Pevná vs. mobilní a kralující ADSL

Diskuze čtenářů k článku

Dan  |  14. 10. 2007 18:42

když už tady házíme mrvu na kyslíky, tak taky přihodím svoji trošku do mlýna - podle všech informačních letáků fup u nich funguje tak, že po stáhnutí dat o celkovém bojemu přesahujícím jakousi hranici vám spadne rychlost netu. To je fpoho, ale v reálu to nepočítá data stáhnutá, ale data přenesená, tzn pokud si stáhnu nějaký 1GB freeware a pak ho poskytuju na IRC a stáhne si ho ode mě 7 lidí, tak sem naplnil FUP na download 8GB :D

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
country1  |  11. 10. 2007 19:20

Mám ještě v živé paměti drzé účtování ze strany kyslíka za překročení limitu objemu dat. Tak to tedy soudruzi sorry! To byla do nebe volající zlodějina. Kdyby k vůli ničemu (a těch důvodů je hnec celá spousta), tak právě za tuto nehoráznost kyslíka nechci ani cítit. Ale je si třeba počkat, až vyprší bezplatné doby a zkuste si mnozí, kteří jste skočili na O2 reklamu, na tento příspěvek vzpomenout. Pozn.: Jan Sladký Kozina. Hyn se ukáže ... Do roka a do dne!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
country1  |  10. 10. 2007 16:54

Nedivím se ani oka mrknutím, že pevná linka dostává na frak. Za takové nehoráznosti, které účtoval kyslík bylo jasné, že většina normálních lidí pevnou zruší. Trend bude pokračovat až skoro do úplné nuly, hlavně pokud s rychlým internetem pujde ruku v ruce internetové volání.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
country1  |  10. 10. 2007 16:56

... jo a ještě pár zoufalců si pořídilo po masáži reklamy domů internet přes O2. Časem hořce zapláčou...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vencos  |  10. 10. 2007 17:33

pláčem pláčeme, ale jsme příliš hloupí a nevíme na co změnit...:( A zrušit pevnou (hmm místo telefonu by se dala dát moc pěkná kytička )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PantheraLeo  |  10. 10. 2007 20:07

Tak nevím, nějak mi není jasné nad čím plakat, krom toho na co změnit z O2 ADSL?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
country1  |  10. 10. 2007 20:14

No přece na Wifinu za rozumný groš a nepodporovat zloděje... . Nebo si myslíte, že kromě španělů tu není jiný připojovatel?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PantheraLeo  |  10. 10. 2007 20:39

Prozatím mě ani ničím nepřinutí vyměnit 1. STABILNÍ, 2. STÁLE FUNGUJÍCÍ, 3. Trochu dražší (za kvalitu se ostatně platí) ADSL za konstatně vypadávající wifi připojení, a vůbec, od te doby co O2 vymyslelo O2 Trio tak je to ještě výhodnější ... mám 24 TV kanálů, internet, a telefon v jednom a 1500 mi nepřijde tak strašné pokud su uvědomím že za wifi (které nefunguje) bych stejně platil 500 - 800 kc/mes a za TV 800 kc/mes to se mi to o2 pořád vyplácí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
BartRen  |  10. 10. 2007 21:45

1. wifi za 390,- - perfektně fungující. Za tři roky pouze předem hlášené výpadky, způsobené prácemi na zdokonalení sítě.
2. digitální příjem TV za 260,- , 36 programů (u mě bez problémů).
Když si to tak sečtu tak je to sakra rozdíl. Vyzkoušel jsem ADSL od Telecomu i CDMA od Eurotelu a byl jsem rád, že jsem se jich zbavil.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PantheraLeo  |  10. 10. 2007 22:23

opravdu nemá cenu se o tom dohadovat, já bych neměnil protže tady nic lepšího a ani levnějšího není, ale wifi bych zkrátka nechtěl ani za zlatý prase stejně jako vy asi nechce adsl, ale kdo chce kam pomozme mu tam

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rumcajs  |  10. 10. 2007 22:38

Souhlas, wifi už mi do baráku nesmí - trápil jsm se s tím přes tři roky a teď mám už 1/2 roku ADSL a jsem naprosto spokojen.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mr.Slider  |  11. 10. 2007 15:53

Já mám wi-fi a naprostá spokojenost. Rychlost je přesně taková, jakou platím, FUP větší než u O2 a cena nižší. Výpadky téměř nulové. Navíc na ADSL jsem se taky ptal, přeci jen jsou tam větší možnosti do budoucna, než u wi-fi, ale nemají tu kapacity, nemůžou mi ji tu poskytnout a nejdřív, pokud jó máknout, tak v roce 2009. Jediná možnost je tu pomalé GPRS od O2, T-Mobile tu nemá signál a Vodafone nic moc dobrý a nebo wi-fi a nebo dial-up Takže já na výběr neměl a musel jsem jít do wi-fi. Musím říct, že mě fakt překvapilo a jsem s ním nadmíru spokojen. Navíc se poskytovatel chová úplně jinak než O2, je vidět že se snaží, že mu záleží na každém zákazníkovi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
country1  |  11. 10. 2007 19:10

A jaký že se psal letopočet s Vašima problémama s wifinou. Dnes je úplně jiná situace!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
country1  |  11. 10. 2007 19:09

Ha ha Smích ne a ne ustat. Rozdělme si to na 3 oblasti. 1. Telefon - lze si vybrat mobilního bez účtování paušálu za to, že vám telefon leží na stole a nevoláte ani minutu. Mimoto existuje VOiP telefonia s poplatky za hubičku - např. 802.cz apod.... 2. Internet. WiFi - Kdo říká, že vypadává. Bejvávalo. Dnes jsou jiné technologie. Já platím na Valašsku cca 300Kč za měsíc a beru 2Mbit/s 3. Tv. Kvůli tomu nebudu měsíčně platit přes 1000Kč. Stačí si zavést Digi Tv za 260 Kč/měsíc.
V tomto výčtu kyslík pro mě nemá místo!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
speedy_85  |  10. 10. 2007 22:13

O2 by rádo zrušilo poplatek za pevnou linku jenže slavné ČTÚ jim to nedovolí jelikož by nebyla žádná konkurence na trhu.Proto se vymýšlejí balíčky jako je duo mobil,duo trio aby se ta cena za pevnou dala aspoň snížit.Pláčeš na špatním hrobě.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  11. 10. 2007 10:02

Můžeš to nějak blíže vysvětlit? Co má společného povinnost platit za 2 služby, když chci jen jednu, s konkurencí na trhu? Konkurence v čem, s kým?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
speedy_85  |  12. 10. 2007 08:34

O2 má monopol na trhu co se týče trhu,tímpádem jim čtú neumožnuje mít cenu za pevnou zdarma.Pochybuji že by někdo v dnešní době byl poskytovatel co by chtěl znovu kopat pevné linkya tak si to raději pronajmou od o2.Kdyby byla pevná linka zdarma,všichni konkurenti by pravděpodobně krachli jelikož by si nemohli dovolit dát nižší cenu za volání než 02.Tahle situace hodně o2 škodí jelikož si každý myslí že o2 jsou zloději co chtějí platit paušál za nic.Jenže bylo by to uplně stejné kdyby tenkrát telekom koupil vodafone.Vůbec nic by se nezměnilo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  12. 10. 2007 10:12

Stále nechápu. Mám v bytě přípojku na pevnou. Chci ADLS, nechci volat. Zaplatím pouze ADSL. Já nechci pevnou zdarma, já ji nechci vůbec. Když budu chtít dvě služby, zaplatím za dvě. Já chci jen jednu. V čem je to teda diskriminační vůči konkurenci? Mluvíš o ceně volání, že by konkurence nemohla dát nižší cenu. Nižší cenu komu? Opakuji, že pevnou nechci vůbec, takže konkurence by nebyla nijak diskriminována, chci jen Internet. Můžeš to blbci vysvětlit podrobněji?
A s tím Vodafonem. Pokud vím, Orange na Slovensku vybudoval druhou pevnou síť. Proč by to nešlo u nás? No ono je asi jednodušší zákazníkovi přikázat, aby platil za dvě služby, když chce jen jednu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
speedy_85  |  12. 10. 2007 10:41

Jenže vidíš že tady se nikomu znovu kabely tahat nechtějí.A k tomu problému.Je to to samé.ADSL je přes kabel.Všichni co nabízí ADSL nakupují kapacitu přes 02.Kdyby to měli povolené tak je ADSL bez pevné.Takhle nemůžou ani snížit cenu dokud jim to ČTÚ neodsouhlasí.Plno lidí by to tak chtěla.Mám to každý den v prodejně na talíři.02 by bylo samo proti sobě kdyby nechtěli mít více zákazníků na ADSL proto se to snaží cenu snižovat balíčky ve kterém musí být bohužel i pevná linka.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  12. 10. 2007 14:07

Stále jsi mi nevysvětlil, proč by konkurenci vadilo, kdyby bylo možné nabízet nahé ADSL.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
country1  |  11. 10. 2007 19:14

O2 určitě nemá zájem rušit zavedené poplatky. Ba naopak! Je to hloupá výmluva na ČTU. Pravdou je, že si dík koupi vlastně kyslík vydobil monopol na telekomunikaci v ČR. Klasikou je, že nelze volat z mobilu na linky zdarma ( 800 ... ...) Nevím proč to je!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš Jedno  |  11. 10. 2007 20:00

Cože? Co máš za tarif? Já můžu volat na jakékoli 800 ... To je naprostý nesmysl.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
country1  |  11. 10. 2007 20:27

Mám T-mobile Twist

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
speedy_85  |  12. 10. 2007 08:52

Ty jsi nějaký chytrý ne?Problém je v tom že máš zafixováno to že o2 je zlodějna.Jak už sem říkal ikdyby to koupil vodafone situace by byla stejná.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor