Oskar a MMS: známe další podrobnosti

Diskuze čtenářů k článku

Tomáš  |  25. 08. 2003 20:34

Už bylo na čase aby se také Oskar rozhejbal...:o)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
@ndre  |  21. 08. 2003 21:25

1. nebo 15. zari MMS u Oskara - na 100%

CENA 5-7 Kč + vyší ceny za MMS Info a další služby

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Helmut Niederman  |  19. 08. 2003 20:31

Vůbec bych se nedivil, kdyby Oskar zavedl nějakou jinou cenovou metodiku pro výpočet odeslaných MMS zpráv než mají ostatní mobilní operátoři. Možná ani těch 5 kaček nebude účtovat. Kdybych byl nějakým inženýrským manažerem, který má na starosti ceny služeb, popřípadě cenovou strategii a pracoval bych pro Český Mobil a.s. navrhl bych třeba měsíční zpoplatnění MMS zpráv, nebo nějaké cenové balíčky + následující příklady.

1. MMS Basic
-------------------
Měsíční paušál u tohoto tarifu                                        100,- Kč
Limit nebo-li počet odeslaných MMS ve vlastní síti       50
Limit nebo-li počet odeslaných MMS do ost. sítí            20
Po překročení limitu by se za každou MMS účtovalo  14,90 Kč

2. MMS Standard
-----------------------
Měsíční paušál u tohoto tarifu                                         150,- Kč
Limit nebo-li počet odeslaných MMS ve vlastní síti        75
Limit nebo-li počet odeslaných MMS do ost. sítí             50
Po překročení limitu by se za každou MMS účtovalo    9,90 Kč

3. MMS Profi
-----------------
Měsíční paušál u tohoto tarifu                                        200,- Kč
Limit nebo-li počet odeslaných MMS ve vlastní sítí     100
Limit nebo-li počet odeslaných MMS do ost. sítí            75
Po překročení limitu by se za každou MMS účtovalo  7,90 Kč  

Samozřejmě, že pro firemní klientelu by Oskar mohl zavést nějaké atraktivnější tarify.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
H-czech  |  21. 08. 2003 14:23

Timto bych si chtel s okamzitou platnosti aktivovat pro GSM: 6089780?? tarif MMS Basic. Dekuji.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Helmut Niederman  |  19. 08. 2003 20:13

Jsem si 100 % jist a vsadil jsem se se svým přítelem o lahvinku becherovky ( Zemanův pitný režim), že Oskar sice nabídne MMS služby, ale nebudou pro každého. Ne, že by to bylo k vůli nedostatku MMS telefonů. MMS služby určitě budou pouze pro tarifní zákazníky, jednak známé Oskarův profil, láká své klienty na přechod z Oskarty na paušál, v reklamách to každý den dokazuje. Všimli jste si, že v reklamaách pouze hovoří o tarifech nové generace a nikoli o Oskartě ?
       Také mi to silně připomíná tu stejnou situaci, jak Oskar zaváděl službu GPRS, nejdřív u tarifních zákazníků a po roce i u Oskaret.

Můj názor je, že, když si spočítám výhodnost Oskaret oproti běžnému tarifu, mi jasně vychází fakt, že Oskarty už dneska nejsou moc perspektivní, takže se ani Oskarovi nedivím, že láká klienty k přechodu na paušál a to by také mohla být dostatečná motivace, kdyby jen u paušálních tarifů zavedl MMS služby.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Slonik  |  19. 08. 2003 23:01

Technicky máš samozřejmě naprostou pravdu. Propagování tarifů oproti prepaidům je pozorovatelné u všech operátorů.

Co se týče GPRS pro předplacenky, tak bych spíše řekl, že to byl mix obchodních (tarify musí mít něco navíc) a technických (účtování) důvodů. Zrovna s s plnohodnotným GPRS (wap+internet) na předplacenkách přišel OS jako první.

Rovněž se nedomnívám, že by OS chtěl omezit část uživatelů v posílání MMS. Infrastruktura pro MMS přece jen něco stála a byla by škoda neumožnit části zákazníků tyto služby využívat. Navíc se domnívám, že MMS není dostatečné lákadlo, které by kohokoli motivovalo k přechodu z prepaidu na tarif. Dovedl bych si ovšem představit buď cenové či technické  omezení pro uživatele Oskarty bez limitu.

To co jsi psal o cenových balíčcích mi nepřijde zrovna šťastné (alespoň pro operátora) - MMS jsou zatím využívány málo a nutnost jakékoli minimální konzumace služeb by měla spíše efekt brzdy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
DS  |  20. 08. 2003 12:26

No nevím, stále se mi zdá, že Oskarty mají některé výhody: GPRS je pro internet 7x levnější než u paušálu, Oskarta má zdarma podrobný výpis hovorů a volání v rámci Oskara je u ní levnější.... Takže až tak špatně ta tom není... no a MMS.... jejich absence mě vůbec netrápí...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dqfqqk  |  23. 09. 2005 02:31

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dqfqqk  |  23. 09. 2005 02:31

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dqfqqk  |  23. 09. 2005 02:31

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dqfqqk  |  23. 09. 2005 02:31

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mara  |  21. 08. 2003 15:09

bullshit. ptal jsem se v prodejne, a bylo me ujisteno ze to bude dostupne pro tarify i oskartu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mara  |  21. 08. 2003 15:22

takze si priprav kesenu, a budes calovat :o)))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jind005  |  19. 08. 2003 19:45

MMSky určitě budou už teť někdy!!!!Protože jak začal Oskar dávat takz.balíčky pro své stávající zákazníky, tak se mezi nimi v oskarově samoobsluze objevil i balíček MMS!!!!!!Je za 98 kč ale kolik MMSek v tom je to nevím....To jste nevěděli milá redakce???Né dělám kozy ale fakt to tak je!!!!!Takže se máme na co těšit!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ty debile  |  19. 08. 2003 19:38

jhizi

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pro debila  |  26. 08. 2003 20:10

 ubohej kokote  na co si hraješ?  jdi dělat drsňáka mámě za sukni

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
rarar  |  19. 08. 2003 19:35

oskar sít na dve veci

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Guppy  |  19. 08. 2003 18:34

Když už Oskar nebude s podporou MMS první...........tak bude opět poslední

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
smolka  |  19. 08. 2003 16:35

Verte nebo ne, spousta socek si mobilni telefon dovolit nemuze. Jednak i investice 1 az 2 tisicovek (kdyz budu uvazovat prepaid kartu + bazarovy mobil) pro ne predstavuje hodne penez, a pak musi vesmes resit vaznejsi problemy nez vzajemnou averzi zakazniku konkurencnich firem.

A pokud nekdo chce minimalizovat sve naklady - a zrovna Oskar v nekterych pripadech vychazi levneji (stejne jako jindy treba TMO), pricemz kvalita zakladnich poskytovanych sluzeb je vesmes srovnatelna - neni proto socka.

Naopak rada diskutujicich by se dala oznacit za dusevni socky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kldhg  |  19. 08. 2003 14:39

Víte co mě na Vás mrzí? Že kritizujete TMo a ET a Oskara vůbec.Podívejte se na http://mobil.idnes.cz/mobilni_komunikace/ a tam se dozvíte že Oskar měl 12 srpna od 8:00 do 12:30 závadu na své síti ve dvou krajích.

Doufám že o tom taky napíšete ! ! !

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fido  |  20. 08. 2003 12:33

Nejakym tim vypadkem uz si prosli vsichni operatori. Podle neceho takoveho (pokud se to neopakuje pravidelne) nelze usuzovat na kvalitu site. Ze sve zkusenosti nemam co vytknout ET (snad az na ceny), v zasade ani Oskarovi (neco malo by se naslo) ale s T-M mam spatne zkusenosti. Soude podle reakci zde, nejsem sam.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xXx  |  19. 08. 2003 13:54

Pro MDKILL: Já nejsem z HORNÍDOLNÍ VESNIČKY ale z PRAHY tak nevim ale v hlavnim městě by měl být signál OK. Zajímavý je že s TMo se mi to nestává i SMSky a MMSky v pohodě dorazí.

Deně pošlu asi 15 MMS a teď když jsou za 2 kačky tak jednou tolik.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fido  |  19. 08. 2003 14:38

V tom pripade si porid dualni telefon. Oskar totiz v Praze funguje jen na 1800 MHz. Opravdu neznam v Praze misto, kde by se neco takoveho delo. Vyjimkou je snad Brezanske udoli ale tam nefunguje zadna sit (dokonce ani NMT).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  19. 08. 2003 16:37

2Fido: Vím o problému signála Oskara v Hloubětíně. Technicky zřejmě nejde pokrýt úplně vše. Vysílače už tam má třeba Eurotel a nekonečně místa na BTSky nejni

dejv

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fido  |  20. 08. 2003 12:29

Ale jo. Takova mista jsou ale jedna se o male lokality a maji je vsichni operatori. Osobne znam nekolik mist kde nefunguje ET, jinde zas T-M a jinde Oskar. A nekde zadny z nich. Predchozi prispevek ale budil dojem, ze v Praze oskar nema signal nikde.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  25. 08. 2003 17:04

Kde přesně? Já tam mám signál v naprosté pohodě ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  25. 08. 2003 18:49

2honza: Ulici si už opravdu nepamatuji.

dejv

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sens  |  19. 08. 2003 19:44

Precti si toto.
Pisi to na mobil serveru. Realne mereni profesionalni technikou.
Vysledek v Praze - Eurotel vyborne, Oskar dobre, T-mobile ma misty problemy.
http://mobil.idnes.cz/mobilni_komunikace/operatori/nasi_operatori/eurotelnepravda030814.html

Pred rokem dokonce vysel Oskar pri mereni ve mestech jako nejlepsi.

napr.
http://mobil.idnes.cz/obrazek/kvalita_reci_ve_mestech.gif
http://mobil.idnes.cz/obrazek/call_setup_successful_rate_ve_.gif
http://mobil.idnes.cz/obrazek/prehled_hovoru_v_procentech_ve.gif

Specialne v mestech je tohle proste realita at se ti to libi nebo ne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ctvrty operator  |  19. 08. 2003 21:36

Jako fááááákt dobrý!

15MMS * 30dní = 450MMS * 10Kč = 4500Kč uvalíš měsíčně za MMSky. Přirozeně ve Tvý firmě, která má tak minimálně 140 zaměstnanců (to jsem asi podcenil) udržujete tento trend všichni a k tomu samozřejmě hojně využíváte super rychlého GPRS, kde to taky pěkně naskakuje a pochopitelně vše dokreslují stovky provolaných hodin většinou ve skupině worldclass. Prostě měsíční účet za telefon v ceně novýho Mercedesu, ale to si pochopitelně můžeš dovolit, bo jsi veleúspěšný bussinesman. No a krom toho všeho telefonování, MMSkování a obchodních jednání ještě levou zadní stíháš přispívat do této a možná i jiných diskusí. Fakt smekám! Kvůli Tobě kupuju licenci na čtvrtýho operátora a těším se na spolupráci.

PS: večerníček už byl, takže si to asi přečteš až zítra. Tak čágo belo...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  20. 08. 2003 17:42

Fakt? ty jsi z Prahé? musím se mrknout na trenky. prostě jsem si krůpnul.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Slonik  |  20. 08. 2003 19:29

Docela by mě zajímalo co posíláš (10-15 MMS denně). Jediné co si dokážu představit, že tě manželka podezírá ze zahýbání a musíš se jí během pracovní doby každou půlhodinu hlásit (včetně důkazu - fotky). A teď když je to jen za 2,-, chce to hlášení už každých 15 minut

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jery  |  19. 08. 2003 13:46

Opravdu inteligentní diskuse, jeden větší debil jak druhý. Jen se z těch operátorů neposerte.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Phephy  |  19. 08. 2003 14:03

Opravdu inteligentně jsi se zapojil do diskuze. Gratuluji.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lahvoň  |  19. 08. 2003 20:54

no co, nemá snad pravdu?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
TyCho  |  19. 08. 2003 13:18

Já si myslím, ze cena bude vyší, než 2 Kč, protože jinak by to spustili uz ted.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Launcher  |  19. 08. 2003 17:03

Souhlas. Stejně je asi nevyužiji, na podobné věci preferuji email. Navíc ještě není MMS ready telefon. Čekám na P810, T610 zklamala kvůli nepodpoře sockets

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ed  |  19. 08. 2003 12:10

 Je to tady opet skvely flame Paradne se bavim! Nejlepsi je ze se tady porad hadate kolik kde stoji MMS i kdyz je stejne nikdo z vas nepouziva (Stejne jako plno dalsich sluzeb - ale jako argument do diskuze se to preci musi uvest ze dany operator tu sluzbu nabizi)

Tak schvalne tady napiste kolik jste kdo poslali MMS - myslim ze nikdo tady nenapise cislo vyssi nez 5 :o))) a to i preste ze u T-mobilu to ted stoji 2 Kc.

Neexistuji nekde nejake statistiky kde by bylo, kolik MMS se za celou dobu jejich existence poslalo? Redakce MM by o tom mohla napsat clanek

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
XXTeens  |  19. 08. 2003 12:14

Budeš se divit, ale MMSek posílám měsíčně kolem 10-30. A to nejenom o prázdninách. ta cena 10,- Kč byla hodně výhodná ze zahraničí při psaní dlouhé zprávy..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kyk  |  22. 08. 2003 07:56

od 10 MMS za měsíc více... (TMO)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
smolka  |  19. 08. 2003 12:05

Proc se jakykoli clanek o nekterem z operatoru musi zmenit v prehlidku omezenosti, zavisti a blbosti ctenaru a uzivatelu? Sam Oskara nepouzivam - protoze muj operator mi, podle mne, zatim nabizi vse potrebne vyhodneji. Nicmene zaplat panBuh za Oskara, protoze jinak by nas TMO a ET nehorazne zdimali. Nadavate snad jeden druhemu za to, ze pouzivate jinou banku, jezdite v jinem aute, pijete jine pivo? Imho by to tady operatori meli zabalit a nechat vas odkazane na sluzby telekomu ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Phephy  |  19. 08. 2003 12:10

Zlatá slova. Jak já se těším na den, kdy v diskuzích pod články budeme diskutovat o kvalitě jednotlivých operátorů slušnou a věcnou formou. Jenomže to není asi na internetu možné. stačí se podívat na diskuze pod jakýmkoliv článkem na iDnes a člověka přejde chuť tam zapisovat jakýkoliv seriozní příspěvek.

Možná by byla řešením cenzura ze strany redakce Mobilmanie, ale to není asi jak technicky, tak morálně možné.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  19. 08. 2003 12:47

No nevím, podívejte se do diskuze k dotazům tiskové mluvčí Eurotelu, tam si s cenzurou moc hlavu nedělali a ani nic nevysvětlili, co jim vadilo.
(pro redakci: To si neumíte stát za svým rozhodnutím a zdůvodnit ho?)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Launcher  |  19. 08. 2003 17:54

Myslím, že za to mohou hlavně XXTeens, T-user a Helmut, kteří hrozně radikalizují scénu (a také problémy T-Zones, za což si může T-M sám, ale myslím že to ustane). Prostě jeden z nich něco zcestného napíše, několik příznivců Oskara odpoví podobně radikálním výpadem na T-M a to si už nenechají normální uživatelé T-M líbit.. Ale všechno lepší než cenzura.

Další a neřešitelný problém jsou MT. Pro většinu čtenářů Mobilmánie je vlastní mobil srdcovka a tak si kvůli němu rádi zaflamujou. Navíc má každý z MT svá slabá místa, takže snadno hledá téma na velmi dlouhé flamy.

Tímto bych chtěl říct, že nikdo z lidí co chodí denně na server o mobilech není normální (včetně mě) a to už vůbec nemluvím o lidech co na takové servery píšou. Druhá věc je ta, že např já jsem dost hrdý na to, že nejsem normální..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Roman  |  19. 08. 2003 18:57

Taky se mi zdá, že ty diskuse kdekoliv jsou úplně bezpředmětné. Mám pocit, že dřív to tak moc nebývalo, před asi pěti lety, kdy jsem s Internetem začínal. Tehdy ho neměl každý puberťák, jako dnes, kteří nemají nic jiného na práci, než psát do všech možných diskusí ty největší hlouposti. Na diskuse na iDnes už se ani nedívám, je to zbytečné.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  19. 08. 2003 16:35

2smolka: Změní se v hrůznou flameware pokud se nezavede registrace při vstupu do diskusí a nebo dokud nebude Mobilmania placeným serverem, případně dokud někdo z redakce nebude příspěvky ony "rádoby diskutujících" mazat. Jenže to by musel Cpress vyčlenit na tuhle práci další lidi

dejv

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Launcher  |  19. 08. 2003 18:04

Vzal bych to z druhé strany. Sestavit podle příznivců značek MT a operátorů herní clany, popř sportovní týmy. Mám Oskara a SE, hraji Q3 a Q3:UT a jsem pro každou špatnost =)

Co se týká registrace, tak jsem určitě pro, občas se stává že píše víc lidí pod jedním nickem a to docela mate..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  19. 08. 2003 18:27

2Launcher: Já jsem v klanu Nokia/Samsung, Oskar a hraju UT,Q3  (ty jo to je úchylný )

dejv

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zip  |  19. 08. 2003 19:29

Proti tvymu klanu nic nemam , ale Q3 bych dal

Proste bysme dali arenu jen tak

Let's go !

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  22. 08. 2003 12:41

2Zip: Tak dáme

dejv

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Launcher  |  19. 08. 2003 19:55

Pánové, hrajte Arenu?

A MobilManie, uděláte server? Dle mého názoru by to celé mělo být stylové =)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xXx  |  19. 08. 2003 11:27

Já taky používal Osrala tarif ODEPIŠ a denně jsem poslal 30-40 SMS, a polovina jich vůbec nedorazila do vlastní sítě. S volánim je to taky stejný stále jsem měl na displeji ,,vyhledávaní sítě". A měl jsem nokiu 6310i a pak SE 610. Radši jsem utekl k TMo a jsem spokojený člověk.

Takže: Osrala - NE

            T-Mobile - ANO

 

S pozdravem   2xXx

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Phephy  |  19. 08. 2003 12:06

Netvrdím, že se to v některé specifické lokalitě nemůže stát, ale rozhodně to není pravidlem. Aspoň já jsem se za ta léta s tímhle problémem nesetkal.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mdkill  |  19. 08. 2003 12:22

S volánim je to taky stejný stále jsem měl na displeji ,,vyhledávaní sítě".

To bude asi tím, že jsi z HorníDolní  vesničky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fydo  |  19. 08. 2003 12:26

smula co

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xXx  |  19. 08. 2003 12:26

Zdar Jarous, mam tento nick tady na MM uz min. 3/4 roku.......nicmene uz tady budu jenom tyden.....to vis, me povysili...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Launcher  |  19. 08. 2003 17:14

Holt jsi smolař.

SMS chodí u všech operátorů naprosto spolehlivě - ono je totiž taky umění "ztratit" smsku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  19. 08. 2003 11:15

Sport:  Jágr - to jako Jagr bude mit svuj vlastni kanal?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka Vacek  |  19. 08. 2003 10:21

Oskar bude nabizet sluzbu mobilfiesta, co to je?

Jiri

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Deny  |  19. 08. 2003 10:07

Jo a taky tady nekdo mlel o ,,kvalite a dostupnosti,, poskytovanych sluzeb? A jak by nam pan okomentoval ,,kvalitu a dostupnost,, portalu T-Zones?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
t-user  |  19. 08. 2003 11:05

Pouzivam MOBILE BOX, za ktery se plati tusim 99 KC a funguje naprosto bez problemu. Taktez jeho dostupnost.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Veka  |  19. 08. 2003 19:25

Ještě tu o smolíčkovi a hybaj do postýlky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
T-shit  |  19. 08. 2003 21:44

19.08.2003 21:40

Chci registrovat jednu svou SIM na T-zones. Kliknu na "Registrace" a

Vážený uživateli,
litujeme, ale při zpracování Vašeho požadavku došlo k následující chybě:

služba je v tuto chvíli nedostupná, právě probíhají úpravy aplikace, děkujeme za pochopení.
V případě přetrvávajících potíží pošlete, prosím, e-mail na adresu info@t-mobile.cz.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
cherry  |  20. 08. 2003 10:48

Nápodobně a ne jednout-zones jsou naprd

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Deny  |  19. 08. 2003 10:00




Autor: t-user  Datum: 19. 8. 9:43
 Titulek: Re: jak znam oskara
Odebírat reakce:     
Odpovědět 

 





Je strasne krasne jak vsichni Sockari porad papouskuji jeden udaj, o kterem ani nevi co znamena. Ja soudim dle toho co jednotlivi operatori nabizi za sluzby a na jake urovni. Netouzim po SMS za 0,35 KC ktera nedojde. Proc bych mel u Oskara volat za 4,-- KC, kdyz u TM volam za 2,-- KC ??? Proc bych mel pouzivat Oskarovo pomale GPRS o rychlosti cca 30 kbps, jestlize u TM frcim bez problemu okolo 80 kbps ??? Casem mozna pochopis ze ono to neni jenom o cene, ale predevsim o dostupnosti a kvalite poskytovanych sluzeb.

S pozdravem SOCKAM ZDAR

 

Pouzivam u Oskara tarif odepis a DENNE poslu tak 100 - 150 SMS, drtiva vetsina je do site Oskar, a jeste se mi nestalo aby SMS nedosla. Tak laskave nekritizuj neco, o cem nemas ani paru. Nebo jsi snad nekdy byl zakaznikem Oskara?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
t-user  |  19. 08. 2003 11:04

Oskara jsme cca pred pul rokem testovali. Spektrum jim nabizenych sluzeb je velice uzke a kvalita je spatna. Taktez podpora sluzeb je velice spatna.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xxxxx  |  19. 08. 2003 11:07

přestan už plácat ty píčoviny!!!!!!!!!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Phephy  |  19. 08. 2003 12:05

Zdá se, že máme diametrálně odlišné zkušenosti. Docela by mě zajímaly konkrétní nedostatky. Teď nechci útočit, jen čistě ze zájmu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Veka  |  19. 08. 2003 19:23

No hlavne mel nejakej divnej napis na displeji. A dela to s tou SIM-kou Oskara. Kdyz da zpatky T-gase je logo zpatky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ViR  |  19. 08. 2003 12:48

Hmm, já tedy nevím ale moje firma pečlivě a s dost velkou nedůvěrou testovala Oskara pět měsíců od října 2002 do února 2003 a došla k závěrům, že kvalita běžně používaných služeb je v průměru zcela srovnatelná s dosud běžně používanými službami TMo. Je pravda, že sem tam nějaká služba chybí, ale je to zase vyvážené jinou výhodou, nebo to lze obejít. V každém případě, výsledkem je, že firma provedla migraci k Oskarovi a provoz v TMo síti silně omezila (tak,  jako měla a má omezený provoz u ET). Pokud se týká zákaznické podpory u Business zákazníků, je u Oskara celkem běžné, že vás při problémech zpětně kontaktuje člověk, který ví o co go a řeší to. To se nám u TMo běžně nestávalo, asi jsme pro ně byli příliš malí, či s nezajímavými účty. Na druhou stranu, u ET jsem se s tím setkal i v případě předplacenek....

Jinak bych řekl, že opravdu žádný z operátorů není nejlepší

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Datel  |  19. 08. 2003 16:22

Heh, to si pletes. Pred pulrokem probehla na netu rez ze ktere vysel z natrhnutou prdeli TMobile. Schvalne si najdi clanky z te doby

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jerry  |  19. 08. 2003 09:27

pripadne vymluvy na cokoliv jsou zbytecne. Telefonu s MMS je vic nez dostatek a to i mezi majiteli Oskara.
A nejaka akce TMO s MMS za 2Kc???? Vzdyt muze sakra do zacatku prijit taky s akci, ET mel taky 2mesice ze zacatku dokonce zadarmo.
Klidne mohl dat MMS do 15.zari za 1Kc s tim, ze cena bude behem stanovena az behem tech prvnich 2zarijovych tydnu.
Tim by vytrel TMO zrak a jeste by se castecne svezl diky reklamam na MMS, ktere ma TMO.

Podle me resili hodne velke technicke problemy. A mozna taky propojovaci poplatky. Ona se hodne blbe dava MMS za 5Kc, kdyz propojovaci poplatek je 8Kc.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Datel  |  19. 08. 2003 09:55

Ojee, koukam ze pan je strateeg

Vzhledem k tomu, ze posledni statistiky ukazaly, ze MMS lidi prakticky nepouzivaji, s vyjimkou erotickych zprav zasilanych z infokanalu, dost pochybuju ze by nekdo nejak zaostaval.

BTW - tyhle tristni statistiky byli TMo podkladem pro tu dvoukorunovou akci. Pokud si lidi MMS neposilaj, muze si i TMo dovolit jit s cenou takhle agresivne dolu

Akurat bude zajimavy zjistit, jestli si za ty dve koruny + reklamni masaz lidi na MMS zvykli, nebo jestli je i tak ignorovali (coz je muj typ). Pripadne jestli je pouzivat zacali a jak se zachovaji po opetovnym zvednuti ceny.

Telefonu pro MMS je tezce malo. Pokud musim premyslet kdo vlastne ma MMS telefon abych nekomu vubec MMSku mohl odeslat, je to o nicem. Puvodne nasazenych 10 Kc to jenom dal pohrbiva.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jerry  |  19. 08. 2003 10:17

Spis by me zajimalo, jak je strategicke koupit veskere vybaveni na MMS a pak pul roku cekat, az vyprsi vsechny akce ostatnich operatoru.
Taky jsem na konci napsal, ze to spis bude technickymi problemy nez nejakym cekanim na TMO.

A ze se MMS neposilaji se vubec nedivim. Cena 10Kc je vic nez moc. Ja sam jsem si na mobilu vymazal MMS profil, aby me to nahodou nelakalo Zvlast kdyz mam ET data nonstop a muzu poslat fotku jako prilohu mejlu zadarmo.

A telefonu s MMS je uz dostatek, ceny uz jsou okolo 6000Kc a u oskara jich muze byt diky jeho akcim taky dostatek.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  19. 08. 2003 11:40

Půl roku? Šuškalo se, že to chtějí spustit na svátek Oskara, to bylo nějak na začátku srpna. Takže jestli to spustí na začátku září, je to jen měsíc, který mohli využít na doladění třeba (i ceny).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lahvoň  |  19. 08. 2003 20:39

Ale zapoměl jsi na konec dopsat, že ty technické problémy jsou jen čistě tvá spekulace. Navic naprosto zcestná. ;o]

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Peťánek  |  19. 08. 2003 12:37

"Telefonů s MMS je těžce málo"...to vám říkali na školení u Oskara?

V současnosti se jich v Česku prodává skoro 40!!! To je těžce málo?

Tím mohl Oskar argumentovat před rokem, nikoliv dnes!

Prober se a nevěř všemu, co ti na workshopu řeknou!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  19. 08. 2003 13:24

No tak to se prober teda ty. Zákonitě se vždy nejvíce prodávaly ty nejlevnější telefony. Bohužel zatím ty nejlevnější telefony MMS nenabízejí. Zároveň telefony s podporou MMS se ve větší míře prodávají až posledních několik měsíců, ale stále je drtivá většina těch, kteří kupují telefony bez MMS.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Peťánek  |  19. 08. 2003 14:51

Matematika je jednoduchá, kdo nemá na MMS telefon řekněme za 7000korun, nebude ani posílat MMS za 10korun.

Myslím, že uživatelé se Siemensem A50 ani nemají ambice MMS posílat.

Řekněme si to narovinu: Oskar to prostě prosral a teď to svádí na cokoliv, jen ne na to, že prostě zspal dobu.

Oskara také používám, ale tohle je nutné si přiznat!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  19. 08. 2003 15:47

Tak zaprvé. Otázka byla, kolik se prodává jakých telefonů. Bohužel v ČR většina lidí nemá na to, aby koupila telefon za 7.000,- Kč jen proto, že bude mít MMS.

Zadruhé nevím co Oskar posral. Hned na začátku prohlásil, že službu zavede až budou telefony a služba dostatečně známá a aspoň trošku rozšířená. Řekl bych tedy spíše, že to Oskar udělal chytře, protože nechal Eurotel i T-Mobile udělat propagaci MMS, aby všichni věděli o co se vůbec jedná a zároveň nechal Eurotel i T-Mobile na prvním tahu co se týče ceny, protože tak se nestane, že Oskar bude dražší než oni.

Kdo tady tvrdí, že pošle 30 MMS za měsíc tak mu klidně věřím, akorát, že takovej je jeden člověk z tisíce. Dalších 999 lidí pošle v průměru jednu, takže s tím, že MMS je tak nepostradatelná služba se dá těžko souhlasit.

Já osobně mám v seznamu řekněme 200 čísel a pravidelně komunikuju řekněme s 20 a jestli mají dva z těchto 20 lidí MMS telefon to už ani nevím. V neposlední řadě to můžou být taky dva, kterým bych MMS ani poslat nechtěl

Takže celkově vzato, celou tady tu rozvášněnou diskusi tady máme jen a jen proto, že si někdo chtěl najít něco, co Oskar nemá (ať to používá nebo ne) a posloužilo mu to jen k tomu, aby se do něho navážel. Nakonec to skončí tak, že Oskar zavede MMS, ale někdo si najde něco jinýho co někdo nemá a tak to půjde pořád dokola.No nic.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lahvoň  |  19. 08. 2003 20:47

Naprostý souhlas. Když nepočítám 26 technoidů, tak znám z normálních lidí jen 2, kteří mají MMS telefon. Přičemž třetí si ho bude čirou náhodou kupovat zítra. A možnost zasílat mms zprávy tím spouštěcím elementem pro nákup telefonu nejpsíš nebude.

A z těch 3 lidí bych placené mmsky poslílal odhaduji tak jednoumu. A ještě vážne netuším, kolikrát za rok by byla vhodná příležitost.

Takže ono to s tím zaspáním, jak Pavel správně říká, nebude tak horké.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
t29  |  20. 08. 2003 14:06

bohuzel to tak taky vidim.
to je ostatne duvod, proc mi porad staci ty me stare ericssonni placky.
novy telefon si jen kvuli mms kupovat v soucasne dobe opravdu nebudu.
tak za pul roku si chci kupovat handspring treo 600, ktery nahodou fotacek (+samozrejme podporu mms) ma ale hlavni duvod je, ze chci Palm OS + mobil v jednom.
ja znam jedineho cloveka, ktery ma mms telefon s fotackem.
pokud budu uvazovat i lidi, kteri maji telefon s podporou mms, tech by bylo mozna 5, ale to jde pouze o prijem mms.
prece nebudu posilat vecne clovekovi mms, kdyz on mi zadnou z vlastniho mobilu neposle, vzhledem k absenci fotacku v jeho mobilu...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
wang  |  25. 08. 2003 10:57

souhlasim, oskar predvadi bez urazky klasicky postup beckovych firem, kdy leadri poradne zpropaguji vyrobek ci sluzbu a tyto parazite s pak na teto vlne svezou, nic neobvykleho..navic mohou mit nizsi cenu (vzhledem ke svym zakaznikum i musi) nebot nepotrebuji zaplatit tu reklamu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  19. 08. 2003 16:29

2Peťánek: Že je na trhu 40 telefonů, které podporují MMS neznamená, že je jich mezi zákazníky třeba 40% .... odhaduji podíl MMS telefonů někde kolem 7-12% což je dost tristní. Nevím kolik lidí ve tvém okolí má MMS telefon, já osobně MMS foun mám 3/4 roku a mohl bych to posílat odhadem asi 10 lidem...

    Rozdíl je tedy mezi nabídkou a poptávkou a reálným počtem MMS founů mezi lidmi a to je pořád málo, o běžném posílání MMSek. Ještě jedna poznámečka, kolik lidí má u S55,T300,N6610 atd... koupený tak super "praktický" externí foťáček? To bude další mizivé procento....

dejv

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Peťánek  |  19. 08. 2003 17:43

TO:Dejv:....no a sme na začátku začarovaného kruhu...když Oskar nepodporuje MMS, proč si takový telefon pořizovat? Ha...

Co vám Oskar dává za úplatky, že ho tolik hájíte? Já Oskara aktivně používám, na IČO mám 2x nezavěšuj. Jsem dlouhodobým, spokojeným uživatelem, ale této pravdě se musíme postavit čelem: Oskar to s MMS prostě prosral!

A argumentace, že se čeká, až to všichni budou znát.....jižišimarjááá kdyby se se vším takhle čekalo, tak ještě jezdíme na koních lovíme zvěř šípy.....protože by se čekalo, až bude všem známo, že existuje auto a pistole....

Jen mě štve, že to technoidi Oskara tímto způsobem ( nesmyslně) hájí. Proč se nepostavit čelem a neříct: zaspali sme dobu!

Stupidní argumentace mě rozčiluje ještě víc než to, že pořád MMS u Oskara nemůžu posílat!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  19. 08. 2003 18:25

2Peťánek: Argumentuješ, jako když Oskar rozjede MMS, tak to bude spása. Oskar má 15% trhu a já okolo sebe nevidím lidi co si běžně posílají MMSky i když mají Et a Tmo.

    Nečeká se až to bude mít každej, ale čeká se na to, až to bude mít někdo a né jen pár lidí. Napadlo mě, čeká se až to bude mít smysl. (kurňa to nečim zavání )

    Argumentace je prostě taková, je-li divná nebo ne, to nechť posoudí zákazníci. Firma na rovinu neřekne, že jí to trvá déle než konkurenci. Jako T-Mobile neřekl a neřekne, že zdražil v únoru služby, okecal to jinak. Nečekej, že Oskar a T-Mobile nahlas řeknou, že mají oproti Eurotelu horší GPRS (pro několik % lidí co využijou Nonstop...). Eurotel zase neřekne, že je nejdražší... a mohl bych pokračovat dále. Rétorika marketingu je stále stejná, na to si zvykni, nebo to nečti

dejv

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Peťánek  |  20. 08. 2003 12:53

Firma na rovinu neřekne, že jí to trvá déle než konkurenci.

Ale to firma na rovinu neřekla! Oskar se vyjádřil ve smyslu, že to bude do konce roku. No pravda je, že z toho každý pochopí, že to Oskarovi prostě trvá!

Jedním z důvodů zdržení MMS u Oskara, zmiňovaných i zde na MM, má být fakt, že to bude "bomba".....a kde nic, tu nic!

Hezky to včera komentoval Marigold: "Oskar nenabídne nic, co by už neměli ET a TMo....

Tak sem zvědav, kde ta "bomba", kvůli které to tak dlouho trvá, vlastně vězí...???

Nicméně i dál si stojím za tím, že Oskar prostě zaspal dobu!

A což teprv, až mu TMo vypálí rybník a po prázdninách cenu svých MMS nezvýší! V tom případě Oskar MMS nespustí nikdy!

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
t29  |  20. 08. 2003 14:09

2Peťánek: plne s tebou souhlasim. Jestli nekdo skoci oskarovi na spek s tim, co verejne prohlasuje, pak ja to nebudu.
Nejdriv oskar "vyckaval" z duvodu technologickych, nyni oskar "vyckava" z duvodu cenovych (kvuli T-mobile), ovsem oficialne "vyckava" kvuli nepripravenosti spotrebitelu...
je to neco jako kdyz nam nokie hlasi, ze lide podle jejich pruzkumu vlastne Bluetooth ani nepotrebuji a kdyz nam hajek "obhajuje" vsechny ty jeho mlzicsky kecy

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Peťánek  |  20. 08. 2003 14:54

No a sme opět na začátku

Na co se mají uživatelé připravit, když MMS nejsou spuštěné?

Oskar má technologii pro MMS koupenou od počátku letošního roku. A je přeci jedno, jestli má "ležet ve skladu" a nic nepřinášet, nebo být v provozu a sem tam nějakou kačku vydělat.

Z ekonomického pohledu to vyjde nastejno.

Tudíž stále nechápu, PROČ to zdržení. Už víc jak rok po konkurenci.

Oskar to mohl spustit už jen pro prestiž, že MMS má a že není v pravěku mobilních služeb.

Poznámka: MMS nabízí kdejaký operátor na Ukrajině

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  22. 08. 2003 12:48

2Peťánek: Prestiž? Tu si můžeš platit u Eurotelu.....

dejv

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  22. 08. 2003 12:50

2t29: Proč by si měl Oskarovi na něco skákat? Proboha máš tu 2 operátory, tak hybaj k nim, v čem je problém?

dejv

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
t29  |  22. 08. 2003 13:16

a naznacil jsem snad neco o tom, ze hodlam menit operatora?
ja psal o tom, ze vydal oskar nejake prohlaseni, kteremu neverim.
tecka.
chapes to?
nevim proc bych mel chodit k ET nebo T-mobile.
neznam JEDINY duvod.
zvlast ted, kdyz mam u oskara novy tarif, ktery mi nejvic vyhovuje a nove porizenou sim 2v1, ktera je proste super...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  22. 08. 2003 14:47

t29: 2v1 je super až na to, že chci mít GSM banking a ten se nemá rád s tou SIMkou 2v1

dejv

PS. Nenaznačil si nic o změně operátora, ale tady nadpis už naznačil, že Oskar zaostává ve službách ,konkrétně MMSkách, pravda to je, ale pak netušim co tu řešíš

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
t29  |  22. 08. 2003 15:06

ohledne gsm bankingu bys mohl predpokladat ze to vim, kdyz sim 2v1 mam, tj. jsem s tim srozumen a zily mi to netrha.
netusis co tu resim?
ty si mne zacal nesmyslne osocovat, zatimco ja psal ve svem puvodnim prispevku prave o mms u oskara.
preber si to a vystydni

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  19. 08. 2003 10:17

Kdes na tym byl, že je interconnection 8 Kč? Leda že by si takovou vydřidušskou cenu domluvili dva tlustovepři Eurotel a Téčko (tak jako si domluvili hovory, kde bylo 6,60 Kč, i když náklady byly třetinové).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jerry  |  19. 08. 2003 10:29

Tipnul jsem to. Mohou byt samozrejme nizsi, ale to by byla vyjimka potvrzujici pravidlo. Sam jste to vlastne napsal, ET a TMO by takovy poplatek vyhovoval, protoze maji zhruba stejne zakazniku, takze by si navzajem toho moc nedluzili a navic by tim drzeli Oskara v sachu, protoze by si zrejme nemohl dovolit dat o tak moc nizsi cenu jedne MMS.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  19. 08. 2003 11:36

...a navic by tim drzeli Oskara v sachu, protoze by si zrejme nemohl dovolit dat o tak moc nizsi cenu jedne MMS. Do cizí sítě ne, ale do vlastní ano, jako u textovek. Ale mi je to úplně jedno, vyhazovat peníze za MMS zatím ještě nemám v plánu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fido  |  19. 08. 2003 22:02

Vzajemne si nic moc nedluzili....

To je ono. Mezi sebou si toho moc nedluzili protoze nula od nuly pojde ale mohli tak dukladne skubat zakazniky. Nemohli prece dat nizsi cenu za volani do jine site nez propojovaci poplatek. Vytvorili si proste velmi dobry duvod pro vysoke ceny.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mara  |  19. 08. 2003 08:55

citace z clanku "které Oskar prodává nebo prodával. Konkrétně jde o typy: Motorola T720i, Nokia 3510/3510i, Nokia 5100, 6100, 6610, 7210 a 6800 (tedy Series 40), Nokia 7650, Samsung V200, Siemens S55, Sony Ericsson P800, T68i, T310 a T610."

se mi nezda ze by oskar prodaval T310 :o)))))))))))) ale ja ho mam, takze nastaveni pro tento telefon potesi......

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  19. 08. 2003 09:43

Na každý pád nastavení pro tento mobil bude dostupné

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mara  |  19. 08. 2003 08:19

kdyz to bude 5 nebo min, tak to bude supr...... at uz to tu je...............

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
karel  |  19. 08. 2003 07:58

Už se nemůžu dočkat:)))Nejvíc se těším na Bikiny

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
t-user  |  19. 08. 2003 07:53

Tak to mozna v nejake pseudoverzi na podzim zprovozni, ale jeho socialni zakaznici to stejne vyuzivat moc nebudou. Pripadnych 5 KC je pro ne z velke casti nedostupna cena.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
XXTeens  |  19. 08. 2003 08:15

Oskaráci stejně zdůrazňují, že je pro ně důležitá free SMS brána, takže MMS pro ně asi nebudou zajímavé...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Píchal Čimčařík  |  19. 08. 2003 08:33

Pokud Oskar nezprovozní MMS bránu na internetu zdarma a nenabídne odesílání MMSky alspoň za 0,50 Kč, tak nemá absolutně šanci.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ed  |  19. 08. 2003 08:43

Jenze presne tohle ma Oskarek v umyslu! Free MMS z netu a 0,50 hal z mobilu ve spicce a 0,35 hal za MMS mimo spicku. Jako vzdy vsem vytre zrak a my socialni pripady si budeme uzivat MMSky do sytosti:o))) Uz se tesim:o)))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mara  |  19. 08. 2003 08:52

no az tak levny to asi nebude, to se mi nezda, ale cena 5kc, nebo treba 4,77 mi prijde docela realna. a free MMS, to se mi nezda......... to by byla kurevskaaaaa frajerina.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
RTD  |  19. 08. 2003 09:45

Já bych si skoro tipnul, že dají MMS do konce roku zdarma. Byla by to perfektní image kampaň, která navíc při omezené penetraci telefony nebude skoro nic stát. Ideální kombinace - máte co dát na billboardy a neutíkají vám chechtáky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sob  |  19. 08. 2003 17:31

Někde jsem slzšel, že budou stát 7,77 nebo 6,08 Kč. Uvidíme, ale na Oskara se mi to ydá dost....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Goob  |  23. 08. 2003 11:21

Koukněte se na dnešní bleskovku. Vypadá to, že budou stát MMS u Oskara 10 Kč, stejně jako u ostatních dvou opů..

Goob

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Miroslav  |  19. 08. 2003 08:32

Ubohý debile!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jerry  |  19. 08. 2003 09:17

Hadej jaky kolik provola jeden zakaznik u jednotlivych operatoru!

Poradi je takove:
1. Oskar 642Kc
2. ET 545Kc
3. TMO 479Kc

Predpokladam, ze tve IQ ti dovoli z toho vydedukovat, ze nejvetsi socky jsou uzivatele T-Mobilu, protoze v prumeru provolaji o 163Kc min nez uzivatele Oskara a o 66Kc min nez ET.
Nez zase budes psat hovadiny, zkus si zjistit fakta.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
t-user  |  19. 08. 2003 09:43

Je strasne krasne jak vsichni Sockari porad papouskuji jeden udaj, o kterem ani nevi co znamena. Ja soudim dle toho co jednotlivi operatori nabizi za sluzby a na jake urovni. Netouzim po SMS za 0,35 KC ktera nedojde. Proc bych mel u Oskara volat za 4,-- KC, kdyz u TM volam za 2,-- KC ??? Proc bych mel pouzivat Oskarovo pomale GPRS o rychlosti cca 30 kbps, jestlize u TM frcim bez problemu okolo 80 kbps ??? Casem mozna pochopis ze ono to neni jenom o cene, ale predevsim o dostupnosti a kvalite poskytovanych sluzeb.

 

S pozdravem SOCKAM ZDAR

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mara  |  19. 08. 2003 10:04

ty ses uplne vypatlanej primitiv, oskarovy sms chodej na 100 % , nestalo se mi ze by nedosla. mam ho pres dva roky. to ze nechces posilat sms za 0,35 ale treba za 2 ,- to je fakt tvuj problem. a ty udaje jsou spravne. to ze si to impotentni t-debilove nechtej priznat je jina vec, ale jinak no flame.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
t-user  |  19. 08. 2003 10:25

Vazeny mlady muzi.

Ano, priznavam. Jsem vypatlanej primitiv. Obdivuji Vas intelekt a nezrizene Vam ho zavidim. Zajiste jste clenem MENSY CR.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tgas  |  19. 08. 2003 10:29

Konecne sis to priznal, ze to ale trvalo

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
krtonožka  |  19. 08. 2003 10:26

jen oskara moc neprechval, mam Slysim vas a pred pulrokem sem mel i Rekni mi(kvuli "dotovanymu" telefonu), ale uspesnost doruceni SMS u techto tarifu je naprosto odlisna. U Rekni mi skoro 100% u Slysim vas tak kazda sesta nedosla, a o dorucenkach u Slysim vas uz vubec nemluvim, zrovna vcera sem ze Slysim vas posilal SMS kamosce, v poradku dosla ale dorucenka prisla dnes rano :o((

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Phephy  |  19. 08. 2003 11:49

Na tarifu přece nemůže záležet, to je blbina. Všechny SMSky chodí přes stejné SMS centrum.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
krtonožka  |  19. 08. 2003 12:35

podle selskyho rozumu na tarifu nemuze zalezet
jenze ja to mam zazity z praxe

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Phephy  |  19. 08. 2003 12:55

Spíš bych si tipnul občasné problémy sítě. Ale čert ví.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
krtonožka  |  19. 08. 2003 13:14

obcasne ne, spis pravidelne, u slysim vas mi dorucenka prichazi minimalne v polovine pripadu nejdriv 2 hodiny po odeslani, vyjimkou neni viz vcera ani 24hod

netusim jak to maji udelany, ale treba kdyz obesilam kamose kvuli fotbalu tak posilam 10-15 SMS a podle dorucenek kontroluju komu sem to uz poslal a komu ne, takze nekomu to poslu dvakrat a jedna dorucenka prijde hned a druha se zpozdenim

a vpripade ze ma prijemce vyplej mobil tak to je uplne o nicem, to se dozvim za ctyri dny ze platnost SMS (ktera je tri dny) vyprsela

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  19. 08. 2003 14:50

Nechápu, používal jsem Slyším Vás 2 roky a nikdy se mi nic takového nestalo, jen asi 5krát zpráva došla vždy přesně až za 10 minut, a to tehdy, když jsem poslal dvě nebo více zpráv rychle po sobě – první došla hned a druhá vždycky za 10 minut. Ale tyto případy bych opravdu spočítal na prstech jedné ruky, pamatuju si to jen proto, že to mělo vždycky stejné zpoždění.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zip  |  19. 08. 2003 19:14

Asi mas smulu a visis na nejake vytizene BTS.

Ja nepamatuji jakekoliv zpozdeni jak sms, tak dorucenky. Vse vzdy chodi okamzite

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Launcher  |  19. 08. 2003 16:56

ROFL. Ještě nějaký, prosím

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fisik  |  19. 08. 2003 12:33

Ja uz mam Slysim vas 2 roky a nemuzu si na nic stezovat
Zatim mi fakt kazda SMS prisla i se odeslala a ten prijemce ji taky dostal,tak nevim jestli treba neni chyba v Tobe :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
krtonožka  |  19. 08. 2003 12:41

ja uz mam Slysim vas skoro tri roky a je to problem tak posledni rok a fous
a sice nejsem neomylnej, ale ze bych se sekl pri odesilani kazde seste SMS pres Slysim vas a z jinyho tarifu ne, to se mi nezda pravdepodobny ;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Adamantium  |  21. 08. 2003 12:19

Na tarifu přece nezáleží, podle mě mají nejvyšší prioritu smsky z tarifů (popřípadě firemní budou mít větší, ale nevím to jistě), nižší nebo stejnou prioritu mají smsky z oskarty a nejnižší z internetu.. mimo jiné mám i tarif slyším vás a výpisy i zprávy chodí na 100%..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
*Tom*  |  20. 08. 2003 22:37

S tim nedochazenim SMS. Pisu na cislo- SMSka ji vzdy dojde s cca 5 hod spozdenim. A kdyz pis komukoli jinymu tak je to v pohode(dorucenka do 5sec). Volal jsem na Oskara (naznacili me ze jsem asi blazen) pak na GO (to cislo na ktery pisu)-naznacili me to same- z toho vypliva ze jsem asi blazen a jenom se me to zda Ale nevim proc se me to zda jen u toho jednoho cisla a u ostatnich je to OK. Asi sem uz K.O.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jerry  |  19. 08. 2003 10:11

Utocis na toho nepraveho. Ja mam uz 5let ET, takze narozdil od tebe vim, co je to kvalita. Pritelkyne ma totiz TMO. Pomer vypadku a problemu se SMS apod. je tak 1:10 v neprospech TMO.

Muzes mi teda vysvetlit, co ta cisla znamenaji???

A ujasni si svou argumentaci. Nechces levne SMS, ale chces levne volani? Myslis, ze ten kdo ma tarif se SMS za 0.35Kc (a je to pouze jediny tarif, ktery zas tam moc lidi nema) provola za mesic pres 600Kc??? A hadej kolik lidi vola za 2kc/min u TMO, kdyz skoro 80% lidi ma predplacenku.

Jo a rychlem GPRS bych se moc nezminoval. I kdyz ma ET jen kodovani jen CS1 a 2, tak spousta lidi psala o tom, ze po prechodu od TMO je GPRS rychlejsi a kvalitnejsi. Nehlede na to, ze to tve superrychle GPRS jaksi na Siemensech nekdy vubec nechodi a majitele Siemensu maji smulu.

Dostupnost je dnes uplne stejna a celkem by me zajimalo, ktere kvalitnejsi sluzby mas na mysli. Doufam, ze nemyslis T-Zones, to bych se fakt nasmal! Nekterym lidem se tam jeste ani nepodarilo zaregistrovat, jinym chodi SMS a oznameni o mejlech stare vic jak pul roku atd.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
t-user  |  19. 08. 2003 10:30

Moje firma je BUSINESS zakaznikem TM. Ty vynikajci sluzby ktere jsem mel na mysli jsou napr: TM ASISTENT, GPRS ROAMING, privatni APN pro pristup do firemniho intranetu, WORLDCLASS tarif, LOCATOR, MOBILE BOX a skutecne rychle GPRS.

To stournuti do SMS byl takovy chytak, ktera SOCKA se nato chyti

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jerry  |  19. 08. 2003 10:51

To jsem mohl cekat. Hadej kolik veci z tech co jsi napsal alespon jednou pouzilo tak 90% TMO zakazniku?
TM asistent - drahy, GPRS roaming - nikdo, uctovaci jednotka je pekne velka, privatni APN - hadej kolik TMO uzivatelu ani nevi co to je, Worldclass tarif - ze by to byla tak velka vyhoda bych nerekl, nekdy to je i drazsi nez bez nej, Locator - to myslim ani bezny user nemuze mit. A skutecne rychle GPRS - myslim ze na wap je to uplne jedno a ze TMO nema na to, aby nabidnul pausal jako ET jsme se uz prevedcili.

Mas proste nesmyslne argumenty. Kup si twist kartu a pak budes bezny user jako ostatni a pak argumentuj neco o kvalite.

BTW: Porad jsi mi nevysvetlil ty 3cisla

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
t-user  |  19. 08. 2003 10:59

Ja se nebavim o tom, co je vyhodne pro Lojzu z HorniDolni. Ja se bavim o tom, co je vyhodne pro mne, potazmo pro moji firmu.

Tvuj nazor je, ze pro tebe to jsou drahe a nepotrebne sluzby. Muj nazor, ze to jsou sluzby s kterymi denne pracuji, a cenu jsem ochoten akceptovat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jerry  |  19. 08. 2003 11:35

To jo, ty se o tom nebavis. Ty se bavis o tom, ze vsichni uzivatele oskara jsou socky, zatimco uzivatele TMO ne.
Pritom socky jsou evidentne u TMO. Tady se nikdo nebavi o spolecnostech s mnoha mobily, tady se vsichni bavi o beznych userech. BTW vubec bych se nedivil, kdyby firemni zakaznici meli lepsi podminky u Oskara nez ty a urcite maji lepsi podminky nez oskartari apod.
A to, ze ty vyuzijes GPRS a Lokator atd. neni bezne ani u velkych spolecnosti, to si spis vyjimka. Napriklad u ET bylo pred zavedenim GPRS data nonstop pry jen 250 pevnych IP adres pro GPRS. Rekl bych ze to o vyuzivani GPRS mezi firmami (napr. pro vzdaleny pristup do site) neco svedci, zvlast kdyz ET ma nejvetsi mnozstvi vyznamnych firemnich klientu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fido  |  19. 08. 2003 14:08

Jo tak to je pravda. Firemni zakaznici u Oskara maji uplne jine podminky a nejspis by je bral kazdy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
t-user  |  19. 08. 2003 15:31

Cenik SOCKARE pro jeho BUSINESS zakzniky jsem videl. Tusim tam ma dva tarify. Jeden se jmenuje na jistotu a druhy na zisk. U toho tzv. vyhodnejsiho je volani v ramci VPN za 1 KC, hovory na SOCKARE 3 KC, OSTATNI 4 KC a je to cleneno nejake stupidne jako do 125. minuty, po 125. minute atd.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  19. 08. 2003 16:14

2t-user: U všech tarifů je možné aktivovat VPNku s voláním za 1Kč/min v rámci firmy. Sestupné účtování je jen u volání do sítě Oskar (mimo VPNku). Kamkoliv jinak se volá za 3Kč/min. Mluvím o tarifu "Na Zisk". VPNka je možná od 2 SIMek.

     Dle tvého vyjadřování si nejsem jist, zda jsi schopen mít firmu, nemyslíš-li tím ovšem to, že jsi držitelem Živnostenského listu a říkáš si podnikatel.

     Spíš bych to viděl úplně jinak, majitel (zaměstnanec) úspěšné firmy nemá potřebu ventilovat svoje diletanské řečičky proti jednomu operátorovi na mobilmánii a ještě k tomu pod nickem t-user. Očekával bych od takového člověka kontruktivní diskusi, proč tohle jo a tohle ne. Argumetny, nikoliv invektivy na diskutující.

dejv

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dudlik  |  19. 08. 2003 16:37

Jen pro úplnost prvních 250 minut je  za 4kč............ až pak za 3kč.....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  19. 08. 2003 17:18

Dudlik: Pokud budu brát v potaz přepočet paušálu, tak pochopitelně ano. Jen upřesním, prvních 125 minut je za 4, 125-250 minuta je za 3Kč/min, pak za 1Kč/min. Nemluvě o VPNce...

dejv

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Alan Wilder  |  21. 08. 2003 10:39

Pánové mýlíte se do 125 min. je za 3kč +5%DPH od 126-250.min.2Kč+5%DPH a od 251.minuty výše za 1Kč+5%DPH .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  22. 08. 2003 13:01

2Alan: Ano to je, ale já sem do těch cen započítal i paušál. Protože za 250,- Kč nemáš žádné minuty, takže sem to promítnul do cen...

dejv

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fido  |  19. 08. 2003 21:44

A jsou dalsi veci, ktere nejsou v ceniku a dohaduji se individualne. Napr. nulovy pausal, zvyhodnene telefony (napr. SE P800 za 3000) a dalsi veci.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  22. 08. 2003 12:47

2Fido: Ano je spousta věcí, které v ceníku být nemohou, protože se jedná o individuální smlouvy. Např. známý si vzal u Oskara 4 paušály (4x Na Zisk), upsal se na 2 roky, má VPNku (1Kč/min ve firmě) a 3 telefony po koruně. 6100 a 2x 3410 pro zaměstnance.  Přemejšlim, že po novym roce (pokud Dohoda nebude) udělám to samý

dejv

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Alien  |  21. 08. 2003 11:43

To jsi napsal trefne...taky si myslim, ze clovek vlastnici firmu takoveho formatu, asi jen tezko bude urazet v diskuzich. Takovi lidi na tyto hovadiny nemaji cas...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
fido_cz  |  21. 08. 2003 18:41

2Dejvidek: Tak s timhle souhlasim, uroven komunikace a zpusob vyjadrovani opravdu nenapovida o majiteli firmy. Zajimave je, ze na tvuj prispevek uz T-user nezareagoval.

Skoda, ze uroven diskuzi na mobilmanii posledni dobou rapidne klesa. Prispevku k tematu je v kazde diskuzi minimum, vetsinou se to stejne nasmeruje bud k tomu, zde je Oskar pro "socky", nebo zda je Nokia nejlepsi. SKODA!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Phephy  |  19. 08. 2003 11:56

V tom případě jsou ale pro Tebe socky všichni, kteří tyto pokročilé služby nepotřebují. Mimochodem, i mezi firemními zákazníky (věř tomu nebo ne) jsou tací, kteří nepotřebují tebou zmiňované "TM ASISTENT, GPRS ROAMING, privátní APN, WORLDCLASS tarif, LOCATOR, MOBILE BOX a skutecne rychle GPRS". Potom se logicky tyto firmy rozhodují, že budou využívat služby stejně kvalitního, ale méně inovativního operátora, jako je třeba Oskar. Naše firma má 60 čísel u Oskara a rozhodně se nepočítáme za socky. Jen šetříme několik desítek tisíc ročně.

Skoro bych i řekl, že tvoje argumenty a příspěvky občas zavání rasismem (teda spíš oratorrasismem). A nadávej mi jak chceš, můj názor na Tvoje příspěvky nezměníš, setjně jako já nezměním Tvoje názory.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
DS  |  19. 08. 2003 13:21

taky jsme ve firme pouzivali TMO -ale - worldclass se vyplatil jen pro USA, jinde v Evrope se vyplatilo volat pres jineho nez T-MO operatora, privatni sit se nevyplatila vubec (minimum hovoru mezi lidmi ve firme) a hlavne ty 2 koruny jsou az po zaplaceni pomerne vysokeho pausalu. Pokud je aspon 20% hovoru mimo TMO vyplati se prejit ke konkurenci. Jo a navic - jednani jejich key account manageru k nam jako VIP firme bylo tristni... platte a drzte hubu - by se dalo shrnout. Jo a to nepocitam katastrofalni "funkcnost" toho pokusu jmenem Click (T-Zones) a jejich testovani na zakaznicich za provozu (a to si to ti zakaznici jeste platili)... Ani Telekom se nechoval takto vychcane (a to bylo jeste za stareho "lepsiho" Paegase...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zdeněk  |  19. 08. 2003 19:25

...plaťe a držte hubu... se totiž již dávno stalo jejich firemním heslem

a tak jsem po dlouhých letech také s firmou odešel.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lukas  |  20. 08. 2003 18:30

To bych chtel videt, jak je ta vase(tvoje) firma uspesna, kdyz ma jeji sef (,ktery si tak zaklada na tom, ze neni socka) prostor na to, aby travil cas na internetu debatovanim o tom, ktery z operatoru je vyhodnejsi nez jiny. Tvuj skvely t-mobile jsem vymenil za oskara uz jen kvuli tomu, ze treba na chalupe nema ani carku a do telefonu jsem tam tim padem mohl volat tak akorat halo halo. Na druhou stranu v Nemecku pouzivam pouze t-mob z duvodu vyhodnejsich sazeb. Jestli jsem ti nejak snizil tve podnikatelske ego, tak se, prosim, nezlob. Predem se omlouvam.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fido  |  19. 08. 2003 14:06

No treba me GPRS roaming u Oskara chybi. Jeste ze mam i ET.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
L449  |  19. 08. 2003 16:31

Tvoje firma?

Ja jsem tak premyslel, proc se tak moc zapojujes do diskuzi a pak me to trklo.. Ty mas vlastne prazdniny a tak nemas, co delat, co?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Launcher  |  19. 08. 2003 16:59

Co tam přesně děláš, když nerozumíš pojmu ARPU?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dexter02  |  19. 08. 2003 10:33

Nevim jak komu ale ja mam ME45 a GPRS mi slape skvele a s T-zones sem nemel nikdy zadny problemy (krome obdobi hysterie kolem ruseni free SMS brany). A jedna perlicka na zaver, mam mail ucet na volny a kdyz mi prijde presmerovanej email SMS a hned kouknu na volny tak tam ten email kolikrat jeste ani neni, musim tak pul minuty pockat ;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jerry  |  19. 08. 2003 10:54

GPRS slape skvele pokud mas stary firmware, s novejsimi to dela bordel. taky se to vaze na ruzne oblasti (asi podle toho kdo jim stavel BTS.
Ted uz si stejne rychle GPRS neuzijes, 50MB v tom pausalu je zouvale malo a na wap a email z mobilu je uplne jedno jestli mas 40 nebo 80kbit, nepoznas to.

A ten email je normalka to se mi stava casto, jak u presmerovanych mejlu, tak u upozorneni na mobil.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xXx  |  19. 08. 2003 10:20

...jezis, co je to za smrad, kdo nam to t-user e.....????

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fisik  |  19. 08. 2003 12:30

Jako sorry,ale oskara pouzivam uz pres 2 roky a sem s nim nanejvic spokojenej.Pokud de o T-Mobile - s tou kvalitou bych moc neprehanel.Mam i T-Mobile a hadej jakej operator vypadne,jen kdyz uhodi 1 blesk
Ne neni to Oskar,ale T-Mobile
U oskara se mi tohle stalo ani nevim kdy
A to ze nekdo nema prachy aby posilal SMS za 2.80 neni jeho vinnou(vetsinou)
To ze nekdo je zazobanej a este tady machruje je fakt ubohy
Fakt ses jen namyslenej chudak
Nech si svuj T-MObile
To Ti oskar tak vadi,ze se do nej navazis?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Roman  |  19. 08. 2003 18:35

Nevím, jaké máš Ty zkušenosti s Oskarem, ale já jej používám přes rok a půl každý den. A za tu dobu se mi stalo jenom 2x, že někde neměl signál (na železniční trati z Hodonína do Uherského Hradiště, tam byl signál jenom sem tam a za jednou vesničkou, skoro u hranic se Slovenskem). Nikdy jsem neměl problém, že by sms nedorazila, že bych se nedovolal nebo že by mi hovor padal (a vzhledem k tomu, že mám Oskartu po 5 minutě volání zdarma, volám skoro každý den hodinu). Provolám a prosmskuju docela dost, víc, než když jsem byl u Eurotelu, ale taky denně volám o hodně dýl, než u Et a sms je to to samé. Jak už jsem napsal výš, nikdy jsem za tu dobu neměl s Oskarem žádný problém. Vezmu to z Tvé stránky - většina mých přátel si postupem času pořídila Oskara (samozřejmě ne všichni), volám za 15 Kč/hodina, sms za 2,10 a když jsem v práci, pošlu jim smsku zadarmo z Netu. Proč bych měl za stejnou kvalitu platit u T-mobilu víc, než u Oskara? Asi jsem totálně blbý, nechápavý.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Adamantium  |  21. 08. 2003 12:16

To je fakt k smíchu, ještě se mi nestalo, že by mi SMSka u oskara nedošla.. Pokud tady budete uvádět nějaká fakta, tak ne nějaké výstřely do tmy, ale konkrétní údaje. Máte tedy nějak statisticky prokázané, že smsky z toho nejlevnějšího tarifu nedochází na X %? A proč zrovna u tohoto tarifu? oskar má i jiné tarify i předplacenou sadu. Rovněž smsky z internetu chodí velmi dobře.

GPRS nepoužívám, jedu si přes LAN v práci, takže je to pro mě úplně nepotřebná služba.

A co se týče MMSek, je pravda, že si oskar mohl pospíšit, ale aspoň (doufám) to bude mít plně funkční a nebude to provázet problémy jako u ostatních operátorů.

No a samozřejmě, když používám oskara na služby, které využiju (sms a hodně volání) tak jsem samozřejmě socka jen proto, že bych se za stejné služby u Shit-debilu nedoplatil. Proč platit jinde víc, že..:o)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marian Matys, ComTEL  |  19. 08. 2003 12:13

Tahle argumentace o "sockach" TM, potazmo ET, je samozrejme nesmyslna - Oskar je nejmadsi operator ktery ma nejmene zakazniku a povetsinou "aktivnich" - ze jeho sluzeb pouzivaji. Kdezto ET a T-M ma obrovske mnozstvi zakazniku, mezi kterymi je spoustu tech, kteri jeho sluzby nijak intenzivne nevyuzivaji a tak "snizuji" prumer cele spolecnosti. Tady jde totiz o PRUMER. A delat ho ze 4 mil simkaret nebo z 1 milionu je VELKY ROZDIL.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jerry  |  19. 08. 2003 13:06

Jasne ze je nesmyslna. ja jsem jen vyvracel to, ze u oskara jsou socky.
Na druhou stranu ty cisla o necem prece jen vypovidaji. ET a TMo zase vyzobali velke zakazniky s milionovymi obrany. Taky provolat 1000Kc je u ET o dost "bezproblemovejsi" nez u Oskara, kde za ne dostanes 300minut.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Launcher  |  19. 08. 2003 17:38

"ma obrovske mnozstvi zakazniku, mezi kterymi je spoustu tech, kteri jeho sluzby nijak intenzivne nevyuzivaji"

Myslíte sociálně slabší občany?

A o to tu jde. T-user a XXteens tu nesmyslně flamují o tom, že "socky jsou u Oskara" (pokud tento termín vůbec používají, je hned jasné co je to za lidi..) což jde velmi snadno vyvrátit, ale jistě se oba schodnem na tom, že tahle diskuze je nesmyslná. Sakra, co tu zase dělám? =)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jerry  |  19. 08. 2003 21:57

Že někdo provolá 600 stovek u oskara, nic neznamena a že ten kdo se snaží ušetřit je socka se mi taky moc nezdá, každopádně já mám simkartu ze specialní edice a nemohu si stěžovat za 15Kč na hodinu a do jinych sití 6Kč se dá taky snýst, každopádně tam mi stačí obvykle napsat smska za 2 kačky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
cass  |  19. 08. 2003 09:21

Ty bejt blbej, viď?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xxxxx  |  19. 08. 2003 11:05

ty jeden kriple!!!!!!!

 ty aby ses zase nezapojil do diskuze s těma tvejma zkurvenejma názorma. seš prostě jen ubožák

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
frnak  |  22. 08. 2003 12:09

Covece, ty musis mit oci jak orel belohlavy ... a musis videt hodne daleko ---> dle uslovi : tak blby, jak daleko vidi... 

Da se tady ve foru precist kdejaka kravina, ale takovahle pitomost..takova jen jednou za cas...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
XXTeens  |  19. 08. 2003 07:07

I live again..

Na to se nedá moc říct. Oskar v další betaverzi své sítě zpřístupnil to, co jinde už máme rok. Možná už bude Oskar Release Candidat..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Phephy  |  19. 08. 2003 07:24

Člověče, Ty mě překvapuješ. Čekal jsem brutálnější útok proti Oskarovi a jeho zákazníkům. Že Ty máš dobrou náladu?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Datel  |  19. 08. 2003 10:00

Cece Xtyne, nedochazi ti dech?  To jsi jenom zkopiroval beznou vytku na adresu TZones bezicich trvale v betaverzi a hodil ji na Oskara, ne?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dundiel  |  19. 08. 2003 06:11

...že tu ještě není XXTeens. Bez něj tyhle diskuze nemají žádnej šmrnc

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor