Oskar: S námi přečíslování přežijete

Diskuze čtenářů k článku

Denis Pravda  |  17. 07. 2002 21:33

SIMedit a vůbec editace SIMky má výhodu v tom, že je absolutně nezávislá na typu a značce telefonu. Je to tedy výborná věc do firmy, kde jsou často zcela různé telefony. Hodí se nejen na přečíslování, taky na zálohy, přidávání čísel a tak. A zároveň k editaci není nutné brát nikomu mobil! A pro firmu je ta cena směšná.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rovinka  |  16. 07. 2002 13:56

Chteji za to 1500,- . To je skoro dost ne?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lukáš  |  15. 07. 2002 16:18

Vám se to kecá. Ale co já, který ty telefony prodává? Dokážete si představit, co se tady toho 22. začne dít? Lidi jsou fakt blbý, i když se to nezdá.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JS  |  12. 07. 2002 23:59

Kdyby raději vyrobili kartuna alespoň500čísel,které z mobilu na žádnou kartu nedostanu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vyxcánek@Vyčůraný.CZ  |  14. 07. 2002 23:35

Tak nebuď línej a udělej to na vícekrát, ne?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JS  |  12. 07. 2002 23:50

Čtečka karet=snad dobrá,ale co s500čísly v mobilu?!?Chtělo by to vyrobit kartu na500čísel!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JS  |  12. 07. 2002 23:48

Čtečka karet=snad dobrá,ale co s500čísly v mobilu?!?Chtělo by to vyrobit kartu na500čísel!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirass  |  12. 07. 2002 22:54

Úplně primitivní je, když si sesynchronizujete telefon s Outlokem. Pak jen stačí kliknout na dotyčnou osobu pak na tel.číslo a vedle se ukáže taková tužtička. Na tu když se klikne, ukáže se okno s názvem Česká Republika a stačí jen potvrdit OK. Před to číslo se automaticky přidá +420. No a pak jen stačí dát znovu synchronizovat a je to. Dobrý ne? Tohle funguje na OfficeXP. Na starších verzích nevim. Tak do toho. Jo a k synchronizaci používám Nokia PC Suite a Infrák a Nokii 6210. Snad je to všechno. Tak do toho.

P.S. To jsem zvědavej, kdo to zase s kritizuje!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Satan  |  12. 07. 2002 21:10

Jo já to říkám pořád. Prostě můj milovaný Oskar. Zrovna tohle potřebuji. Mám v seznamu asi 150 čísel ve formátu 0xxx xxx xxx. Takže jsem z toho měl šoky, že bych to přepisoval. Doufám že rychle naaktulizuje cenu.

 

Oskare mám pro tebe vzkaz. Prosím tě nezkrachuj nebo neskonči. Jinak bych asi musel jezdit telefonovat někam do ciziny. Protože do těch dvou Shitů fakt nejdu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vyxcánek@Vyčůraný.CZ  |  14. 07. 2002 23:45

Oskara mám také rád - za 8,40 Kč / hodinu (tedy 0,14 Kč za minutu u extrémně dlouhých hovorů ) z "bezlimitky" s kupónem 1440/1800; případně za 0,26 Kč za minutu z několika Odepišů co mám ; ale takové lenochy jako jsi Ty rád nemám . Než bys přepsal ten svůj veledůležitej seznam (v klídku a pohodičce za hoďku hotové ), raději poběžíš do bůhvíjak vzdálený prodejny, vyplázneš pár litrů za cosi, poběžíš k PeCi, nainstaluješ do ní pár stupidních prográmků a začneš to několik hodin študýrovat ... Tak tomuhle já teda efektivní využití času rozhodně neříkám  !

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Denis Pravda  |  17. 07. 2002 21:36

SIMedit se dá koupit i přímo z internetu na www.compelson.cz

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
notch  |  12. 07. 2002 20:07

Málokdo si dnes uvědomuje, že během září bude muset zeditovat všechny své záznamy v telefonním seznamu a upravit staré čísla za nové.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
activeServo  |  12. 07. 2002 16:31

ctecku mam a shanim SIMedit!4.0. Jestli nekdo zna FTP nebo neco kde je k mani (ne Lite verze!) dejte vedet. Dik

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
activeServo  |  12. 07. 2002 16:31

ctecku mam a shanim SIMedit!4.0. Jestli nekdo zna FTP nebo neco kde je k mani (ne Lite verze!) dejte vedet. Dik

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
activeServo  |  12. 07. 2002 16:30

ctecku mam a shanim SIMedit!4.0. Jestli nekdo zna FTP nebo neco kde je k mani (ne Lite verze!) dejte vedet. Dik

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Denis Pravda  |  17. 07. 2002 21:38

SIMedit se da sehnat z internetu www.compelson.cz

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
P005  |  12. 07. 2002 10:51

Mam 7110 kabel ale nemam softik... Jeste sem nic nehledal ale pokud o necem vite tak budu rad a usetrite mi praci. Dik moc P005

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
fas  |  11. 07. 2002 13:28

... utilitka od Telecomu tak preju prijemne datlovani. S touto utlilitkou sem potreboval ''predelat'' cca 50 cisel, a u 20 z nich mi to hodilo error, pritom v telefonim (papirovem) seznamu byli ...

ale ja mam vsechny cisla na mobily ve formatu +420YYYXXXXXX, jen par cisel na pevnou ... ale tech moc neni ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tito  |  12. 07. 2002 00:16

Předpokládám, že každý rozumný vlastník více čísel má vícepoložkový seznam, který už tak jako tak zálohuje. Proč tedy Telecom nabízí prográmek http://www.telecom.cz/dokumenty/zip/precislovani.zip k přečíslování, který staré číslo nepřepíše, ale vytvoří nový "sloupec" oddělený tabulátorem ? Pro Outlook me napada komplikovany postup: exportovat adresar/kontakty do txt souboru s oddelenymi sloupci, vybrat sloupec s telefonnimi cisly, prenest do noveho souboru, nechat precislovat utilitou, vzit precislovana cisla a vlozit zpatky do souboru, ten pak importovat zpatky do Outlooku. Provest to se vsemi sloupci s telefonnimi cisly. Kdyz jsem to napsal, tak me to prijde tak narocny hlavne v pripade, ze utilitka hodi chybu, ze necham na nekom jinem, aby to vyzkousel

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pop  |  11. 07. 2002 10:43

Zkuste nekdy zverejnit kolik u vas utrati za reklamu oskar, t-mobil, eurotel. At je uz jasny proc clanky furt o tom malym oskarkovi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Josef Pecha  |  11. 07. 2002 12:01

Proč by o Oskarkovi nepsali, vždyť je to přece nejlevnější, nejinovtivnější, nejstabilnější, nejvstřícnější operátor. On to totiž není ani oprátor, ale prostě náš milý Oskárek.

A protože ho mají obzvláště v redakci rádi, tak o něm píšou a píšou, aby přesvědčili ještě víc lidiček o jeho kvalitách.

Bohužel, je stále spousta omezených idiotů na hranici vzdělavatelnosti, (viď Pierre ), kteří z nějakých nepochopitelných důvodů si dovolí využívat jiné operátory.

Proto pořád píšou o Oskárkovi ------ ale pánové je to marné, vždyť přece ti co mají ET nebo T-M jsou jsou úplní idioti a nikdy vaši snahu nepochopí

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Xicht  |  11. 07. 2002 14:54

Pan Pecha bude nejspis trvalym zakaznikem naseho eurotelku ze? A nejspis ma firemni telefon take eurotelek. Neznam jedinej rozumnej tarif u ET a TM, kterej by mohl konkurovat Oskarovi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Josef Pecha  |  11. 07. 2002 15:25

A vidite, ja jich zase znám hned několik. Současný operátor, kterého využíváme, zvítězil v regulérním řízení na poskytování kompletních mobilních komuničních služem, nabídnul odpovídající služby, které, i když jsem tomu zpočátku nevěřil, využíváme čím dál ve větší míře. Věrte, že nás k našemu operátorovi nepoutají nějaké sentimentání vazby, nicméně je pro nás velmi důležité zachování tel. čísel, kde některé využíváme přes 5 let. Což asi zákazníci Českého Mobilu nepochopí, že. Zpočátku jsme uvažovali využívat zároveň dvě MT sítě, nabídka našeho operátora nás přesvědčila toto nedělat a jsme po dlouhé době víc než spokojeni. Opravdu 1,5 za volání mezi sebou nám jiný operátor nenabídne, ani 2,4 do jiných MO nedo ČT. To je jen nic neříkající příklad a uznávám, že jsme specifický případ, rozhodně nejsme, zákazník o dvou číslech, proto máme možná i jiný pohled na věc.

Pozn. Mobilní telefony ale např. kupujeme úplně jinde, jsou pro nás přes operátora drahé..... prostě nikdy nenajdeme zcela ideání řešení 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vyxcánek@Vyčůraný.CZ  |  11. 07. 2002 15:55

Hmmmmmm, jenže s Oskar VPN si za 50,- (bez DPH) měsíčně (+ paušál - třeba Na Jistotu = 100,- bez DPH) voláte za 1,00 (bez DPH) a nikoliv 1,50 (bez DPH) za minutu. Horší už to ale bude na jiné sítě . Tam moc Osky neexceluje .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vyxcánek@Vyčůraný.CZ  |  11. 07. 2002 16:04

Ještě mě napadlo Na Zisk = 250,- (bez DPH) + Oskar VPN = 50,- (bez DPH) tedy za suma sumárum 300,- (bez DPH) měsíčně a pak si mezi sebou voláte za 1,00 (bez DPH) a jinam za 3,00 (bez DPH). Je to sice horší jinam, ale zase lepší mezi sebou - a to už si musíte spočítat sám, kam více voláte...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vyxcánek@Vyčůraný.CZ  |  11. 07. 2002 16:09

Docela by mě vlastně zajímalo, jaká je výše VAŠEHO měsíčního paušálu, abyste si mohli volat za 1,50 a jinam za 2,40 ---> jenom 300,- to jistě nebude ; jo a taky za kolik to máte na pevnou - to asi nebude 2,40 ani 3,00 jako u Oskyho - to bude tak nejmíň za 4,00 co?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Starlight  |  11. 07. 2002 15:55

Tak uz se porad nechlub, ze jste dokazali udelat nejaky vyberovy rizeni. Pises to porad dokola.

... jen tak na okraj. Uz tady mnohokrat padlo, ze redakce mobilmanie vyuziva sluzeb T-mobile. Dejte si neco studenyho, pecou se vam z toho vedra mozky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Xicht  |  12. 07. 2002 16:24

Pan Pecha asi jeste nikdy nevidel ucet na svem telefonu. Jestli provola vic nez 300 minut tak pochybuju ze se vejde do 2000,-

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dareba  |  11. 07. 2002 15:47

Xichte, ty seš fakt rubadúr...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Xicht  |  12. 07. 2002 16:21

ruba co?

Taky ses pan eurotelek?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivos C.  |  12. 07. 2002 19:25

A ty jsi zase evidentne pan oskarek a taky ti to nikdo nevycita

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Xicht  |  15. 07. 2002 08:32

Asi si necetl na co jsem reagoval. Ja sem tuhle debatu nezacal. Jen jsem uvedl nektera neprijemna fakta (pro nekoho).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dareba  |  13. 07. 2002 16:42

Popravdě tam mělo být trubadúr, ale to t mně nějak blblo... * O mým operátorovi víš houby a jak vidím, opravdu jsi výjiměčný trubadúr. Opravdu klasa.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mrotor  |  11. 07. 2002 16:04

protože ho mají obzvláště v redakci rádi, tak o něm píšou a píšou, aby přesvědčili ještě víc lidiček o jeho kvalitách.
To jako podle tveho narozu prave ted namipuluji nazory lidi tim, ze napisou o ctecce SIM-karet ?

Mam smích, to si fakt dovolili dost.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Limit  |  11. 07. 2002 09:44

Čtečka karet i editovací software jsou výborný. Právě proto, že se hodí na každý telefon a nepotřebuješ žádný nový (ani „posraný“) propojovací kabely nebo software. Zvlášť ve velkých společnostech se vyplatí a usnadní práci (třeba i sekretářkám, tohle by dámy určitě zvládly).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivos C.  |  11. 07. 2002 19:11

A co seznamy ci adresare primo v telefonech?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš Marný  |  11. 07. 2002 08:09

Když mám čísla v paměti telefonu. Ti co je mají na simce si je klidně můžou předělat, sami, maj jich tam stejně max. 200 a kvůli tomu to kupovat nebudou. Kdyby radši dali třeba Oxygen Phone Manager, to je schopnej prográmek. No rozhodně umí s nokiema víc než jejich vlastní soft (upřesním:víc než je OCHOTEN dělat soft od Nokie)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vaclav Honetschlager  |  11. 07. 2002 02:14

"upravit stare cisla za nove"? Na jazykove chyby obvykle nereaguju, ale kdyz jsou tri ve ctyrech po sobe jdoucich slovech... "upravit stara cisla na nova", navrhuju. Ale jinak dobry clanek.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ondra Kelka  |  11. 07. 2002 23:29

Tak už to snad někdo opravte (třeba autor!)! Že vy jste z Moravy (nic proti, já skoro taky).
Ondra

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  11. 07. 2002 00:48

Autorovi článku asi uniklo, že kartu si zazálohuje dnes s pomocí kabelu ve většině telefonů. Spoustě lidí to bude ale stejně na houby, protože když máte vícepoložkový seznam v paměti telefonu s několika stovkami čísel, tak si s podobnou čtečkou ani neškrtnete.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Karel  |  11. 07. 2002 02:01

Jo?A kdo má ty posraný kabely kupovat když to je jen na jeden typ telefonu kdyby to aspon fungovalo na víc druhů, ale kupovat po každé novej to mi přijde ulítlý..takže aspoň, že s tim někdo chce pomoct.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
DS  |  11. 07. 2002 08:28

Když máš prachy na "posraný" nový telefony, proč si k tomu nekoupíš rovnou stejně "posraný" kabely??

PS: Omluvám se za ty výrazy, ale odepisuji tak, aby to Karel pochopil....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivos C.  |  11. 07. 2002 18:58

Jak uz rikal nahore Petr ... drtiva vetsina jen trosku lepsich telefonu ma vicepolozkovy adresar, takze treba zrovna tem v diskuzi uvadenym manazerum (resp. jejich sekretarkam) by byla ta ctecka stejne na co? No na ***
A treba i takovy stary dobry low-end C35i (a urcite nejen ten) ma telefonni seznam i v mobilu, takze by ta ctecka byla i u nej na cast seznamu stejne uplne na co? No prece na ***

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek  |  11. 07. 2002 08:44

To je fakt, že nepasují kabely, ale přemýšlel jsi o tom, že si můžeš vytáhnout SIM kartu a u kamaráda si ji přepsat na PC. Problé sice to zcela neřeší ale je to pohldnější.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Xicht  |  11. 07. 2002 14:47

Tak pak uz jedine IrDA Kadliku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vyxcánek@Vyčůraný.CZ  |  11. 07. 2002 00:19

... čísla uložená v jiném formátu, než +420212345678 nebo +42060x123456

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Peggynek  |  11. 07. 2002 01:12

A jedině blbec si neuvědomí, že se docela výrazně změní telefonní čísla pevných linek!

Peggynek

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vyxcánek@Vyčůraný.CZ  |  11. 07. 2002 01:21

Jako zapřísáhlému PragoCentristovi TM  je mi toto zcela ukradené , neb již dnes jsou v celičké Praze všichni TeleKomunisté  zcela elektrifikováni (pardon, digitalizováni ) a tudíž budoucí čísla +4202xxxxxxxx jsou již zcela definitivně neměnná  !!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jifi  |  11. 07. 2002 08:28

Jo, to máš sice pravdu. Ovšem - kolik má kdo ve svých seznamech čísel na pevné linky ??? Nemluvě o tom, že některá čísla pevných linek zůstanou stejná ... Jen se škrtnou u některých ty nuly, ale v mezinárodním formátu budou vypadat úplně stejně. Já sám určitě nemám v seznamu víc než 15-20 čísel, která budou potřebovat úpravu a to mě nijak nevytrhne. Jelikož mám všechna čísla ve formátu +420 ... (nebo +421 )

Takže pokud má někdo ve svým founu čísla ve formátu 060x123456 tak mu to datlování přeju např. při dobrém vtipu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mojmír  |  11. 07. 2002 10:36

Dávat čísla v mezinárodním formátu mě naučil můj první mobil, Motorola d520 před třemi lety, kdy po nějakém přečíslování nebylo ani vidu ani slechu. Tam když jsem zadal krátké číslo, neobjevilo se jméno volajícího, přestože bylo v seznamu. Jiné telefony jsou chytřejší.

Ale k pevným linkám. U zarytých Prago- a  Brnocentristů se nic nezmění, pokud jsou čísla v mezinárodním formátu. Ostatní čísla se změní a já mám také Slyším Vás, kde mám v seznamu téměř samé pevné linky, pouze pár mobilních čísel, kam posílám SMS. Tam budu muset sednout a přeťukávat, ale protože většina čísel je brněnských a v mezinárodním formátu, zvládnu to levou zadní.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
All Bunda  |  12. 07. 2002 06:46

A jedině blbec neví, že většiny pevných linek se v mobilu vlastně přečíslování nedotke, protože předvolbu tam máš už dneska a přečíslování většiny těchto linek spočívá právě jen v přidání "předvolby"

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pepa  |  12. 07. 2002 11:49

Tak to jsem asi blbec, protože nevím, že by se mne to nedotklo. Například Jihlava má v současné době formát čísla 066/xxx xx xx, ale po přečíslování bude mít formát 56x xxx xxx. To je podle mého totální změna čísla. A to se týká drtivé většiny UTO v republice. Nebo se snad pletu?

Pepa

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mike_k  |  11. 07. 2002 08:19

Lidi kteri maji v seznamu zdaleka nejvice cisel (ruzni manazeri atd.) maji milion lepsich veci na praci nez si predelavat predem seznam na format +420......... Pripoustim ovsem ze tito lide budou tezko kupovat tu sadu ktera je uvedena v recenzi a pak se s tim drbat doma u kompu. Proste hodi mobil sekretarce at se postara... :o)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
diag  |  12. 07. 2002 01:34

Ha ha ha... Prave lide tohoto typu vyuzivaji nejcasteji i roaming a tedy ta cisla v mezinarodnim formatu maji uz davno... 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Denis Pravda  |  17. 07. 2002 21:32

SIMedit a vůbec editace SIMky má výhodu v tom, že je absolutně nezávislá na typu a značce telefonu. Je to tedy výborná věc do firmy, kde jsou často zcela různé telefony. Hodí se nejen na přečíslování, taky na zálohy, přidávání čísel a tak. A zároveň k editaci není nutné brát nikomu mobil! A pro firmu je to cena směšná.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor