Philips Fisio 620: levná střední třída (zkušenosti)

Diskuze čtenářů k článku

zdenek pospisil  |  13. 06. 2004 00:40

na http://www.gsmcables.cz/indexa.htm lze koupit za 1017,-Kc vc. DPH kabel pro FISIO founy, me funguje bez problemu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
quattro  |  19. 05. 2004 14:35

dobry den,


mam internet od EU uz asi pul roku a dnes mi jiz po druhe prestala fungovat kolebka. Proste modem to vidi( v systemu), ale kdyz dam diagnostiku tak se objevi jakoby spojeni a za chvilku win oznami ze modem neodpovida... Pri prvni reklamaci menily komplet elektroniku.... hruzaaa.. s podravem Q

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pezza  |  03. 09. 2004 13:01

Zdravim,

koupil jsem Fisio 620 a USB kolebku segre na internet a nepodarilo se mi to rozchodit (winXPhome). Jak presne se projevoval problem kolebky? Podle mne se to pres ni nenabiji, melo by? Spojeni se navaze, ale po nejake dobe prestane prenaset data.

 

 Diky za kazde info...

 

Pezza

 

--------------------------------------

Datum vložení: 19.5.2004 14:35:45


dobry den,


mam internet od EU uz asi pul roku a dnes mi jiz po druhe prestala fungovat kolebka. Proste modem to vidi( v systemu), ale kdyz dam diagnostiku tak se objevi jakoby spojeni a za chvilku win oznami ze modem neodpovida... Pri prvni reklamaci menily komplet elektroniku.... hruzaaa.. s podravem Q

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
quattro  |  03. 09. 2004 13:22

Nabijeni funguje v pohode. Problem byl, ze kdyz jsem dal diagnostiku modemu (spravce zarizeni) tak to odesilalo pozadavky ale nic se nevracelo. tj. nekomunikoval nazpet. Ted uz kolebku nepouzivam, poridil jsem si jiny zdroj inetu. Q

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pezza  |  04. 09. 2004 20:50

Diky za odpoved.


Hmm, tak moje kolebka nenabiji, toz nevim, jestli mame stejnou. Na te moji neni konektor pro nabijecku, pres USB tam nic neleze, ale jeste tam je "reverzni" kopie systemoveho konektoru telefonu.


Nicmene jsem si s tim hral dneska cely den (na jinem notebooku-Win98) ale nedostal jsem se o nic dal. Spojeni se navaze, ale po 10-50 sekundach se zase prerusi. Jdu to zkouset s jinym mobilem, snad prijdu na to cim to je...


Pezza


 


------------------------------


Nabijeni funguje v pohode. Problem byl, ze kdyz jsem dal diagnostiku modemu (spravce zarizeni) tak to odesilalo pozadavky ale nic se nevracelo. tj. nekomunikoval nazpet. Ted uz kolebku nepouzivam, poridil jsem si jiny zdroj inetu. Q

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dandy  |  17. 03. 2004 14:26

Ma nekdo v mobilu Philips Fisio 620 opravdu CESKOU T9?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mi  |  10. 05. 2004 18:23

V tom mém je.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zdenek Blahnik  |  11. 05. 2004 08:45

Jak jste ceskou T9 do mobilu Philips Fisio 620 dostal? Nahral jste si ji sam? Nebo tam uz byla? Pokud jste si ji nahral sam, kde jste ji sehnal? Pokud tam uz byla, jaky to byl telefon? Volny, v sade, blokovany? Dekuji predem za odpoved. Zdenek Blahnik, blahnik@mze.cz

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš Pospíšil  |  23. 01. 2004 12:21

Dobry den,

mam dva problemy:1.nemohu v tlefo PH Fisio 620 najit ceskou T9(zakoupil jsem tento tyden).

2.Pri hovoru v telefonu sumi

Predem dekuji za jakekoliv podobne postrehy.(nejlepe na email)

Tomáš Pospíšil

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Gentleman  |  14. 07. 2003 15:31

udávaná doba pohotovosti je iluze, vydržel mi 96 hodin při podprůměrném  telefonování (max, hodina) a průměrném esmeskování (15 denně).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
martink  |  21. 07. 2003 16:32

Ale vzdyt to vychazi: 96 hodin jsou 4 dny, volate-li 4x1 hod= 240 min, pak pri relaci 1 minuta hovoru= 1 hod. pohotovosti dostavate celkem 240 + 96 = 336 hodin (+ SMS). Tak co se Vam nezda? Navic 60 hodin denne neni podprumerne telefonovani...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
AdamT.  |  23. 06. 2003 08:08

Co by s ním manažer v ruce dělal? Možná jen podložil kolo u auta při parkování...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
marty  |  23. 06. 2003 11:37

ach, zřejmě promluvil manažer....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jméno a taky příjmení  |  25. 03. 2004 15:38

Manažer by si sám kolo u auta nepodkládal. Někoho by si na to zavolal.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
modry_banan  |  22. 06. 2003 20:15

Tahle zkusenost mi pripada mene informativni,nez samotna recenze na mobilmanii...Je tam spis popis funkci,ktere uz clovek zna,ale nejake podrobnosti,ktere cloveka po koupi telefonu potesi,nebo naopak rozciluji chybi... 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
martink  |  24. 06. 2003 16:51

Clanek je treba chapat jako doplneni jiz zverejnene recenze. Jake dalsi informace bys cekal a v clanku chybi?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
modry_banan  |  25. 06. 2003 20:43

No to ja nevim,co chybi...Hlavne by se to chtelo se zamerit podrobne na nejake detaily,ktere se v normalni recenzi neuvadeji.Proste takove ty drobnosti,ktere ma konkretni typ telefonu a ktere cloveka potesi nebo stvou...Kazdy tel ma snad svoje specialitky,ne?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
aaa  |  22. 06. 2003 13:57

Pekny clanek. Pred rokem a pul sem o tomto mobilu hodne uvazoval ze si ho koupim. Tehdy to byla stredni trida ale dnes uz je to absolutni low end ktery se teda v rukach managera neztrati to mate pravdu protoze mu spis v dnesni dobre udela ostudu. Pro managera to chce nejake Vcko nebo neco kvalitniho s velkym displayem.... na funkcich VUBEC nezalezi... manager potrebuje jen volat a dobre se mobilem reprezentovat(bohuzel) zbytek funkci vecinou "potrebuji" jen ti co se vic s mobilem mazli ale manager na to fakt vecinou nema cas a hlavne ani chut vzdyt je prijemnejsi, mene narocnejsi a jednoduzsi si zavolat nejakemu ITkovi...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PetrA  |  22. 06. 2003 12:38

Taky uvažuju o GPRS Nonstop, budu si na to nějakej mobil pořižovat. Mohl by to být i tenhle, 4+2 láká. Jinak ani náhodou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jerry  |  22. 06. 2003 12:27

Chci koupit na ET GPRS nonstop nejaky levny telefon.

Uvazoval jsem o Siemensu MT50 nebo o Phillipsem 620. Siemensy pry maji ted dost problemy s GPRS u TMO s tim rychlejsim kodovanim CS3,4 a protoze to pry ET behem leta zavede taky, tak nevim jestli do nej jit.

U toho Phillipsu je dobre GPRS 4+2 (misto 4+1), ale zas me pekne stve ten kabel. A podle tech obrazku to nevypada, ze by mel nejaky standartni USB mini konektor.

Tak kkery byste vybrali? Nebo mate tip na jiny telefon? Pokud mozno do 4tisic.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  22. 06. 2003 12:06

Clanek je pekny, to musim souhlasit, ale ten mobil bych nechtel ani zadarmo, za 3000 poridim mnohem lepsi mobil

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lada  |  22. 06. 2003 10:12

Diky, vice takovych clanku! Myslim, ze nejsem sam, kdyz hledam hlavne informace, ktere se nedozvim ze stranek vyrobce nebo ktere vyrobce udava schvalne nepresne. Privital bych u vsech recenzi info o tom, jak pohodlne se meni SIM, jak telefon (ne)odpocitava znaky v SMS, jak zobrazuje ceske znaky v e-mailu, jaka je opravdova vydrz baterie, kolik stoji datovy kabel,...

Prodavat mobil a nedistribuovat k nemu zakladni prislusenstvi je opravdu zajimave. A jeste jedna vytka- me se libi takove menu, kdy je na displeji vypsano 3 (a vice) polozek, ikony si mohou vyrobci strcit do ......

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Leitner  |  22. 06. 2003 09:48

Nemá náhodou tenhle Philips standardní miniUSB konektor? Pokud ano, tak se dá kabel sice těžko sehnat ve všech možných obchodech s PC. Je to sice jen kus drátu, ale cena se pohybuje od pár desetikorun do mnoha stokorun.

Připomíná mi to situaci u mého Palmu - kolébka stojí 1400, přitom je to jen kus plastu, konektor a drát. Nic víc.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr_Vikomt  |  23. 06. 2003 07:33

Pokud by měl mini USB konektor, šel by použít USB kabel od digitálních foťáků - ty mají mini USB, kabel se dodává s foťákem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SECURITY  |  23. 06. 2003 18:18

bohuzel, miniusb to neni...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  22. 06. 2003 08:36

Barevne varianty podstvitu - z tech 6 mozna pouzitelne 2 max 3 ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  22. 06. 2003 15:03

Najdi si svuj nick trapacku ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lead  |  22. 06. 2003 16:34

Za tie tri bodky si zabudol dať medzeru.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  22. 06. 2003 17:43

Protoze to nejsem ja, jak proste ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lead  |  22. 06. 2003 21:20

To je jasné. Viem, že to máš stále v clipboarde ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor