Co toje za blbost? :o))
"Oceňuji, však, že twistoví zákazníci nemají oprávnění přesměrovávat hovory ani je blokovat ! Ono by se to mohlo zneužívat !"
O co víc to může zneužít uživatel Twistu, oproti uživateli tarifu? Jde pouze o politice, jakou k předplacenkářům stanoví operátor. Ono musí nějak předplacenkáře nutit, aby přešli na tarify, ze kterých má větší zisky. A pokud ne větší, tak alespoň jisté. :)
Ochranou proti zneužití přesměrování je snad právě ono zpoplatnění odchozího hovoru.
A blokování hovorů je naopak ochranou proti zneužití volání.
Takže logiku tvé úvahy fakt nechápu.
Zbytek příspěvku jsem už ani nepochopil.
"A je také správné, že když má člověk obsazeno, aby se člověk přesměroval do hlasové schránky."
Já myslím, že je spíše správné, že si uživatel může vybrat, zdali obtěžovat volajícího hlasovou schránkou, nebo zdali je to pro něj užitečná služba.
Dokud nebude volající zdarma informován, že bude do schránky odhozen, tak takovou službu na svém telefonu nereaktivuji. Registr hovorů mi vyhovuje lépe. Důležitý kontakt provolám nazpět. Volající na mě není naštvaný za zbytečnou platbu.
"A tak, kdo volá do sítě T-mobile bude prostě muset riskovat, že při obazení linky spadne do hlasové schránky. "
Tohle už je uplně nesmyslná vněta, nemyslíš? :o)