Nechal jsem si aktivovat službu Pegas Nej. Po několika týdnech jsem využil možnosti 3 čísel zdarma . Za měsíc jsem si vše rozmyslel a volal operátora. Rozhovor vypadal asi takto:
O: Dobrý den, jak vám mohu pomoci ?
Já: Minulý měsíc jsem si nechal aktivovat službu Paegas Nej, a využil jsem 3 čísel zdarma, a nyní bych chtěl tuhle službu zrušit.
O: Je mi líto ale Pegas Nej zrušit nejde.
Já: Prosím?
O: Je mi líto, pane, ale pegas Nej nejde zrušit. Jde pouze změnit, jak vidím na počítači, již za poplatek.
Já: Slečno, vy si snad ze mě děláte legraci.
O: Bohužel, pane, s tím Vám nepomohu.
Já: Nikde jsem neměl možnost si zjistit, zda paegas nej jde zrušit.
Ani Váš kolega nebyl schopen mi zjistit jak to vlastně je.
To mám tu znehodnocenou simku hodit do popelnice? a koupit jinou?
O: Je mi líto.. Mohu Vám s něčím ještě pomoci?
Já: Ano, Pomozte mi vybrat jiného poskytovatele mobilní telefonie. Nashle
O:Nashledanou a příjemný den.
Od té doby má Pegas o zákazníka méně, a za 1/2 roku Oskar o zákazníka více.