Oskarta s pětinásobkem dat už napořád. Měsíční balíček 1 GB přijde na 77 Kč

Názory k článku

Ipanema  |  16. 11. 2020 14:28

Na (prachobyčejném) Twistu lze dostat za 49,- (nákup karty) + 200,- za 1. dobití: 12 x 1 GB internetu. Takže to máme 12x do roka stejnou porci dat. Kdo chce návod, hledejte na tomto serveru a jeho fóru. To jen kdyby náhodou se tohle někomu zamlouvalo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (6)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Jirka1or  |  16. 11. 2020 14:35

Oskarta s pětinásobkem dat už napořád. Měsíční balíček 1 GB přijde na 77 Kč.
----------------------------------------------------------------------------------------------Zajímavá alternativa vedle Kaktusu.Jen tak dál .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (5)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Gheneral  |  16. 11. 2020 15:00

Wow, super, konečně se cenově dostáváme někam blíž k roku 2015...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
odlisny  |  16. 11. 2020 15:47

Oskare, myslíš, že to bude stačit?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Miroslav Kaspar  |  16. 11. 2020 16:01

Nechápu proč (asi) nikde nejdou koupit data jako standardní kredit. Tzn.např. klidně za 100Kč 1GB, ale bez časového omezení, nebo třeba čerpání 1 rok. To by bylo zajímavé pro hodně uživatelů s minimálním využitím dat...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (5)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Esquire  |  16. 11. 2020 16:20

1GB na rok? To jako vazne?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Anonymizovaný  |  16. 11. 2020 16:49

- Rovnou celý jeden gigabajt jen za sedmasedmdesát korun?! Ó, Horste, to je úžasné!
- A to není vše, Gábi! Stačí si pro něj zavolat do deseti minut a kromě rovnou celého jednoho gigabajtu přidám ještě sadu pozadí do mobilu zdarma!Zrovna dnes mi Vodafone napsal k reklamaci opakovaných výpadků, kdy jeden byl opravdu dlouhý a původně měla oprava trvat NĚKOLIK DNŮ, takže jsem si po nich dovolil žádat náhradní LTE připojení, toto:"Vážený pane Holíku,ráda bych touto formou reagovala na Vaši reklamaci týkající se zákaznického účtu č. ******** a je mi líto, že došlo k situaci, která vedla k podání této reklamace. Ujišťuji Vás, že je naším cílem poskytovat služby na co nejvyšší úrovni a zcela rozumím skutečnosti, že přerušením internetového připojení může vzniknout mimo jiné i finanční újma. Protože jsme si však vědomi skutečnosti, že k výpadkům nebo technickým potížím bohužel docházet může, přičemž bezchybné připojení k internetu nedokáže garantovat žádná společnost, je případná odpovědnost za vzniklou škodu zakotvena i ve všeobecných podmínkách, které definují práva a povinnosti účastníka i poskytovatele (zde). Prosím vezměte na vědomí, že odpovědnost naší společnosti za škody způsobené nefunkčností služeb, je také omezena ze zákona. V případě, že je zjištěna závada na straně naší společnosti, máte právo na odúčtování poměrné částky z měsíčního předpisu za období od data nahlášení závady do data opravy a to ve lhůtě dvou měsíců od data opravy. Je mi líto, ale bezplatné zapůjčení LTE modemu či poskytnutí volných mobilních dat, není v současné době možné.Za Vámi hlášený a evidovaný výpadek bych Vám měla odúčtovat částku maximálně 12,87 Kč (poplatek za celý 1 den). V rámci řešení jsem Vám kompenzaci navýšila 30 Kč. Tuto platební úpravu uvidíte v následujícím vyúčtování.Věřím, že se mi podařilo vše vysvětlit a i přes negativní stanovisko mé vyjádření přijmete s pochopením. Přeji Vám příjemný denL. P.
Reklamační oddělení
Vodafone Czech Republic a.s."Takže v případě výpadku nedostanu ani náhradní připojení, přitom T-Mobile ho teď dává automaticky už při aktivaci. Vím, že při delším výpadku xDSL dávalo na žádost tehdy ještě CDMA jako náhradu i O2. Ale Vodafone mě pošle do někam... Ale dostanu 30 Kč slevu - stačí když to hodiny řeším, volám na podporu, čekám na lince atd. a pak dostanu krásných 30 Kč a off-line k tomu!A teď ještě dávají "rovnou celý gigabajt za 77 Kč" - tak to je fakt operátor roku!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (5)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
ziki  |  17. 11. 2020 09:04

Docela použitelná a jednoduchá alternativa ke Kaktusu, pokud neholdujete dobíjení pouze během happy hours, zpomalení internetu a ne jeho úplné vypnutí po vyčerpání balíčku se už často nevidí a dokonce základní cena za volání je lepší u Oskarty. Ale na druhou stranu účtování 1+1, převod nevyužitých dat a měsíc volání zdarma v síti při dobití nad 200 Kč nebo možnost převodu kreditu na jinou SIM (obojí výborné v rodinách) u Kaktusu je pro mě asi cennější i přes otravné HH.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor