Operátoři experimentují s AI. Konec klasických kamenných poboček to ale nepřinese

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 2

Názory k článku

01. 09. 2024 18:40

Jednou jsem volal do o2 a nikdy více umělá inteligence blbá jak poleno tak po 2 minutách mě přepojila na člověka a to nebylo o nic lepší 🙄 jen keci v kleci a na kamenné prodejně řeknu požadavek tak zvedne telefon na nějakého šamana a pak zase keci v kleci

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
31. 08. 2024 12:08

Na prodejnách zaměstnanci většinou nedokáží pomoci zákazníkům a akorát přemlouvají abych přešel na nějaký "super výhodný" tarif. Třeba příchodem AI na prodejny se to změní.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor