Operátorské vánoce: kompletní přehled akcí

Diskuze čtenářů k článku

Martin  |  30. 11. 2007 06:38

Je to s tema operatorama u nas fakt hrozny, na Slovensku se muzou pretrhnout aby ulovili novy zakazniky (pausaly zdarma i pro dalsi cleny rodiny, volani zdarma, internet zdarma, ..)
se schvalne kouknete na http://mobilmania.sk/operatori/
A u nas zas na stavajici absolutne kaslou a letos skoro i na novy. Od doby co byl Pegas, Oskar i Eurotel koupenej zahranicnima spolecnostma za "hubicku", kterou meli beztak behem roku zpatky, tak jen zdrazujou a vymejslej finty aby to lidem hned nedoslo mj. napr. zmenu tarifikace z 60+1s na 60+30s a ruzny dalsi finty s volnejma minutama takze pritom ve vysledku provolanej hovor vyjde draz.
No a tak se brzy nebudou stacit divit az bude vetsina nejen firem ale i normalnich lidi vyrizovat vetsinu hovoru z kancelari, z domova,... pres VOIP misto prez ne a jim tak rapidne klesnou trzby :). Vzdyt se tim lidi v diskusich furt chlubej jak si pres VOIP volaj zdarma.
Copak jim nedochazi, ze kdyz zlevnej hovorny tak aby se vetsina lidi prestala pri kazdym hovoru starat kolik provolaj a jestli maj zrovna na volani pouzit tuhle nebo tamtu SIM kartu, tak proste provolaj mnohem vic penez a pritom by byli vsichni spokojeni.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mara  |  27. 01. 2008 04:23

Oni prece nekde musi trhnout ty miliardy prolite v TV reklamach
Bohuzel ten Vodafone je v tomto tezce ve ztrate.
Ja myslim ze kdyby zlevnili hovorny (pro kazdeho) tak zejmena ti mali (Voda) by sli rychle do kyticek, pokud stale nejsou v cervenych cislech, protoze podle poslednich udaju kyho vyra: http://ipoint.financninoviny.cz/vodafone-czech-republic-a-s.50499.html

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jájá  |  28. 11. 2007 22:47

Dak jsem do celé rodiny, známým a přátelům Avox a je klid, všem volám za 0,72 kč kdykoliv a nemusím vymýšlet balíčky a zvýhodnění a kdejaké prkotiny, volám, platím, nevolám, neplatím.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
petr  |  29. 11. 2007 06:54

aktivace avox 990,ost.site 4,52 a pausal 39. Kde usetrim v vlastni siti,tam se nazene jinde. To,diky. Mam ODEPIS a GO FELICIA.Cely den za 3,80 kamkoli a kdykoli. Volam dle potreby. Je skvele,ze vf pamatoval na odepis,vzdy ho vystrkoval z akci. I kdyz na sms zdarma o viku to bylo fajn.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mara  |  27. 01. 2008 04:18

No tak pockej, ted jsem si to dohledal a prepocital (vse s DPH) a uvadis nejake nesmysly ve tvem srovnani!
jestlize do sveho okoli (kam volam nejvic a nemam zadny omezeny pocet cisel, ted jich je asi 11000) volas za 0,71 / rsp. O2 za 2,98 / rsp. jinam za 4,19 - tak logicky vychazi ze na 0.71 usetris podstatne vice, nez Ty preplatis na 3,80 vs. 4.19 (rozdil jen 0,39, pritom uspora na vlastni je VICE JAK TRI KORUNY proti tobe!
A nezapomen, ze nekde jsou akce kdy muzes za tech 0.71 trvale volat jak na pevne linky tak i do zahranici.
Proste tvoje vitezstvi 3.80 / minutu nevidim moc duvod k jasani, nehlede k tomu, ze Felicii nejde vlastne uz poridit a SMS u Go Felicia stoji 3,20 Kc, takze ty platis 2 SImky jen kvuli tomuhle - to se opravdu vyplati za tenhle komfort co mas ty oproti Avox ?
A to nehovorim o tom, ze byva akce 50% sleva na volani!
A to nehovorim o tom, ze je sekundova tarifikace 60+1 (tvoje felicia ma 60+30) - to v realu znamena, ze to mas o 15-20% drazsi, nez si myslis.
A to nehovorim o tom, ze ja uz mam treti mobil uplne zdarma
A to nehovorim o tom, ze nevim o beznem tarifu bez balicku s nulovym minimalnim plnenim, kde je SMS za korunu kamkoliv kdykoliv.
A to nehovorim o tom, ze si muzes i docela dobre vydelat, kdyz jsi sikovny
A to nehovorim o tom, ze datova sluzba je za super cenu
dal uz si to najdi sam nejaka ty srovnani
Pouzite zdroje: http://www.ct.cz http://www.LevneVolani.com

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
GanjaNIN  |  27. 11. 2007 09:40

A co nove telefony? jsou hrozne nepruzny? Nevite o tom jake mobily chysta T-MOBILE zaradit do sve nabidky?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mary  |  26. 11. 2007 21:49

Dřív než autor článku něco napíše, mohl by si to ověřit. Volání za O kč do t-mobilu dostanou automaticky jen noví zákazníci a ne ti, co prodlužují smlouvu, viz http://t-mobile.cz/Web/Residential/vanocni-tarifni-promo-.aspx.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fido  |  26. 11. 2007 21:46

U vodafonu to neni doba, jakou je u vodafonu zakaznik ale doba, po kterou pouziva urcity tarif. Mam pod jednim zakaznickym uctem vice cisel a doba odmeny je u nich ruzna podle doby, kdy byly porizeny. Pri zmene tarifu navic plati datum od provedene zmeny.
Nevim jestli to je chyba ale bohuzel to tak mam.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
AiR  |  27. 11. 2007 21:22

tak nevim to jiste, ale podle me je to chyba
melo by se pocitat jak dlouho je konkretni tel. cislo u VF a nezalezi na zmene tafifu (nebo migraci na predplacenku a zpet), dokonce by na to nemela mit ani vliv zmena tel. cisla, pokud jde stale o stejnou SIM (samozrejme nepocitam zmenu SIM pri zmene na SIM+ nebo pri ztrate, to by na to take nemelo mit vliv)
radeji bych jim zavolal a zeptal se na to ;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Alex www.sarnavsky.cz  |  07. 12. 2007 18:47

Není tomu tak, je jedno jestli mate předpalacenku a pak tarif nebo naopak zavolejte jim a oni Vám to nastaví podle doby jak reálně jste u Vodafonu. Ja si dárek aktivoval na kreditní kartě dostal jsem 6 měsíců a po 1 měsící jsme přešel na paušal a dostal jsem znovu na 6. měsíců takže defacto dohromady na 7 prostě Vodafone je fajn, stačím jim tam opravdu brnknout. Dokonce je jedno jeslti jste ztratil simkartu atd. proste jak dlouho jste tak dlouho jste a je jedno se kterou službou nebo kolik krát jste ji měnil.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
m.  |  26. 11. 2007 15:45

bonus mi na oskartu dosel se dvoudenim zpozdenim (dobijel jsem z CS uctu), je to normalni? maji nekde uvedeno za jak dlouho mi musi ten bonus pridat??

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
vysky  |  26. 11. 2007 18:02

bonus se pripise do 48 hodin

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SOUMAR  |  26. 11. 2007 15:24

Mno brát to jako že si VF vzpoměl na své zákazniky je naivní.On se jen snaží aby neodcházeli.Holt je nejslabší a bojí se aby nedostal padáka.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pet  |  26. 11. 2007 16:13

Je fakt, že zbývající 2 operátoři mají lepší pokrytí i technické možnosti, takže stačí si ukázat na kohokoli z lepších zákazníků VF a nemají problém mu nabídnout zajímavější věci. Třeba data jsou u VF prakticky na stejný úrovni jako před nějakými 6 lety (a to i tenkrát byly lepší tarify). A ceny má VF takový, že i když voláte třeba přes VoIP, tak máte lepší minutovou cenu i tarifikaci než když voláte VF-VF, o volání mezi sítěmi nemluvě.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mojmír  |  26. 11. 2007 11:47

Všichni operátoři vždycky odměňovali nové zákazníky, mít zákazníka ke konci roku hezky vypadalo ve statistice. Toto je snad poprvé, co si někdo vzpomněl na starého zákazníka (začínal jsem s Oskartou, pak jsem měl Slyším Vás a teď mám Odepiš, stále stejné číslo) a od listopadu do července mám 20 % minut navíc - slyšíte dobře, za paušál 11,50 Kč/měsíčně vč. DPH mohu volat do sítě Vodafone místo 40 minut 48 minut za měsíc při účtování 60+1.
Mám také Twista od roku 1999 (do ostatních sítí je přece jenom volání z Odepiš drahé), ale tam mám výhodu, kterou si mohou strčit někam. Když dobiji za měsíc 250 Kč, mohu měsíc dopoledne posílat sms do vlastní sítě za 50 haléřů. Dokud se po dobití 250 Kč dalo volat večer a o víkendu za 1 Kč/min. do vlastní sítě, vždycky jsem utratil daleko víc než normálně. Na takovouto výhodu jim kašlu a když potřebuji dobít, dobíjím minimum za 200 Kč.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marcio  |  26. 11. 2007 12:48

Reakce Vodafonu se mi líbí. Je to fajn taktika, jak si udržet své zákazníky v době, kdy je lákají ostatní operátoři. Vydělá na tom zákazník, když zůstane. Kdo ví, možná se tato taktika rozšíří, boj bude ostřejší a zákazníci na tom získají...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
S55  |  26. 11. 2007 12:59

Zkuste Twist balíček 100 min. do T-M/týden za 50 Kč (samozřejmě mimo špičku a o svátcích +SO+NE celý den).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
S55  |  26. 11. 2007 13:04

App.: pokud máte registraci na webu t-zones, tak se to v Můj T-M dá kontrolovat, kolik jste již provolal (sekce Tarifní zvýhodnění/Twist volání 100).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mojmír  |  26. 11. 2007 23:24

Skoro všichni moji klienti známí přešli kdysi na Vodafone a abych vyřídil nejnutnější mi 30 minut za měsíc stačí a ještě 10 minut koncem měsíce prokecám z Odepiš, a na těch 3 číslech na 02 a 2 číslech na T-mobilu, která pravidelně volám, mi žádné tarifiní zvýhodnění 100 minut za 50 Kč nepomůže, já nevykecávám, já volám, když to potřebuji. Mně stačí díky Odepiš dobíjet Twist standard částkou zhruba 500 Kč ROČNĚ. Podkud jsem doma nebo v kanceláří, používám Skype, Ha-loo a Viphona a to strašně šetří. Představte si, že z Twista volám do T-m za 5,90 Kč/minutu při tarifikaci 60+1 a do 02 za 7,90. Z Ha-loo za 5,83 Kč/minutu ale při tarifikaci 1+1, takže klidně zvládnu hovor na mobil typu: V kolik se mám stavit? Dobře, přijdu, děkuji nashledanou asi za 2 Kč a ještě koncem měsíce dostanu 12 % kreditu zpět.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
vlastikw  |  26. 11. 2007 13:02

já kombinuji odepiš s o2 kartou a tarifem special(teď se ekvivalent jmenuje fajn) a volám mimo vodafone za 5 Kč za minutu vč. DPH (vždy je nějaká možnost jak dobít aspoň o těch 10 % levněji - stačí vědět kolik asi provolám a dobít maximum až na rok). Abych volal s tarifem levněji, musel bych protelefonovat u vodafonu(ostatní raději nepočítám - smlouva, závazek, neprůhlednost, háčky atd.) aspoň 700 Kč měsíčně. I tak ale bych tolik neušetřil aby mi to za to stálo pak případně přecházet na nižší tarif.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
garfi  |  26. 11. 2007 10:48

Pospíšile: Když se živíš psaním, tak se to nauč: ... pro všechny zákazníky, jenž v daném období uzavřou novou účastnickou smlouvu, ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pet  |  26. 11. 2007 08:18

Tak jsem si objednal u Vodafonu na infolince vánoční nabídku pro všechna čísla, která patří pod administrátorský účet. Udělal jsem to týden před koncem účetního období, abych to mohl od následujícího období (tj. od 25. listopadu) už používat na vánoční přání.
No a teď mi 2. den nového období přišla smska, že jsem si to právě objednal a že mi to od následujícího účetního období budou aktivovat. Takže nic, zase nezafungovali jak měli. I v tomhle dokážou jen naštvat (nehledě na to, že když chci mít kvalitní hovor, tam musím volat ne přes VF, ale stejně přes VoIP).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
polarbear  |  26. 11. 2007 08:27

líná ústa, holý neštěstí...
co třeba tam cinknout a vyreklamovat to? zrovna VF je z těch, který dokážou vyhovět
přiznám se, že sem nepochopil poznámku o kvalitnim hovoru, posledních X let nemam pocit, že by kvalita hovoru byla nějak špatná

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
comment  |  26. 11. 2007 09:39

To muzu potvrdit, presne na stejnou vec jsem si u nich stezoval (udelali neco az od dalsiho obdobi misto od nasledujiciho) a nejen ze to zpetne vratili jak to melo byt, ale jeste mi jako omluvu dali slevu ve vysi mesicniho pausalu. Staci se proste jen slusne zeptat...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pet  |  26. 11. 2007 10:16

Já tam samozřejmě volal a jen mi řekli, že mám holt smůlu, že to zpozdilo technický oddělení. A kdybych tam měl volat kvůli každý blbosti 2x... Kvalitu hovoru mám otřesnou. Minimálně v polovině případů zvuk na pár sekund vypadne nebo to spadne úplně. Použitelnost minimální.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mr4k  |  26. 11. 2007 11:44

Tak to nepouzivej a nebo mas nejakej shit telefon ;), tyhle narky nechapu, kdyz se ti to nelibi tak tahni, v zivote jsem nemel problem s vypadky hovoru u Vodafonu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pet  |  26. 11. 2007 16:03

Ne shit telefon, ale shit operátora s shit pokrytím.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mr4k  |  26. 11. 2007 16:47

Tak tahni k jinymu opovi chytraku a neotravuj tady s tim, tohle nechapu, kdyz ti to tak vadi tak proc to pouzivas.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
perk  |  26. 11. 2007 18:23

Zaktivoval jsem si nabidku na dve cisla pres net, hned 1.11, zuct. obdobi mam od 16 v mesici, ve sluzbach ji mam aktivni, ale vanocni balicek se mi neobjevil a provolavam volne minuty. Reklamoval jsem to 19.11, melo to byt vyrizene do dvou dnu, v patek mi rekli, ze to porad resi techn. odeleni, ted to porad neni vyrizene, rekli, ze to neni narokova sluzba, je to sluzba navic, mam cekat, tak uvidim. Dam vedet jak jsem dopadl.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor