Paegas Click v pondělí a v úterý zažil další ze svých četných výpadků. E-maily se vracely odesílatelům, nešlo se přihlásit ke své schránce.
Paegas Click v pondělí a v úterý zažil další ze svých četných výpadků. E-maily se vracely odesílatelům, nešlo se přihlásit ke své schránce.
Věděla o tom už infolinka Paegasu, takže po zavolání nebylo zapíráno, že oni o ničem nevědí a že žádné poruchy nemají hlášeny. Click poslední dobou opravdu spíše nefunguje než funguje – dokonce se objeví spekulace, že chodí jen na padesát procent.
Když jsem se zkoušel včera do přihlásit do ClickBoxu, obdržel jsem toto krásné hlášení:
Navíc se pokaždé vygenerovala jiná chyba. Zdá se, že Paegas tímto přístupem naštval už dost svých uživatelů, což je vidět z diskusí k těmto článkům:
Chápu, že se služba opozdí oproti plánovanému spuštění a že má problémy na začátku. Ale Click už funguje téměř tři měsíce a po celou dobu jej stíhá výpadek za výpadkem, přesměrované e-maily chodí pozdě nebo vůbec a jsou poměrně velké problémy s přihlašováním.
Pokud ClickBox bude dál „fungovat“ tak, jak běží nyní, měl by být prodloužen jeho bezplatný testovací provoz. Nedovedu si představit, že bych musel platit za autobus, který bude mít každou hodinu nehodu.