Oskarova reklama: konec vtipu, začátek všednosti

Diskuze čtenářů k článku

PURE  |  05. 02. 2004 06:08

Toto mi poslal Oskar v jeho "Tiche poste" co to asi bude??? ...."Ale to není vše, další překvapení vás čekají od 16. února. Ale teď už dost řečí, přesvědčte se sami".....Co bude 16.unora???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mara  |  05. 02. 2004 09:28

Taky by mě zajímalo, co Oskar rozjede 16.2. Odebírám Tichou poštu, ale ještě jsem nic bližšího nedostal.

K té reklamě:

Oskar už na dnes již bývalý styl reklamy asi získal maximální počet zíkazníků, jakého byl schopen. Pro rozšíření klentely tedy musí přijít změna, pokud se nechce se současným počtem zákazníků "smířit".

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sapon  |  05. 02. 2004 13:16

Jenže otázka je, kolik soudných zákazníků na základě této nové reklamy nezíská nebo dokonce ztratí...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
oskarova-sim-karta  |  06. 02. 2004 08:20

Co nutí lidi v tomto státě zabývat se a dlouze debatovat nad takovou blbostí, jako je přitroublá reklama jednoho z operátorů, kterou vlastně mnoho z debatujících zaplatilo? Kolem nás je tolik svinstva a nad tím přivíráme oči, ale že má Oskar novou reklamu se bez povšimnutí neobejde. Dle mého názoru je článek zbytečný, protože nic neříká. Jeho informační hodnota je poloviční a neúplná. Pouze jen mapuje historii, ale kromě daného faktu že tu nějaká kampaň je nepřinesl nic. Nějaké úvahy o tom, co to udělá s lidmi jsou zcestné. Je to jenom operátor. Nezaráží vás spíše, že lidé dali vydělat v roce 2003 Eurotelu přes 7 miliard Kč čistého zisku??!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JIBorg  |  06. 02. 2004 14:06

A proč by jako tolik neměl vydělat? Má několik miliónů zákazníků takže za rok je to v přepočtu na zákazníka celkem nízké číslo když si vezmeme že jsou tam výdělky i z firemního sektoru...
A když se podíváte třeba na Idnes,myslím že uvidíte že i kolem ostatního svinstava co se kde děje se dost diskutuje, jen prostě tady se to točí kolem mobilů tak tu nemůžou řešiť hladomor v Africe...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mishiro  |  05. 02. 2004 07:05

Oskare, myslim, ze opet nastal cas zmenit reklamni agenturu a tudle hruzu zastavit driv nez se vetsina tvych zakazniku lekne a utecek Paekacum nebo ErrorTelatum

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zdeněk  |  05. 02. 2004 07:41

Mrzí mě ta změna, i když je asi nevyhnutelná. Je jasné, že chce Oskar svojí novou image dokázat, že je stejný jako Ti další dva. A to se mu povedlo; jak v tom pozitivním, tak v negativním slova smyslu. Prostě se už nikdy na nové Oskarovy reklamy těšit nebudu, stejně tak, jako jsem se netěšil na reklamy T-mobile a Eurotel. Je to profesionální, je to ale všechno stejné. Nepoznáte, jestli začíná reklama na T-mobile, Eurotel, Oskar či na nějaké nové auto. Zatímco dříve to bylo jasné. Oskar byl jiný, teď se těm dvěma vyrovnal...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tonda7650  |  05. 02. 2004 09:55

jj. souhlasim. Na drivejisi reklamy se dalo tesit. povidalo se o nich i ve skole, i na ulicich. vsichni si jiste vzpomeneme na Robreta(machacek) , ktery bral stoparku. V jeho starych reklamach bylo vse co jinde ne. A ted se to tak nejak vytraci.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kato  |  05. 02. 2004 20:49

Souhlasim, jenom bych snad dodal jedine - Eurotel a jeho reklamy na GO byvaly kdysi taky hodne dobry.... kdysi......

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dj.g  |  05. 02. 2004 07:52

Teda fakt husta reklama, tohle jak pujde v TV tak se vseci poser..

:))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Leon  |  05. 02. 2004 07:57

Oskarovy reklamy sice byly opravdu funny, ale je potreba si uvedomit, ze je to jenom pitoma reklama a nikdo nas nenuti se na to divat..ja bych to nebral tak tragicky..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bond..._james_bond  |  05. 02. 2004 08:02

já mám taky novou image a nedělám z toho  žádnou vědu, stejně eurotel je nejlepší a žádný oskar nebo T-debil ho nedoženou

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal  |  05. 02. 2004 08:06

Oskar měl na začátku fakt pěkný a chytrý reklamy. Kdybych vybíral jen podle nich zvolil bych Oskara. Paegas (T-Mobile) bych si nepořídil, ani kdyby to byl jediný operátor v ČR.

Ve světě reklamy ale nejde o to jestli se líbí, ale jestli zabírá. Je to divné, ale pro zadavatele mají největší přínos právě ty nejstupidnější (Nádhera! Košile (v mém případě bohužel černá...) vypraná skutečně doběla!).

 V případě Oskara může být marketingový "trik" právě v té změně. Každý se dívá, jestli budou stejně vtipné jako ty předešlé, pak to srovnává, třeba i kritizuje a Oskara už má zažraného v palici.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Antonín Baudyš jr.  |  05. 02. 2004 08:07

Oskar má silnou pozici mezi živnostníky a malými podnikateli. Ti všichni se teď mezi sebou navzájem a před svými klienty budou cítit jako asociálové co chtějí provokovat, diskutovat a sprejují na zdi. Že máme u oskara dva tarify a dvě oskarty budeme jen nejistě přiznávat.

Jako amatérský historik mám pocit, že jsme se tímto vkusem na chvíli přenesli do vyčichlých ideálů pařížského jara 1968.

 

 

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
fido_cz  |  05. 02. 2004 08:40

To je pěknej blábol. Oskara mám a je mi úplně jedno, jaké má reklamy, rozhodně se kvůli nim nebudu stydět za svoje číslo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Palo  |  05. 02. 2004 09:09

Já bych se zase styděl za jméno Antonín Baudyš

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fido  |  05. 02. 2004 12:30

Ja kdyz nekam volam tak je to ve vetsine pripadu ze seznamu a v takovem pripade ani nevim, jake ma dotycny cislo a jakeho operatora. A nevidim duvod, proc by me to melo zajimat. Predpokladam, ze podobne na tom je vetsina volajicich takze je opravdu jedno jake ma kdo cislo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PURE  |  05. 02. 2004 13:06

Presne tak,plne souhlasim.Neresim kdo ma jake cislo,je dulezite ze se mu dovolam a je jedno jestli ma ET,TM nebo OS.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zip  |  06. 02. 2004 15:15

Staci se zeptat par lidi jestli vi co je treba predvolba 737,776,605,607...
80% lidi pozna 602 a potom svoji predvolbu, jinak nevi nic
Stejnych 80% ti ani nepovi kolik je vlastne stoji minuta hovoru

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Giovani Canuto  |  05. 02. 2004 08:14

Nebudu hledat žádná vznešená slova, abych vyjádřil svůj názor na novou reklamní kampaň Oskara. Prostě něco tak blbého není k vidění každý den.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  05. 02. 2004 08:14

Pravda, zatim jsem ty reklamy moc nezkoumal, ale prvni dojmy jsou ponekud rozpacite. Ale kdovi, treba to funguje a Ogilvyho Advertising must sell se naplni.... Kdo vi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petrolin  |  05. 02. 2004 08:32

Skvěle napsaný článek. Pobaví, přitom má svou hloubku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
karel  |  05. 02. 2004 08:46

Nemůžu si pomoct,ale ta reklama, hlavně bilboardy, se mi libi a jsem fakt zvědavej co Oskar připraví dalšího. Narozdíl od dvou ostatních operátorů obvykle přijde s něčím nečekaným...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Adamantium  |  05. 02. 2004 08:46

ta reklamni kampan je celkem dosti masivni, reklamy jsou videt na kazdem rohu a vlastne se nic nedeje, oskar nepredstavuje zadne nove sluzby, nic.. Oskara pouzivam jako hlavniho operatora, nedam na nej dopustit (nebyt ho, tak se nedoplatim), ale v tomto pripade si myslim, kdyby te reklamy mel zlomek a za ty prachy co do toho vlozil radsi postavil par novych BTS, preci jen, signal je sice skoro vsude, ale nekde sakra slaby..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vasek Honetschlager  |  05. 02. 2004 08:50

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
michal  |  05. 02. 2004 08:51

. . . . a ani se mi nechce verit, ze ho ctu na MobilManii. Nejak jste nam dozrali.
Lip bych to nenapsal.

Klobouk dolu.

M M

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Peetrson  |  05. 02. 2004 09:47

Jo, taky se přidávám na stranu lidiček, kteří si myslí, že je to dost slušně naškrabanej článek.  Na mobilmanii až nezvykle dobře napsaný....že by nový image? he he he

A přiznejme si, všichni jsme konzumní hovada...to, že tady vyjadřujete pohrdání či snad zhnusení nad Oskarovou reklamou...to je jen póza, nic víc...na všem, co se na trhu mobilních komunikací děje, může získat a získává pouze a jenom zákazník...co chcete víc?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jege  |  05. 02. 2004 11:45

A taky se nikdo nedivame na TV NOVA (no fuj), mame radi zpravy na CT1 a seriozni porady na CT2!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fido  |  05. 02. 2004 12:39

No ja casto ani nevim jaka reklama vubec bezi. Kdyz uz nekdy koukam na bednu tak reklama je pro me signal, ze je cas si jit uvarit kafe, zapalit atd.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
wang  |  05. 02. 2004 09:26

s autorem se ztotoznuju, jen pridavam, ze bych docela chapal, kdyz by takhle chteli vyprofilovat oskartu, ale hodit urvany teen-image na cely brand mi prijde nerozumne. Udelejte si pruzkum mezi lidmi ve firmach rozhodujicich o mobilnim operatorovi, co jim ten image rika...muze na ne oskar pusobit spolehlive oproti reklamam konkurence?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivo  |  05. 02. 2004 10:12

Yo clanok je dost dobry. A aj pravdivy.Tiez pracujem v reklame tak viem ako to chodi. Oskar mal a ma vzdy aspon trochu tie reklamy zaujimave. Ked pocujem tu priblu melodiu od Eurotelu tak ma to okamzite znechuti a prepinam kanal. T-Mobile je zase nemastny, neslany.Nezaujme.Sedy priemer, ktory po x-tom opakovani tiez dokaze liezt na nervy.Tdial cesta nevedie. A Oskar to vie.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zklamanec  |  05. 02. 2004 10:20

A takovéhle hlášky

Not Found
The requested URL /html/goodies/videos/blank.html was not found on this server.

bych od mladých a progresivních teenagerů nečekal.

OSKARE, nefungují ti webové stránky! Že by od 16.2. konečně začaly fungovat tak, jak mají

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Paudio Bernnardi  |  05. 02. 2004 10:25

Reklama se mi líbý. Myslím si, že to má štyl.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lojza  |  06. 02. 2004 01:50

A mně se ta reklama zase líbí. Pěkně udělaná.
A to mi není žádnejch dvacet...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
msoule  |  05. 02. 2004 10:37

No nevím jestli se zaměření na zákazníky kolem 12-18 udělá Okar díru do světa ... těm mladším(odhadem x až 16) mobila s předplacenou kartou koupí rodiče (pokud už je rodina u nějakého operátora tak je jasné co pro své dítko zvolí) pokud nemají mobily tak je Oskar tak jako tak nejlevnější volbou. Ty starší (17-19) jdou po IMAGE operátora a dnes už nemá Oskar image toho třetího podřadného takže tam ta šance je …. No a ty ještě starší už umějí počítat(tedy oni i ty mladší ale …) takže si spočtou který operátor jim vyhovuje (kouknou po kamarádech kdo co má za operátora a komu budou často volat a 1+1= …) ….

Nechci moc polemizovat s autorem, ale reklama která by se zaměřila na starší generaci …. řekněme 50-60 tady na trhu docela chybí … ale asi je jejich potenciál moooc malý a tak se to zatím asi nevyplatí … ale během 10 let to bude jedna z nejvíznamnějších cílových skupin …

A taky mi přijde docela dobrý nápad se zaměřit na celé rodiny … oskar sice pro ně něco má, ale kdyby na to rozjel pořádnou reklamu tak :o) přeci jen s prvním operátorem se děti seznámí doma a kterého operátora jim pak rodiče pořídí …

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Oskarka  |  05. 02. 2004 10:45

Výborně napsaný článek.
Osobně jsem z nové reklamy Oskara dost zklamaná, ale to neznamená, že okamžitě přeběhnu k jinému operátorovi. Jen pro ilustraci: k pořízení mobilu mě (mimo jiné, trochu důležitější okolnosti) inspiroval i vstup Oskara na český mobilní trh. Byl natolik jiný a natolik sympatický svou klidnou a nevtíravou reklamou, že jsem zavrhla myšlenku na zakoupení Twist karty a stala se jedním z prvních zákazníků Oskara. Utéct od něj nemíním (pro moji potřebu je opravdu cenově nejvýhodnější), jen propadám trochu nostalgii při vzpomínce na to, jak mě před pár roky "dostala" právě jeho neotřelost, vtip a odlišnost od druhých dvou, protivně nafoukaných operátorů: tedy všechno to, čeho se teď novou reklamní kampaní zbavuje.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Faraday  |  05. 02. 2004 10:46

Je mi této změny líto. Sám jsem si Oskara vybral kvůli ceně, ale musím přiznat, že mi byl velmi sympatický i svou reklamní kampaní. Teď u něj zůstanu už jen kvůli ceně. Doufám, že nova image nenabere další grády. Přece jen je rozdíl mezi mobilním operátorem a práškem na praní - nikdo neví, jaký prášek používám, u mobilu je to jiné. A přiznám se, že silná image mého operátora a la "jsme tu pro vodvazy a úleťáky" mi není příjemná. T-mobile a Eurotel jsou na tom o něco líp tím, že mají 2 brandy - serióznější tarif a úletovější pre-paid pod jiným jménem. Takže jen použití operátora o mně ještě mnoho neříká. Oskar v tom v tuto chvíli je v nevýhodě - je vnímán jen jako celek, nemá tyto 2 segmenty.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  05. 02. 2004 11:17

Ale sledujete ten efekt? Firma rozjede komunikaci a uz se  o tom vsude pise (Strategii beru samozrejme), ale MM? Odbornici na mk dobrovolne usedaji k pocitacum a pisou sve nazory... Brilantni nova kampan rekl bych

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
barcak  |  05. 02. 2004 11:19

Nebudete asocial, proc by jste mel byt? Budete jen mit nejakeho mobilniho operatora , ktery je svou image stejny jako zbyvajici dva.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tom  |  05. 02. 2004 11:56

ta reklama je super. trocha změny neuškodí ne?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lukas  |  05. 02. 2004 11:59

muzete sdlit kdo je autor textu? pripadne pro koho delal at uz na strane klienta ci agentury? pokud se pohybuje na poli reklamnim tak musi vedet ze tenhle rebranding neztrati nic z oskarovyho vtipu. tohle je jen zacatek. jsou si vedomi ze jejich reklamy jsou jine, vtipne a tak to zustane. fakt nemam rad lidi co jako jsou odbornici ale placaj. taky muzu napsat na poli IT jsem uz 20let (od ZX spectra) ale jako advanced user, a tezko si troufnu na fundovanej clanek. dnes koukam pise kdekdo o cemkoli

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš Votruba  |  05. 02. 2004 12:49

To je tajemství. Každopádně vám můžu slíbit, že Jarda bude v psaní na MM pokračovat - tedy pokud bude chtít :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  07. 02. 2004 20:30

Bude pokračovat? Proboha....

dejv

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
notch  |  05. 02. 2004 19:22

Jen klid...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
modry_banan  |  05. 02. 2004 12:15

Moc peknej klip.Jinak ja zrovna prechazim od Eurotelu k Oskarovi,takze me snad cekaji jen mila prekvapeni.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Indepriest  |  05. 02. 2004 12:48

Autor článku dle mého názoru zůstal v půli cesty. Jednak celou polovinu strávil nostalgickým vzpomínáním na léta minulá (to by se ještě dalo skousnout), jednak ale analýzu Oskarovy nové image smrsknul na toliko několik vět a to už je na článek, který si soudě podle anotace říká analytický (nebo alespoň vyjadřující autorův názor), setsakramentsky málo.

Jinak abych přispel svou trochou do mlýna - pokud bych já měl vypíchnout jeden důvod, proč Oskar k změně image přistoupil, pak tím nejvýznamnějším určitě byla snaha zbavit se přirovnání Oskar=socka. Většina reklam z poslední doby tuto všeobecně velmi rozšířenou myšlenku jen podporovala. Tak se teď plácli přes kapsu a řemeslnně natočili něco, co vypadá "dost našlapaně", nechybí tomu "hutná" atmosféra a je to prostě "IN". Těmi tiskovými reklamami šlápl trochu vedle, měli radší použít screenshoty z té TV reklamy, protože opravdu připomíná reklamu na hadry, billboardy naopak pokračují v Oskarově starší imageové linií. Takže žádná revoluce se nekoná a Oskar pochytá pár nových zákazníků z řad mladé generace. Jen by mě zajímalo kolik asi stálo natočení toho reklamního spotu, zadarmo to určitě nebylo :o)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Oskarka  |  05. 02. 2004 13:14

Co míníte tím Oskar=socka? Já jsem se s výrazem "socka" seznámila až právě v diskuzních fórech na Mobilmanii, ve výrocích o tom, že "Oskar je pro socky" a podobně. To snad ale nemá nic společného se skutečným image operátora, ne? To je jen projev uvažování některých jedinců, kteří mají za to, že co je drahé, to je nejlepší a čím víc peněz někdo utrácí, tím je asi lepší člověk nebo co vlastně. Ale proč by si operátor měl lámat hlavu s tím, že takoví jedinci existují, když k němu právě díky příznivým cenám přešlo mnoho dřívějších uživatelů např. Eurotelu. Sama znám hned několik takových, kteří usoudili, že Eurotel je poněkud příliš předražený a že u Oskara mohou mít totéž za mnohem příznivější ceny. Tak tedy nerozumím tomu, čím poslední reklamy údajně podporovaly "všeobecně rozšířenou myšlenku Oskar=socka". Třeba tím, že v nich nevystupovaly typy yuppie v mužském i ženském vydání? To je přece na Oskarovi (nebo spíš bylo) to sympatické: že se nesnažil předstírat, že 90% populace tvoří manažeři a manažerky v kravatách a kostýmcích, ale že na zeměkouli žijou taky úplně obyčejní lidi

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Indepriest  |  05. 02. 2004 13:49

Vy jste se s tím označením seznámila možná až teď, ostatní ho znají už dlouho. Když komukoliv, kdo má SIMku u T-mobilu nebo Eurotelu řeknu, ať jde k Oskarovi, odpoví mi, že Oskar je pro socky. To je prostě realita a evidentně něco, co Oskar musí změnit.

To, že Oskarovy reklamy nepodporovaly v lidech myšlenku "sockoismu" je opět váš názor. Já tvrdím, že řada lidí se pozastaví už nad tím, že ačkoli Oskarovy reklamy měly vtip (to nikdo nepopírá), čišelo z nich, že jsou natočené za pár korun. A bohužel, obecně se v naší zemi očekává, že firmy s miliardovými obraty nebudou do TV pouštět nic "nízkorozpočtového". Toť zase můj názor.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PURE  |  05. 02. 2004 14:09

Tak to ja mam opacnou skusenost.Kdyz se me nekdo zepta proc mam Oskara a ja mu to podrobne vysvetlim,kolik muze on konkretne usetrit,tak z 90% prejde k Oskarovi.Neprejde jen nejaky pozista a nebo ten kdo vola treba jen ve vlastni siti.Kdo vola do vsech siti,tak prejde.
Co vas vede k tomu,ze rikate ze se obecne predpoklada??To je presne to,co se snazi ET TMO,presvedcit lidi,ze jsou tu jeden sam manazer se slajfkou a zadny obyc clovek,tak si to aspon mysli "cajzlove".Ale opak je pravdou.A myslite,ze treba neco nizkorozpoctove nemuze byt kolikrat mnohem lepsi nez cokoliv honosneho???
Pro me operator poskytuje sluzby a pro me je dulezite,aby cena sluzby byla co nejnizsi s prijatelnym komfortem.Protoze si nehranu na nejakeho "radoby" manazera,ale jsem normalni zamestnanec,kteremu je jedno co ma za operatora.Jestli ET,TMO nebo OSKAR.Dulezite je se dovolat,byt k zastizeni a neplatit zbytecne silene castky jen proto,ze muj operator vyhodi silene hrachy za honosnou reklamu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Indepriest  |  05. 02. 2004 14:43

Nazve-li se neco obecnym predpokladem, pak to zjevne souvisi s pruzkumem verejneho mineni nebo s prevladajicim nazorem ve spolecnosti. Verte nebo ne, opravdu jsem si s tim dal tu praci a pozjistoval jaky ten "obecny predpoklad" je.

Ano, je pravda, ze rada nizkorozpoctovych veci muze byt kvalitativne na mnohem vyssi urovni, nez neco co se tvari honosne. Ale - ruku na srdce - kolik lidi odsuzuje nizkorozpoctove filmy jen proto, ze nedisponuji stamilionovymi rozpocty?? Jsou prece casto mnohem kvalitnejsi, tak proc na ne lidi nechodi? A tak je to i s reklamou - muze byt klidne donebevolajicne kvalitni a stejne radu lidi presvedci jenom to, kdyz je natocena "velkolepym" zpusobem. A pokud Oskar chce dokazat, ze "dospel", vybral si k tomu skvely prostredek.

Posledni odstavec vyjadruje jen vas osobni nazor (ac jej stoprocentne dalsi desetitisice lidi sdili). Pro radu lidi naopak cena rozhodujici neni. Napriklad pro ty 4 miliony zakazniku, co jsou u Eurotelu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Oskarka  |  05. 02. 2004 15:17

Na nízkorozpočtové filmy chodí málo lidí proto, že se zpravidla nezabývají banálními tématy, takže je nutné u nich trochu přemýšlet - a to váš "obecný" divák dělá dost nerad
Jinak trvám na tom, že firma, která dokáže poskytovat dobrou kvalitu za dobrou cenu se nemá za co stydět a způsob uvažování, který zavedl pojem "socka" je holt smutný fenomén této doby, kdy se kvalita lidí odlišuje podle toho, kdo má co drahého a značkového. Za používání Oskara se nijak nestydím a například Eurotel se svou nabubřelostí a image "operátora pro lepší lidi" mi nikdy sympatický nebyl. Proto mě mrzí, že se nová Oskarova reklama tolik snaží podobat těm druhým dvěma nafoukaným operátorům...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jenn  |  05. 02. 2004 15:47

Sice nejsem zase takový odborník a bude to jen můj subjektivní názor (ale to jsou všechny tady). Oskarova reklama se mi tedy taky dvakrát nelíbí. Je už teď opravdu asi rovnější než rovná s těmi dvěma operátorama. Fajn, chce ze sebe setřást image z nízkorozpočtových "projektů". No ale nevím, jestli by mne sebeagrasívnější reklama typu - "to fakt musíš mít, bez toho se neobejdeš; dáš za to všechny svý prachy, ale budeš in" - přesvědčila. To, že firma vydělává ještě přece nemusí znamenat, že musí za každou cenu ukazovat - "na tohle mám. Je to děs, ale když mám na to, tak se ukážu."

A ono ruku na srdce - existuje spousta šíleně drahých filmů, maj reklamu, že by se z toho jeden vopupínkoval, jak nám ji všude cpou do hlavy, stojej se úděsný fronty a pak si člověk řekne - to jsem ale vůl, že jsem se vydržel dívat až do konce, no ale byl jsem zvědavej, co z toho vyleze...

...tak uvidíme, co vyleze dalšího i Oskara?

Mimochodem, co je výraz socka - to že nemám předražený telefon (i díky předraženým reklamám na ně), nechodím ve vohozu z butiků a nervou mi žíly machírci s vytřeštěnejma vočima na předním skle ve sporťácích, protože si ho půjčili vod papínka, kterej teď momentálně někde notebookuje přes GPRS a sleduje, jak jeho druhý synátor béééží svůj nejdůležitější závod?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
wang  |  06. 02. 2004 09:27

mily PURE, muzu te ubezpecit ze vydaje vsech operatoru na reklamu jsou pomerne dost srovnatelne, rozhodne oskar neni levny, protoze by setril na reklame(minuly rok mel vydaje dost velke)...priznivci oskara se snazi porad vsem vnutit, ze kvalita sluzeb je stejna jen oskar je tak desne levny...neni tomu tak, zrovna tak branik neni zdaleka tak dobry jako plzen, ikdyz je to taky pivo a taky v pulitrove lahvi..oskar je nejmladsi, snazi se byt reklamne nejprogresivnejsi, ale je take technicky nejslabsi a to vetsina lidi vi. Ocenuji, ze napomohl rozsireni mob.komunikace v CR i v nizsich prijmovych vrstvach.

Me bys treba k oskarovi nedostal ani nahodou, protoze 95% pribuznych ma tmobile, takze by se mi to proste nevyplatilo a taky jsem zvykly od sveho operatora na urcity . Uvedom si take - ciste statisticky, ze kdyz jsi u operatora se 4 mil zakazniku, mas pri cca 10 mil trhu teoreticky 40% hovoru do vlastni site s oskarem jen 15%, proto musi byt levny pri volani do vlastni site...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hogo fogo  |  06. 02. 2004 15:28

To s temi procenty volani je to blbost a sam sis ji vicemene vyvratil. Ja mam napr. 80% rodiny a 50% kamosu na Oskarovi. A svym znamym volam z 95%. Ty 2 soukrome hovory mesicne co mam na nejaka nova cizi cisla mi se statistikou hovorneho neudelaji vubec nic.

Takze jestli dalsich 5 milionu lidi, ktere neznam, je nebo neni v jine siti, pro mne znamena zmenu mesicnich vydaju asi 10Kc a to je mi uplne ukradene.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
wang  |  09. 02. 2004 17:25

neni to blbost, staci kdybys zapojil mozek...sebe jsem uvadel jako extrem a i ty jses extrem, vetsina lidi vola casteji k jinym operatorum...
tady jde o statistiku ne o jedince a ta jasne rika, ze volani do vlastni site znamena u ET i TM cca 4mil prilezitosti(cisel) u oskara cca 1,5mil ...
ze se lide v rodine(kamaradi, pribuzni..) domlouvaji na stejnem operatorovi se sice deje, ale u firem to neplati a hadej kdo dava operatorum nejvic vydelat?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pan_bananek  |  05. 02. 2004 13:08

He, já nevim o co de...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rado  |  05. 02. 2004 13:55

Co je mi po tom, jak na sebe Oskar nebo kdokoliv jiný upozorňuje? nezdá se Vám malicherné se v tomhle pitvat? Mě zajímají ceny volání, ne stupidita/úroveň reklamy...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marťas  |  05. 02. 2004 14:28

Ty internetové stránky jsem najel a vůbec jsem nepochopil, k čemu to má být, co s tím, proč ... Směs nesmyslů, debilních obrázků vygumovaných lidí a balastu. Hnus. Jsem od počátku u Oskara a vybral jsem si ho mimo jiné kvůli reklamě. První byl Eurotel, ale hrozně drahý. Pak se objevil Paegas s naprosto idiotskýma reklamama. Tehdy jsme doma všichni na mobily nadávali a měli k nim odpor. Vykřikoval jsem, že mobil si nikdy nekoupím. Až se objevil obyčejný kluk, který si nevšimně cedulky od babičky, a pokouše ho králík, nebo otec se synem, kteří stojí na 100% pokrytém rybníku ledem a přemýšlí, kam vypustit kapra apod ..... Začal se můj postoj lámat a mobil jsem si pořídil.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  05. 02. 2004 14:36

Jaroslav Smola je expert z xpess.cz ? Jestli je to tatáž osoba, tak nás bože chraň, aby bylo ještě co na MM číst....  

dejv

PS. Nebudu zde hodnotit Oskarovu novou kampaň po tom co sem viděl  několik billboardů a jednu reklamu, takovej odborník jako Smola opravdu nejsem. Počkám si a uvidím co z toho vznikne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
standys  |  05. 02. 2004 15:56

Musím se přiznat, že mě tedy moc tahle nová image moc nenadchla. Jestli se někomu líbí, tak jedině tvrdím, že proti gustu žádný dišputát. Jen ten blok reklam s plenkami a pod. už nebude nějak zpestřený. Snad zase na Vánoce to trošku oživí Kofola

Je ale také pravda, že jsem Oskara nepořizoval bna základě reklam, ale na základě výhodného volání a sms. I když ......

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hisaak  |  05. 02. 2004 16:05

Jejich "simply clever" je tak blbe, az me to obcas vytaci k zurivosti.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
k_t_f  |  05. 02. 2004 16:07

S článkem bohužel souhlasím do posledního zlova. Bohužel píšu, protože potvrzuji především slova ze závěru. V reklamním průmyslu končí jedno období. Období jedinečných reklam jednoho mobilního operátora. Ani k tomu nechi nic víc psát. Oskar se vzdal svého já v zájmu konzumu a to je smutné.

Zajímaly by mě upřímné názory managementu Oskara na reakce lidí, kterým inteligentní a velmi přátelský humor určitě bude chybět...

 

k_t_f

:)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
k_t_f  |  05. 02. 2004 16:12

Omlouvám se za překlepy.

 

k_t_f

:)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Gumby  |  05. 02. 2004 17:07

Ale ty reklamy přece nebyly natočeny proto, aby se líbily, aby lid ocenil jejich inteligentní a velmi přátelský humor.
Na počátku se Oskar zaměřil na lidi, kteří tehdy z nejrůznějších (převážně finančních) důvodů neměli. A jsme u toho Oskar = pro socky.
Dneska má telefon každý. Ti, co si spočítali, že pro ně bude Oskar výhodnější, přešli taky. Na koho se má zaměřit teď? Přečtěte si to v článku.
A chce-li lovit mezi týnejdžry, hlavně se nesmí tvářit vlídně, vtipně, inteligentně, obyčejně (to hlavně ne), musí být dravý, agresivní, rebel.
Aby nevypadal, že je pro socky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jenn  |  06. 02. 2004 08:54

No to je úžasný! Takže se na ty poďobance nebudeme tvářit vlídně a inteligentně, ale dravě a agresívně...no fajn, takže oni nás pad vezmou bejsbolkou po hlavě...však tohle je normální chování, no ne?

Jo a zase jeden "uživatel" toho hnusného slova "socka". To jako mám prachy a tak budu poslouchat svou žízeň  a koupím si drahou sladkou vodu, i když mi stejnou službu udělá levnější Kofola, nebo dvě piva za cenu jedný sladký vody, ale značkový... nejsme už trochu divný?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Gumby  |  06. 02. 2004 11:45

Používám Oskara. Jenže mě to image nekazí, na image už jsem holt moc starý.
Ale v té perspektivní cílové skupině třeba používání tohoto operátora může být bráno jako příznak sockovství. Samozřejmě, že je to úděsná pitomost, ale je to realita.
Mimochodem, kofola je děsný seireit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jenn  |  10. 02. 2004 14:22

...už jsem asi ve věkové skupině, kdy mi to image zkazit nemůže.  Jen nechápu, proč taková cílová skupina musí být nutně agresívní apod. Určitě je v této skupině i "podskupina", která prostě ....někdo má a někdo nemá...

Mimochodem, opravdu si myslíš, že je kofola větší blivajs než třeba kokakola?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ruska vlastovka  |  05. 02. 2004 17:13

Idealisto... odkdy nejake managery Zajimaji naZory lidi? Oni Ziji v predstave, Ze jediny naZor, ktery stoji Za Zajem, je ten jejich vlastni... podle toho to taky v tomhle state vypada...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
x655  |  05. 02. 2004 18:53

Nebude se náhodou prodávat? Což, běží to docela solidně, tak proč ne? Ale zase proč jo? Co je výhodnější pro TIW?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  05. 02. 2004 19:32

Uprime receno a to myslim bez urazky je tento clanek apsolutne zbytecny a myslim ze se najde jenom malo lidi co s panem redaktorem bude souhlasit.Jak sam redaktor uvedl, tak reklama je pro mlade.Mobil vyuzivaji vetsinou mladi lide, nepocitaje podnikatele.OSKAR je pro mlade !!!!Myslim si ze se OSKAR odprostil od primitivniho nic nerikajiciho trapneho humoru a konecne pripravil neco hodne pro mobilniho operatoru jeho stylu.Dospel a komu se to nelibi, tak at se postavi na hlavu.Navrhnul bych anketu.Komu se libi a komu ne ale ja tady redaktor nejsem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Johny  |  05. 02. 2004 19:57

Tak to mám asi jiný vkus, ale nový Oskarův image mi přijde otřesný...je mi 20 let, tudíž bych měl patřit do cílové skupiny, ale tohle je moc. Svůj Slyším Vás kvůli tomu samozřejmě rušit nebudu, ale pokud by mi šlo jen o image a ne o cenu, okamžitě bych zmizel k Eurotelu...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kid  |  05. 02. 2004 21:25

Oskare oskare..... co jsi nam to udelal.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ptolemayos  |  05. 02. 2004 23:44

"Oskar je nová síť mobilních telefonů. Na nic si nehraje - chce být jen každodenní součástí vašeho života." (2000)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Siky  |  06. 02. 2004 01:06

Jaroslav Smola = MISTR!!!   článek je napsán velice inteligentní formou!! jen tak dál!!!!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
x  |  06. 02. 2004 14:40

Ahoj

a co by jste řekli reklamě, kde na konci misto praskání skel ve výlohách,
praskaly skla v budově vlády, to bych řekl, že je opravdové vyjádření
mého mínění,,,, DPH (22%)

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ruska vlastovka  |  06. 02. 2004 22:10


Tak to beru a budu se na to kazdy den divat, na mou dusi, na psi usi, na kocici svedomi!

Ale to, co z nich leze ted, videt vubec nemusim. A to chci prejit na tarif...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
New GE  |  07. 02. 2004 08:34

Nemuzu si pomoct T-mobile na me pusobi lip! Mam rad globalizaci globalni oteplovani,...kur,..kdy uz se vsechny site spoji v jednu!!!??? Alespon T-mobile!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
g.man  |  07. 02. 2004 10:51

No když si Martin myslí, že starší reklamy byly trapné, co se dá dělat. Já si naopak myslím, že byly vtipné a takové vstřícné. Tohle je hnus. No možná začnu být   IN ,   začnu běhat po smetištích a řvát u toho. Jo, ....to je ono, už se memůžu dočkat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
BetterWay  |  07. 02. 2004 21:49

 - jsou to taky lidi

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dave  |  09. 02. 2004 08:46

Zastavte tu debilní demo síť OSKARA!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
karel  |  09. 02. 2004 09:11

Mě se ta reklama líbí, myslím, že pořád platí, že Oskar v reklamě přichází s neotřelými nápady, jsem zvědavej, co bude dál.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
alf  |  09. 02. 2004 13:36

To si snad spletli s reklamou na boty!!!!!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marty Dream  |  11. 02. 2004 19:05

Takže zaprvý:  já bych řek, že nová tvář oskara je woukej... Má to styl, nápad... prostě si s tím někdo vyhrál...

A zadruhý: prostě musím reagovat na ty primitivní připomínky o "sockách."
To jako má znamenat že je oskar levný, tak to je špatné? Hmm, vskutku jedinečný názor.
Oskar je kvalitou (minimálně) stejný jako ostatní operátoři a navíc má spoustu kladných vlastností.
Například projekt OskarLab, OskarZóna, ale taky "výborné" zacházení se zákazníky. (Ochotní operátoři, atd...) Mluvit s operátorkou Oskara je "radost" a to se třeba o T-Debilu říct nedá.
Taky jsem oskara na chíli opustil a přešel k errotelu (důvodem byby Data nonstop), ale rychle mi došlo, že s oskarem to jde líp a levněji.
Jestli někdo říká, že zákazníci oskara jsou "socky", tak je na tom s inteligencí asi dost špatně...
K oskarovi prostě patří lidi, kteří chcou kvalitnější a levnější služby.  
 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
libi se mi  |  15. 02. 2004 12:07

Pokud Oskar cílí na mne, pak mne oslovuje docela dobře.

Pusobím v online marketingu a reklame celkem tri roky a musim rict, ze mne nova televizni reklama Oskara oslovuje daleko vic, nez jeho reklamy predchozi. Proste se mi subjektivne líbí, je cool.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Balboa  |  06. 03. 2004 23:55

Ať má Oskar reklamu jakoukoliv, tak je stejně nejlepší, protože je jedinečný! Má svůj styl a nikoho nenapodobuje. Konkurence kopíruje nějaké to "víkendové volání", ale není to ono. Oskar nemusí platit desítky milionů ročně dealerům a proto si může zachovat své ceny, které jsou bezkonkurenční! ...a kdo nevěří,tak ať si to vyzkouší!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor