Oskarův Chytrý přehled: s paušálem jako s předplacenkou

Diskuze čtenářů k článku

ekim  |  08. 09. 2005 09:57

Chtel bych zustat u oskarty ale chtelo by to trosku levnejsi net pres gprs.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Milan  |  06. 09. 2005 14:00

Já si myslím, že to chce jedině nulový paušál s rozumnou cenou za volání. Tedy platit jenom to, co provolám, žádný fixní měsíční poplatek za nic. O nějaké "volné minuty či SMS" nebo "zdarma" také nestojím (stejně jako povinné dobíjení Oskarty každých 6 měsíců). Ano, volám celkem málo (bohužel nemám služební mobil ). Jako nejlepší tarif tak hodnotím Eurotel TIP Relax, bohužel je jen pro síť NMT. Ale ceny má skvělé, minuta volání za 6 korun, večer, o víkendu a o svátcích 3,15 Kč (na mobily i pevnou linku).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tom  |  04. 09. 2005 23:36

Je chytrý přehled i pro tarif Odepiš a tarif Slyším vás?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Já Osobně  |  05. 09. 2005 11:40

Ne úplně. Pro jiné tarify než Naplno bude fungovat okleštěná verze. Uvidíte jenom celkovou částku(ale přesně a ne jako teď zaokrouhlenou na desetikoruny), ale ne minuty atd.

Já Osobně

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Hajn  |  02. 09. 2005 21:00

Takže jestli jsem to dobře pochopil, tak pokud jeden měsíc neprovolám všech svých 150 minut, převedou se mi do dalšího měsíce, tak jako doposud... Další měsíc budu provolávat nejdřív nové volné minuty a pak přijdou na řadu ty převedené. Takže pokud by se mi opět stalo, že bych minuty neprovolal, tak ty převedené jsou mi k prdu a propadnou... Za současných podmínek bych je provolal a do dalšího měsíce by se mi převedlo víc nových...
To je teda pěkně na ho---. Proč to převádení volných minut nezruší rovnou??? K čemu tohle je?
Současný stav mi vyhovuje, protože třeba 1-2 měsíce provolám míň než 150 minut, ale další zase třeba o 40 minut víc... Takže když se mi minuty převádějí, tak mě to netrápí... Ale takhle? Natvrdo to zaplatím a nazdar...
Tohle mě dokáže fakt nasr--. Tak ať rovnou řeknou, že už je nebaví převádět nám minuty, že to zruší a zaplatíme si hovory nad. Ok, to vezmu, jednejme spolu na rovinu... Ale tyhle blbý kecy, že je to nová a nedejbože ještě super služba, to ať si strčí do prde--. Ať si jdou mazat med kolem huby někomu jinýmu. Tohle mě vážně dožralo a přemýšlím, že změním operátora, Oskar mi v poslední době fakt leze krkem...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Baťa  |  02. 09. 2005 22:45

Moje řeč. Když se ti motalo volání kolem 150min., nepotřeboval jsi žádnou supernovou službu a platil jsi přibližně stejně, taď ti ve slabším období minuty propadnou a silnějším je zacáluješ nad paušál. Prostě ZDRAŽENÍ.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
_ef_  |  02. 09. 2005 22:52

V dusledku...
BUD se ti nejaky minuty prevedou... NEBO vycerpas z minulyho mesice, a tedy se neprevede ani minuta... bud jak bud, vyhodny pro zakaznika to neni ani omylem..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek.P  |  02. 09. 2005 23:21

hmm, timto si tedy nove zakazniky moc nenalakaji - spis naopak!
 
Muj nazor je takovy, ze pro malo a mene volajici je nejvyhodnejsi bud oskarta, nebo odepis - nejlepe kombinace techto dvou SIM. Operator muze masirovat reklamou jak chce, ale zkratka na tarif NaPlno s takovou nikdy neprejdu.
 
 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Thom  |  03. 09. 2005 08:42

Jojo, Oskar nám Vodafounovatí Jenže kam jít?? T-Mo nepřevádí vůbec nic, ET má v paušálech volných minut míň a sazby mimo VM nic moc. Jak jsem ale psal výše; točí mě to spíš z principu než že to zvýší náklady.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Hajn  |  03. 09. 2005 13:12

Je to zdražení, s tím souhlasím... Ostatně mají na to právo, ale vadí mi jedna věc, proč to neřeknou na rovinu? Měsíčně ze mě tahaj tolik peněz a pak mi ještě budou vykládat, že tohle je pro mě lepší, když ve skutečnosti těch peněz zaplatím podstatně víc??? Takový chování mě dokáže vytočit...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MarBen  |  03. 09. 2005 14:56

No, tak to je teda síla. Už začínám chápat, proč si tam natáhli toho tiskového cintu z Českého Telecomu. Asi se rozhodli nadále jet ve stylu oblbování ala Český Telecom. Takovéto balamucení mě ale opravdu velmi uráží. Doteď jsem si říkal, že se mě přenositelnost čísel moc netýká, ale koukám, že možná bude ještě moc rád, že něco takového bude. No, jsme světoví ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
_ef_  |  03. 09. 2005 22:39

Myslenka na Crhu mi taky bleskla hlavou |:

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |  02. 09. 2005 18:58

Tato odpoved mi prave dorazila. Myslim,ze to je jasne. 1. Od 8. 9. 2005 bude pro všechny paušální zákazníky v Oskarových Samoobsluhách dostupná automaticky a zdarma nová sekce Výdaje pod kontrolou, která nahradí pvodní "Aktuální stav útu". Do sekce Výdaje pod kontrolou bude spadat práv služba Chytrý pehled, která nahradí pvodní "Aktuální stav volání". U tarif Naplno zjistíte poet volných a spotebovaných minut nebo SMS, a už v rámci tarifu nebo balík. U ostatních tarif bude k dispozici pouze celková útrata, nikoli pehled minut a SMS. Chytrý pehled nabízí 3 typy pehled, jejichž dostupnost bude závislá na typu zákazníkova tarifu: 1. Pehled minut 2. Pehled SMS 3. Pehled útraty (ástka v K vetn 19% DPH) Chytrý pehled nezohleduje tyto služby a platby: - služby nepodléhající 19% DPH (napíklad jistiny, pokuty) - jednorázové platby (napíklad aktivaní poplatky, jednorázové poplatky za doplkové služby...) Rádi bychom se zmínili o tom, že všechny ástky v rámci Chytrého pehledu jsou platné vždy k uvedenému datu a hodin a jsou pouze orientaní! Dále u nkterých služeb mže dojít ke zpoždní útování (napíklad u Roamingu až o nkolik dní). Bližší informace k této služb najdete na www.oskar.cz dne 8. 9. 2005. Dkujeme za pochopení. 2. Ano, volné minuty se budou erpat v obráceném poadí, tak jak je uvedeno v Tiskové zpráv ze dne 1. 9. 2005. To znamená, že nejprve budete erpat volné minuty z balík, dále violné minuty z tarifu a nakonec pevedené volné minuty z pedchozího období. Vtšina zákazník stále ped sebou "valí" své volné minuty a pevádí se jim z msíce na msíc poád dál, proto budou mít na jejich vyerpání vždy jen následující zútovací období. Pokud je nestihnou vyerpat, tak jim je už znovu bohužel nepevedeme. Tato pravidla platí pro tarifní programy Naplno i pro Tarify Nové Generace. Více informací najdete na www.oskar.cz dne 8. 9. 2005.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |  02. 09. 2005 18:58

Tato odpoved mi prave dorazila. Myslim,ze to je jasne. 1. Od 8. 9. 2005 bude pro všechny paušální zákazníky v Oskarových Samoobsluhách dostupná automaticky a zdarma nová sekce Výdaje pod kontrolou, která nahradí pvodní "Aktuální stav útu". Do sekce Výdaje pod kontrolou bude spadat práv služba Chytrý pehled, která nahradí pvodní "Aktuální stav volání". U tarif Naplno zjistíte poet volných a spotebovaných minut nebo SMS, a už v rámci tarifu nebo balík. U ostatních tarif bude k dispozici pouze celková útrata, nikoli pehled minut a SMS. Chytrý pehled nabízí 3 typy pehled, jejichž dostupnost bude závislá na typu zákazníkova tarifu: 1. Pehled minut 2. Pehled SMS 3. Pehled útraty (ástka v K vetn 19% DPH) Chytrý pehled nezohleduje tyto služby a platby: - služby nepodléhající 19% DPH (napíklad jistiny, pokuty) - jednorázové platby (napíklad aktivaní poplatky, jednorázové poplatky za doplkové služby...) Rádi bychom se zmínili o tom, že všechny ástky v rámci Chytrého pehledu jsou platné vždy k uvedenému datu a hodin a jsou pouze orientaní! Dále u nkterých služeb mže dojít ke zpoždní útování (napíklad u Roamingu až o nkolik dní). Bližší informace k této služb najdete na www.oskar.cz dne 8. 9. 2005. Dkujeme za pochopení. 2. Ano, volné minuty se budou erpat v obráceném poadí, tak jak je uvedeno v Tiskové zpráv ze dne 1. 9. 2005. To znamená, že nejprve budete erpat volné minuty z balík, dále violné minuty z tarifu a nakonec pevedené volné minuty z pedchozího období. Vtšina zákazník stále ped sebou "valí" své volné minuty a pevádí se jim z msíce na msíc poád dál, proto budou mít na jejich vyerpání vždy jen následující zútovací období. Pokud je nestihnou vyerpat, tak jim je už znovu bohužel nepevedeme. Tato pravidla platí pro tarifní programy Naplno i pro Tarify Nové Generace. Více informací najdete na www.oskar.cz dne 8. 9. 2005.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ondra  |  02. 09. 2005 18:22

u oskara preci zadne smlouvy nejsou...teda pokud se tak dobrovolne nerozhodnete a zaroven nejste firamnim zakaznikem s minimalne dvema sim

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Baťa  |  02. 09. 2005 15:20

Mám 300 naplno a když některý měsíc dovolenkuju, zbude mě 200-300 minut. V dalších měsících je postupně spotřebuju. Dle nových pravidel budu muset okamžitě další měsíc provolat třeba 600 minut, což stejně neudělám a vyhodím tak kolem tisícovky do luftu. Moje odpověš Oskarovi je: jdu do 50naplno a ještě po svém a ty Oskare o mý dovolený holt vyděláš míň.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
koukol  |  02. 09. 2005 11:15

I když to na první pohled nevypadá, paušál zákazník platí i u předplacených karet. To je totiž ta částka, kterou musí povinně provolat za určité období. U tarifu je tato povinnost dána paušálem a volnými minutami, což je vlastně totéž - zase zákazník musí provolat za určité období určitou částku (vlastně nemusí, ale pak o ty peníze přijde, což se u předplacenky stát nemůže…).

Ten hlavní rozdíl je ale v tom, že u tarifu toho zákazník musí provolat mnohem víc - proto operátoři tak vehementně tarify zákazníkům vnucují!

Marná sláva - pokud volám málo nebo převážně do oskarovy sítě, tarif se mi nikdy nemůže vyplatit. Jo a mimochodem - nárok na zlevněný telefon je i u Oskarty!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  02. 09. 2005 14:34

vlastně nemusí, ale pak o ty peníze přijde, což se u předplacenky stát nemůže… – Nechci chytat za slovo, ale jakto že u předplacenky o ty peníze nepřijde? Kredit vám nikdo neproplatí, ten už navždy zůstává operátorovi. A pokud po určené době znovu nedobijete, přijdete o něj. Takže provolat se nemusí, ale o peníze přijde zákazník stejně jako u paušálu (jen trochu později, než mu kartu vypnou).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
koukol  |  02. 09. 2005 21:47

Pokud platíš měsíc co měsíc paušál a neprovoláš volné minuty, svým způsobem tak sponzoruješ operátora. On ti sice ty minuty převede do dalšího měsíce, ale pak o ně bez milosti přijdeš (znám plno takových sponzorů).

U předplacenky, pokud si dobiješ kartu, tak máš stále možnost ty peníze z minula provolat. Přijdeš o ně jen v okamžiku úplné likvidace SIMky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mario...  |  03. 09. 2005 19:07

Tak samozřejmě je blbost pořizovat si paušál, když si vystačíte s dobitím kreditu jednou za dva měsíce dvěma stovkama... Taky je blbost mít Oskartu pokud měsíčně dobíjíte za více než 500Kč a nevoláte jen do Oskara... Ideální je mít 50 Naplno + Odepiš - teda alespoň pro mně

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mgns  |  05. 09. 2005 18:57

To je ono, myslím, že Oskar dělá chybu, že volání do své sítě více nezvýhodní. Získal by si tak další zákazníky, kteří jsou na Oskartách, protože volají jen na Oskara.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Já Osobně  |  02. 09. 2005 15:19

Marná sláva - pokud volám málo nebo převážně do oskarovy sítě, tarif se mi nikdy nemůže vyplatit.
A co Odepiš?
Jo a mimochodem - nárok na zlevněný telefon je i u Oskarty!
Máš na mysli vánoční akce?  To je ale něco trochu jiného...

Já Osobně

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek.P  |  02. 09. 2005 17:08

...by me zajimalo, jestli tady to zjisteni provolanych minut bude i pro Odepis - tam by se to asi hodilo nejvic - ale jak to znam, tak to pro odepis urcite nebude necham se prekvapit

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ondra  |  02. 09. 2005 18:27

mily ty osobne, kde jsi to videl, aby byl k oskarte telefon za zvyhodnenou cenu? to by me teda zajimalo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
koukol  |  02. 09. 2005 21:53

Safra, teď jsem koukal na oskar-stránky a ono to už fakt asi bez přechodu na tarif nejde. Minulý rok jsem takhle za pakatel pořídil fungl nový telefon…

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PG  |  03. 09. 2005 00:47

Samozřejmě, že to jde, ale jenom někdy, naposledy to šlo před vánoci, navíc ve stejném období už po několikáté platila akce možnosti nákupu zvýhodněného telefonu pro zákazníky, co už nějakou dobu oskartu mají (a dobijí si na zůstatek 1500 Kč). Já tak loni koupil C65ku za cca 3000, z toho 1500 mi zbylo jako kredit na oskartě. V té době stál minimálně 4600,-.
Z kreditu mi po 9 měsících zbývá 1200 kč (Oskarta SE)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Já Osobně  |  04. 09. 2005 23:21

Milý Ondro. Nevím v čem koukáš na tuhle diskuzi ty, ale v IE se mi struktura příspěvků a jejich obsah normálně zobrazují. Tak na to koukni v IE a uvidíš co kdo kde viděl

Já Osobně

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Slavek1  |  07. 09. 2005 09:53

Na oskartu je každý 2 roky telefon za super cenu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
_ef_  |  02. 09. 2005 10:18

Nechcete se nekde u oskara zeptat, co znamena tohle?
"Chytrý přehled se postará nejen o informace o volání, ale také o převod volných minut do dalšího zúčtovacího období. Tyto volné minuty jsou uplatňovány hned po provolání „nových“ volných minut v dalším měsíci. Volné minuty je však možné převádět jen jednou, a pokud tedy nevyčerpáte převedené jednotky v následujícím období, automaticky právo na jejich využití zaniká."

Aby v tom nebyl drobnej hacek |: A taky jestli se to tejka jen naplno nebo i necoho vic.. (:

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Já Osobně  |  02. 09. 2005 15:21

Nevím co nechápete, já to pochopil takhle: Mám paušál s 50 volnými minutami. Provolám 25, 25 se převádí dál. Mám 50+25 minut. Provolám 25 minut, převádí se 25, 25 z minulého období propadá. Divil bych se, kdyby to bylo jinak

Já Osobně

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
de ViANT  |  02. 09. 2005 15:35

no to je teda na prd. pac ted to je takhle: mam pausal s 50 min.Provolam 25, 25 se prevadi dal.Mam 50+25 min. Provolam 25 a 50 se prevadi dal s tim, ze pristi mesic budu mit 50+50.A to mi teda pride daleko lepsi..jen by me zajimalo jakym zpusobem to OSkar vychvali :D

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mario...  |  03. 09. 2005 19:03

Jestli se změní převádění volných minut, tak mě Vodafone pěkně nas... Oskar by to určitě sám nevymyslel. Mě se sice volné minuty pěkně dlouho nepřeváděly, ale kdyby náhodou, dost by mě to mrzelo. Nejde o ty peníze, ale o princip...!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |  03. 09. 2005 19:31

Ja nevim,ale co je kurva,za problem pochopit? Oskar~Vodafone meni styl prevadeni,volnych minut.Jasny je e-mail,ktery jsem dostal,jasna byla odpoved na hlasove lince,jasne je to vyjadrene na www.oskar.cz. Jeste jednou pro ty obvzlast pomale. 1. Od 8. 9. 2005 bude pro všechny paušální zákazníky v Oskarových Samoobsluhách dostupná automaticky a zdarma nová sekce Výdaje pod kontrolou, která nahradí pvodní "Aktuální stav útu". Do sekce Výdaje pod kontrolou bude spadat práv služba Chytrý pehled, která nahradí pvodní "Aktuální stav volání". U tarif Naplno zjistíte poet volných a spotebovaných minut nebo SMS, a už v rámci tarifu nebo balík. U ostatních tarif bude k dispozici pouze celková útrata, nikoli pehled minut a SMS. Chytrý pehled nabízí 3 typy pehled, jejichž dostupnost bude závislá na typu zákazníkova tarifu: 1. Pehled minut 2. Pehled SMS 3. Pehled útraty (ástka v K vetn 19% DPH) Chytrý pehled nezohleduje tyto služby a platby: - služby nepodléhající 19% DPH (napíklad jistiny, pokuty) - jednorázové platby (napíklad aktivaní poplatky, jednorázové poplatky za doplkové služby...) Rádi bychom se zmínili o tom, že všechny ástky v rámci Chytrého pehledu jsou platné vždy k uvedenému datu a hodin a jsou pouze orientaní! Dále u nkterých služeb mže dojít ke zpoždní útování (napíklad u Roamingu až o nkolik dní). Bližší informace k této služb najdete na www.oskar.cz dne 8. 9. 2005. Dkujeme za pochopení. 2. Ano, volné minuty se budou erpat v obráceném poadí, tak jak je uvedeno v Tiskové zpráv ze dne 1. 9. 2005. To znamená, že nejprve budete erpat volné minuty z balík, dále volné minuty z tarifu a nakonec pevedené volné minuty z pedchozího období. Vtšina zákazník stále ped sebou "valí" své volné minuty a pevádí se jim z msíce na msíc poád dál, proto budou mít na jejich vyerpání vždy jen následující zútovací období. Pokud je nestihnou vyerpat, tak jim je už znovu bohužel nepevedeme. Tato pravidla platí pro tarifní programy Naplno i pro Tarify Nové Generace. Více informací najdete na www.oskar.cz dne 8. 9. 2005. Hezký den, Oskar

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
_ef_  |  03. 09. 2005 22:23

No, ja to chapal... jen jsem doufal, ze to chapu spatne, a vzhledem k tomu, jakou to prinasi zmenu je mi divny, ze si toho redakce nevsima bliz. Nic vic, nic min.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Speedy  |  02. 09. 2005 09:48

Poznámka: z tabulky je vynechán tarif Rozjezd Naplno, na který se nevztahuje zvýhodněná nabídka volných minut, SMS, volání a služby Chytrý přehled.

Co je to za matoucí info? Chytrý přehled je pro všechny Naplňáky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  02. 09. 2005 09:04

Mam Oskartu s vyhodou, ze po 5-te minute volam do Oskara zdarma, cili rad bych presel na pausal, ale o tuto vyhodu bych asi prisel. Spis by me vyhovovalo, pokud by slo oskartu dobit prevodem z uctu.
Honza

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  02. 09. 2005 09:11

Pořiď si bankovní simku, já mám ještě ten starší typ, ale dobíjím jak paušály tak oskarty z telefonu a částka odchází jako platba platební kartou, takže kromě poplatku za odchozí položku zdarma. A ta pohoda a ušetřený čas...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PD  |  02. 09. 2005 15:47

Já si Oskartu SE nabíjim z bankomatu. Je to snadný a bez poplatku

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
H+  |  02. 09. 2005 17:16

Co já vím, tak u ČSOB už jde přímo z elektronického bankovnictví dobíjet Oskartu a Go. H+

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kodl  |  02. 09. 2005 08:47

Pro nekoho to sice muze byt fajn sluzba, ale pro me jaksi naprosto zbytecna. volne minuty provolam behem 14 dnu a pak by me jen deptali smsky typu: Uz si zase provolal vsechno... Stejne kvuli tomu nebudu min volat. To nemuzu...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tech  |  02. 09. 2005 08:30

Pro firmy to 100% nebude.....klasika

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
adam  |  02. 09. 2005 08:04

Nenabizel Oskar driv nahodou jeste jednen tarif NaPlno? Za 50 Kc pausal, zadny volny minuty a hovor byl mam pocit o neco drazsi nez 50 NaPlno. To ho zrusil nebo se jen nehodi do tabulky?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ladin  |  02. 09. 2005 06:09

Jestlize 90% mych hovoru jde do vlastni site a za mesic napisu asi 10 SMS, nevidim zadnou cenovou vyhodu v tarifu pred Oskartou
Mozna by se vyplatilo tech sest mesicu, ale to je tak vse.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ossis_007  |  02. 09. 2005 07:23

Ahoj, tak pokud se vejdes do cca 50minut, tak pak by stal za uvahu odepis .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lubi  |  02. 09. 2005 08:00

Ahoj, je to přesně tak a navíc když se vezme v potaz kolik stojí jedna "volná" minuta (Naplno50 - 5,95 Kč) tak to oproti Tvé Oskartě tak výhodné není. paušál se, dle mého, vyplatí od vyššího objemu volání a samozřejmě když paušál platí někdo jiný! Jinak služba je výborná, třeba se i ostatní operátoři budou inspirovat.
Lubi

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hide  |  02. 09. 2005 08:38

Tak to by se ti vyplatil pausal ODEPIS !!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
cubic  |  02. 09. 2005 00:54

Jak je to s prevodem volnych minut? Drive se braly jako provolane jako prvni, ted musite provolat ty z aktualniho mesice, teprve pote ty z minuleho. Do dalsiho uz se neprevadeji. To je fakt hezke... Nevite, jestli to plati jen pro Naplno, nebo i pro Tarify nove generace?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
cubic  |  02. 09. 2005 00:55

Chtel jsem napsat, ze drive se braly neprovolane z minuleho mesice vlastne jako prvni... Uz mi to nemysli, mel bych jit spat

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Thom  |  02. 09. 2005 08:36

Taky na to koukám. No to je teda pěkný, jestli se nejdřív provolají nové a pak teprv staré (již dále nepřevoditelné)!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MarBen  |  02. 09. 2005 08:50

Tak jsem se nejdříve lekl, ale nakonec jsem z toho odvodil, že se jedná o volné bonusové minuty, nikoliv o klasické neprovolané minuty. Alespoň doufám.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Thom  |  02. 09. 2005 18:04

Obávám se, že nemáš pravdu, že to platí i pro klasické paušálové minuty (viz i další příspěvky) Pěkně mě to štve, já mám ve volání dost výkyvy a takhle na tom občas docela prodělám

Např: provolám občas 30 min a 20 se mi převedlo. V dalším období 25 a převedlo se 45. Ve třetím období něco zařízuju a padne 100 minut. Volné provolané, navíc 5 doplácím a do čtvrtého se nepřevádí nic.

Nyní: 30 se provolá, 20 se převede. V druhém 25 a převede se 25. Ve třetím 100 minut provoláno, mám ale jen 75 volných a doplácím 25 minut místo 5, chjo.

Neříkám, že mi tahle změna urve kapsu (při tomto modelu je to cca kilo za tři měsíce), ale skryté a ne zanedbatelné zdražení to každopádně je

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
cross  |  05. 09. 2005 08:18

podle mě je to jinak...teda aspoň bývalo..

zkusím to jednodušeji popsat...
funguje to takhle, pokud máš měsíčně 50 volných minut ke svému paušálu a nebudeš volat, vždy ti převedou do dalšího měsíce max. těch 50 minut. a když nebudeš volat vůbec, vždy pro následující měsíc budeš mít 100 minut...(50 za minulé + 50 za aktuální účtovací období)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Frogu.cz  |  02. 09. 2005 00:49

Oskar jede

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
náhodná kolemjdoucí  |  02. 09. 2005 00:37

to je super služba, taky bych si ji pro sebe moc přál... jednou jsem někde na mm zaslechl, že něco takovýho má trošičku i eurotel a dá se zeptat na orientační stav minut smskou. víte někdo víc?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
El.Ninjo@centrum.cz  |  05. 09. 2005 06:23

No ja ma sluzebni mobil ET od Českých drah  a skutečně tam jde přesně hohle dělat-zaslat si požadavek na informačni SMS v které je počet zbývajících volných  minut a v případě že jsou již vyčerpány tak poplatekza poskytnuté služby nad rámec paušálu. Ale prý je tato služba poskytována jen VIP zákazníkům a je zpoplatněna "tou žádací smskou" dle tarifu. Ale ja to moc nepouzivam, protoze je to vždy informace "stará" treba 3-4dny k nejake hodine, a ne k okamziku zádosti. Takze informace ze pred tremi dny mi zbývalo 5minut je mi k hovnu, kdyz nevim kolik jsem stihl protelefonovat za ty tri dny :o(

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bojler  |  02. 09. 2005 00:21

pekne, pekne...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor