Oskarovu službu Platby z mobilu již mohou kromě klientů Komerční Banky také uživatelé eBanky. Umí vaše karta bankovní operace?
eBanka se stala dalším Oskarovým partnerem, s jehož platebními kartami lze používat službu Platby z mobilu. Jste-li tedy klienty eBanky, můžete tak platit a aktivovat Oskarovy služby kdykoli a kdekoli, přičemž vám k tomu bude stačit pouze váš mobilní telefon a platební karta Eurocard/MasterCard, Maestro, VISA, VISA Electron vydaná eBankou či Komerční bankou.
Služba platby z mobilu umožňuje:
- dobití Oskarty,
- platbu faktury,
- navýšení volací zálohy,
- platbu předem,
- aktivaci roamingu a volání do zahraničí složením zálohy,
- získat informace o tarifním telefonním účtu.
S touto službou můžete ovládat svůj telefonní účet pomocí svého mobilního telefonu. Uskutečněná platba je připsána na váš účet u Oskara během několika minut a výsledek provedené transakce Oskar ihned oznámí prostřednictvím textovky. Služba je postavena na bázi platformy SIM Toolkit a krátkových textových zpráv, přičemž každá transakce je autorizována ze strany operátora i partnerské banky. Platby z mobilu jsou dostupné jak pro uživatele předplacených tarifů, tak i pro majitele Oskarty.
Využívání služby Platby z mobilu je možné pouze s novým typem SIM karty s menu rozšířeným o nabídku SIM Toolkitu. Pokud již SIM kartu Oskara máte, můžete požádat o bezplatnou výměnu své karty na OskarLince *077. Jste-li však novým zákazníkem, bude vám rozšířená SIM karta zaslána na požádání prostřednictvím OskarKontaktu 0800 777 777. Výměna SIM karty proběhne do dvou pracovních dnů.