ten je na kartach ostatnich operatoru take.
Co se tyce netestovanosti mobilu v siti operatora, od toho je to preci sit GSM, ktera ma definovany nejake standardy a je navrzena tak aby 1. pristroje fungovaly ve vsech sitich tohoto typu, 2. aby v siti tohoto typu fungovaly vsechny pristroje pro tento typ site urcene.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  22. 07. 2003 11:54

Ja uvedl SIM Toolkit jako priklad a rozhodne na nem netrvam. V siti GSM ten telefon obecne fungovat bude, ale problem muze byt s implementaci toho, co je na SIMce. Ale jak jsem psal - mozna je to uz vyresene (ta informace je aspon 2 roky stara) a problem je v necem jinem. Placnu - treba chce sit po SIMce nejakou informaci a tento mobil ji nezprostredkuje( = neprece a neposle). Muze jit o neco specifickeho siti T-Mobile, o neco, co je nad GSM standardem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fido  |  22. 07. 2003 15:29

To je pravda. Muze se jednat o neco specifickeho ale byt by to nemelo. Podle me se nebude jednat o problem site ale nejake serie SIM karet. A dost mozna, ze jina serie od tehoz operatora bude fungovat. T-Mobile i ET mel jeden cas serii karet, ktera se v nekterych telefonech chovala podivne a operatori svorne popirali vinu (stejne tak i slovensky ET) a k vadne serii karet a k tomu, ze o problemu vedeli se priznali az o hodne pozdeji.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
aleš  |  03. 08. 2003 11:18

v Orlí 3 v Brně ( WWW.NEJLEVNEJSITELEFONY.CZ) jsem koupil ja a spousta mejch znamejch fakt hodne telefonu a vzdycky tam ty kluci byli uplne v pohode. Jednou mi vyresili telefon na zaruku GRATIS i 2 mesice po zaruce. Maji tam dovozovky, fakt za super ceny, s navodama se vsim. Super poradej, vedi o cem mluvej. A v posledni dobe tam maji za ceny LEPSI nez se prodavaj dovozovky CESKY VECI!!!!!! Me je to v celku jedno, dovozovka, jako ceskej hlavne kdyz to poresej. A to mi vzdycky udelali rychle a jeste tam telefony pucujou. Ja doporucuje WWW.NEJLEVNEJSITELEFONY.CZ, tam se dovozovek bat neni treba, protoze se o tebe postaraj lip, nez v celym pegasu a eurotelu (oskar neni operator :)))))... )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kraus  |  22. 07. 2003 09:01

Zajímavě pojatá analýza. Pan Hlavenka má sice občas až extrémní pohled na věc, ale nyní mi nezbývá než souhlasit. Speciálně reklamy T-Mobile mi už delší dobu poněkud lezou na nervy, ET prakticky nevnímám, ale Oskar nejde přehlídnout a rozhodně se člověk přinejmenším zasměje ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ed  |  22. 07. 2003 11:35

Jo taky souhlas a tys to taky napsal presne - ET reklamy vubec nevnimam, T-mobile mi taky leze na nery (posli MMS a sleduj co se stane - ku..a a co by se jako melo stat?) a Oskari reklamy si snad musi zapamatovat kazdy (i kdyz jsou stupidni, ale to je mozna zamer a urcite to funguje)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
DS  |  22. 07. 2003 13:03

Náhodou.. ta ukecaná baba na dovolené... trumfne i moji manželku!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
RTD  |  22. 07. 2003 09:00

Zdravím a mám dvě drobné námitky.

Jednak tím, že si nebuduje luxusní image, si Oskar stejně image buduje - začíná to od názvu Český mobil (kolik lidí vůbec ví, že patří Kanaďanům? ), pokračuje přes Co Čech, totiž Oskar, to muzikant... Hraje na to, že ostatní operátoři mají nevyslovitelné názvy a patří kdovíkomu (T-Mobile Němcům a Eurotel, no, vlastně, ale Český Telecom jsou taky svině, s těma nechci nic mít), kdežto Oskar je tady pro každého Čecha, je "náš".

S tím současně hraje i druhá námitka: Oskarovy lidové reklamy jsou zatraceně vymakané. Třeba u Mojí rodiny všichni vědí, že tam jsou zpackané (nebo "zpackané") záběry z natáčení. Co taková reklama obsahuje? Pár roztomilých kixů, ale pak vždy neochvějně všichni pronesou: "Nejvýhodnější volání na trhu. Nejvýhodnější volání na trhu. Nejvýhodnější volání na trhu." To je podle mě gól: vnutit zákazníkovi tak silné poselství (a ještě třikrát za sebou), aniž by znělo jako reklamní vytahování.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
wang  |  22. 07. 2003 10:48

souhlas s prvnim odstavcem...ale s tim druhym uz ne
jeste bych doplnil, ze oskar rad hraje na nacionalistickou strunku: "My chytri Cesi prece neskocime na spek nejakym cizim vyderacskym firmam"; ja si tedy pred 2 roky pripadal, ze jsem skocil na spek oskarovi a jeho kriku ohledne levneho volani

reklama na moji rodinu a moji jednicku byla vrcholem trapnosti, kazdy kdo nekdy videl jaka sranda muzou byt tyhlety prezblebty (obcas po teletele), poznal, ze to je tak hloupe zinscenovano...pro me bylo poselstvi te reklamy..." kdyz jste retard a jednu vetu rikate dve minuty, mame pro Vas specialni tarif Dement, ktery je nejlevnejsi na trhu, dotovany ministerstvem zdravotnictvi" 

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  22. 07. 2003 12:15

"ze oskar rad hraje na nacionalistickou strunku"

Nestačim se divit, co z lidí dokáže vypadnout

dejv

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
wang  |  22. 07. 2003 13:31

a ne snad dejve? vem to dle reality ...stejne tak cesky telecom zcela ucelove pridal do nazvu slovo cesky...pojistovna dokonce udelala trapny pokus a v reklamach necha ty lidi rikat jenom "u cesky" coz ma byt takova fikce familiarniho osloveni..a ted jeste oskar -- co oskar to muzikant...to je dalsi vlezlost hrajici na narodni strunku (ten vyraz se ti libil ja vim )

 

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  22. 07. 2003 14:56

Na nacionalistickou strunu Oscar vazne nehraje, ale na nacionalni ano. Holt se ale najdou lide, co necpochopi prekec...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  22. 07. 2003 17:41

2wang: Já beru realitu, problém je že ty jsi nějakým způsobem od ní odtrhnutej....  Opírat se do sloganů je víceméně ubohé, nevím jestli pracuješ v marketingu,ale rád bych viděl plody tvé práce v této oblasti. (já v marketingu nepracuji). To jestli jsou slogany dobré či zlé se uvidí na konci roku na finančních zprávách firem....

Český Telecom se jmenuje proto, že SPT již nevystihoval působnost jeho podnikání (nemýlím-li se, znamená to Správa pošt a telekomunikací). Nevidím na spojení slova označující původ firmy (Český) a toho v čem podniká (telecom) za něco podivného. Nemusíme chodit daleko, viz. Deutche Telecom .... a jsou jich desítky....

    Český Telecom,Český Mobil,České Dráhy,Česká dopravní kancelář (ČEDOK), Česká pojišťovna,spořitelna, Československá obchodní banka.... mohl bych pokačovat hodně dlouho.

    Pokud tyto firmy jsou trapné jen proto, že mají v názvu "český,české,česká" tak mi smysl proč tomu tak je uniká....  Neřekl bych,že ani jedna firma u mě nikdy nevzbudila "nacionalistickou strunku" ...

    Spíš bych  k této věci dodal, česká závist,česká malost,česká ubohost, na drtivou většinu lidí toto nesedí,ale tací na které to sedí se pořád najdou... přeber si to jak chceš...

dejv

PS. Mimochodem akcionáři společnosti T-Mobile Czech Republic jsou např. České Radiokomunikace a.s. , divné mi to nepřijde.....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
wang  |  23. 07. 2003 09:22

to dejv: ufff...nevedel jsem ze se te to tak dotkne, kde asi pracujes? :o)
...na ceske poste?  bo spis v telecomu?

proste jsem chtel rict, ze reklamky o tehle ceske sebezahledenosti vedi a vyuzivaji ji, at se ti to libi nebo ne.. nemusis s tim souhlasit, ale je to tak. Reklamka Y&R si urcite predem velmi dobre zjistila co stve lidi na reklamach operatoru a chtela se od nich odlisit, coz se ji predevsim v pocatcich darilo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  23. 07. 2003 10:25

wang: neboj u Telecomu nepracuji i když u nich mám e-mail dejvidek@telecom.cz někdy to lidi docela dobře plete, že nejsem (a nikdy jsem nebyl) zaměstnancem Telecomu

dejv

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Brumla  |  23. 07. 2003 15:14

Smarja... to by nikdo nesmel pouzit cesky slovo aby z nej nebyl hnedka nacionalista? Mi to prijde ze jste spad z visne... Deutsche Bank je taky skupina nacionalistu? Nebo Austria airlines? Ze by vozili jenom rakusaky a ostatni jim do letadla nesmeli? Ufff.. to jste ale vypotil koninu, coz..?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
wang  |  23. 07. 2003 16:01

mily Brumlo, nejdriv si poradne precti co pisou ostatni a paxe teprve vrhni do psani...dobry napad vid?

nepsal jsem ze jsou nacionalisti nebo jo? psal jsem jenom ze hrajou na nacionalistickou (nekdo me spravne opravil ze lepsi je slovo nacionalni) strunku a to je holy fakt..stejne jako na ni hral Eurotel s tim svym hokejem..a rekni ze to tak neni..
Nejtrapnejsi mi ale v tomhle smyslu prijde ta pojistovna, kde se snazej lidem vtisknout, ze se misto "u pojistovny" rika lidove "u cesky" ...spise jde ale o jejich zbozne prani nez o realitu

ale jinak plati ze stale nejoblibenejsim artiklem reklamy je sexualni podtext, rekl bych ze v televizi je to klidne 50% vsech reklam (u operatoru to neni tolik), nemuzu ale rict ze by mi vadilo, jaxe Fa a Palmolive pretahujou kdo ukaze v reklame na sprchovy gel okazaleji nejaka hezka nadra  

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zak  |  22. 07. 2003 13:34

Smarja, ukaz mi cloveka, kterej si mysli ze ty Oskari reklamy nejsou zinscenovany, ale ze sou to skutecny zabery a ze se ty lidi fakt snazej neudelat chybu! Takovej clovek je "vrchol trapnosti" a je mi ho velmi velmi lito...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  22. 07. 2003 18:35

Bohužel vás musím zklamat. Reklamy se točily tak, že lidé byli snímání z různých stran. Vždy, když si tito lidé mysleli, že je natáčí naostro jely kamery, jejichž záběry se ve spotu nepoužily. V momentě, kdy se tyto dvojice a rodiny připravovali, snímaly je kamery o kterých nevěděli.

Takže ať se vám to líbí či ne, reklamy v tomto případě jsou opravdu nehrané a autentické.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zak  |  22. 07. 2003 19:12

Ale ano, to beru - v tomto smyslu autenticky muzou bejt, ale bylo to tak udelano zrejme jen proto, aby to autenticky vypadalo a protoze by to ty lidi nedokazali presvedcive zahrat. To je jen o technologii JAK to udelat aby to vypadalo ze to neni nahrany.
Autenticky v tom smyslu jak jsem si to predstavoval ja by to bylo pokud by ty lidi skutecne pri vedome ostrem nataceni delali takove 'mile a smesne' chybky. A pochopitelne si snad nikdo nemuze pred tou bednou rict: 'Podivej se na ty hlupaky jak to neumej poradne rict, to snad neni ani mozny'. Bere to snad jako reklamu se vsim co k ni patri...

Chtel jsem tim spis rict, ze neni mozny brat obsah jakykoliv reklamy tak vazne, jako to tam bere ten clovek v prispevku na kterej jsem reagoval...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
A501  |  22. 07. 2003 08:56

Dříve než se tady strhne boj o nejlepšího operátora bych taky rád vyjádřil svůj názor k reklamám(ať už jsou na cokoliv).Reklama má na každého člověka ať už si to přizná nebo ne nějaký vliv, pro mne osobně reklamy typu kupujte to a to, je to úžasné, nejlepší,bez toho nemůžete žít podezřelé.Dobrý produkt (výhodný pro spotřebitele)reklamu tohoto typu ani nepotřebuje,proto jsme se nikde často nesetkali s reklamou na tarify Slyším vás,Odepiš u Os a částečně i na ET Data nonstop(moc jsem ji nikde neviděl). Souhlasím s autorem že reklama ET a TM působí na mne velice odtažitě,arogantně až snobsky, zvláště reklama TM na t-zones mi připadá přehnaná.Tento portál pro mne kromě 20 sms zdarma za měsíc nic víc použitelného nepřináší, kdyby měli něco jako má OS svou samoobsluhu tak prosím,ale takhle ???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  22. 07. 2003 10:02

Je to trochu jinak.

1) Kdyz mate "svuj oblibeny jedinecny" produkt, muze na vas reklama pusobit maximalne jako informace, ze je neco noveho. Pokud jde o reklamu na novy produkt, musi byt dostatecne "agresivni" a musi se stazit o to, aby ti, co maji "ten svuj oblibeny", vyzkouseli ten jejich a nejlepe uz u nej zustali. Pokud se jim to nepodari hned, zustane jen u te informacni hodnoty.

2) Opakovane stupidni reklamy na praci prasky a pod. pusobi jinak, nez si myslite. Reklama vas nepresvedcuje, aby az pujdete do obchodu, tak aby jste koupil zrovna jejich prasek. Cilem je, aby vam vtiskla do pameti svuj slogan silneji, nez konkurence. Az budete v obchode u regalu s pracimi prasky, tak chteji, aby se vam vybavil prave ten jejich slogan. Takze ty reklamy jsou zacilene na podvedomi a hlavni ucinek se presouva az na moment, kdy budete kupovat.

3) Na cloveka, ktery presne vi co chce, reklama (2) skoro neucinkuje, pro tyto lidi je dulezity typ (1) - informace, ze tato sluzba a tento produkt je na trhu. Detaily si zjisti sam.

Z uvedeneho vyplyva,
a) proc nejsou reklamy na tarify (viz 3)
b) proc nejsou prilis konkretni reklamy na to, co nejde kopit v obchode (viz 2)
c) proc se reklamy na prasky, vlozky, sampony a pod. opakuji i v jednom reklamnim bloku vicekrat (viz 2)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
a  |  22. 07. 2003 10:52

btw podle výzkůmů lidí, kteří se nenechají ovlivnit reklamou je max. 5% populace. I ten člověk, který "přesně ví co chce" je velmi často ovlivněn reklamou, protože ta mu vlastně vnutí to co vlastně chce.

V jedné věci má ale Oskar nevýhodu - zatímco ostatní operátoři mají reklamy "telefon za korunu", tak oskar má nejlevnější "telefon za 2557 Kč" nebo tak nějak a přitom je to často ten samý telefon. V očích mnoha lidí to může vypadat velmi nevýhodně. Já vím že se musí u ostatních operátorů zaplatit tři tisíce za aktivaci a u oskara nic. Jenže když ty lidi už se rozhodnou podle reklamy a řeknou jim to až v obchodě, tak si to většina z nich stejně koupí - když už se rozhodli. A stejně si myslí že ty tři tisíce by asi museli zaplatit i u oskara.

Měli by malinko změnit tuto strategii - rozhodně už nedělat reklamy na telefony dráž než ostatní - buď vůbec a nebo inzerovat také telefon, když se někdo upíše na dva roky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  22. 07. 2003 11:19

Ano, pokud budeme generalizovat, tak jiste mate s 5% pravdu. Kdyz bychom vsak sli po jednotlivych komoditach, bylo by to o necem jinem. Vzdyt proto se take sestavuji "cilove skupiny" - ti, kde reklama s nejvetsi pravdepodobnosti zabere.

Kdyz jde chlap kupovat prasek na prani, neni ve vetsine pripadu poznamenan reklamou. Teda ne primo, ale prostrednictvim manzelky, ze

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Uzivatel  |  23. 07. 2003 07:12

Je tu malinkatý rozdíl - zatímco ET a OS má telefon i jen za tu "symbolickou" korunu (obvykle těžký výprodej zastaralejších zanček), tak jde o telefony BLOKOVANÉ zatímco Oskar své telefony prodává neblokované na síť (alespoň jsem se u žádného z Oskarem dodaných telefonů nesetkal se zámkem na síť operátora).

Tudíž ony "výhodné" ceny jsou vykompenzovány uvázáním na síť operátora a nebo cenou za odblokování (a ztrátu záruky)...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marian Matys, ComTEL  |  23. 07. 2003 11:25

Muzu Vas ubezpecit, ze to tak rozhodne neni, ze si to vetsina z nich stejne koupi. Naopak. DRTIVA ale DRTIVA vetsina je smirena s cenou dle reklamy a pak se divi, za dobu sveho podnikani si pamatuji jen par lidi kteri si vzali dotovany telefon s aktivacnim poplatkem. Ostatne - kdyz vidite v reklame ze telefon je za 500 a pocitate ze tu slevu dostanete za to ze se upisete tak jakozto normalniho cloveka Vas nenapadne ze si musite vzit jeste dalsi 3 tisice. Na miste pak jen zirate a posleze si to rozmyslite, nebo si vezmete telefon volne ktery skoro kazdy prodejce nabizi vyhodneji.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
rex  |  23. 07. 2003 08:34

ad 2: dalsi stupen reklamy - Tesco ma vlastni interni radio, ktery vam primo ve chvili kdy stojite u regalu, naseptava "co je nejlepsi". myslim ze je to velmi mocny nastroj, ale zatim ho nikdo jiny u nas nepouziva (nemyslim ty hlaseni "v prvnim patre mame slevneny fusakle" ktery pouzivaji vsechny obchodaky, ale normalni komercni reklamy tretich firem).

to je sila...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Katka  |  22. 07. 2003 10:15

pro A501: jen poznámka na okraj - byl ses někdy kouknout na t-zones na webu? Asi ne, protože jinak bys věděl, že jedna část se jmenuje PROFIL a je to vlastně stejná služba jako Oskarova Samoobsluha. Ono se dobře kritizuje, když ten produkt ani neznáš....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
A501  |  22. 07. 2003 11:05

Ano, sekce profil mi tak nějak unikla v záplavě těch různých lákadel na stahování obrázků,melodií,spořičů,sledování co se stanu až pošlu obrázek z dovolené atd. za nemalý  peníz. Děkuji za upozornění  ,již jsem tuto sekci navštívil, nicméně moje subjektivní hledisko je že tato sekce není zrovna uživatelsky příjemná (vzhledem k ovládání zdá se mi to šito horkou jehlou) v tomto rozhodně vede Os. Jinak jako plus je služba hledání telef. čísla i když nevím jak to je široce použitelné(to je na úplě jinou diskuzi), někdo třeba nechce být v seznamu.   

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
wang  |  22. 07. 2003 13:26

a501: asi patris k tem 5ti %(na ne reklama nefunguje) , kdyz pises poslat obrazek z dovolene za drahy peniz, myslim ze MMS ze zahranici za 2 koruny neni draha, co ty? :o))

nicmene kampan na tzones je priserna, ikdyz ne tak jako moje rodina(a jednicka) nebo ted ten zubar ;o)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MSu  |  23. 07. 2003 10:01

ten zubar uz celkem jde, ne?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fido  |  22. 07. 2003 11:03

Myslim, ze v tomto pripade nejde o to, ktery operator je nebo neni lepsi. Cely clanek je o reklame.
Jinak ja uz mam dost silnou alergii na slova uzasny, zazracny atd. ve vetsine reklam. Na me to pusobi presne opacne a takovymto "uzasnym zazrakum" se vyhybam velkym obloukem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  22. 07. 2003 15:29

pro A501: No jasně, přesně tak. Říká se, že stejné nebo větší umění než vyrobit je prodat. No bodejť, prodat minutu do vlastní sítě za 10,40 Kč nebo 6,90 Kč (Eurotel) je asi skutečně umění (nebo taky mírně řečeno svinstvo), ale prodat minutu do cizí sítě za 0,26 Kč nebo 1,92 Kč žádné umění není, to se prodá samo bez reklamy. Eurotel se musí snažit, aby svou o 10 % lepší síť s neuvěřitelně byrokratickými a nepružnými službami prodal o 100 % dráž než Oskar. Jinak eurotelovské reklamy jsou technicky dokonalé, ale nijak mě neoslovují, bo vím, co za to. Téčkovské jsou neslané nemastné bez chuti, přesně jak je to v článku, necílí na žádnou skupinu, žádný záměr, prostě neurčitá reklama na cosi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
aleš  |  03. 08. 2003 11:18

v Orlí 3 v Brně ( WWW.NEJLEVNEJSITELEFONY.CZ) jsem koupil ja a spousta mejch znamejch fakt hodne telefonu a vzdycky tam ty kluci byli uplne v pohode. Jednou mi vyresili telefon na zaruku GRATIS i 2 mesice po zaruce. Maji tam dovozovky, fakt za super ceny, s navodama se vsim. Super poradej, vedi o cem mluvej. A v posledni dobe tam maji za ceny LEPSI nez se prodavaj dovozovky CESKY VECI!!!!!! Me je to v celku jedno, dovozovka, jako ceskej hlavne kdyz to poresej. A to mi vzdycky udelali rychle a jeste tam telefony pucujou. Ja doporucuje WWW.NEJLEVNEJSITELEFONY.CZ, tam se dovozovek bat neni treba, protoze se o tebe postaraj lip, nez v celym pegasu a eurotelu (oskar neni operator :)))))... )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marian Matys, ComTEL  |  23. 07. 2003 11:21

Je videt, ze jste T-Zones videl tak z rychliku, protoze jinak by jste jiste vedel, ze jeho soucasti je i T-Mobile Profil coz je to same co samoobsluha, mozna lepsi - nastavovani sluzeb, tarifu, elektronicky vypis atd. Kazda sluzba by potrebovala doladit, taky mi vadi ze T-Zones nereflektuje nove sluzby a neni mozne si je na nem bezprostredne po uvedeni aktivovat ale tvrdit, ze prinasi jen 20 SMS zdarma je blbost (BTW pro pausalisty je to 100 SMS)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MoB  |  23. 07. 2003 13:27

Tohle neni pravda! 100 SMS jenom pokud budu mit ten jejich priblbly e-mail. Ja mam mailovych adres hafo a dalsi... diky nechci. Zatim pouzivam obcas Mobile Pager a az to zpoplatni, zaklapnu dvere uplne

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marian Matys, ComTEL  |  23. 07. 2003 14:56

To co pisete Vy ale taky neni pravda, muzete mit variantu EASY s emailem a porad jen 20 SMS. Tech sto je pro uzivatele plneho /placeneho/ MobileBoxu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  23. 07. 2003 16:19

Elektronický výpis? Čeho výpis? Kdes na tym byl, pokud myslíš výpis hovorů? Já jsem tam nic takového u twistu nenašel (nebo jsem špatně hledal?).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
1911A1 .45 ACP  |  24. 07. 2003 07:24

Samozrejme ze elektronicky podrobny vypis hovoru je pouze u pausalu ... porad nejak nerozumim, proc nektere predplacenky ocekavaji u prepaidu stejne sluzby jako u pausalu. Pokud chces mit zvyhodnenou predplacenku pred pausalem, jdi k Oskarovi - prave u nej mi ten elektronicky podrobny vypis hodne chybi (resp. pro dalsi elektronicke zpracovani me silne neuspokojuje pouha pdf varianta toho, co mi chodi postou v papirove forme).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Blixoa  |  22. 07. 2003 08:29

Vase teorie jsou zcestne. Jste asi v redakci na letni brigade ne ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Žlababa  |  22. 07. 2003 08:42

Hehe, ty jsi ale chytrak, tak se predved co jsi vymyslel

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Blixoa  |  23. 07. 2003 08:18

Prave ze bych nic takoveho nevymyslel a ani nevymyslel (proto taky pisu ze je to zbytecny clanek). Navic autor nepise objektivne a rozepisuje se o vlastne o tom co jak jemu pripada. Reklamy na kazdeho pusobi trochu jinak a jsou tedy smerovany na specifickou skupinu lidi. To ze jemu se zda neco tak a neco jinak at si necha pro sebe a vychazi pouze oficialnich podkladu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jiří Hlavenka  |  22. 07. 2003 09:09

Rád uznám, že článek není dobrý, pokud to ovšem dokážete nějakými konkrétními argumenty. Domnívám se, že volba marketingových nástrojů a postupů je pro operátory pro jejich úspěch nebo neúspěch na trhu klíčová a současná situace mně připadá zajímavá; přesvědčete mě a ostatní čtenáře o opaku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zdenek  |  22. 07. 2003 09:50

Myslím, že článek je reklama na reklamu Oskara. Důvodem je neúměrná zmínka o reklamě ET. Jinými slovy.... chvála Oskarovi, hanba TMO a o ET mlčme!

V tom vidím článek jako špatný

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jiří Hlavenka  |  22. 07. 2003 10:05

Ale článek skutečně JE především o Oskarovi, neboť ten vytáhl do boje s hodně netradiční kampaní, tudíž je o čem psát. Konkurenti příliš své reklamní postupy neinovují, není to samozřejmě důvod ke kritice, ale současně to také není "téma".

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zdenek  |  22. 07. 2003 11:18

Dobře, pak by se ale měl jmenovat trochu jinak... Třeba "Osakr tankuje Sprite", dle sloganu "Image je na nic, následuj instinkt", nebo "Jak vnímáte reklamní kampaně Oskara", jako podnět pro diskusi (která snad ale nedávno probíhala na tomto serveru)

Potěšující pro mne je, že nevnímám reklamu jako budování Image, ale nabídku produktu. Pokud v někom dokáže vyvolat pocit budování Image, je to spíše názor a pocit subjektivní, který by ale neměl být dále šířen... zejména médii, jakým jste vy

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Aljosha  |  22. 07. 2003 11:40

Pokud hodnotíte článek podle jeho nadpisu, nelze se divit, že v reklamě ani nerozeznáte všechny její aspekty, pro které byla tvořena. On totiž i Váš názor, že se jedná (jenom?) o "nabídku produktu", může být velice povrchní a subjektivní....  

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zdenek  |  22. 07. 2003 11:52

aha... vy si kupujete rovnou celou firmu a ne její produkty? zajímavé...

nadpis říká o čem článek je... víte?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
gjurza  |  29. 07. 2003 18:54

 

v Orlí 3 v Brně ( WWW.NEJLEVNEJSITELEFONY.CZ) jsem koupil ja a spousta mejch znamejch fakt hodne telefonu a vzdycky tam ty kluci byli uplne v pohode. Jednou mi vyresili telefon na zaruku GRATIS i 2 mesice po zaruce. Maji tam dovozovky, fakt za super ceny, s navodama se vsim. Super poradej, vedi o cem mluvej. A v posledni dobe tam maji za ceny LEPSI nez se prodavaj dovozovky CESKY VECI!!!!!! Me je to v celku jedno, dovozovka, jako ceskej hlavne kdyz to poresej. A to mi vzdycky udelali rychle a jeste tam telefony pucujou. Ja doporucuje WWW.NEJLEVNEJSITELEFONY.CZ, tam se dovozovek bat neni treba, protoze se o tebe postaraj lip, nez v celym pegasu a eurotelu (oskar neni operator :)))))... )


Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dudlik  |  24. 07. 2003 17:02

Ono taky OSKAROVI nic jiného nezbývá!!!!Ostatní mají klientů dostatek(jiní už nejsou),tak jedou na image.Oskar potřebuje přebrat jiným operátorům klienty a reklama alá ET nebo TM by mu nepomohla.Teď jde už jen o cenu a i tak je to problém,protože hodně málo lidí ví za kolik vůbec volá a myslí si , že ten jeho operátor je nejvýhodnějšší a nebo přinejhorším jen   o pár korun dražší než ostatní!!!.Někteří mají tarify u ET(staré), kde volná minuta je dražší než předplacenka stejného operátora,ale oni mají tarif a víc jak volné minuty stejně neprovolají a tvrdí,že se jim to vyplatí

U TM se něco chystá,protože přenechat trh oskarovi prej nechtějí..................

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
wang  |  22. 07. 2003 10:59

tak jo, kritizuju chybu v clanku...

tvrdite, ze si oskar na nic nehraje...zamyslete se jeste jednou a odpovezte

to ze se kanadska firma pojmenuje schvalne Cesky Mobil, ze je cele vedeni slozene z cizincu, to vam prijde jako ze si na nic nehraji? Myslim, ze byste toho mel vedet vic, nez zacnete psat clanek na toto tema.

Jeste jeden namet na diskusi...nepripada vam ta reklama u zubare odporna? a agresivni? ..me dokonce prijde lziva, nebot tvrdi nesmysl...a sice ze jen zakaznici oskara dostavaji bonusy o ktere stoji...no neni to klasicka lez?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Adam  |  22. 07. 2003 11:20

Cesky Mobil zakladali cesi. V nejakych clancich bych mozna i vyhrabal jak se jmenovali. A potrebovali strategicky partnery - tim je TIW (technika), byvala IPB Banka (prachy) a jeste tam tehdy byl Julius Meinl (to fakt nevim k cemu) a mozna jeste nekdo jinej.

Jinak by bylo asi dost zajimavy, co by se stalo kdyby mel takovou reklamu kdysi Paegas...

A muzete mi rict, ktera spolecnost o velikosti Ceskeho Mobilu nema spoustu cizincu ve vedeni? Samozrejme mluvime o prosperujici spolecnoti, o spolecnosti s miliardovym obratem a se schopnosti oslovit nekolik milionu lidi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bubak  |  22. 07. 2003 11:43

No lziva mi nepripada, ty jsi u operatora proto, aby jsi dostal za nasbirane body spacak? Misto techto vernostnich nesmyslu by melo byt spise levnejsi volani. Napriklad telefon v ramci vernostniho programu u T-M je ve srovnani v normalnim obchode drahota...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
co to meleš  |  22. 07. 2003 12:05

Já pokud vím tak ET například nabízí nejen možnost slevy nebo nákupu věcí či služeb různého sortimentu a značek, např.:jídlo v restaturaci, sport - oblečení, vybavení, holičství, kosmetika adt. , ale samozřejmě také výměnu za telefony, jejich příslušenství, nebo volné minuty či sms - což je přímá sleva.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  22. 07. 2003 12:44

Viz. nabidka T-Mobile. To, co nabizi ted Eurotel, ma T-Mobile jiz nekolik let, jeste za zlate ery Paegase. Za body lze vymenit hodne veci, vcetne trice, batohu, mozna i ten spacak. Pak je tady "Club" - karta, na kterou dostanete v nasmlouvanych obchodech (a restauracich) slevu, mnohdy ne malou. Protoze dostanu slevu i u firem, ktere s T-Mobile nemaji po vlastnicke strance nic spolecneho, povazuji to za stejne primou slevu, jako preba pridane volne minuty. I kdyz je fakt, ze bych radeji ty volne minuty

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Patrik Silhavy  |  23. 07. 2003 00:25

Ja jsem zakaznikem Eurotelu uz vice jak dva roky a clenem klubu Benefit jsem temer od zacatku, takze proc pisete "to, co TED na nabizi Eurotel..."?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  24. 07. 2003 09:14

Tak sorry. ET nemam a dle reklamni kampane na Benefit jsem myslel, ze to zavedeji teprve ted. Nenapadlo me, ze budou delat reklamni kampan na davno fungujici programy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zdenek  |  22. 07. 2003 12:39

Opravdu? a kolik bodů máte na mysli?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
wang  |  22. 07. 2003 12:42

trvam na tom, ze je lziva...je to jakoby treba ford tvrdil, ze jedine auto se kterym se da provozovat sportovni jizda je focus...prijde mi to jako neeticka reklama, jsou to nepodlozene kecy, neco jako pokrikovac na trzisti, co krici ze ma nejlepsi broskve a pritom vypadaji naprosto standardne...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mr.  |  22. 07. 2003 14:16

a ty si zase pako
Nekdo se otrel o tveho boha, vid ? Hruza, anarchie, konec sveta. Zase dneska nebudes spat

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marian Matys, ComTEL  |  23. 07. 2003 11:03

No ja myslim ze to neni tak uplne pravda, alespon ne ve vsech pripadech. Chodi k nam dost lidi na T-Mobile extra a napriklad 3410 si muzou vzit za 499 Kc bez dalsich poplatku a navic pokud za ty 2 roky setri body tak nemusi platit ani to petikilo a jeste jim nejake bodiky zustanou. Nebo 3510i za 1999,-- atd, staci se podivat do nabidky (i kdyz treba 7210 za 13999 je silenost, ale jak rikam, neplati to 100%).
S cim ovsem nesouhlasim je aktivacni poplatek, to je zlodejina, v nemecku lze zcela volne koupit 3410 za 2300 Kc, u nas ji mate za 500 plus 3000 Kc. Ano je to dotace, ale operatoru a jako darek Vam daji upis na 2 roky. TO JE ZLODEJINA. Myslim, ze by s tim melo Sdruzeni na ochranu spotrebitelu neco delat.
Ale k oskarovi - ten take se furt vychloubal "zadny aktivacni poplatek" a "zadny uvazek" a dneska? cena podle toho jaky si berete tarif, zálohu je v nekterych pripadech take vyssi...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Pánek  |  22. 07. 2003 09:35

Myslím si, že pan Hlavenka má pravdu. Sám to vnímám podobně.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
co to meleš  |  22. 07. 2003 11:56

co to meleš troubo?ty jsi asi nemocnej prďasák, který trpí tím, že autor trfil hřebík na hlavičku. Oskar je levnější a Ten-Debil nemá v čechách takovou prestiž jako třeba v zahraničí, je to firma pro naprostej průměr a povl. Pokud nebudu mít prachy tak jdu do oskara a pokud budu chtít kvalitní služby a více služeb než nabízí ostatní tak do Eurotelu.

Do T-M jedině, kdybych v místě kde se pohybuji nejčastěji měl signál pouze od TM,ale takových asi moc není.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marian Matys, ComTEL  |  23. 07. 2003 11:17

Zrejme musite byt opravdu nekdo, kdyz pres 3,5 milionu lidi v teto zemi je průměr a póvl.
Misto techto hloupych reci by se hodilo konkretne vyjmenovat ty lepsi sluzby od ET za ktere si clovek musi priplacet protoze je konkurence nema. To by me opravdu zajimalo. Pochybuju ze az na par specialit jako DataNonstop (ktery je vsak urcen pro mizive procento lidi) tezko neco najdete. Myslite si, ze kdyz napr. DO SVE VLASTNI SITE (ET-ET) volate u nejlevnejsiho tarifu ve spicce za 10.40 s DPH tak ten hovor bude opravdu o tolik kvalitnejsi ze to stoji za ty penize? Kdyz napr. T-Mobile v pripade nejlevnejsiho tarifu ma i volani do OSTATNICH SITI za 6,50? (nepocitam HIT).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor