Oskar uvedl „tarify nové generace“

Diskuze čtenářů k článku

P005  |  24. 07. 2002 11:56

Uz me zacinaj s...!!! At radsi ty tarify uplne zrusej!!! P005

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Metryx  |  24. 07. 2002 07:09

Je to opravdu super sluzba. Oskar udelal zase krok kupredu oproti Eurotelu a T-mobilu.
Pro hodne lidi to bude pravdepodobne duvod k prechodu z predplacenky jineho operatora na pausalni tarif oskara.
Ja vyuzivam sluzby Eurotelu a dlouho asi jeste budu. Pouzivam tarif Eurotel Relax, ktery je pro me stale nejvyhodnejsi.
Uvazoval jsem o prechodu k T-mobilu nebo Oskarovi, ale nenasel jsem k tomuto kroku padny duvod.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Supersráč  |  01. 08. 2002 21:52

Tak tak, máš pravdu. Osralposral je největší přítel všech televolajících. Hlavně jak teď zrušil bonusy při dobíjení Osralkarty. A to se vyplatí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Satan  |  23. 07. 2002 15:20

Docela pohodová služba. Vždycky jsem nervil když se blížil konec měsíce kolik budu platit a teď už je to v klidu.  NO PROSTE OSKAR

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marty  |  23. 07. 2002 13:42

Mel jsem tarif volam stale (1000,- pausal zaloha taky standart 1000,-) nasetreno asi 3,5 hodiny zacal jsem volat opravdu "stale" po provolani 5 hodin doslo k zablokovani ze nestaci volaci zaloha volam na Oskarlinku a tam me presvedcili ze jsem vul ze mam provolano 8,5 hodiny Volaci zalohu jsem nezvedal a pockal na dalsi mesic. Jake bylo moje prekvapeni kdyz mi prisla faktura s 3,5 hodinama neprovolanyma a prevedenyma do dalsiho mesice. Opet jsem tam volal a hadal jsem se o usly zisk...... samozrejme jsem nepochodil chteli dat slevu 150,- za reaktivacni poplatek??? Mel jsem zaplaceno vse vcas!!! Vse se opakovalo 3 mesice po sobe pak jsem skoncil s Oskarem a ted volam neskutecne draze ale spokojene s ET  Mozna tyto nove funkce zabrani podobnym zazitkum ale ja vim ze se uz urcite nevratim. Byl jsem jeho zakaznikem od sameho pocatku a pravidelne platil na dvou telefonech kolem 3000,- proste nezajimavy zakaznik

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ANONYM@HLOUPÝ.CZ  |  23. 07. 2002 18:28

Ty 1 vole, měl sis dát volací zálohu 3000 - socko - a nestalo by se Ti to

Navíc po půl roce smíš provolat 6000 (1000 původní + 5000 roaming) po vrácení záloh

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marty  |  23. 07. 2002 19:14

Sorry socka nejsem ale proc bych mel bezurocne do nekoho vrazet prachy ???? Roaming jsem nepotreboval venku pouzivam sluzebak 1000,- zalohu mi samozrejme vratily ale pres litr to proste nepustej. jo a kdybych chtel zvednout volaci zalohu tak tam musim dat opet i tu prvni tisicovku o opet cekat pul roku na vraceni. U ET jsem dal zalohu 255,- a pak jsem zvedl tarif na 3000,- a muzu klidne provolat i 10000,- a nebudou prudit ze me zablokujou pro nizkou zalohu.  Oskar ma levny volani to neberu ale jeho jednani stoji za .....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vyxcánek@Vyčůraný.CZ  |  25. 07. 2002 23:16

Jsi trubka a mlžíš . Já mám ten 1000 volací zálohy vrácenej už HODNĚ dávno a 5000 VIRTUÁLNÍ volací zálohu na roaming mi tam přidávali teprve nedávno, když jsem si o to na infolince požádal. Jo a bez keců; jen mrkli, zda alespoň faktury nad 120,- platím a pokud ano (a to já zas jo - kreditkou ), tak to zaktivujou třebas i lamě . Takže Osky má od mne nyní 0,- Kč záloh, platím mu jen 10,- Kč měsíčně (provolám jen 40 minut a dost ) a přitom až do 6000,- bych moh klidně provolat (a to nejen z roamingu ), kdybych byl tek blbej, že bych chtěl dávat za minutu 6,30 nebo 10,50 .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek77  |  26. 07. 2002 11:27

Jo, s tim vsi mas pravdu...

Tech 6,30 do vlastni site neni zas tak hrozny, kdyz to porovnam s konkurencnimi predplacenkami (Twist SMS, GO FUN a pod...) tak tech 6,30 je dobra cena....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivos C.  |  23. 07. 2002 19:18

Ja Martyho plne chapu - taky nejsem zvykly na to, abych musel u pausalu platit predem ... tim se vlastne Oskaruv postpaid vicemene meni na take prepaid ... proc tedy vlastne Oskar nenabizi jenom Oskarty?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
diag  |  23. 07. 2002 23:05

No protoze jsme v Cechach. A jak znamo, co Cech, to zlodej - staci probehnout tyto diskuse a najdeme hodne myslenek, jak operatora "ocurat".... (  A jsi-li vyjimka, mas holt smulu...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivos C.  |  24. 07. 2002 07:59

To mas bohuzel pravdu, ty snahy "ocurat" operatora (a nejen jeho) bohuzel vidam take kazdou chvili (a bohuzel nejen v techto diskuzich) ... ovsem ma to i jednu (pofiderni) "vyhodu" - podle techto snah velmi snadno poznas opravdu pravou socku

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Anndy  |  23. 07. 2002 11:48

Hmm, pokial si dobre pamatam, tak napr. Eurotel SK to ma riesene tak (pausal), ze staci zavolat na bezplatne cislo, pouzit hlasove menu a dozvie sa ako je na tom s volnymi minutami.

Ale je zaujimave, ale mozno sa pomaly schyluje k zmene nazvu Eurotelu na T-Mobile. Lebo jednak nova sluzba Partner (to iste ako u vas partner u Tmobilu, resp. rovnake nazvy pre zhruba rovnake sluzby) a tiez aj v reklamach sa to slovo partner pise ruzovou farbou :).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan Vrba  |  23. 07. 2002 11:12

TEd jsem si to aktivoval a zaroven zkontroloval kolik je ma provolana aktualni castka a ono to vazne jede, odecte to volne minuty, takze TO UKAZE CASTKU KOLIK PROVOLATE AZ PO VYCERPANI VOLNYCH MINUT, navic samozrejme aktualne vidim kolik jsem provolal do zahranici a za sms....

PODLE MNE JE TO MALICKOST ALE VAZNE SUPER A POMUZE MI TO...

HONZA

P.S. PRO STOURALY, NEJSEM AGENT OSKARU :) , NA SIGNAL SICE NEKDY NADAVAM, ALE PRECE JEN TO V PRUMERU NEJLEVNEJSI OPERATOR V ZEMI..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
nazulo  |  23. 07. 2002 08:45

Ta síť TIW přece vůbec nefunguje
Ale TIW lezou chudým lidem do pr.... jako v Rumunsku

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lahvoň  |  23. 07. 2002 15:30

Mas naprostou pravdu. Je ale s podivem, ze treba gprs v Praze u Oskara bneha daleko rychleji nez u Eurotelu. Je to ale pradox. ;o) (osobni zkusenosti, nemusi nutne znamenat globalni pomery)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
miroslav.kucera  |  23. 07. 2002 08:39

Prijde mi trochu zmatene a na hlavu, kdyz u tarifu za 600 Kc nastavim limit 200 Kc, cimz dosahnu uctu 800 Kc. Logicke bylo, kdybych si primo nastavil 800 Kc a byla by v tom zahrnuta cena i pro pausal.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  23. 07. 2002 08:23


Jenom drobnou poznámku k Tandemu, vzhledem k astronomickým cenám za volání je naprosto nepoužitelná, může sloužit pouze na příjem, případně na poslání max. 3 textovek za měsíc. To mi vůbec nepřijde jako nějaká výhoda nebo něco navíc, co jiný nemá.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pajos  |  23. 07. 2002 10:14

Tak to souhlasím. I tarif Tandem 1, ke kterému musíte mít nejméně program Business 200 za skoro 1800 Kč (volná minuta je za 9 Kč), je cenově srovnatelný s Twistem Standard.

U Oskara taková služba být ani nemusí, stačilo by něco na způsob Twist NEJ.

ET si nevšiml, že je už téměř 2x dražší než T-M

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lahvoň  |  23. 07. 2002 11:08

Twist NEJ? A od toho jsou Oskamaradi. :o)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mirek77  |  23. 07. 2002 15:12

Bohuzel stari dobri Oskamaradi jsou uz pryc a misto nich pro nove tarify nastoupila sluzba Moji nej, ktera neni ani v jednom ohledu vyhodnejsi - chteji za ni mesicne 21,-kc a ani v ni nejsou zahrnuty levnejsi SMS!!! Sice nabizeji moje SMS (nebo jak tomu rikaji), ale Jedna sms vyjde po prepoctu draz, nez u Oskamaradu. U Oskamaradu stala SMS 77 haleru bez DPH a Nyni stoji POUZE PRVNICH 100 SMS 80haleru bez DPH. Diky tomu, ze jsem poslal 400SMS na Oskamarady, tak nyni je to pro me jasne drazsi!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lahvoň  |  23. 07. 2002 15:24

To je take jeden z duvodu, proc neminim prechazet na novy tarif a zustavam u volam malo.

Nicmene sms mam stejne zdarma, takze to neresim.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr K.  |  23. 07. 2002 11:32

RE:Pajos

" ET si nevšiml, že je už téměř 2x dražší než T-M  "

Ale zase na druhou stranu, o jeho signál se můžete opřít, a to dokonce i v těch nejhlubších lesích . Dokonce tak ,že ani nespadnete ze skály  

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xtro  |  23. 07. 2002 12:43

Hmm, ja vim o par mistech, kde by si clovek pjekne rozflakal drzku...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
OK  |  23. 07. 2002 13:34

jo ty vo.le zkus si poslat data nekde ve strednich cechach a po.seres se - budes jakoby pripojen, ale jen na fakture

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  23. 07. 2002 13:03


No bodejť, pokud má někdo Oskarův tarif, tak mu lépe než Tandemka poslouží Odepiš, takže oproti Eurotelu na tom Oskar není o nic hůř. Něco jiného jsou partnerky u Téčka, tam je volání i textovky docela výhodné a oproti ostatním dvěma to je konkurenční výhoda.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek77  |  23. 07. 2002 06:02

Tak tak sice je to malickost, ale rozhodne prijemna.... a na nasem trhu ojedinela....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivos C.  |  23. 07. 2002 07:47

Podle tech puvodnich naznaku z minuleho tydne jsem doufal, ze ten prehled o provolanych castkach bude podrobnejsi ... tohle i me prijde spise jen jako marketingove placnuti ... ovsem na druhou stranu ... lepsi neco nez nic a treba to inspiruje i konkurenci

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mirek77  |  23. 07. 2002 09:43

Podrobnejsi sice mohla byt, ale jak je na tom v tomto ohledu Twist ci GO??? Je na tom stejne!!! Tak nevim, co se tu resi!!! Stejne mam zadax podrobny vyuctovani a kdyz se me castka nezda, tak ji muzu zkontrolovat po vyuctovani.

Zajimavy, ze lidi tu v diskuzich nadavaji v posledni dobe uplne na vsechno. Verim, ze by nadavali i kdyby Nejaky operator snizil ceny na 0,50kc/min!!!

Tato sluzba je pro me dalsi duvod, proc neprechazet jinam...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hans  |  23. 07. 2002 11:09

>> Podrobnejsi sice mohla byt, ale jak je na tom v tomto ohledu Twist ci GO??? Je na tom stejne!!! Tak

To je pravda, ale Oskar dela, jakoby uplne zmenil tarify, a tvrdi, jak ted budou mit pausalisti uplnou kontrolu nad tim co provolali. A to je slusne receno polopravda To se neda rict o jeho vyroku, ze "...kdo provola vic nez 300,- Kc, tomu se vyplati tarif..." To je uz lez, protoze pokud s Oskartou volam vetsinou na OSK (nekde jsem cetl ze diky FlexiSazbe staci 40% !!!), pak nema sanci ani ten sebelepsi tarif Oskarte konkurovat. A pokud clovek vola do TMO a ma Twist, pak je to to same - neni sance aby se OSK vyplatil (ted mi, Mirku, prosimte napis, at prejdu na oskara a volam jenom do nej, protoze Twist je na *** a OSK je nejlepší)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mirek77  |  23. 07. 2002 13:33

To, jestli se vyplati tarif, ci ne je u kazdeho jinak, protoze zalezi kam a kdy kdo vola a jak moc posila SMS. Neda se rict, ze od urcite castky je lepsi to ci to. Kdo pise hodne napr 300 SMS/mesicne a do vsech siti rovnomerne, tak si prece nebude porizovat predplacenku. Diky tomu ze ja hodne pisi do oskara a sem tam i zavolam, tak je pro me jasna volba Odepis.... Pokud volas prevazne do TMO, tak je jasny, ze Twist je pro Tebe dobra volba. Horsi, pokud do TMO i hodne pises SMS, to uz na tom Twist tak dobre neni.... Staci jen pocitat a pocitat!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivos C.  |  23. 07. 2002 12:10

Podrobnejsi sice mohla byt, ale jak je na tom v tomto ohledu Twist ci GO??? Je na tom stejne!!!

Me je srdecne jedno jak je na tom Go ci Twist (ostatne proc do toho tahas prepaidy?), ja jsem jen od teto sluzby pro pausaly cekal trochu vic (neco jako prubezny a aktualni podrobny vypis), takze z toho jsem lehce zklamany ... nic vic, nic min

Tato sluzba je pro me dalsi duvod, proc neprechazet jinam...

A pro mne to naopak i nadale neni dostatecny duvod, proc zvolit Oskara jako hlavni cislo

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mirek77  |  23. 07. 2002 13:39

Taham do toho prepaidy, protoze Oskar uvadi, ze jeho tarifni programy uz maji i tu vyhodu, ze je mozno prubezne kontrolovat naklady a hodne lidi (vcetne Tebe) mu vycita, ze nema vypis hovoru a kdo vi co jeste. Twist ci Go ho taky nemaji a to nikomu nevadi, ale tvrdi, ze Oskar zkalmal.

Je jasny, ze nebudes Oskara volit jako hlavni cislo, kdyz do nej volas a pises minimalne, jak jsi sam jiz v minulosti uvedl...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivos C.  |  23. 07. 2002 14:22

Ja prece nikde nerikam, ze Oskar zklamal, ja jen rikam, ze mne trochu zklamala ta novinka, protoze jsem od ni cekal vic

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan  |  23. 07. 2002 01:09

Kdyby Oskar skutečně chtěl, aby došlo k přechodu z předplacenek na tarif, tak především nepřipustí vyšší sazby za volání ve vlastní sítí na tarifech. Zejména po zavedení flexi sazby se stal rozdíl naprosto brutální. Jelikož je velmi nepravěpodobné, že by Oskar dotoval Oskartu, kterou používá většina jeho zákazníků, pak zřejmě skutečně dokáže zajistit telefonování ve své síti za 1,75 Kč. Proč tarifní zákazníci musí platit za totéž nejméně 3,15 Kč mi není úplně jasné, ale asi to bude souviset s pozdější platbou, nutností posílat fakturu a s rizikem nezaplacení.  

Oproti tomu jsou  dnes spustěné služby jsou jen příjemné maličkosti, které na nějakou dobu zaplní bilboardy, ale mobilní trh určitě nestrhnou. V každém případě děkujem.

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vyxcánek@Vyčůraný.CZ  |  23. 07. 2002 12:43

... hehehe, tomu hloupému Oskymu se v té jeho záKeřné síťce na mouchy (sám to o ní naznačuje ) zřejmě vyplatí i volající, kteří mu platí jen 0,14 Kč za minutu ("hodinová" Oskarta nabitá správným 1440/1800 kupónkem  - určeno pro 14 hodinových hovorů - měsíčně za 120 ), popřípadě 0,26 Kč za minutu (Odepiš za prvních 40 minut - dokonce i s fakturama a podrobným výpisem zadara - když platím kreditkou ), hehehe

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lahvoň  |  23. 07. 2002 00:26

Jak jsou na tom "firemni" tarify?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
silbi  |  23. 07. 2002 00:52

Presne, take me zajima, jak je to u byznys tarifu Na jistotu a Na zisk... Vite nekdo neco?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ViR  |  23. 07. 2002 00:25

Zásadní chybou ovšem je, že neexistuje žádná informace o provolaných volných minutách. Celá akce je tedy spíš marketingový tah, než vylepšení, které by dávalo zákazníkům Oskara nějaké hodnotné informace. Možná by bylo lepší, zprovoznit u nových tarifů konečně AoC

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
boboch  |  23. 07. 2002 09:34

Na Oskarlince tvrdi, že od včerejška (22.7.) funguje AoC i pro nové tarify Řekni mi, Povídej, Nezavěšuj. Oskaráci, je to pravda?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mojmír  |  23. 07. 2002 11:05

Od 4.6. jsem přešel ze Slyším Vás, kde AoC fungovalo na Odepiš. Od začátku, kdykoliv se mi podaří (chce to pevné nervy) se dovolat na operátora se na to ptám. Nejdříve mi řekli, že koncem července. Včera jsem tam volal protože jsem nechápal, co zahrnuje ta provolaná částka, kterou mi to hlásí.

AoC u Odepiš prý fungovat bude, až to bude, přijde od Oskara údajně SMS.

Jinak mi operátorka řekla, že orientační částka, kterou mi to ukazuje je za vše, co platím navíc. Minuty na Oskara tam začnou nabíhat až po provolání volných minut (ty zatím provolané nemám), hlásilo to včera 60 Kč, podle toho, jak si dělám čárky jsem měl 10 SMS do Oskara a 19 SMS jinam (možná jsem nějakou zapomněl) a poslal jsem 3 SMS ze Slovinska ze sítě, kde měly být za 4,30 Kč. Ať to počítám, jak počítám, mělo by to být asi 50 Kč, včera jsem poslal 2 SMS do Oskara a 1 jinam, ale stále je tam těch 60 Kč. Tak se nechám překvapit fakturou.

U Slyším Vás bylo AoC nezbytné, protože jinak se nedaly spolehlivě uhlídat volné minuty a překročení bylo šeredně drahé. Tady bych to uvítal, abych věděl, jak na tom jsem (na jiné sítě z Odepiš nevolám), ale nějaké překročení není taková tragédie.

Už jsem to několikrát tady psal. Kdo drží Oskartu pouze pro volání na Oskara, pro toho je lepší mít Odepiš, protože do 78 minut na Oskara za měsíc je lepší Odepiš, nehledě na levné SMS. Ale to je věc každého kam a jak dlouho volá,  co vyhovuje mně, nemusí vyhovovovat někomu jinému.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vyxcánek@Vyčůraný.CZ  |  23. 07. 2002 12:34

Čafffky ,

zaakrouhluje se to (bohužel? ) na nejbližší VYŠŠÍ desetikorunu, tedy:

00,00 =   0,-
00,01 = 10,-
09,99 = 10,-
10,00 = 10,-
10,01 = 20,-

atd.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mojmír  |  24. 07. 2002 12:14

Díky za odpověď, toto mi přeochotná slečna na infolince nebyla schopna vysvětlit. Vidím, že skočit na mobilmanii je lepší a rychlejší než ztrácet čas voláním na infolinku.

Mimochodem, poradil by někdo, jak se dostat na operátora nějakým rychlejším způsobem.

Já používám jediný - v Můj Oskar chci nahlásit ztrátu SIM karty nebo problémy se sítí. Jiný způsob jak se dostat na někoho živého u Oskara jsem zatím neobjevil.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  24. 07. 2002 12:46

Dvakrát nulu. Přeskočí to i úvodní hlášku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mojmír  |  24. 07. 2002 12:56

Teď jsem to zkusil, opravdu to funguje. Nevím, jestli jsem blbý já, ale v návodech k samoobsluze jsem to nikde neobjevil. Moc děkuji.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan Vrba  |  23. 07. 2002 11:12

PRAVE ZE TO DAVA INFORMACI O VOLNYCH MINUTACH... PRECTI SI MUJ PRISPEVEK.... POCITA SE TO TOTIZ AZ PROVOLAS VOLNE MINUTY

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hans  |  23. 07. 2002 12:34

>> POCITA SE TO TOTIZ AZ PROVOLAS VOLNE MINUTY

ale pokud hodne pisete SMS a pouzivate GPRS, resp. datova pripojeni, pak Vam ten ucet naskakuje i kdyz mate jeste volne minuty. Tudiz nepoznate kolik volnych minut jste jiz provolal

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor