Pod názvem „tarify nové generace“ představil včera Oskar dva zajímavé doplňky pro majitele paušálních programů. Rozdíly mezi předplacenými kartami a tarify se tak stále více stírají. Další informace o čerstvých novinkách.
Poznámka: První informace o novinkách Oskara jste si na MobilManii mohli přečíst už ve čtvrtek.
Mějte kontrolu nad tím, co provoláte
Oskar uvedl dvě nové doplňkové služby, FlexiLimit a Aktuální stav účtu. FlexiLimit: nastavíte si limit nad rámec vašeho měsíčního paušálu, po jehož překročení dostanete od Oskara textovku. Ta má ryze informační charakter, žádá omezení volání či využívání dalších služeb se nekonají. Omezením je až volací záloha, kterou svým měsíčním účtem nemůžete překročit. Příklad: máte-li měsíční paušál 600 Kč a nastavíte si FlexiLimit na 200 Kč, upozorní vás Oskar po překročení částky 800 Kč. Nastavení lze provést pomocí hlasové, internetové či SMS Samoobsluhy.
Aktuální stav účtu je druhá velmi užitečná služba, která přibližuje tarifní programy k předplaceným kartám - kdykoliv během zúčtovacího období se můžete podívat, kolik jste již provolali korunek, a to opět všemi třemi kanály Samoobsluhy.
Pokud budete používat SMS Samoobsluhu, budou se vám hodit tyto příkazy:
- zjištění aktuální výše účtu: FLIMIT_KOLIK_heslo;
- nastavení FlexiLimitu: FLIMIT_A_ heslo_limit.
Textovku poté odešlete jako všechny ostatní příkazy na číslo 7700.
Dohoda a Slyším Vás mají smůlu
Obě tyto služby jsou k dispozici majitelům všech nových tarifních programů Řekni Mi, Povídej, Nezavěšuj, Odepiš a Mezi Námi a kromě toho také majitelům starých programů Volám Málo, Často a Stále. Tarify Dohoda s Oskarem a Slyším Vás jsou jako obvykle mimo hru, což zamrzí.
A co ještě tarifním programů Oskara chybí k dokonalosti? Určitě je podrobný výpis dostupný během zúčovacího období, který jako u Oskaret ukáže, kam jste volali, jak dlouho, kolik vás hovory stály, kolik jste poslali textovek, jak dlouho jste wapovali apod. Vzhledem k tomu, že tuto službu zatím nenabízí žádný z našich operátorů, není její absence v nabídce Oskara žádný „průšvih“. Co by ale Oskarovým potenciálním i současným uživatelům mohlo vadit, je neexistence „partnerských“ karet - TMO má svého Partnera, Eurotel svůj Tandem. Právě tato služba je důvodem, proč k Oskarovi nemigrují rodiny či partnerské dvojice. Je to logické - za jeden paušál mají u konkurence výhodnější volání než z předplacenek.
Tarify nové generace?
Trošku mi ale vrtá hlavou, proč Oskar celou tuto akci nazývá uvedením tarifů nové generace. Neinformovanému člověku by se zdálo, že Oskar opět po několika týdnech uvádí další tarifní programy; není tomu tak. Pod názvem tarify nové generace se skrývá přiblížení tarifů k předplaceným kartám. S Oskarovými tarify od včerejška můžete stejně jako na předplacených kartách zjišťovat aktuální stav účtu a kontrolovat tak svoje výdaje. Snad právě proto Oskar na prezentaci porovnával svoje tarifní programy s předplacenkou Eurotel Fun Go - chtěl dokázat, že jeho tarify jsou lepší než předplacenky, a to nejen konkurence. V tom případě mi však stále uniká, proč má Oskarta výhodnější volání do vlastní sítě než tarifní programy (právě kroutím hlavou)...
Na každý pád je uvedení těchto novinek více než chvályhodné a je to další důvod, proč mohou předplacenkáři přejít na tarif.