Hned, jak jsem zjistil, že je možnost amnestie, tak jsem se šel zeptat na pobočku O2 jestli to v mém případě platí?! pán za přepážkou mi řekl,že ano a ať podám písemnou žádost o výpověď. Výpověď jsem tedy sepsal a zanesl na originální prodejnu O2 v Praze Letňanech, když jsem si vystál neuvěřitelnou frontu pán za přepážkou mi samozřejmě řekl, že se s tím ještě nesetkal. Půl hodiny se tam radili, co s tím, až jsme nakonec došli k závěru, že mi vyhoví, smlouvu zruší a číslo přenesou na tarif bez závazku s dodatkem, že mi pán z O2 ještě druhý den zavolá zda vše proběhlo v pořádku. Druhý den mi samozřejmě nikdo nevolal a tak jsem po týdnu navštívil zmíněnou prodejnu opět, tam jsem se dozvěděl že pán s kterým jsem situaci řešil už na pobočce nepracuje a že u O2 žádný požadavek na zrušení nemám. Začal tedy celý kolotoč nanovo. Opět zjišťování, jak se tato záležitost vlastně řeší. Když byl zaměstnanec O2 opět v koncích vytočil mi výpovědní oddělení ať se s nimi domluvím. Na výpovědním oddělení mi řekli,že číslo buď celé zruší nebo mi ho ponechají za smluvní doplatek 250 Kč měsíčně, což se mi samozřejmě nelíbilo. Nicméně ze situace nebylo jiné východisko, než že jsem si nechal tel. číslo, které používám roky zrušit. Teď zde čtu vyjádření od ČTU a domnívám se, že mě O2 výrazně poškodili. Má cenu s tím něco ještě dělat? Volat opět na výpovědní oddělení a žádat o nápravu, či nějaké odškodnění????Doplnění: dnes jsem volal na O2 s tím ,že jsem si přečetl směrnice ČTU a paní na lince mi sdělila,že směrnice vyšla v pondělí a pokud bych chtěl své číslo nazpátek,ať si zajdu na prodejnu a číslo mi vystaví za poplatek sim karty 99 Kč ( tel.číslo je na mé jméno pořád v karanténě)
Názor byl 3× upraven, naposled 08. 01. 2013 10:03