A vidite, ja jich zase znám hned několik. Současný operátor, kterého využíváme, zvítězil v regulérním řízení na poskytování kompletních mobilních komuničních služem, nabídnul odpovídající služby, které, i když jsem tomu zpočátku nevěřil, využíváme čím dál ve větší míře. Věrte, že nás k našemu operátorovi nepoutají nějaké sentimentání vazby, nicméně je pro nás velmi důležité zachování tel. čísel, kde některé využíváme přes 5 let. Což asi zákazníci Českého Mobilu nepochopí, že. Zpočátku jsme uvažovali využívat zároveň dvě MT sítě, nabídka našeho operátora nás přesvědčila toto nedělat a jsme po dlouhé době víc než spokojeni. Opravdu 1,5 za volání mezi sebou nám jiný operátor nenabídne, ani 2,4 do jiných MO nedo ČT. To je jen nic neříkající příklad a uznávám, že jsme specifický případ, rozhodně nejsme, zákazník o dvou číslech, proto máme možná i jiný pohled na věc.
Pozn. Mobilní telefony ale např. kupujeme úplně jinde, jsou pro nás přes operátora drahé..... prostě nikdy nenajdeme zcela ideání řešení