Nemyslíme si, že jde o mnoho povyku pro nic. Oskar zavedl službu, která je unikátní minimálně v Evropě. Nejde zatím o věc, která by v současnosti byla užitečná pro všechny uživatele Oskara, má však velkou perspektivu.
K infolince: pokud voláte čtyřikrát a čtyřikrát dostanete stejnou informaci, že jde o GSM bankovnictví, pravděpodobnost, že se jedná o správný údaj, je celkem vysoká. Tiskové oddělení Oskara uznalo chybu, že infolinka informovala nesprávně.
Samozřejmě, že jsme zjišťovali informace i na kompetentních místech, ale tak zůstala tajemná až do včerejška, kdy jsme jako jediní získali oficiální informace, které jste si dnes před začátkem tiskovky mohli přečíst.
Mrzí nás, že jsme chybně napsali o GSM bankovnictví, za naším postupem si ale stojíme a nemyslím si, že by byl nesprávný.