Petr Kasa: rozhovor s šéfem české a slovenské Nokie

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 176

Názory k článku

22. 02. 2012 19:47

Windows Phone bol zda sa spravy krok, zial telefony Nokia su predrazene, cim sa Nokia stale odsudzuje k zaniku, vid napr. cena Sumsungu W a Lumie 800, viac menej zhodne zariadenia a cena Nokie takmer 2 nasobna. Staci pozret recenzie na youtube, kde sa vela ludi vyjadrilo ze Nokia je sice pekna, ale nie je hodna tej ceny.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
21. 02. 2012 15:40

Je zaujimave, ze dvaja najvacsi operatori na SVK ponukaju az dva telefony s WP. Orange - HTC TITAN a RADAR a T-Mobile absolutne ziaden. O2 tak isto. Po viac ako roku, takmer ziaden telefon v ponuke ??? Tak ako je to vlastne s tym WP ? Je to len preto, lebo Marketplace nie je dostupny pre SVK. To ale Android Market v case uvedenia mobilov na nas trh tiez nebol, aplikacie sa nedali kupovat, len stahovat volne. Preco je take ubohe zastupenie mobilov s WP na SVK ?
Nechcem sa narazat do WP, nepoznam ho, mozno je to super OS, len akosi privela reci o nom a ked sa pozriem do cenikov operatorov, ziaden nevidim.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
20. 02. 2012 12:20

fantastické zápasywww.lete.webuje.cz

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
20. 02. 2012 11:11

Miluju svůj Galaxy S2...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
19. 02. 2012 18:08

Videa z CES ako WP7 porazil Android, iPhone a ostatnych: http://www.youtube.com/playlist...
Pridavam aj asi 1000ku vyjadreni nespokojnych uzivatelov Androidu: http://windowsteamblog.com/windows_phone/b/windowsph... ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
18. 02. 2012 21:16

Zlatá NOKIE !!! Jsem teď po iPhonu 4, SGII a BB vytáhl ze šuplíku starou dobrou e52 a dlouho u ní zůstanu, bo aby mi "cool" dotykáče vydržely, při běžné zátěži, cca jeden den (kromě BB - ta má ale v ČR oproti EU těžce mizernou podporu, jsme holt pro velkovýrobce, přiznejme si - i pro Nokii, furt "banánová země"), tak to můžou mít světové platformy ve svých "app" v nabídce i kašnu s vodotryskem - já ji nechci, bo stějně z 80% většina jen telefonuje nebo sms-kuje. Zkrátka - chci být na příjmu! Né stále hledat všude hledat zástrčku pro nabití. To je ale můj názor, každemu vyhovuje něco jiného, respektuji všechny, co používají a využívají něco jiného...Hoj a mějte se fajn :o)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
18. 02. 2012 18:43

Neskutečné P.R. žvásty. Z těch růžových keců, se mi chce vážně zvracet. Pokud se pohybujete v oboru, tak víte jak arogantně Nokia vždy jednala se všemi distributory i menšími prodejci. Do Nokie nebylo telefonní číslo, adresa, nic. Když člověk potřeboval nějakou podporu, sneslo se na něj jen velké lejno z arogantní Nokia zadnice. Přitom Nokie tvořily vždy 70-80% prodaných telefonů. Všichni jsme věděli, že jsou nejlepší a byl to fakt.
Teď když se Nokia loď totálně potápí, díky tomu že firma zaspala dobu a pak udělala díky "trojskému koníkovi" v čele to nejhorší rozhodnutí v historii, má pan Kasa pusou celou od bonbónů a davá najednou rozhovory. Skutečně vám to přeju. Lumia sr.ačky jsou ten nejlepší hřebíček do rakve.
SKUTEČNOST JE TAKOVÁ: z tisíců a tisíců prodaných telefonů 2011 a počátku roku 2012 tvoří Windows phone telefony 0,000000%. NIC. Nikdo to nechce, nikdo to chtít nebude. Distributoři nechtějí ani pár kusů na sklad, protože to budou se ztrátou prodávat ve výprodejových akcích. S Lumia řadou to bude přes obrovské peníze nacpané do reklamy to samé. Pro redakci: Pokud by mi místo rozhovoru někdo kálel do očí marketingové manupulativní lži, nezveřejnil bych to.
Vytiskněte si ten "rozhovor" a ukažte ho panu Kasovi za tři roky (až bude pracovat třeba pro plzeňský pivovar)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
18. 02. 2012 06:21

Osobne sa mi koncept winphone velmi paci a vidim v tom buducnost OS pre smartphony.. Je pravda ze teraz su to len nejake hnusne stvorceky s jednofarebnym vzorom co moze niektorych ludi odradit.
Predsa android a ios vyzera krajsie pre ludi ktorym zalezi na style, dizajne. Skuste si predstavit ze vyrobcovia sa uz ocitnu v mantineloch. Velke displeje su, internet je, navigacia je. Taky smartphone ma uz snad vsetko. Prave takyto interaktivny operacny system by mohol v buducnosti zamiesat kartami a strhnut davy ludi. Viem si predstavit ludi o desat rokov ako sa budu smiat nad nejakym zastaralym androidom alebo ios ktory bol uplne staticky. Ikony sa nehybali, vsetko bolo ako mrtve :DMicrosoft by mal toto pochopit a hlavne poriadne zapracovat na dizajne, rozsirit informacie zobrazovane na livetiles. Teraz je v uzadi, vsetci si utahuju z toho ze maju male predaje atd
V buducnosti by to mohli otocit

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
18. 02. 2012 00:01

Muze me nekdo rict rozumny duvod proc si mam poridit nokii 800 kdyz za polovinu ceny muzu mit samsung omnia 7, nebo HTC Radar, levneji vyjde i HTC Titan. Ma to navigaci tu nevyuziju jezdim mhd :) dalsi vyhoda ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
17. 02. 2012 21:38

Imho si nokia zaslouzi pochvalu za snad prvni povedeny uvedeni novinky na nas trh - telefony jsou koupitelny, maji silnou marketingovou podporu... Navic lumie zajimavy urcite jsou.
Na druhou stranu mango imho ma oproti symbianu i svy nevyhody, a profily vyzvaneni bych ozelet nechtel.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
17. 02. 2012 19:46

Stal jsem se Nokiářem díky chytrým klasikám s dobrým foťákem a navigací a určitě nejsem sám. Hezky na nás se.r.e.te.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
17. 02. 2012 18:59

Otřesný rozhovor s nulovou informační hodnotou.Přednost Windows Phone oproti skvělému MeeGo je chyba,na kterou nokie prijde pozdeji..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
17. 02. 2012 18:51

Dávat rozhovor webu s tak úžasnými diskutéry pod články chce opravdu spoustu odvahy, palec nahoru.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
17. 02. 2012 17:36

pane Petre jsem presvedcen, ze nove nokie diky windowsu jsou pekne sracky. Jste ochoten me presvedcit o opaku, respektive, ktere fce-vlastnosti byste vyzdvyhnul, ktere konkurence nema

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
17. 02. 2012 16:34

Lumii 800 jsem v ruce měl zajímavý přístroj s výbornými mapovými podklady , ale přijde mi spíš jako taková láska na první pohled. Design je krásný ale HW nepřekvapí systém je svižný ale chce to ještě pár oprav Od Nokie nepřišlo nic co by mělo lepší HW než moje N8 bohužel. Celkově je škoda že N9 a celý její systém byl předem odepsán ... Nokii mám stále rád a fandím jí snad se něco stane a uvědomí si že Symbian je ještě volba pro velké zisky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
17. 02. 2012 15:12

Pane Kaso, jelikož zde zastupujete Nokii tento názor je adresován hlavně Vám, vím že s tím nic neuděláte, ale povědomí, o tom co si myslí lidé o Lumii, byste ve firmě mohl říci.Jednoznačná chyba Nokie bylo zabití Meega. Tento systém si chválí i ti největší odpůrci Nokie, proto nechápu jak je vůbec možné se tohoto systému vzdát. V celém světě prakticky ukazujete parodii na úspěch ve firmě - strkáte lidem to co nechtějí, a naopak to co chtějí jim berete. Tohle v životě nepochopím. Nebojím se říct že pokud by N9 měla slot na SD kartu a pár dalších drobností, její prodejnost bude v Evropě srovnatelná s iPhonem.Lumie se lidem nelíbí, co si budem namlovat. A za ty peníze? Jakožto věrný fanoušek Nokie Vám fandím ale to co "Vaše" firma odvádí je s prominutím prasárna. Ne nadarmo má Google mnohokrát větší úspěch.A jakžto vlastník N9 jsem aspoň rád za podporu do roku 2015.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
17. 02. 2012 13:05

Mám kolem sebe spoustu známých co používají smartphone ale nikomu se kostičkový system nezamlouvá tak nevím kde má Lumie úspěch. Myslím že Nokia stále nepochopila že prodávat se bude foun takový jaký si přeje masa lidí a né hrstka.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (8)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
17. 02. 2012 12:50

Jak to tak čtu, tak kluci od Nokie začínají používat praktiky Microsoftu - minimum konkrétních čísel a maximum superlativ.. Mohli jsme si toho všimnout nedávno v tisku, kdy se na jednu stranu vychvalovala produkce a zájem....a na druhou stranu se propustilo XY lidí, zavřely se fabriky a přesunulo se to celé do Číny..Nokia zvolila operační systém od Microsoftu, protože se do ní dostal "Trojský kůň". Ten bude upřednostňovat pouze WP, takže zapomeňte na Symbian, MeeGo apod. Až to za rok či dva celé padne - právě kvůli WP, o který není až tak velký zájem, tak se tenhle "Trojský kůň" vrátí zpátky do svého hnízdečka a s Nokií se můžeme rozloučit úplně.Jinak mě fascinuje i ta reklamní masáž - na internetu, v tisku i v televizi (dokonce před a po vysílání hlavních zpráv) je všude reklama na Lumie.. Kdyby byly tak úspěšné a měly by takovou "auru", tak proč až tak??

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PM
17. 02. 2012 12:42

Radost pohledět, jak se ceny Nokií vyvíjí. N9 je po pár měsících prodeje na 8,5 (CZ distribuce), E7 za 6,5. N800 bude o prázdninách za 5, což je pro lidi, co si rádi zahejbou 6 kostičkama a občas si je přebarví zajímavá volba. Otázkou je, zda si vlajkový modely s reálnou prodejní cenou kolem 5 tisíc na sebe vydělá. Má Nokie nějaké eso v rukávu? Po Maemu, MeeGo, Microsoftu? Asi konečná :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
17. 02. 2012 12:42

Tak jsme se dozvěděli, že jsme se vlastně nic nedozvěděli. Jak už to u takovýchto rozhovorů bývá.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
17. 02. 2012 12:35

Filip Kůžel se nemúže zeptat na budoucnost Symbianu ?!? Tzn. systému, který nokiáckou komunitu ,troufám si říct, nejvíc zajímá !!! Zvlášť po velice povedém upgrade na Nokia Belle? Telefon s Belle (N8) šlape jak švýcarský hodinky. Mně nezajímá jinej systém a nevidím jedinej důvod, proč by Nokia nemohla pokračovat ve vývoji skvělého Symbianu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
17. 02. 2012 12:10

> Myslím, že se jednoznačně ukazuje, že volba byla správná.
To by mě zajímalo jak na to přišel, Meego pořádně ani nezkusili.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
17. 02. 2012 12:05

Proč nadáváte na to, že jste se nic nedověděli? Tento článek je jenom součástí marketingové podpory uvedení WP7 Nokií na trh v ČR a tomu odpovídá jeho obsah. Odpovědi kolem Lumií a WP7 jsou vesměs pozitivní, kolem ostatních námětů pan Kasa mlží. Cena je pro ČR stanovena špatně a proto se musí neustále uvedení novinky připomínat, aby vznikla jakási bublina, která bude podporovat prodeje.
Prodejní čísla v západní evropě kolem WP7 Nokií, jako podporní argument neodolatelnosti 800-ky, jsou pro český trh irelevantní. Jsou zde jiné podmínky, ceny služeb atd, atd. Přesvědčovat lokální zájmce čísly západních trhů je klasická manipulativní technika.
Pokud chci přitáhnout nové zákazníky k realtivně novému OS, tak rozhodně nestačí cpát peníze do "nezávislých" blogů, kde se píše převážně chvála a marketingových kampaní všeho druhu, aby se posílila viditelnost novinky. Lumia 800-ka má cenovku, která vychází ze srovnatelnosti technických a sw parametrů konkurence (která prodává smarty se zavedenějšími OS) a k tomu je přirážka za design. Jinými slovy, výkonově střední třída se nacení jako luxusní zboží aby vznikl dojem výjmečnosti a využije se efkekt představení nového OS. U mid-classové značky mi tento přístup přijde jako absooutně nedomyšlený. LUMIA nemá žádnou výraznou konkurenční výhodu, aby se musela prodávat za prémiovou cenu. Zmíněná hlasová navigace je v plenkách ve srovnání s produkty zavedených výrobců, které se oficiálně pořídí za 60 eur. 800-ka je slibným začátkem, ale kromě designu ji chybí přiměřená cenovka, aby v ČR byla prodejně zajímavým zbožím.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
17. 02. 2012 11:40

Zajímalo by mne, jestli pan Kasa skutečně říká své názory, nebo má dáno, co musí a nemůže říkat. Pochybuji, že kdyby někdo držel v ruce Nokii N9 vedle Nokia Lumie 800, že by si vybral tu 8smistovku. Řekl bych, že potopením N9tky Nokia promařila obrovskou šanci vyšvihnout se znovu navrchol. Těžko se tam vyšvihne s něčím, co se od ostatních telefonů liší pouze designem a 2mi aplikacemi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (13)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
17. 02. 2012 11:28

Jsem rád, že mám svoji Nokii. Je to takový indikátor toho, že nemám kamarády idioty, co tu píšou žvásty, jak hejtují Nokii a milují ty svoje Androidy a iPhony. Jsou normální, mají Nokie, Samsungy, iPhony, SEčka. Nikdo z nich nemachruje, nehejtuje, nepíše nesmysly v diskusích...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (7)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
PD
17. 02. 2012 11:07

Symbian je na tom výborně s ohledem na to, že na něj Nokia dávala léta slabej HW a nikdy ho nepropagovala. WMx/WP7 vám v reklamách cpe MS horem dolem a Symbian nemá vlastní logo ani na krytu telefonu. Pokud se WP7 chytne, tak na něm bude rejžovat MS ve svym appstoru. Nokia dostane pár drobnej za HW, kterej nalinkuje MS a ještě mu bude odvádět poplatky za licence.Symbian je bezpečnej a stabilní OS, nezatíženej patentovou válkou. Ale i takovej potřebuje minimální péči a propagaci, která se mu od Nokie nedostává.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
17. 02. 2012 11:02

Dakujem za rozhovor, aj ked ma pravdupovediac sklamal. K jeho citaniu ma primal jeho nazov - sef ceskej a SLOVENSKEJ nokie. V clanku vsak o Slovensku ani makke "F"... O tejto teme som sa chcel dozvediet viac, skoda...Ja viem, cesky server, cesky novinar, cesky sef,...Otazka na p. Kasu: Preco NOKIA CR/SR oficialne nedodava windows telefony na takmer jednu celu tretinu svojho trhu (Slovensko)? Len kvoli neexistujucemu SK Marketplace? Samsung, HTC WP telefony predavaju, dokonca aj cez operatorov a NOKIA caka na co?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
17. 02. 2012 10:53

Pane Kasa, celkem me mrzi, ze nokia vsadila jen na WP7. Osobne se spis priklanim k androidu a takova lumia v bile a androidem by se mi zamlouvala.. Nerikam, ze je WP spatna volba, ale je skoda, vsadit na jedinou kartu. Nevidim jediny duvod, proc jej nemit, nejspise by ten Nokia start byl o rad lepsi v prodeji.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
17. 02. 2012 10:48

razím názor, že nokia se může zachránit pouze tehdy, když se přeorientuje na telefony pro děti a důchodce a zcela opustí segment smartphonů.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
17. 02. 2012 09:25

Rozhovor nemastný neslaný ... prakticky sme sa nič podstatné nedozvedeli ... btw mohli ste sa popýtať aj na Symbian, jeho obľúbenosť síce upadá no stále má celkom veľké zastúpenie na trhu, určite väčšie ako Lumie ... a zas taký otrasný OS to nie je, jediné čo mu chýba je väčší počet kvalitných aplikácií ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
17. 02. 2012 09:23

Jednoznačně ten "Kasa" je největší debil, který dělá pro nokii. Jak je možné, že sem vozí šedivky za poloviční cenu z německa a nokie snižuje cenu starých krámů po procentech, nebo desetinách procent? Jednoznačně je vidět, že je třeba Kasu vyměnit, je neschpný a ještě s ním udělají článek, kde nic vlasně neřekne... A jinak, doufám, že s tím windows půjdou do sraček. Zlatý symbian !!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
17. 02. 2012 09:18

Pracuji pro technické oddělení jednoho z našich operátorů a mohu potvrdit, že jsou to dobré telefony. Bohužel se nám poslední dobou vrací kvůli problémům s baterkou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
17. 02. 2012 09:01

Lumia 800 je supr a WP taky.. nic, co by se tak příjemně používalo jsem, kromě iPhonu, v ruce neměl a Lumia přidává ještě emoční rovinu.. love it.. Start dobrej, podpora zatím vypadá že bude maximální.. držim palec.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (9)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
17. 02. 2012 08:31

pokud si pan Kasa a někdo další z Nokie myslí, že s mobilem za 12 tisíc bez podpory paměťových karet a displejem menším než 4 palce zachrání kšefty, tak za sebe říkám, díky nechci. Vraťte se do reality, pánové od Nokie. Dávno už nemáte takový podíl v čechách jako dřív a celosvětově to honíte na prodeji levných mobilů po rozvojových státech, kde z toho stejně je malej zisk a proto je Nokia tam, kde dnes je.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (22)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
17. 02. 2012 08:06

Proč se tedy ta odborná veřejnost domnívá, že ukončení MeeGo je fatální chyba? Proč neřekne rovnou, že Windows Phone musí být prosazen za každou cenu, a že Microsoft si vlastně Nokii koupil?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
17. 02. 2012 08:04

Článek plný marketingových krasožvástů s nulovou vypovídací hodnotou, ale nic jiného ani nešlo čekat. Faktem je, že jenom milion prodaných Lumií je průser a Nokii ted musí pěkně cvakat u prdýlky. Bohužel teď z WP nemohou vycouvat, když jim MS platí nemalé peníze za podporu jejich OS a sama Nokia je na tom finančně tak bídně, že o tu prebendu nemůže přijít. Nokia je prostě v pasti a jediné co může dělat je navenek hýřit optimismem, zatímco loď se nezadržitelně potápí. Je to škoda, protože kromě mého prvního mobilu, což byl Siemens S6 jsem měl vždy Nokii a jakmile moje N900 umře, tak se budu muset poohlédnout po nějakém Androidu, naštěstí ICS už vypadá celkem použitelně.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (14)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
17. 02. 2012 07:41

Mno, Nokia má hodně konceptů známých i neznámých, není jasné, proč designově skvělé mobily nevylezou, nač se opět čeká? a Windows 8 ? než to vyleze, tak to mezitím Číňani x-krát zkopírujou a vylezou s tím u Huaweie či ZTE o měsíce dříve...........Ale jinak Kasa by se měl starat hlavně o to, abychom nebyli zemí s nejvyššími cenami mobilů ve světě..................nová Lumia za 12 tisíc ? ano pár lidí si za tuto cenu koupí, ale další si počkají na 8-9 tisíc, tato cena tento mobil zabila ještě dříve, než vylezla ven.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
17. 02. 2012 06:31

Souhlas, rádi bychom věděli co bude se Symbianem. Je to pro mě nejoblíbenější platforma.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
17. 02. 2012 06:25

a Symbian nikoho nezajímá? Je opravdu škoda, že jste se nezeptali také na něj. Mě by např. Zajímalo, jestli Nokia alespoň zčásti počítá s podporou nedotykových smartphonů, kde je Symbian jasná a jediná volba. Nokia je u nás jedničkou právě především díky Symbianu. Takže mě opravdu mrzí dnešní podivné a zbytečné odsouvání této platformy někam do pozadí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (11)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
17. 02. 2012 06:21

A co symbian? Nebo ten uz je taky definitivne pohrbenej? At si rika kdo chce co chce, tak wp system se mi nelibi a vim ze ho nikdy mit nebudu, uz jen ta uvodni obrazovka, hnus velebnosti.... nakonec kdyz clovek bude vybirat novej mobil, tak se bude rozhodovat jestli vzit s androidem ten nebo ten, windows phone, apple = dva nejhorsi systemy, skoda symbianu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
17. 02. 2012 01:56

jednou az budu mit penize, tak si te finska krasko koupim :) zatim mi musi stacit, ten muj korejec

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (10)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
17. 02. 2012 01:18

"Proto muselo být přijato rozhodnutí a volba padla na spojení s Windows Phone."
Ono taky jaké jiné rozhodnutí mohlo ve finále padnout, když Nokii vede nastrčený "Bílý kůň" Microsoftu!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
17. 02. 2012 00:58

"Pro značku skutečně nemá smysl, aby provozovala dva operační systémy ve stejném tržním segmentu."
- Takze pokracovani Harmattanu v podobe Meltemi jako nahrady za S40 bude? Je to jiny trzni segment nez pokryva WP.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor