Oskar spustí mobilní e-mail 17. dubna

Diskuze čtenářů k článku

aladinn  |  17. 07. 2001 19:14

kazdy ma u oskara mobil. mailovou adresu, a to ve tvaru +42vasecislo@sms.oskarmobil.cz. V seznamu mam ve fitlrech nastaveno posil. kopie na tenhle mail a facha to perfektne. Maily odesilam na nize uvedene finske cislo a opet to jde bezvadne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jura  |  17. 07. 2001 19:14

chtel jsem si tento tarif poridit na sms. upustil jsem od toho. nebavilo by mne porad menit simky. navic jsem se od oskarovcu dozvedel, ze bude kolem 2003 zrusen. je pro ne ztratovy, na jeho zaklade vlastne dostali licenci, ale mohou ho od urciteho data zrusit, a taky ze to udelaji, to mi tvrdilo mnoho lidi od oskara. kdyz se ted divam na politiku paegasu vuci svemu twistu, je jasne, jak to bude za chvilku vypadat, az se nasyti trh. evropa uz tim prochazi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jura  |  17. 07. 2001 19:14

jsem zaregistrovany, ale chtel bych zkusit zmenit prezdivku. dava se pred to emailzap, ale na zmenu se pry pise neco jineho. cetl jsem to pred tydnem tady v nejakem prispevku, ale ted to nemuzu najit. nevite nekdo? changename - nebo tak nejak..?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
RedBaron  |  17. 07. 2001 19:14

Zatím nefunguje Reply (aspoň na mé C35i), když mám odpovězenou zprávu odeslat, je tam stále 2255. Nebo je to moje chyba?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  17. 07. 2001 19:14

SMS CHAT u OSKARA?No to je naprosto skvělí.Už se na něj těšim.Já vždycky řikal že Oskar je nejlepší.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Frantisek Chury  |  17. 07. 2001 19:14

No jo, tak s tou cenou (5kc) u Slysim Vas to nastesti neni pravda..Ale operatorka fakt tvrdila, ze to stoji 5kc a tudiz mi podala chybne informace....
Za vznikle problemy se omlouvam.:)

Ps:Sam to preposilani ted bohate vyuzivam a chodi bezvadne...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek  |  17. 07. 2001 19:14

Doboha! standardní, samozřejmě, m stojí... Chuděrka čestinka.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  17. 07. 2001 19:14

Cena za odeslání e-mailu se dělí na dvě části:

- cena za SMS (2,10 Oskarta, 1,05 nevýherní tarify)
- cena za e-mail - viz článek.

Celková cena za odeslání je tedy součtem těchto dvou cen.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  17. 07. 2001 19:14

Takže musím dementovat svůj příspěvek. Právě jsem se z tiskového oddělení Oskara dozvěděl, že cena za e-mail je tedy konečná, tedy včetně ceny za textovku. Jak bude e-mail zpoplatněn pro Oskarty, zatím není známo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
eminem  |  17. 07. 2001 19:14

to jsi teda pekny dement, kdyz musis dementovat i svoje prispevky...
Tak nic no, nikdo neni dokonaly (krome mne, samo...) )))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  17. 07. 2001 19:14

Tvůj výrok mluví sám za sebe...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
eminem  |  17. 07. 2001 19:14

Odkdy umeji vyroky mluvit? )
Ale kdyz je nekdo tak popularni jako ja, muze k tomu prinutit i vyroky )))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
eminem  |  17. 07. 2001 19:14

Ano zajimave prirovnani a pokus o vtip, ale je to slaby odvar, jako cele napodobovani mych prispevku

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
eminem  |  17. 07. 2001 19:14

Je v tom, ale pekny zmatek co, ja sam nevim kdo je kdo a co sem psal, ale myslim, ze nektere silnejsi prispevky nejsou moje dilko )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Altynski  |  17. 07. 2001 19:14

No, Oskar se tedy moc nevyznamenal... Nasazuje bezkonkurenčně nejvyšší ceny doplňkových služeb. Jak chceš milý Oskare konkurovat cenám za SMS-email u Paegasu (1,05 Kč) a EuroTelu (0,74 Kč) ??? To bylo ze začátku žvástů o konečně opravdové konkurenci, že...?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Biggles  |  17. 07. 2001 19:14

No ja nevim, ale myslim si ze Oskar je opravdu nejlevnejsi ze vsech operatoru. A poskytuje uz skoro vsechny sluzby co ostatni. A nevim jak Ty, ale ja posilani e-mailu z mobilu za dobu kdy mam mobil (tj. asi 3 roky) vyuzil tak maximalne 2-3x. Nepripada mi to zrovna nejlepsi posilat e-mail, kdyz ho muzu poslat primo z Netu, muzu prece posilat sms prijemci mailu (za predpokladu za maji mobil samozrejmne). Spise mne stvalo ze jsem si nemohl nechtat preposilat mailu na mobil apod. coz uz oficialne od 17.4. budu moct!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pedro  |  17. 07. 2001 19:14

Ano, u me je to to same - SMS-email jsem vyuzil asi 5x za asi 3/4 roku, co mam mobil.

Ale odeslani kratkeho e-mailu pres branu http://excell.to povazuju stale za nejlevnejsi variantu, pokud mam jen dialup a tarif Slysim Vas.

A ze bych za toto mel platit Oskarum 4.20? Ne, to asi ne.. Zvlast, pokud by to melo byt 0.50(0.35)+4 Kc.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
eminem  |  17. 07. 2001 19:14

Presne tak, pri vyuziti tehle funkce, myslim neni duvod, nejak hanet Oskara, ze neni proste nejlevnejsi

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Blam  |  17. 07. 2001 19:14

Ono stoji odeslat sms-email z paegasa korunu ? Tyka se to i twista ??? To by bylo levnejsi nez sms-sms. Ja mel za to ze je to ukrutne drahy tak jsem se pouzivani vyhybal...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Altynski  |  17. 07. 2001 19:14

Jasně, z Twistu taky korunu. Ovšem je potřeba ještě připočítat cenu za odeslání samotné SMS, ale to i u Oskara.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hanka  |  17. 07. 2001 19:14

Chápu, že to tvrdíte o Paegasu, ale kde berete jistotu u Oskara? Nikde to není řečeno a nmůžete nic takového s jistotou tvdit, dokud neuvidíte ceník. Vůbec to tak nemusí být, logicky by cena měla být myšlena v celku a Pskar se zatím vždy vyjadřoval tak, aby to bylo co nejjasnější. Vaše tvrzení mi trochu pýipomíná toho, co si byl na 100% jistý, že příchozí maij na Slyším vás bude za 5Kč.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Altynski  |  17. 07. 2001 19:14

Z článku, viz. níže ...

Včera odpoledne Oskar vydal oficiální zprávu, v níž se přiznává, že mobilní e-mail opravdu spustí. Datum bylo stanoveno na 17. dubna a už nyní jsou známé některé podrobnosti:
odeslání SMS na e-mail byla stanovena cena 2 Kč (2,10 Kč včetně DPH) pro všechny tarify,
výjimkou je tarif Slyším Vás, kde budete platit cenu 4 Kč (4,20 Kč včetně DPH) za e-mail.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  17. 07. 2001 19:14

Přesně tak. Mezi tarify Oskar pravděpodobně počítá i Oskartu, kde si testovací e-mail už také založíte.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
eminem  |  17. 07. 2001 19:14

No spis bych to videl Slysim vas = Oskarta A stejne nechapu, proc u Slysim vas je to drazsi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
David  |  17. 07. 2001 19:14

Odeslani e-mailu z TWISTu stoji skutecne korunu, plus vlastni SMS. Tj. celkova cena je 3.80 za jeden e-mail poslany pres SMS centrum....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
fanoš  |  17. 07. 2001 19:14

Přátelé, tak teď nerozumím ničemu. Odeslaní emailu se deli na poplatek za email + cena za smsku? To jsem teda jelen. Já to pochopil, že zaplatím 2 koruny a šmitec.
Ach jo, kdybyste se tady raději pořad trapně nehadali, který operátor je lepší a poskytli nějaké VĚCNÉ informace!!!! Diskusni fora jsou na tomto serveru ukazkou omezenosti a sprostoty mnohych ctenaru. Mrzi me to.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Altynski  |  17. 07. 2001 19:14

Já tu nic sprostého nenašel, buďte konkrétnější...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  17. 07. 2001 19:14

Ono bohatě stačí, když se podíváte do jiných diskusí. Tam je vulgárních výrazů až až.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
eminem  |  17. 07. 2001 19:14

Do kterych ku*va ??? )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  17. 07. 2001 19:14

Kvůli Eminemovi se všechny diskuse na MM stávají nepřehledné. Dobrá rada: když už chceš Emineme za každou cenu diskutovat, tak zkus jít do fóra, kde se nic neděje, tam to nevadí...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
eminem  |  17. 07. 2001 19:14

Jsem ja to ale sprosty a zneprehlednujici dement )
Vsem se omlouvam, ja sem se toti ZBLAZNIL )))
Proc sou vsechny diskuse tak k*rva sproste a neprehledne? Protoze jsem tu ja, abych do vseho drbal...
Nemejte mi za zle, ze jsem DEBIL ))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
eminem  |  17. 07. 2001 19:14

Ano to je autenticka zpoved )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
eminem  |  17. 07. 2001 19:14

Procpak, nic by se tam jinak nedelo, jako na cele MM )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ANTIALTYNSKI  |  17. 07. 2001 19:14

ALTYNSKI, ty jsi pěkný VOCAS! U Eurotelu stojí e-mail u go 3,30Kc nebo 1,80Kc + tech 0,74Kc! U twistu 2,80 + 1,05Kc. To je v porovnání dražší než u OSKARA ty VOCASI přechytralej! U paušálu je to: cena za SMS k danému tarifu(ET,PG) + 0,74Kc nebo 1,05Kc. EuroTel má i funkci reply (paegas ne, ten je rád, že jdou normální SMS a k tomu ještě blbě), Oskar reply nabídne také, což je pozitiní. Nevím proč kritizuješ, když do toho ani řádně nevidíš, ale co s tebou, viď? Ty to stejně asi nepochopíš, protože jsi podle všeho VOCAS! Čau - a nědělej takového chytráka přemoudřelého, když tlacháš nesmysly.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Altynski  |  17. 07. 2001 19:14

Nojo, typický příklad puberťáčka s předplacenkou, který se pod svůj názor stydí i podepsat... No comment.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
eminem  |  17. 07. 2001 19:14

Sakra ty ses uspesnej uz mas i sveho Anti... A kdypak se objevi nejakej AntiEminem, ach jo ses asi popularnejsi ((

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
eminem  |  17. 07. 2001 19:14

Ja chci byt popularni! A chci byt nejvetsi dement na MM ))
Bezte vsici do pr..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  17. 07. 2001 19:14

Uspesne se ti to dari ;o))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
eminem  |  17. 07. 2001 19:14

Vsici tam bejt nemuzou, kdyz tam uz ses ty a zabiras vsem misto ))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek Flesko  |  17. 07. 2001 19:14

Dobry den, nevite (ze zasvecenych kruhu , zda stavajici zaregistrovana jmena *@mujoskar.cz zustanou v platnosti i po ostrem startu,
nebo, jak tvrdila jedna fama v diskusi pri minulem clanku, se bude muset jmeno registrovat znovu, protoze to pry smazou...?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  17. 07. 2001 19:14

Včera jsem se na to Oskaerových lidí ptal a z odpovědi lze vytušit, že e-maily zůstanou. Ale bez záruky, smazat to klidně můžou, je to jejich věc. Ta služba stále oficiálně nejede.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
eminem  |  17. 07. 2001 19:14

Sakra a zrovna sem se zaregistroval, jestli to smazou budu vymahat SMSku zpet )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
fanoš  |  17. 07. 2001 19:14

Myslim, ze ceny jsou celkem vyvazene. Precejen by asi bylo divne, kdyby email stal stejne jak standardni smska. Ale u tarifu Slysim vas bude odchozi emaily pouzivat asi malokdo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
grid  |  17. 07. 2001 19:14

pro posilani majlu z tarifu "slysim vas" je (a vzdycky bude) vyhodnejsi posilat pres +358405174761, a je to za standartnich 35/50 haliru.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivan  |  17. 07. 2001 19:14

Prosim Vas, funguje Vam jeste tento zpusob odesilani emailu? Mi to uz delsi dobu (cca 2 tydny) hlasi: SMS neni mozno odeslat. Predtim mi to bez problemu fungovalo. (Mam oskartu).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
grid  |  17. 07. 2001 19:14

me to funguje. mam dohodu s oskarem. zkuste zkontrolovat cislo (musi byt vcetne + pluska na zacatku. pripadne zkontrolujte format odesilani sms a sms centrum. treba kdyz si deti hraji s tatinkovym telefounem... (moje zkusenost - deti dokazou zmenit nastaveni cehokoli :o)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
rimer  |  17. 07. 2001 19:14

Standartni SMSka taky stoji 2.10 ne?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomas  |  17. 07. 2001 19:14

je videt, ze nemas vubec tucha o cem mluvis, odeslani emailu bude stat stejne jako odeslani SMS, prichozi email nic, jako SMS, tomu rikat solidni sluzby, zadne dalsi fiktivni poplatky za jakoby sluzby navic.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tomas  |  17. 07. 2001 19:14

Tk nevim, mozna ti nerozumim, ale me stoji normalni SMS korunu a mail bude stat dve koruny (obe ceny bez DPH).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomas  |  17. 07. 2001 19:14

omlouvam se, bral jsem to z pohledu stavajici oskarty, kdy opravdu cena za email = cena SMS.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomas  |  17. 07. 2001 19:14

Tak to jo. O oskarte se ale v clanku nepise. Tam bych tu cenu tipoval vyssi, tak 3Kc.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
eminem  |  17. 07. 2001 19:14

Jaktoze se nepise o Oskarte? Jak to teda bude tam spoplatnene???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor