Oskarova samoobsluha s novými službami

Diskuze čtenářů k článku

Honza  |  17. 07. 2001 19:04

Měl jsem podobný problém s heslem. V prosinci jsem si zaregistroval heslo na 2 Oskartách do zóny chráněné heslem, ale po změně stránek OSKARA to heslo nechtělo přijmout i když bylo správné. Zavolal jsem na Infilonku - zeptali se mně na heslo - souhlasilo to, a do 24 hodin jak slíbili vše funguje. Možná si jen Oskar po změně stránek SAMOOBSLUHA dodatečně znovuzaregistrovává hesla do nového syst.
Co se týče slova SAMOOBSLUHA je možná matoucí a někdo by možná chtěl něco kupovat jako v samošce co byla za komančů, ale znamená to samozřejmě SAMO OBSLOUŽIT se. (rychle a byz cizí pomoci).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dan  |  17. 07. 2001 19:04

von totiz "obvykle vetsinou" ani PUK zmenit nejde :)))))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ondřej  |  17. 07. 2001 19:04

Tak nevím, už před časem jsem se u nich zaregistroval, ale teď mě tam, přestože znám heslo, nechtějí pustit. Volal jsem na info, kde ze mě dělali blbce, ale nakonec heslo řekli. Samozřejmě že stejné, jako to, se kterým jsem to zkoušel. Nefunguje ani do internetu, ani pro nastavení presměrování na *608.
Tak co to má znamenat?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
simon  |  17. 07. 2001 19:04

Tak mám naprosto stejnou zkušenost. Byl jsem zaregistrován do chráněné oblasti Oskarty už v léte 2000, vše fungovalo naprosto bez problémů. Od okamžiku "samoobsluhy" nemohu získat žádný výpis hovorů atd. Zdá se, že je to nějaký problém "zabezpečení". Jsem totiž v chráněné oblasti, objeví se na druhé řádce "zamknutý zámek" a nic nefunguje. Poradí někdo??? Díky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Miloš  |  17. 07. 2001 19:04

Mám registrovaných několik OSKARET a u žádné jsem problém s heslem neměl.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ondřej  |  17. 07. 2001 19:04

Nazdárek
Tak už je to v pořádku, napsal jsem emil na oskarlinka@oskarmobil.cz, zeptali se na číslo telefonu a když jsem jim ho poslal, docela rychle to opravili.
Ale jestli to nefungovalo jen u některých SIM, nebo u všech, nevím. Jiná karta, kt. jsem zaregistroval včera, nedělala problémy.
O.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš Kapler  |  17. 07. 2001 19:04

slovo samoobsluha mám spojeno s obchodem. A co je to za obchod, kde si nemohu nic koupit? Tedy konkrétně v tomto případě kredit.
Ještě více mě ale neexistence mobilního kupování kreditu překvapuje u Paegase. Díky jeho jedinečnému GSM Bankingu by vůbec nebyl žádný problém přidat jednu položku do menu a hned by se to zaplatilo z používané banky.
Ale kredit over internet by měli mít všichni a levnější - vždyť by sami ušetřili spoustu peněz za distribuci a výrobu kupónů!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  17. 07. 2001 19:04

To je super, ale blbý je, když zapomenete heslo. Na infolince vám ho totiž neřeknou, protože prý může být karta kradená :(

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor