Oppo se stalo partnerem UEFA. Jeho logo ozdobí stadiony a vysílání evropské Ligy mistrů

  • Značka Oppo chce být v Evropě více vidět
  • Stala se tak partnerem fotbalové Ligy mistrů UEFA, a to na dvě sezony
  • Již dříve bylo možné značku vidět na vybraných tenisových turnajích

Mobilní výrobce Oppo oznámil nové partnerství s organizací UEFA zastřešující fotbalové soutěže a další klání v Evropě. Spolupráce se týká zejména lukrativní fotbalové Ligy mistrů, kterou doplní reklamní panely na stadionu, v televizi, na webových stránkách a sociálních sítích. Spolupráce platí na dvě sezony, tj. aktuální 2022-2023, a také na následující 2023-2024.

Oppo chce tímto partnerstvím výrazněji přejít do povědomí evropských uživatelů, protože na starém kontinentu se jedná o vcelku mladou mobilní značku. Ta si své renomé vydobyla zejména v domovské Číně. Koncem května navíc Oppo potvrdilo prodloužení partnerství v rámci tenisového turnaje Roland-Garros. Oppo již dříve sponzorovalo např. britský Wimbledon nebo se epizodně objevilo na dresech klubu FC Barcelona.

Spolupráce Oppo a UEFA:

Zdroj: Oppo

Diskuze (4) Další článek: Samsung spouští letní prodejní akci. Při koupi libovolných tří produktů najednou sleví 15 procent

Témata článku: Oppo, Smartphony, Reklama, Ostatní, Čína, Marketing, Propagace, Evropa, Stadión, Wimbledon, Partnerství, FC Barcelona, UEFA, Značka, Liga mistrů, Logo, Vysílání, Partner, French Open