Oskar a registr zmeškaných hovorů

Diskuze čtenářů k článku

Deny  |  19. 07. 2003 12:14

ROY: Chlapče, už se uklidni... To jako ET nemuže dělat upravy systemu? Kvuli tobe si celej ET sedne na prdel a bude čekat až tu službu nebudeš potřebovat aby mohl udělat nějaky upravy... Seš fakt drsnej!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
oggo  |  18. 07. 2003 11:09

To je teda blábol, tohle oznámení mi od Oskara chodí už 3/4 roku....

 

OggO

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SmartBOY  |  17. 07. 2003 17:10

Jééééééééé, jeden z těch dvou čtenářů, kteří na to upozornili, jsem jistě jáááá...

SmartBOY

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MarekN  |  20. 07. 2003 09:36

Omlouvam se. Budiz mi utechou, ze takhle to fungovalo uz dlouho (od zacatku registru ET - NE TYDEN!) a spolehlive (ne jak pise pan Broza!!). Myslel jsem, ze redakce MM je na strane nas, spotrebitelu, a zjisti napr. nejake podrobnosti proc to funguje tak, jak to fungovalo apod. Takovyto clanek je jedina informace ve zbytecne omacce.
Tedy: nebudu jiz vice do diskuze MM psat ani s jinym nickem. Arabske prislovi: zklame-li te nekdo, hanba mu, zklame-li te podruhe, hanba tobe.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Howe  |  21. 07. 2003 01:38

To je divny, ze kdyz operatorum neco unika v jejich neprospech, tak to v mobilmanii videji hnedka a hnedka to opravej, ale jakmile je nejaka chyba v neprospech zakaznika, tak to si daj pekne na cas a delaj ze to nejde a kdesi cosi ... viz napr. dlouhe SMS a dorucenky v siti T-mobile, nebo registr zmeskanejch hovoru T-mobile a jen 30sekund prichozi vyzvaneni, to doporadku dat nemuzou, na to ty kurvy serou

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Roy  |  17. 07. 2003 10:34

Tak vážení. Služba zmeškané hovory mi včera přestala fungovat a neposílá to sms ani na Eurotel !!! Což je tedy fakt síla. Na infolince mi sdělili, že se provádějí úpravy systému a že neví, kdy to bude zase fungovat. Fuck Errortel. Navíc se od rána nemůžu na infolinku dovolat a dovolal jsem se až po 8 minutovém stálém čekání při předchozích 3 neúspěšných pokusech.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
velorex  |  17. 07. 2003 22:18

Tebe tipuju na odpůrce Eurotelu, a vymyslel sis to, aby nestála řeč

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lindon  |  16. 07. 2003 20:38

Tak Vam panove z Mobilmanie opet dekujeme za upozorneni operatora na nejaky jeho "neduh".Minule to byl Oskar s wapovanim za desetinu ceny a ted Eurotel...opravdu vrele dekujeme...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Xarr  |  16. 07. 2003 21:30

Jo, jasně, to se MM zase něco povedlo. Ale hlavně za to mohou ty slepičí pr...e, které to celé vyžvanily. Tady je to vážně horší než na žižkovské pavlači, drbárna non plus ultra.
postamble();

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek77  |  20. 07. 2003 21:28

prosim, nemas zac. At si laskave oskar zavede tuhle sluzbu sam

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
*Tom*  |  15. 07. 2003 22:13

Tak to je husty! Ja myslel ze je to sluzba Oskara... Mam ho presmerovanej na gprs nonstop a toho cisla ze kteryho to chodi sem si nikdy ani nevsiml, natoz abych studoval koho je... Jeste by mohl ET presmerovavat normalni SMSky a bylo by to super

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Xsoft  |  15. 07. 2003 21:49

Jen mini-dotaz: funguje tato služba i když nění zaplá hlasová schránka (kterou opravdu nemám rád) ???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lahvoň  |  15. 07. 2003 22:32

Stav aktivace hlasové schránky není podstatný. Důležité je, abys měl na Eurotelu nebo T-Mobile (na který máš přesměrovaný Oskarův telefon) aktivovaný registr zmeškaných hovorů.

A na Oskarovi samozřejmě deaktivovanou hlasovou schránku, protože pak by nebylo přesměrování vedeno na jiný telefon, ale do schránky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Helmut Niederman  |  15. 07. 2003 21:49

Ze všech mobilních operátorů, kteří nabízejí registr zmeškaných hovorů je T-mobile. Je správné, aby tato služba fungovala bez aktivní hlasové schránky. Nevím jaký účel by to splňovalo, kdyby byla aktivní hlasová schránka i registr zmeškaných hovorů zároveň ? A je také správné, že když má člověk obsazeno, aby se člověk přesměroval do hlasové schránky. Oceňuji, však, že twistoví zákazníci nemají oprávnění přesměrovávat hovory ani je blokovat ! Ono by se to mohlo zneužívat ! A tak, kdo volá do sítě T-mobile bude prostě muset riskovat, že při obazení linky spadne do hlasové schránky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Nesa  |  15. 07. 2003 22:25

Jednak je to lepší, když si můžu vybrat, jestli s nebo bez schránky.  A navíc vim, kdo mi volal, protože když už někdo (asi omylem) používá hlasovku, tak já hovor položim, páč bych musel bejt do hlasovky sprostej . Takže se by se nedozvěděl, že jsem mu volal, ale s registrem jo!
A mohl bych vědět, jak se dá zneužít přesměrování?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lahvoň  |  15. 07. 2003 22:28

Co toje za blbost? :o))

"Oceňuji, však, že twistoví zákazníci nemají oprávnění přesměrovávat hovory ani je blokovat ! Ono by se to mohlo zneužívat !"
O co víc to může zneužít uživatel Twistu, oproti uživateli tarifu? Jde pouze o politice, jakou k předplacenkářům stanoví operátor. Ono musí nějak předplacenkáře nutit, aby přešli na tarify, ze kterých má větší zisky. A pokud ne větší, tak alespoň jisté. :)
Ochranou proti zneužití přesměrování je snad právě ono zpoplatnění odchozího hovoru.
A blokování hovorů je naopak ochranou proti zneužití volání.
Takže logiku tvé úvahy fakt nechápu.

Zbytek příspěvku jsem už ani nepochopil.

"A je také správné, že když má člověk obsazeno, aby se člověk přesměroval do hlasové schránky."
Já myslím, že je spíše správné, že si uživatel může vybrat, zdali obtěžovat volajícího hlasovou schránkou, nebo zdali je to pro něj užitečná služba.
Dokud nebude volající zdarma informován, že bude do schránky odhozen, tak takovou službu na svém telefonu nereaktivuji. Registr hovorů mi vyhovuje lépe. Důležitý kontakt provolám nazpět. Volající na mě není naštvaný za zbytečnou platbu.

"A tak, kdo volá do sítě T-mobile bude prostě muset riskovat, že při obazení linky spadne do hlasové schránky. "
Tohle už je uplně nesmyslná vněta, nemyslíš? :o)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Helmut Niederman  |  16. 07. 2003 13:57

Nevím, jak někdo, ale já se rozhodně neštítím hlasových schránek nebo jak tomu řekneme ( hlasová schránka, voicemail, mailbox, záznamník ). Hlasová schránka je prostě pro mne ten nejlepší a nejkomfortnější způsob komunikace. Z mého hlediska spíše hlasovou schránku aktívně používám u pevný telefonní linky nebo-li ( memobox komfort plus ). U T-mobile hlasové schránky zase oceňuji bezplatnou funkci oznamování o nových hlasových zprávách telefonem. Již nemusím platit zbytečných 2,- Kč/min. Jakmile mi někdo zavolá do schránky, schránka zavolá mne a příchozí hovor mám grátis. Vyslechu si všechny zprávy a je to.
Nechci tady dělat reklamu, ale jediný telekomunikační operátor, který má opravdu nejlepší a nejkomfortnější typ hlasové schránky, tak je to Český Telecom se svým memoboxem. Tam je spousta funkcí, navíc nemusím pokaždé volat do memoboxu, stačí když zvednu sluchátku a pokud mám nové zprávy v memoboxu, tak se mi změní oznamovací tón ve sluchátku. Navíc výběr zpráv je zdarma přes zelenou linku, takže opravdu Telecom v této věci nemá konkurenci.
Navíc je možné používat hlasovou schránku ikdyž nemusím mít telefon. Jedná se o hlasovou schránku memobox virtual. Taky výběr zpráv je zdarma přes zelenou linku.
U T-mobile je to trošičku blbější, že hlasová schránka pro twistaře nenabízí o něco lepší komfort. Paušální zákazníci tak jako u memoboxu komfort plus mohou zase posílat hlasové zprávy na jínou hlasovou schránku. Možná, že přejdu na paušál u T-mobile !

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Anonym  |  16. 07. 2003 13:41

Helmute, Helmute, ty jses teda... No fakt Helmut!  Samozrejme je lepsi, kdyz registr funguje i s hlasovou schrankou - jak uz to tady NESA vysvetlil, posle to zpravu kdyz nekdo zavesi bez zanechani vzkazu. To, ze to Tmobil neumi zprovoznit, aby to tak fungovalo, je samozrejme jeho minus. Presmerovani do schranky, je-li obsazeno, je nejvetsi zhovadilost a nastavit si to muze akorat jen uplnej... Helmut...  Normalni clovek ma totiz aktivni call waiting, ale asi nevis, co to vubec je...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Howe  |  21. 07. 2003 01:14

Nikdo si neaktivujte registr zmeskanejch hovoru u T-mobile, prijdete tak o jedinecnou moznost stihnout zvednout zvonici telefon i kdyz ho prave nemate po ruce (treba v batohu). Po aktivaci T-mobile rapidne zkrati tuto dobu vyzvaneni jen na 30sekund, cimz docilite toho, ze zarucene telefon nestihnete vylovit např. z batohu, nebo doběhnout pokud zvoni v jine mistnosti a volajici si rad necha zavolat nazpatek, coz se vam prodrazi.

Proto doporucuji, tuto sluzbu nepouzivat a zachovat si tak prijemnych 120sekund moznych k zvednuti telefonu!!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Krouta  |  15. 07. 2003 21:11

Jak aktivovat registr zmeskanych hovoru na Twistu?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  15. 07. 2003 21:39

Na infolince?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Anonym  |  15. 07. 2003 17:02

Tuto ficuru pouzivam uz od zacatku, co to Eurotel zavedl, akorat presmerovani mam z TM, takze tady nejde jenom o Oskara. Jak a proc se to takhle chova, jsem zjistil asi po 30 minutach testovani. Nejdriv jsem tento tip chtel taky redakci poslat, ale po zkusenostech z minulosti (obvykle zadna odpoved a po zverejneni zpravidla nasleduje okamzite utnuti funkcnosti) jsem si to rozmyslel.  Tak ted uz je to venku a jsem zvedav, jak dlouho to jeste bude fungovat...  IMHO to bud Eurotel zatrhne nebo se ve vyuctovani zacnou objevovat polozky za odeslani SMS do cizi site...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
somsak  |  15. 07. 2003 11:02

Jak mam nastavit presmerovani na GO kartu v pripade, ze mam vypnutej mobil se sim Oskara? Mam tarif Odepis. Kolik to stoji?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fido  |  15. 07. 2003 13:54

Pokud mas uz mobil vypnutej tak s tim asi neudelas nic.

Pokud chces podmineny presmerovani pri vypnutem telefonu tak to je v menu presmerovani - presmerovat pri nedostupnosti a zadas si cislo na jaky se to ma presmerovat. Platis pak hovor z Oskara na ET pokud to na ET zvednes a nebo nic pokud mas ET taky vypnutej.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lahvoň  |  15. 07. 2003 10:07

Osobne pouzivam presmerovani na T-mobile uz dlouho. Uz jenom proto, ze se Nekdy muze telefon pri aktivnejsim stahovani tvarit jako nedostupny.
A od spusteni registru zmeskanych hovoru tak vyuzivam registr i pro sim u oskara. Ke sve plne spokojenosti.

Samozrejmosti je nevyuzivani hlasovych schranek. Nicmene, dokud nebude uvodni hlaska hlasovky pro volajiciho zdarma a dokud nebude platit az za skutecne zanechani vzkazu, hlasovou schranku nereaktivuju.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petrolin  |  15. 07. 2003 09:59

... u T-Mobile je registr zmeškaných hovorů k ničemu. Pokud si ho zapnete, zvoní vám telefon jen půl minuty a potom dostane volající zprávu že jste nedostupní. Bez zapnutého registru zvoní celé dvě minuty. Problém je v tom, že půl minuty je na zvednutí hovoru často málo (zrovna řídíte, jste dál od telefonu, telefon zvoní napřed potichu ...). Myslel jsem, že je to drobná technická chybka v nově zaváděné technologii, snadno odstranitelná. Ale zjevně(po několikanásobném informování infolinky a několika měsících provozu) je to záměr. Osobně to beru tak, že T-M si málo váží svých zákazníků. Bye.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xXx  |  15. 07. 2003 11:25

Nesnasim lidi, co nechaji vyzvanet telefon dlouhou dobu. Jestli necha nekdo zvonit telefon pul minuty, tak je to u me hovad(*(o)*)....... Unosna mira je tak 20 sekund, a i to uz je hodne....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
goog  |  15. 07. 2003 11:35

Souhlasím, osobně jsem rád, že to ET utne po 30sekundách, když to neberu tak to znamená že asi s tím otravou co volá teď prostě nechci mluvit, což on asi ví, proto by to nechal zvonit klidně půl hodiny kdyby to šlo. Tyto lidé mě vyloženě serou. Já pokud někam volám nechám to zazvonit max 5x a pokládám.

Taky nenávidím typy kteří volají asi sekundu poté, co jim hovor odmítnu (třeba na poště, zrovna platím v obchodě a pod.) Ku*va to nemůžou zavolat znovu za 5minut?!  Ale jinak jsem v klidu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mike  |  15. 07. 2003 11:57

Nekteri me serou, nektery nenavidim, ale jinak jsem v klidu.
NO COMMENT

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pešek  |  15. 07. 2003 13:00

Teď sem to zkoušel a utne mi to po minutě. Mam aktivované Zmeškané hovory.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fido  |  15. 07. 2003 13:49

Najde se dost situaci, kdy clovek proste telefon hned zvednout nemuze. Takze ja jsem pro prodlouzeni doby zvoneni.

Druha vec jsou ti, kterym hovor z nejakeho duvodu odmitnu a volaji okamzite znova. Kdyz jim to odmitnu tak mam asi duvod a jen blbec to nepochopi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
honza  |  15. 07. 2003 16:31

Vytahni ho, to nemuzes nevydrzet.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Howe  |  21. 07. 2003 01:04

Osobne sem taky registr u T-mobilu zrusil presne z tohodle duvodu, voni vsichni ty kurvy to nechaj jenom kratce zvonit, coz znamena ze kdyz to nestihnu zvednout, tak jim to vůbec nevadi a este si nechaj radi zavolat naspatek, coz se mi prodrazi, takze jim nato seru a registr sem zrusil.

Nemam rad takovy uchily, co to nechaj 5x prozvonit, pritom se modlej abych jim to nestihl vzit a pak se tvarej desne urazene, ze sem jim nezavolal naspatek, kdyz sem prece videl ze mi volali

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petrolin  |  15. 07. 2003 13:23

Každý není takový závislák na telefonu jako ty - myslím aby ho měl neustále na dosah ruky. A vylovit zvonící telefon někde z hloubi batohu nebo kapsy, když navíc prvních 10 vteřin zvoní pouze potichu - to se do těch tvých 20 vteřin těžko vejde. A existuje mnoho dalších situací, kdy telefon nejde zvednout hned. Tak proč se stresovat. Já naopak nemám rád nervózy, co hned zavěsí a nepočkají chviličku až můžu odpovědět. Když už nechci poslouhat vyzvánění - vypnu je.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Howe  |  21. 07. 2003 01:00

Osobne sem taky registr u T-mobilu zrusil presne z tohodle duvodu, voni vsichni ty kurvy to nechaj jenom kratce zvonit, coz znamena ze kdyz to nestihnu zvednout, tak jim to vůbec nevadi a este si nechaj radi zavolat naspatek, coz se mi prodrazi, takze jim nato seru a registr sem zrusil.

Nemam rad takovy uchily, co to nechaj 5x prozvonit, pritom se modlej abych jim to nestihl vzit a pak se tvarej desne urazene, ze sem jim nezavolal naspatek, kdyz sem prece videl ze mi volali

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
osral  |  15. 07. 2003 09:09

Tomu říkám fičura, osral je prostě pozadu.

Ještě že pro ty uživatele mají aspoň sociální ceny, ale jak kdy!

Zdar.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
KW  |  15. 07. 2003 15:13

A jak jste na to prisel ? Co ja vim tak znamy tu sluzbu ma od zari minuleho roku, sice s hlasovou schrankou ale ma.

Tak prosim jeste jednou v cem je pozadu ? naopak jsem na to cekal uz davno u TM a spustili to az letos.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xcr  |  16. 07. 2003 14:55

Přece, že to nejde bez schránky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Gabriel Svoboda  |  01. 10. 2003 14:37

Jaký má smysl mít hlasovou schránku neaktivní?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
honza  |  15. 07. 2003 16:34

Ahoj ficuro pozadu byli tvi rodice kdyz te delali.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JAM  |  16. 07. 2003 10:52

Tvoji rodiče byli zase vepředu, proto se tak nemožně držíš tématu diskuse, což?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Thomas Hall  |  15. 07. 2003 21:13

Je to tak a nikdo s tím nic nenadělá!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dolnajs  |  15. 07. 2003 08:52

Už delší dobu tento jev také pozoruji na svých mobilních telefonech, ale textovka o zmeškaném hovoru chodí jednou tam a jednou jinam.

Taktéž mám tarif Oskara přesměrovaný na záložní Go kartu a nechápal sem proč mi to ET posílá na Oskara, teď už to vím.

Díky za vysvětlení...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  15. 07. 2003 09:01

Nejde totiž o vlastnost, ale chybu, která se občas projeví a občas ne...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
goog  |  15. 07. 2003 09:10

Což znamená, že to ET brzy utne, protože ho to stojí poplatek osralovi za doručení SMS do jeho polofunkční sítě

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Brumla  |  15. 07. 2003 10:06

...coz si nemuze dovolit, pac pak by malo zakazniky oskubal, a tim padem by i malo vydelal Telekomu. Je to stejny jako s webovou SMS branou, kterou si muze dovolit provozovat jenom Oskar

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
goog  |  15. 07. 2003 11:36

Myslel jsem že utne odesílání SMS z této služby do sítě osrala. Pro zákazníky ET to samozřejmě bude fungovat nadále

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mike  |  15. 07. 2003 11:55

A na co ti Brumla asi odpovilal ?
Stojis si na vedeni

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
honza  |  15. 07. 2003 16:27

Goog ma asi taky prst strceny v prdeli.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dudlik  |  15. 07. 2003 13:01

.....taky je jako jediný ve strátě

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Datel  |  15. 07. 2003 21:06

ztrata zasadne se 'z', Dudliku

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
aMiGo  |  16. 07. 2003 20:50

Proč asi kámo? Ty si myslíž, že proto, že je levný?  A nejsi tak trochu magor?

 aMiGo

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
@ndre  |  15. 07. 2003 18:53

jaka polofunkcni sit??????? Je sice fakt, ze Oskar nema signal vsude, ale alespon nemusim za 99% pokryti platit takovy nehorazny penize. Hlavne ze se dovolama odkud potrebuji a to mi staci. Jedinou nevyhodou je absence MMS, ale Eurotel je mel az za 9 let po svem vzniku, takze Oskar bude zase stejne prvni v uvedeni MMS, jiz po 5 letech sve existence  zatimco konkurence az po 9 letech a takhle bych mohl jmenovat dalsi sluzby treba GSM BANKING, kazdy si stezoval ze Oskar je posledni kdo zavedl GSM Banking, ale po jake dobe od sveho komercniho spusteni, to uz nikdo nerikal ,, proste podle vetsiny byl posledni a tim padem je nejhorsi,, .

Andre

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
aMiGo  |  16. 07. 2003 20:53

Won má sice Oskar lepší pokrytí než Tímob, ale to nic  Já jenom, že srovnáváš nesrovnatelný. MMS u Eurotelu 9 let po vzniku a Oskar třeba čtyři. Mě sou MMSky ukradený, ale před devíti lety si ani nevěděl co to je GSM nedej bože MMS

 aMiGo

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
@ndre  |  16. 07. 2003 22:04

mozna ze sou ti MMs ukradeny, to je me celkem jedno jake sluzby vyuzivas. Ja jen rikam, ze kazdej kritizuje Oskara kdyz uvede nejaky sluzby pozdejs nez ET nebo TMO. Vzdyt on se teprve vyviji, jeho mobilni sit se stale vylepsuje a pokryva jiz vetsinu uzemi. Pravda znam mista odkud se s Oskarem nedovolate, ale na stejnych mistech nema signal zadny z ceskych mobilnich operatoru.

Jinak je fakt, ze jsem pred 9 lety nevedel co je to GSM a ze vubec budou nekdy nejaky MMS, a myslim si ze mi to bylo celkem jedno, ale ted kdyz se mi to hodi, tak bych rad aby se to dalo vyuzivat i v siti nejlevnejsiho mobilniho operatora. Jinak podle poslednich informaci by meli bejt MMS u OSKARA do konce zari v komercnim provozu.

Andre

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
aMiGo  |  17. 07. 2003 12:08

Já tím chtěl jenom říct, že nemůžeš srovnávat dobu uvedení služby na trh u Eurotelu a u Oskara. V době, kdy ta služba ještě nebyla vyvinutá ji nemohl Eurotel ani nabídnout. Takže Oskar některé služby nabízí později než ostatní dva, ale podle mě víc vychytané

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Howe  |  21. 07. 2003 01:19

T-mobile ma taky chybu, po aktivaci registru telefon dokaze zvonit pri prichozim hovoru jen 30sekund, nad tim se ale nikdo vubec nepozastavuje

A pritom chyba je to resitelna, jelikoz Eurotel s tim problem nema ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Goodbody  |  15. 07. 2003 08:52

Zkoušel jsem to přesměrovat na Twist, kde mám zapnutý registr zmeškaných hovorů a SMS-ka na Oskara nepřišla. Škoda. Tak to jde asi jen u Go-čka.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  15. 07. 2003 08:57

Tak tak, mělo by to chodit jen u Eurotelu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
snovac  |  15. 07. 2003 08:36

Je to supr, už jsem to zkoušel . Aspoň mi ta SIM Errortelu k něčemu bude.

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
---  |  15. 07. 2003 08:48

(Příspěvek smazán; byl mimo téma diskuse. Redakce)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
---  |  15. 07. 2003 09:08

(Příspěvek smazán; obsahoval neslušné výrazy. Redakce)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
---  |  15. 07. 2003 12:07

(Příspěvek smazán; obsahoval neslušné výrazy. Redakce)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
---  |  15. 07. 2003 16:19

(Příspěvek smazán; obsahoval neslušné výrazy. Redakce)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
---  |  15. 07. 2003 18:07

(Příspěvek smazán; obsahoval neslušné výrazy. Redakce)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
cervik_  |  15. 07. 2003 08:23

ahojky dost mi vadi ze tu kazdy kritizuje oskara ja mam oskara uz 3 rokem a sem snim spokojenejsi nez zbyvalim paegasem a urotelem dohromady.kdyz se vam to nelibi poridte si vlastni mobilni sit pak uvidime kdo je nejlepsi.az tu bude oskar tak dlouho jak okradajici eurotel a nefungujici paegas ted t-mobile tak si otom popovidame eurotel jetu pres 10 let t-mobile se ktomu take splha a oskar jetu asi 5 let tak mi neco mluv oskar dostal nejednu cenu za svuj nadcasovy rozvoj vyvoj a prinos nadstandartnich sluzeb nicim takovym se errortel ani t-mobil nemuze pochlubit tak mi rekni kdo je tedy lepsi kdyz uzrcite veci a sluzby trvaly tmobilu a errortelu temer 7 let a oskar je zvladnul za 5!!!! az vybudujete ekdo to co oskar zatak kratkou dobu smknu predvami kloubouk

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lahvoň  |  15. 07. 2003 10:11

schíza? :o)

Budto to byla reakce na ty smazane prispevky, jinak nechapu. Kdo tu kritizuje Oskara? Vidim jen clanek na tema, jak neprimo vyuzivat urcitou sluzbu, kterou operator primo nenabizi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
wang  |  15. 07. 2003 10:57

to cervik_:

rekl bych ze je tomu spise naopak, oskara tu dost lidi oslavuje coby spasitele

Oskar mel samozrejme moznost se poucit z uspechu i chyb, ktere pred par lety delali jeho silnejsi konkurenti, tot vse. Vzhledem k tomu, ze dost znam jejich vnitrni procesy, muzu te dost zklamat, ale ta firma je vicemene dost velkej bordel. Jejich pristup k zamestnancum je dost bezohledny, neustale delaji nejaky chaos, clovek se az divi, ze jsou schopni privest obcas na trh nejaky fungujici produkt.

Co se tyka inovaci, nevim nevim, kdysi byl inovator Pegas, tam slo vice o image firmy, nez o vynosy z te konkretni sluzby. Totez bylo u Et i TM minuly rok s MMS, investice do tehdejsich masivnich reklamnich kampani se samozrejme hned tak nevrati, opet slo o image. Oskar ma jako hlavni motto svych sluzeb cenu cenu a zase cenu. To je od pocatku jeho hlavni deviza, nejsem si vedom nejakych zvlastnich technologickych novinek, ktere by oskar jako prvni prinesl na nas trh.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lahvoň  |  15. 07. 2003 22:14

gprs pro predplacenky? :o)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
wang  |  16. 07. 2003 10:29

tak to si nejsem jisty, kazdopadne to neni nic zajimaveho

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Cv  |  16. 07. 2003 12:41

Jestli neni zajimave ze Oskar (sice neoficialne ale funguje) prvni prinesl na trh GPRS wap pro predplacenky za 0.06Kc/KB tak uz nevim co. Tj. napr. za precteni IDNES, CTK, Mobilu, Mobilmanie platis celkem po 20 minutach asi tak 1,5Kc.

Ale to je pro tebe asi moc slozite na premysleni
Pac a pusu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
wang  |  17. 07. 2003 11:21

hm hm, no zazrak vazne

trochu mi to pripomina ten vtip co se vedl o skodovkach v Britanii (favority, 120 atd) ...
Vite proc maji vyhrivane zadni okno? ...aby nemrzly ruce pri tlaceni

analogicky:
je to nahodou sympaticky pristup hledat hezke veci i na bezvyznamnych firmach

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kou  |  15. 07. 2003 08:09

Kdyz si presmeruju Oskara na Eurotel a nekdo mi vola, poznam na Eurotelu, ze jde o presmerovany hovor ? Kdyz ho zvednu, tak platim hovor Oskar-Eurotel, ne ? Takze se to da rozumne vyuzit pouze kdyz mam vypnute oba telefony, je to tak ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kou  |  15. 07. 2003 08:14

Poznam ! Je tam sipka ! Vyborne !

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  15. 07. 2003 08:33

Identifikaci přesměrování má každý mobil jinou, ale nějakým způsobem to lze poznat vždy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  15. 07. 2003 10:30

Třeba Samsung A800 při příchozím hovoru přímo napíše "příchozí přesměrovaný hovor" což je super

dejv

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  15. 07. 2003 13:22

Nokie to tez pise, ale potom preblikne na cislo a za nim je znak ">" ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Gene Hawkins  |  16. 07. 2003 00:00

Mám S55 a nepoznám to, ač jsem se snažil

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kou  |  16. 07. 2003 08:38

Ja ma taky S55 a poznam ! Kdyz mam presmerovany hovor, tak je pred cislem ( nebo jmenem ze seznamu sipka ). ( SW 12 )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan Moravec  |  16. 07. 2003 08:01

Kuk

Dovolim si malou opravu. Ne vzdy to jde poznat :)
Napriklad kdyz probiha jiz jeden hovor, tak se znak "" na N6210 neukaze (zrovna nedavno jsem zjistil :)
Ale je pravda, ze to je jen male procento pripadu :)

J.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
keno  |  15. 07. 2003 09:14

no, mi se zobrazí šipka jenom když se ručně dotáži na stav přesměrování v menu telefonu, třeba při zapnutém registru změškaných hovorů.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kou  |  15. 07. 2003 11:25

Bavime se o zobrazeni na telefonu, na ktery je hovor presmerovan, ne ze ktereho je presmerovan. Tam o tom samozrejme vis, kdyz si ho zapnes ( a nezapomenes ). Na tom, na ktery je presmerovan, potrebuji vedet, jestli vola primo ne nej nebo na ten, ze ktereho je presmerovan. V druhem pripade totiz platim ufff, to jsem fakt napsal ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
---  |  15. 07. 2003 08:00

(Příspěvek smazán; byl mimo téma diskuse. Redakce)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
---  |  15. 07. 2003 08:03

(Příspěvek smazán; obsahoval neslušné výrazy. Redakce)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
---  |  15. 07. 2003 08:07

(Příspěvek smazán; byl mimo téma diskuse. Redakce)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
---  |  15. 07. 2003 08:33

(Příspěvek smazán; byl mimo téma diskuse. Redakce)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
---  |  15. 07. 2003 08:42

(Příspěvek smazán; byl mimo téma diskuse. Redakce)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
---  |  15. 07. 2003 09:00

(Příspěvek smazán; byl mimo téma diskuse. Redakce)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
---  |  15. 07. 2003 18:08

(Příspěvek smazán; byl mimo téma diskuse. Redakce)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
XXTeens  |  15. 07. 2003 20:20

Njn, TROskar je pro socky, co se dá dělat...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dawe  |  15. 07. 2003 07:31

Souhlasim s timto prispevkem, mam take smerovaneho Oskara na Eurotel. Jen k tomu, ze textovky chodili rovnou na Oskara ... to se mi poprve stalo jiz na zacatku cervna.  Nejprve me to sice zarazilo, ale potom jsem si na to zvyknul a spokojenost.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor