Pokud chcete telefon jen na telefonování, focení a internet, je iPhone dobrý.Pokud používáte telefon i jako terénní computer, pak jedině Android. Na něj, na rozdíl od iPhonu, existuje mnohém víc užitečných speciálních aplikací.
Zdravím, mám dotaz na autora, konkrétně na tu funkci najít.Já mám Samsung a používám Samsung Tagy. Mám 3 na klíčích (práce, auto a domácí - furt je někde hledám, a jeden přímo v autě. Samsung umí upozornit, když se vzdálím od tagu, ale umí to jen u dvou, ostatní umí zobrazovat, ale nejde už nastavit to upozornění... Nemáte s tím zkušenost, jestli to s AirTagy jde taky nastavit upozornění a jestli má také omezení za počet zařízení, ikdyž Vás to asi neomezuje, ztratitelné (nebo zapomenutelné) máte taky právě dva Airtagy (klíče a e-cigareta). Díky za info.
Chápu smysl článku (kliky), ale mohly v něm být taky nějaké relevantní informace a ne jen žvásty. Odstraňuji mobilmánii z Feedly, tohle nemám za potřebí.P.S. Autorovi bych doporučil jinou klávesnici, SwiftKey má s přehledem nejméně přesné a nejpomalejší psaní tahem. Aha na iOS není Samsung keyboard a Gboard? Smůla...
🤣🤣🤣 Samsung 🤣🤣 Gboard samozřejmě je. Ale proč používat tyto nedodělky, když nativní klávesnice umí všechno.
Ajfoun? Zasekávání klávesnice se na iPhone projevuje velmi jednoduše. Konkrétně se přesunete do aplikace, kde klasicky začnete psát, avšak uprostřed psaní přestane klávesnice reagovat. Po několika sekundách pak dochází ke vzpamatování s tím, že se případně také dopíše veškerý text, který jste na klávesnici zadali v čase, kdy došlo k zaseknutí. U některých uživatelů se tento problém projevuje třeba jen párkrát denně, u jiných zase klidně po každém otevření klávesnice. A rozhodně nemusím zmiňovat, že se jedná o opravdu frustrující záležitost.závidím ti, jak ti ta tvá "nativní" klávesnice na Ajfounu funguje skvěle 😂👌
Názor byl 1× upraven, naposled 31. 5. 2025 12:57
A u vetsiny nikdy
Klávesnice od Applu je doslova odpad.
Problém srovnání je v tom, že autor srovnává v podstatě TOP iPhone z předloňska s 3,5 roku starým budgetovým Xiaomi (Xiaomi 12 nebyla TOP vlajka Androidu). Souhlasit lze s Face ID, to Samsung nemá, ale třeba ovládání gesty mi na iPhonu přijde mnohem méně pohodlnější než na SGS.
Názor byl 2× upraven, naposled 30. 5. 2025 12:41
Face ID Samsung má
To opravdu není face id ani zdaleka 😃
FaceID má např Honor Magic... dokonalá věc. Mám to jako přihlašovací zabezpečení na banky, aplikace, ... všude
Myslite odemykani pres selfie fotku? LOL, to ma kazdy telefon, bezpecnost nula.
Mno bohužel právě nemá.. 🙁
Pokud jste infantil co potřebuje AC DC jako vyzvánění, svoje mp3jky v telefonu a odemykat systém z nějakých důvodů, android je jasná volba. Pokud potřebujete telefon co prostě funguje jako telefon a ne jako walkman, iphone je cesta. Jedinej android co za něco stojí je ten na Pixelech.
Ok.
Vše mám na Pixelu už roky.. FaceID, gesta, pravidelné aktualizace atd.. autor měl Android za 3 tisíce nebo co? Článek je úplný nesmysl..
Na pixelu zadne faceid nemas.
Pixel faceid nemá. Honor třeba ano
přesně 😃
No ono je to trochu zavádějící. Mluvi o jajaphonu, ale nezmíní s čím to posuzuje. Já už nekolik let jedu na google pixel. A mam vše hodinky,sluchatka,telefon,tablet a vše funguje zivotnost telefonu 4-6 let úplně pohoda. Shitsungy,chiaomi a vsechny tyhle android nástavby jsou problém... Cistej androidu je good
stejná zkušenost, od té doby co vyšly Nexusy (a z nich pak Pixely), jsem si trhal vlasy, vždy když jsem vyměnil čistej telefon od Googlu za čínskou rádoby barevnou hrůzu. Nyní mám Pixel 8 a kromě magsafe (dá se řešit obalem z Ali za kilo) to umí vše výše popsné. A stějně jakou autor článku neměnil bych :)
Zdravím, já zase používám vše od Samsungu, ale jedině S-řadu a žádný problémy s nadstavbou (nyní OneUI 7) nemám, ale o Pixelech jsem kdysi uvažoval, ale to mě odrazovala nepřítomnost SD karty, teď už je to jedno, S-kový Samsungy už taky SD kartu nevedou, tablety ano. Tak třeba časem, až doslouží současný S21FE (ten už taky nemá SD kartu, bezpečnostní záplaty dostane až do jara 2027), pak budu vybírat náhradu a budu vybírat mezi Samsungem a Pixelem, nic jiného mě v Androidu neoslovuje.... A iPhone zatím taky ne, služební mám SEčko 2020 a docela s ním občas bojuji, budu upgradovat na 16e, tak uvidím, jestli mě pak iPhone s Face id neosloví víc...
Názor byl 1× upraven, naposled 2. 6. 2025 08:28
Tohle bude prostě vždycky hrozně subjektivní...já udělal loni to samé a přešel z Androidu na iPhone 15 pro a po týdnu jsem ho vracel. Nikdy v životě jsem neměl v ruce nepříjemnější telefon... Ano možná jsem měl být trpělivější... všichni mi říkali vydrž časem si zvykneš,dej tomu pár měsíců. Ale pro mě pokud něčemu musím dát několik měsíců abych si na to zvyknul tak to je špatně. Od telefonu chci aby se přizpůsobil mně a ne naopak a s tím jsem tady těžce narazil. Ale jak říkám tohle prostě je a vždycky bude subjektivní. Sto lidí, sto chutí...
Zkusis nam napsat co ti vadilo? Chybejici jack, disketovka nebo jsi si poridil nejlevnejsi model a chtel si tocit hodiny 8k raw videa? Nebo si si nemohl posunout ikonu aplikace o 13pixelu vlevo a 3 pixely dolu?
Už jen ovládání je na švihnutí s tím o zem.
Njn, nekdo umi jezdit autem, nekdo radsi bude chodit 300km pesky… ovladani je vicemene stejne, takze to u tebe vidim na problem mezi zidli a telefonem.
Jenže Android je mnohem variabilnější. Ať už díky nativnímu nastavení nebo díky různým dodatečným aplikacím si člověk může přizpůsobit ovládání naprosto jak chce a jak mu to vyhovuje. iPhone nutí člověka se přizpůsobit a to je ten hlavní rozdíl prostě.
Já to vidím tak, že ovládání u jabka navrhoval někdo s mentálním postižením. Někdy funguje gesto, ale pouze z levé strany, někdy ne, někdy šipka vlevo nahoře, jindy vpravo dole, prostě totální bordel a nekonzistentnost ovládání. Na androidu fungují gesta/tlačítka vždy a všude stejně.
Názor byl 1× upraven, naposled 1. 6. 2025 15:38
Pro mě je nepřekonatelný problém nemožnost používat aplikace z více regionů. Na Androidu prostě vezmu APK a aplikaci nainstaluji, na Apple zařízeních tohle není vyřešeno. Takže jednoznačně zůstávám na Androidu a Android TV.
Jako clovek co je na iphonu od 4ky musim podotknout, ze clanek je skutecne autenticky.Presne takhle se iPhone pouziva, presne takhle funguje.Neni ani lepsi ani horsi a autor pochopil, ze je to ciste utilitarni zarizeni, ktere toho uni hodne a ne vaechno a ma nejakou logiku atd.Co autor mozna nezna je pak cely ekosystem se sluchatky, macbookem, hodinkami, appleTV a honepody. To jsou vsechno dalsi utilitarni zarizeni ktere pak dohromady jako jedine na trhu tvori skutecny ekosystem. Ktery ma hodne much ale i tak je v podstate jediny a tudiz lepsi nez cokoliv jineho.Dalsi vec je pak cela rodina na facetime a imessage atd. A to uz v CR mnoho lidi nezna, ikdyz takove znam.A ano, za vsechno se u applu plati. A ono to zas dele vydrzi. A ano neni to pro kazdeho a besedne to kazdemu.
"Dalsi vec je pak cela rodina na facetime a imessage atd."Dneska jsou rodiny na messengeru ci wocapu. Na Facetime/imessage uz se-re bilej tesak.
Jsme ma tom podobne, ja po dvou letech utekl od jajaFounu a uz bych se nevracel. Od Galaxy S3 az po Galaxy S10. Bohuzel Samsungu odchazeji displeje (celkem odesly 3 telefony), takze jsem hledal alternativu a jako byl jsem nalomenej ze asi nezbevja nez zase jajaFoun, nastesti se objevil Nothing Phone 2 a zatim nelituju. Takze jsem to minimalne na 5 let oddalil, co bude ale pak...
A co treba Pixel ?
Nebo Edge od Motoroly.
Ještě mi na Samsungu nikdy displeje neodešel. Iphone používá displeje od Samsungu.
Velice často se mi na iPhone 13 kouše aplikace Fotky, a to zejména poté, co posílám nějaké přes AirDrop do Mac mini. Podělala to iOS verze 18 a dosud se to nikdo neuráčil opravit. Dokonalý systém to byl možná kdysi, dneska občas kulhá.
Tak hlavně Apple a iOS je jedno. Android je podobný Windows a ty nikdy z principu nemohou konkurovat vyladění na jednotky konfiguraci. Pak záleží na výrobci telefonu jak se s tím popere. A zrovna mám a píšu ze starého OnePlus 9 kde odvedli skvělou práci, žádná aktualizace nikdy nic nepokazila, jen přinášely vylepšení a dodnes chodí byť už ne tak často. Ale je to první model ve spolupráci s Hasselblad tak možná o to větší mu věnují péči.
Já udělám to stejný ale zatím mě to jen ser... Nejde restartovat,stahování fotek po kabelu je problém protože je to v milion složkách,AI v podstatně neexistuje- jejich guma je katastrofa,na sluníčku opravdu katastrofa oproti samsungu a nemá diodu a neustále sklepů na displej zda něco nedošlo
A proč se k tomu chováš jako k Android telefonu?Restart? Stahovaní fotek po kabelu? AI??? Kontrola mobilu jestli ti náhodou něco neuniklo?????
"Stahovaní fotek po kabelu?"Ano, normalni vec. Nejrychlejsi a nejpohodolnejsi.
Jasne, kazdy vecer budu hledat kabel a pocitac abych stahnul fotky a vypalil je na cedecko… doba se posunula, mas tady cloud, automatickou synchronizaci pres wifi do pocitace… ale chapu ze nekteri jako ty zustavaji u disket, cedecek nebo stahovani fotek z telegonu pres kabel…
Restart je ve zkratkach. Staci si ji vytvorit a pak je restart na kliknuti a potvrzeni. Pridali to tam cca 2 roky zpatky.
Názor byl 1× upraven, naposled 2. 6. 2025 07:49
Ale tak mu to přejte:14let byl spokojený s androidem a teď objevil, že existuje i jiný operační systém.
U mňa rozhodla vlastne náhoda . Po HTC HD som potreboval nový mobil.No a v Telekome mali vtedy Samsung Galaxy NOTE . Iphone bol vypredaný . No a od vtedy mám len SG NOTE resp dnes 24 Ultra . Telefón mením každých 5 - 6 rokov . Keby som si vtedy kúpil Iphone, mal by som dodnes ten . Podľa mňa je to len sila zvyku .
Tolik bolesti od lidi co tomu nerozumi jsem jeste nevidel 😄 tohle je snad jeste lepsi jak diskuze o EV
Tak se nezblázněte, prostě Kilián píše provokativní (až bulvární) články, na které se kliká a mají čtenost. Jinak by to redakce na technicky zamřeném serveru netrpěla. Ale tak to prostě dnes funguje. V tomhle článku napsal svůj názor a svojí zkušenost, který evidentně má více lidí, když podíl iOS celosvětově vytrvale roste a v USA už má nad 60%. Se s tím smiřte 😀
To že podíl na trhu roste není známka kvality iPhonů ale jejich uživatelů....
To by pak byla známka uživatelů i to, že většina Androidů jsou levné šmejdy.
Existujú aj rel. lacné Androidy, ktoré sa používať dajú a za omnoho menej peňazi mám tel rovnakých 5 rokov ako iPhone, len nemám najnovší OS a nemám možnosť sa chváliť jablkom.
Není k tomu bejt levnej potřeba bejt levnej?? Nepřijde mi to uplně dvakrát u vlajek. Ledaže si sám podvědomě myslíš že Iphone nemá takovou výbavu aby ospravedlnil cenu... D Ty v tom máš fakt bordel..
Argumentace USA je blbost obecně. Tam byla vždy dotace telefonu, jako přístroje, vždycky někde jinde
Nejvíc mě pobavil AirTag na elektronické cigaretě, chápu, že asi něco stojí, ale nedovedu si to vůbec bez legrace představit a mám samé až úchylené představy o jeho dalším využití, které by mě asi jindy nenapadly, kdybych se nad tím takto nezamyslel :) To na okraj pro pobavení. Autorovi tam chybí některé klíčové věci, jako zmíněné gesto na spotlight, které se používá často, v podstatě v ničem se neplete, až na cenu, ta už dávno není vysoká, jiní ji dohánějí a je potřeba do ní zahrnout systém zdarma, přístup do ekosystému a dlouhou podporu, což je hlavní výhoda stále nad konkurencí z Asie nebo té od Velkého bratra.
Názor byl 1× upraven, naposled 29. 5. 2025 15:06
Me teda prijde iphone drahej, kdyz to musim kupovat do cele rodiny. Ale ve vysledku je pro dospeleho docela levny. U pro verze mas vzdy zaruceno, ze ty tri roky bude jeden z nejlepsich telefonu, bude umet vsechno co dovede jeho hw a nemusis resit vubec zadne problemy. Ale 36x4 je proste hodne i kdyz muzes odecist dph
Názor byl 1× upraven, naposled 29. 5. 2025 16:02
Telefony se dědí, takže jen x2 (a samozřejmě ne každý potřebuje Pro).
Já mám Airtag na deštníku 😉
Já jsem před cca šesti lety strávila necelý rok na Androidu a vrátit se zpátky bylo doslova jako pohlazení. Všechno totiž zase začalo fungovat. A to jsem neměla žádný čínský šmejd, ale kvalitní telefon - Sony Xperia 5. Každopádně ať si každý používá co chce, nemá smysl se dohadovat, co je lepší, oba systémy jsou vysoce kvalitní, akorát Apple má bonus v podobě ekosystému napříč jakýmikoliv zařízeními. Ale i s Windows už to začíná vcelku slušně fungovat.
Názor byl 1× upraven, naposled 29. 5. 2025 14:29
A co vám prosím vás na Sony Xperia 5 nefungovalo?
Oni mají doma asi od jablka všechno, tak tam funguje opravdu provázanost. Android / Windows už se taky ale začíná zdokonalovat.
To mimozemšťan nepochopí.
No spis to vypada ze od Apple nemaji nic, proto az ted pocit ze vse funguje.
Bizár a nesmyslný článek.
Po čtrnácti týdnech s Andreou jsem přešel na Ivanu. Týden poté stále nemám důvod se vracet.P.S. Než začnete psát, že trolím, tak můj příspěvek má větší informační hodnotu než článek. O Ivaně dosud věděla jen Andrea. Info ve článku ví nebo tuší většina.
Moje Andrea řikala, nebo holky u ní v práci to snad řikaly, že za tou tvou Ivanou chodí nějakej frajer z Prahy. Radši bych si ji prověřil, jestli je bezpečná, ať nekupuješ zajíce v pytli.
Lol, toto téma se recykluje co půl rok, ne? 😃. Stačí jen upravit čísla 😃Ale jo, je to vděčné téma, vždy se sejda kupa lidí, co se začnou přetlačovat, rozporovat, souhlasit. Tohle asi nikdy neomrzí 😃Zdar Max
Zlaty casy internetovych flamewars jsou zpet! Moc me to i po letech bavi 😁
Mně už ne. Rozdíly se smázly, teď už je to jen o preferencích, komu co více vyhovuje. Pokud mám porovnat vlajkové lodě, jako S25 vs iPhone, tak je to fakt o preferencích. Už i ten support je stejný, viz Samsung a Google, co jedou 7 let full OS upgrade a teď jsem někde četl, že Samsung asi nasadí dokonce 7+1.To samé Linux vs Windows, tam už se to také pomalu smazává a spousta věcí na obou stranách dávno padla. Svět se mění, no :).Zdar Max
Souhlasim, jen bych na desktopu asi nesrovnaval Win a Linux. Linux je pro desktopove office pouziti brak a vzdy bude. Ale srovnani MacOS a Windows to uz se podle me smazaly rozdily a Windows jsou na tom stejne jako MacOS.
No, vše směřuje ke cloudu (viz i napojení na Copilot apod. - nedávno jsem nasazoval u známého, aby odlehčil asistentce), takže pak už toho nebude třeba moc řešit,. Navíc i ostatní řešení jdou kupředu, viz OnlyOffice apod.Každopádně jsem nepsal, že je to rovnocenné, jen to, že se spousta věcí smazává. Implementace zvukového systému se z nejhorších posunuje na jednu z nejlepších, nutnost ruční konfigurace hw téměř mizí, podpora hw čím dál lepší, např. většina tiskáren je dnes drivereless apod.Hry, otevřu Steam a hraju cokoli, cyberpunk, GTA5, Red Dead Redemption 2 apod.Dokonce se to o v něčem i otáčí a na Linuxu lze provozovat kromě nového i starší hw, prostě věci, co vyžadovaly na win nějaký driver, který nefunguje na Win10 a na Linuxu se implementace nezměnila. Nebo staré hry, se kterými je na win problém kvůli zahazování různých kompatibilit, nebo nasazování ochran a na linuxu wine a hra jede.Navíc MS se zaměřil jiným směrem, takže už jeho životním předsevzetím není vendor lock na klientech a snaha rušit kompatibilitu, viz např. stav DirectX, adoptování chrome apod.Zdar Max
Chytrej kluk...
Měl jsem iPhone půl roku a vrátil se. Jako zastánce OSS je můj hlavní problém s Applem je, že jsou to prostě z****. Neustále se snaží o to, aby jejich zařízení nefungovala s okolním světem a jediné co to občas zmeni jsou žaloby a státní regulace. Na sdílet obrázek v plné kvalitě někomu bez Apple je téměř neřešitelný problém. Bluetooth běžný standard posílání souborů nefunguje. Schválně, aby to prostě nešlo, pochybuji, že to neumí udělat. Zálohování fotek musíte mít zaplou aplikaci na popředí a otevřený telefon celou dobu, co se nahrávají. Proprietární nabíječku zrušili až na příkaz soudu. Zrušili iMessage aplikaci pro android, aby lidi neměli rádi, když se do skupiny připojí někdo s androidem.Apple se snaží, aby jejich aplikace zařízení byly jednodušší než alternativy. A v 50% na to jde stylem, že alternativám schválně znesnadní život nebo zakáže funkce.Jinak technicky to zařízení bylo slušný, určitě na úrovni Samsungu ve stejné cenové kategorii.
Kdo zrušil iMessage pro android? Apple? 😂 ten jí nezrušil, ten jí totiž ani neschválil - byla to černota na základě falešných Apple ID 🤦🏻♂️
NO kdyby to Apple nerusil, tak si Apple ID mohl zalozit kazdy a nemuselo by se jet pres sedou zonu. Pane spravnaku co rika jen B bez A.
Taky mám rád OSS, akorát co mám děti, tak taky mám rád svůj volný čas a už se mi ho nechce obětovávat na hraní s alternativními ROM. Tj pak mám na výběr 2 korporáty, kde pro jeden jsem zákazník a pro druhý z menší míry zákazník a z větší míry produkt. Volím ten první.
Copak v dnešní době existuje jediný člověk, který by posílal fotky přes bluetooth? Jako fakt? Čekat desítky minut na přenesení jedné fotky? Fotky a další soubory se totiž samozřejmě sdílí přes cloud, pošle se odkaz. A v rámci ekosystému přes AirDrop nebo ty různé vzájemně nekompatibilní alternativy na Androidu.
Souhlas, že posílat dnes něco přes BT je mimo, ale desítky minut jednu fotku? Možná na ajfonu 😄
Definuj co je soubor fotky? Pro tebe to může být komprimovaný JPG, pro jiného to je RAW klidně i o 120MB 😉
iOvce určujú ako sa má niečo robiť, lebo na iPhone to jedným spôsobom nejde? Choré. Kto chce rýchlosť, nech použije odkaz. Malé fotky a bez Internetu radšej pošlem cez BT bez riešenia aký je ten druhý tel a či máme obaja Internet.
Copak nekdo posila svoje osobni data nekam na internet, aby je mohl dat nekomu kdo sedi vedle nej??? To jsem jeste neslysel.
Ale ved on ich cez BT posielat nechce, to je len zvycajne plan B, ak vyrobca robi nejake obstrukcie (v jeho pripade poslat foto v plnej kvalite do zariadenia s inym OS).
Cetl jsem k bt a posilani souboru 😄 jako vazne?
Musí mať človek 24/7 prístup na Internet keď chce niekedy niekomu poslať fotku? Ak nejde o čas, tak ani ten problém nie je.
Částečně se dá souhlasit. Ale jako vážně posílat foto přes bluetooth? Ja už myslel ze je to dávno pasé. V podstatě se divim, ze si ještě nezmínil infraport.
Za tvůj život Apple fakt nemůže...sorry
Za tvůj život Apple fakt nemůže...sorry. Všem trotlum s čínskou vládou kontroloványm Xiaomi...hodně štěstí
Dejte mi 30K a koupim si notebook, telefon, sluchatka a hodinky. 😀 Jasne, kazdy at si kupuje a pouziva co mu vyhovuje. Je dobre ze jsou tu oba systemy. Spíš by to chtělo ještě nějaký další...
Tyhle všechny věci za 30k czk? To budou pěkné kompromisy a nic z toho nebude pořádně fungovat a po záruce to půjde do elektroodpadu.Nicméně s posledními dvěma větami plně souhlasím ✍🏻
Nemyslim si. Záleží na tom jak moc je člověk náročnej a co potrebuje a využije. Mobily jen příklady - Samsung s24 FE nebo menší Pixely 8 nebo 9 se vejdou cca 12-14k a je to pro me bez kompromisů. Noťas treba nekterej z Asusů s procesorama řady 5 a 16RAM taky 12-14k. Se sluchatkama si vystačím do 1500 Kč... Fakt by se to dalo nakombinovat a ty věci s mojim slusnym zachazenim vydrží klidně 4 roky a víc... Mam to vyzkoušený a vic nepotrebuju. 🙂
Škoda že se Microsoft odklonil od střední třídy, začal si hrát na na ještě lepší než Apple a prodávat licence jen na extrémně drahé mobily. Začali mít nesmyslné požadavky na hardware, tak se mobily střední třídy nedali ani vyrobit. Přitom Nokia 550 a 650 byly ve své době jedny z nejprodávanějších mobilů. Prostě to zpackali. S dnešním hardwarem by mohl klidně makat plnohodnotný Windows 11 ARM na jakémkoliv mobilu střední a vyšší třídy. Jen trochu udělat UI pro malý displej a ovladače.
Apple mě to stálo 75 Tis ale spokojenost
Taky jsem přešel z andoridu k iPhonu. Ale sorry, nazývat Face ID "geniální" je obrovskej stretch. Face ID je něco hroznýho. V 20% případů mi nefunguje. Zlatej Pixel kde byla kombinace Face ID a touch ID. O mnoooho lepší.
Názor byl 1× upraven, naposled 29. 5. 2025 11:42
A byl pixelí face id bezpečný?
Tuším od Pixelu 8 lze Face ID použít i k potvrzování plateb.
Nechápu lidi, co mají problém s Face ID 😂 a nějak tomu ani nevěřím
No nevím jak dnes, já před asi 5 lety vyfasoval iPhone v práci a face id zafungovalo tak v polovině případů. Spolu s nemožností seřadit si ikony podle sebe to byl důvod, proč jsem si raději koupil Android za svoje než používat iPhone
Kdybys vypadal jako klaus mladsi, tak mas asi problem. Me funguje faceid dokonale. Jen rano pri cisteni zubu to funguje tak na 50%
Já mám problém hlavně s jeho "rychlostí".Android telefon s Touch ID odemknu mnohem rychleji - ještě v kapse.
Také tomu nevěřím. Stejně jako tomu nikdy nebude věřit někdo, kdo má s FId zkušenosti.
Pixel zadny faceid nemá, neblabolte prosím.
Proč maj lidi potřebu nenávidět jiný lidi jen proto, že jim vyhovuje něco, co jim ne (aniž by to často zkusili) 😃. Apple vs Android, automatická převodovka vs manuální, atd. Každý ať si používá co chce a co mu vyhovuje, ne?
Proč se lidi od počátku věků mydlí kvůli náboženství?
To právě nevim, proto se ptám. 🙂 Nevadí mi křesťani, muslimové ani nevim hotentoti třeba. Člověk doufá v nějakou evoluci, ale asi bych ji chtěl moc rychle.
Rozdel a panuj (sokuj, indoktrinuj, clickbajtuj, inzeruj ...)Tim, ze jsi napsal svuj prispevek, jsi nechal Zive vydelat a tim ze jsme na tebe reagovali, vydelali i na nas. Tzn. oni to delaji dobre; my ne.MP
Jen pro zajímavost, jak na našich příspěvcích Živě vydělalo?
Prodali je číňanům. 😃
Zobrazovanim reklam, sberem hodnotnych informaci ... Zlate pravidlo: Je-li neco "zdarma", jsi prodavanym produktem ty. MP
Názor byl 1× upraven, naposled 29. 5. 2025 17:32
Jsem jeste Apple zarizeni zdarma nevidel. Udajne nejakej Unicorn je mel
Miluju obě převodovky. Stejně tak oba systémy. Akorát pro běžné pohodlí a denní rutinu budu furt preferovat raději iOS a automat, i když i ten manuál a Android je v mnoha případech lepší a zábavnější.
Automat a IOS
Je to tak, taky jsem před rokem a půl přešel, akorát že z MI11 lite, takže pro mě to byl skok větší. Mám teď 14pro a nevidím důvod měnit, androidy jsem kupoval každej půlrok.Ještě bych doplnil, že má IP takovou zajímavou fičůru, díky který se dá měřit a dokonce i vytvářet 3D model místnosti, což se hodí třeba řemeslníkům, když se chtějí zpětně podívat, jak to u zákazníka bylo rozmístěno. Jestli na něco nezapomněl, nebo tam něco nepřekáží montáži :)
Ty vaše fičury jsou bezne na Google storu. Kvalita nekterych aplikaci je však na povazenou, to bez debat. By mě zajimalo co za androida jste kupoval každý půl roku. Já měl vždy top řadu od samsungu a vydržel bez problémů i 4 roky. A komunikovalo to s většinou zařízení okolo. Hodinky, televize, sluchátka, atd... Já měl IPhone 3GS a moc rád jsem se ho tenkrat zbavil.
A jak ta aplikace z Google storu bude fungovat bez hardwaru (lidar)?
Mohu se zeptat autora, s jakým telefonem srovnával? Se vším, co napsal, souhlasím, ale nevidím, co by třeba můj Samsung neuměl. Nyní mám S23U a firemní iPhone 15, takže mám oba. Přijde mi to zcela srovnatelné. Jediný rozdíl vidím v tom, že Apple neposkytuje moje anonymní data třetím stranám (teda to aspoň tvrdí). V hardware má navíc jen super FaceID.
Taky jsem si zažil iphone a systém mi až tak moc nevadil, dokonce mi chodily rychleji notifikace. Ale ten hardware fakt neodpovídá ceně produktu. Jsem "mobilní nudista", na telefon bych nedal žádný obal a u iphonů je ergonomie a kvalita zpracování materiálů vždy mnohem horší jak u samsungu v podobné cenové kategorii.Jo jak tu kdosi zmínil že má apple lepší bezpečnost, tomu fakt nevěřím, security by obscurity není bezpečnost. Nejvíce peněz jde vždy za zeroday exploity na Apple produkty. Jako letitý uživatel macOS (firma mě donutila přejít z Linuxu) spíše vidím ohromnou lenost Apple vývojářů, bugy se kupí a ačkoliv byly nahlášeny hned v prvních beta verzích nového systému, tak zůstávají v systémů i půl roku po vydání.
Bohužel security by obscurity je právě přímo úměrná té bezpečnosti. Mít iOS všechny možnosti a vymoženosti jako Android, tak je dost možné, že by na tom s bezpečností byl ještě mnohem hůře. Ale není tomu tak a to je jeden z důvodů (mimo kontroly vlastního HW), proč je a bude bezpečnější.
Aneb jak znuděnej tatík s krizí středního věku našel zalíbení v BDSM
To je nejlepší komentář, musím ocenit (palec nahoře, whisky v ruce).
Né né . IOS.
Při vší úctě k panu Kiliánovi mi tento článek připadá jako shrnutí dojmů méně náročného uživatele, který srovnává starší telefon Xiaomi s novým iPhonem a má pocit, že některé věci na iPhonu fungují lépe. Článek naprosto postrádá objektivitu a věcnost. Až na to, že si uživatel na telefon zvyknul, vyhovuje mu face ID, naučil se používat vyhledávání a gesta, jsme se prakticky nic nedozvěděli. Takže příště raději méně grafomanie a více věcnosti.
Kamarád taky měnil 5 let starýho lowendovýho androida za iphone a říkal co ten android byl za krám 🙂 holt některý lidi nepochopíš.
U tohodle žádná objektivita existovat nemůže, že každý telefon používá jiným způsobem. Já osobně mám telefon jako sekundární mobilní zařízení, primární mám tablet a tam jinou alternativu než ipad nemám, že aplikace, které potřebuju na android nejsou (Logic PRO), tj telefon mám taky iphone, že to pak lépe funguje dohromady.
Obávám se, že jste to nepochopil. V článku ani v komentáři nikdo nepíše nic o proprietárních aplikacích, které vycházejí jen na jednu platformu. Doporučuji si znovu přečíst článek.
Ne vy jste to nepochopil, ze svého příkladu jsem vám vysvětloval, že žádná objektivita existovat nemůže, že každý telefon používá jinak a každý prioritizuje jiné věci.
Názor byl 2× upraven, naposled 29. 5. 2025 13:29
Gratuluji. Vyhrál jste. Sice na jiném hřišti, ale snad vám to zvedne sebevědomí ;)
Ano, ale autor článku ve svém článku nenapsal co je tedy jinak v čem je to výjimečné. Vše co napsal jde i na androidu. Vy píšete o konkrétní aplikaci která jinde než u Applu není a nic takového v článku nevidím jen FaceID. Pokud by byl článek napsaný bez FaceID si to nedovedu představit tak můžu souhlasit.
Pět let používám iPhone jako druhý,služební telefon a pořád nemám potřebu přejít z Androidu. Nyní mám Galaxy S25 Ultra a iP 16 Pro Max. Oba telefony jsou plynulé, rychlé, mají kvalitní foťáky a luxusní provedení. Největší problém mám s IOS. Nelogické uspořádání. Nepoužitelná galerie fotek. Nemožnost nastavení zvuku pro různé věci a také jednotná hlasitost pro vše. A těch drobností, které na Androidu fungují mnohem lépe je více.
Uspořádání iOS je normální, asi bych to nenazval nelogickým.Galerie fotek je použitelná, zejména pokud používáte alba…Pro různé “věci” lze nastavit různé zvuky…Jednotná hlasitost nevím… Určitě by to šlo řešit použitým zvukem…Spíše bych řekl, že zatímco dříve iPhony fungovaly naprosto hladce a “prostě fungovaly”, tak přibývá různých drobných chyb a nedotažeností… třeba se mi nemění světlá a tmavé pozadí se soumrakem a úsvitem, byť jsem to nastavil už asi desetkrát, občas nefunguje airdrop, iCloud “nakopává” exceloval soubory s makry, že jsou poškozené a zničené… (byť to může být i chyba Microsoft excelu…)
Svatá pravda
Osobně jsem zkoušel Apple před několika lety, hlavně že jsem chtěl zažít ten "status", ale jako ortodoxní příznivce S verzí Samsungu jsem ho nakonec dal děckám na hraní, a paradoxně ani oni u něj nevydrželi. Pokud je navíc člověk trochu geek, s Androidem se víc vyblbnete pokud si starší telefon odrootujete etc. Hlavně je problém srovnávat iPhone a Android, protože je obrovský rozdíl mezi implenentacemi systému Android třeba mezi Samsungem, Xiomi etc. S verze Samsungu mají nekteré funkce, jako připojeni přes kabel k monitoru které myslím moc jiných výrobců neimplementuje. A úplně upřímě již tak posledních 5 let není nic moc co se dá od smartphonu dál čekat. Mail, telefon, messanger, banka, foťák, autentifikace, navigace, browser..98% uživatelů nic víc nepotřebuje, jen aby to běhalo rychle.
Pár tipů: Spotlight je jednodušší vyvolat gestem swipe down (gesto nesmí začínat nahoře na displeji, ale uprostřed obrazovky, pak to vyvolá Spotlight), než se trefovat na malé tlačítko. Spotlight nabízí aplikace dost chytře, zohledňuje místo a čas, takže například u AlzaBoxu už mi vždy nabízí na prvním místě aplikaci Alzy na otevření. Jo a hlavně to jde rozbalit, aby nabízel aplikací osm namísto čtyř.
mám z toho takový pocit, že co člověk, to by tady mohl napsat podobný příspěvek ze svého pohledu a pokaždé by to vyhrál jiný mobil 🙂. Třeba u mne je to Flip6 a důvod je jediný, mám rád malé mobily. Tenhle parametr u mne přebíjí všechno. A další mohou pokračovat...Takže ano, iPhone je spolehlivý držák, umí všechno dobře a nechá si za to zaplatit. Navíc poskytne status. Ale pro spoustu lidí jsou důležitější jiné parametry (a nemusí to být zrovna socky, protože je socka vodák či horolezec, který za rok odrovná dva mobily a z toho důvodu mu vychází líp nějaké Xiaomi?). 🙂
Já patřím mezi ty s větší spotřebou 😂😂😂😂
Divný článek.
Cílem je rozčilit Androidáře. A povedlo se.
Tak já byl několik let na iPhonu a jediné co mohu pochválit dle článku je Face ID, které je fakt neskutečně dobré.
Ano, Face ID je pro mě naprosto bezkonkurenční záležitost. Přesto se najde spousta lidi, kteří tvrdí ze nefunguje a ze je to shit. Sám asi dobře víš, že tohle by nikdy nenapsal clovek, který s tim ma zkušenosti. Android má velkou řadu věcí co je lepší, ale tohle to proste není.
a cílem je přilákat Pepíka, velkého odborníka na rozbalit a pustit 😂👌
Musíte mít 60 Hz .. Jinak to není ono.
Nenašel jsem tam nic, co by neuměl Pixel za stejné peníze, vyjma airtagu (to je super) a magsafe (reálné k ničemu nepotřebuju - přidaná hodnota není o moc vyšší než u mého přes 10 let starého a stále fungujícího držáku od RAMu.. )
Airtag má svůj ekvivalent i pro Android. O2 má v nabídce i svůj tag.
Nemá. Uwb.
I jedna česká firma co vyrábí peněženky z Prostějova ho do balení dává. Jako neřek bych že prostějovští ševci jsou tak ahead of time. 😃
Magsafe v podání Apple je ve skutečnosti úplně k ničemu, funguje totiž v podstatě jen, když je telefon bez krytu. A bez krytu má mobil naprosté minimum lidí. Aneb funkčnější je můj kryt na Android mobil za 80Kč z Číny, který má v sobě ty magnety integrované.
Zkoušel jsem obal z Číny s magnety… moc dobře nedržel a zůstal mi přilepený na zádech iPhonu 😂 teď mám originál a ty magnety tam jsou taky - bezkonkurenční. Nekoupím si telefon za 36.000,- abych ho prcnul do obalu za 100,-
A zkusil jste za 250 Kč?
Reaguji na příspěvek s kryty za 80,- 🤦🏻♂️ … nicméně, když dám o dvě stovky více… pořád je to 36.000,- a obal z Alíka za 250,-? Nevím no… každý to má nastavené jinak.
Ano, proto jsou magsafe kryty 🤣. Jen s drobným rozdílem, že na iPhone je jich tak tisíckrát více, než na jakýkoliv Android 🤣
To nebol článok čo kto má, či nemá, ale o tom ako to kde funguje. A subjektívne z pohľadu užívateľa - pisateľa. A okrem toho najväčší dôvod bol, aby sme si na to klikli a prečítali si to.
Po 20 letech svobody jsem se oženil uplynulo dalších 30 let a taky stále nemám důvod se vracet ( a těch telefonů co jsem za tu dobu vlastnil)🙂
Já se teď zase po třech letech s iPhonem vrátil zpět k TOP androidu. Xiaomi. Nemám problém ani s jedním OS, ale u Androidu mě teda překvapily vlastně nulové možnosti nastavení panelu s nástroji. Můžu vybírat z přednastavených věci (většina z nich k ničemu) a na panelu změnit pořadí. Tady Apple mega zamakal a vybíráte z mnohem větší sady nástrojů (nechápu, třeba, proč mi Xiaomi tam mít kalkulačku, nebo odpočet, nebo vlastně zástupce na libovolné nastavení nebo aplikaci), které si můžete dat do panelu v libovolné formě, 1x1, 2x1, 1x2, 2x2. Tohle byl trochu šok.
Ty palce dolu od blbec-ků, jen proto, ze jsem v nečem pochválil IOS, jsou legračni. Proberte se děcka.
Taková technická... Kritizujes HyperOS od Xiaomi. Nikoli Android. Že to nejde na Xiaomi, neznamená že to nemuze jít jinde..
Tak zrovna tohle menu má xiaomi upravené dle svého a je naprosto příšerné, nepoužitelné a neupravitelné. A od HyperOS2 je staré menu nedostupné :(
Hlavní rozdíl cena, použitelný android koupim do 5tis = např G84Třeba já nedávno koupil note13 8/256 za 3190kc a místo hyperOS jsem nahodil crDroidDražší nepotřebuji, když se rozbije, nebude to bolet jako mobil za 30tis
No, vzhledem k tomu, že G84 neumožnuje změnit pozici tlacitka Zpět, které je standardně nalevo a nejde přesunout napravo, asi to moc použitelné nebude 😃 Ale chápu, jak jste to myslel. Ten telefon je slušný.
Já používám gesta,takže tlačítko zpět nepotřebuji
Ale umožňuje... Jde to
Nelžete laskavě, nejde. V Androidu 14 ta volba na přehození není.
Ano, stejne jako mnoha lidem staci fabia nebo dacie, tak nekdo proste chce BMW. a oboje je vporadku
Fabie je ale levnější než BMW, což je u iPhonu přesně naopak
Ale teď jste mi uplně vysvětlil proč si koupit Iphone... 😃 Jako mám tři ale po touhle už si definitivně další nekoupim.. 😃 😃
Pak má ale asi každý trošku jinak nastavené hranice v tom, co je “použitelné”. Protože u mě ani za trojnásobek toho co uvádíš není použitelný žádný iPhone, rovněž ani žádný Android.
Doporučuji autorovi článku, aby si zašel k psychiatrovi. Ten ho vyšetří, dá nějaké prášky a kondice mozku se možná vrátí do normálu.
Vzdycky me udivuje, ze nekoho takovehle slaboduche urazky bez zjevne logiky bavi. Clanek, i kdyz se s nim neztotoznuji, je super.
po vyroku: dejte mi 30k na mobil a vyberu si iphone, ma kazdy ctenar pravo to hned zavrit 😁
Řekl bych, že takto ten výrok určitě nezněl.
3 roky s iOS (iPhone 13 a teď 16). Zkušenosti téměř opačné.Telefon používám tam na 60 % toho, co dříve Androidy (některé věci tu nejdou, jiné jsou strašný opruz).Klávesnice (i SwiftKey) je proti těm z AOS totální bída.Notifikace jsou jeden velký bordel, v kterém je dost lehké něco přehlédnout.PS: Asi si ťukáte na čelo, proč jsem stále na ios. Příležitost nového telefonu se naskytla v době, kdy jsem byl naprosto zaneprázdněn a neměl vůbec kapacitu řešit nastavení telefonu od začátku.
Tak nevím, jestli měl autor zapotřebí psát tento článek, když je tam tolik nesmyslů.
Můžeš specifikovat, co je nesmysl? Já totiž s autorem souhlasím a nesmysly nevidím
Třeba to, že najednou dělá vše na telefonu, foťák také nepatří mezi nejlepší a vydrž je normální u vlajky. Záleží, co na něm dělá. Ani se mně to nechce znova číst. Klávesnice SwiftKey je tam taky horší, než na Androidu. Každé má své pro a proti.
Třeba to, že najednou dělá vše na telefonu, což mu nebrání ani na Androidu, foťák také nepatří mezi nejlepší a vydrž je normální u vlajky. Záleží, co na něm dělá. Ani se mně to nechce znova číst. Klávesnice SwiftKey je tam taky horší, než na Androidu. Každé má své pro a proti.
Když to čtu... Měla jsem v ruce starší iPhone párkrát. Od známé která potřebovala pomoct něco nastavit. Tak složitý telefon jsem do té doby se neměla a složitější byla jen Nokia s Windows která byla pro mě hybrid mezi PC a mobilem v ovládání.Sice jsem vše pomalu zvládla, ale 1. Nevýhoda: fyzické tlačítko zpět. Druhá byla floating tlačítko. Třetí nepřehledné menu. A maličký. Ano, má aktualizace, dlouho vydrží, podporu,... Ale pro mne není. Nevidím v něm logiku.Mám Xiaomi a to stačí. Není to nejlevnější a ani nejlepší model. Záleží mi na funkcích, úložišti, baterce a foťáku. Srovnávám při nákupu nového vždy 3 až 4 modely.Hry nehraju, jen maximálně křížovky a logické. Spíše videa, střih, atd. I na to mi stačí jednoduché free nástroje.Nepohrdam lidmi s iPhonem.
Já to většinou střídám, pár let jsem u iOS, pak se vrátím k androidu. Teď jsem 4 roky u iOS a letos bych se rád opět vrátil k androidu na pár let a těším se na tu změnu už. 🙂
Prodal jsem Samsung S23 Ultra a Samsung Watch Ultra. Vsichni me lakali na Iphone. Koupil jsem tedy Iphone 16 Pro Max a Apple Watch Ultra 2. Chtel jsem pokracovat sluchatky a tabletem. Vydrzel jsem to 3 mesice a slo to do sveta. Zbavil jsem se toho a koupil Samsung S25 Ultra a zpet Samsung Watch Ultra. Iphone neni nic extra, jen predrazene zelezo, ktere dohani Android. Krome spickove bezpecnosti jsem tam nic zvlastniho nenasel. Naopak chybely mi tam veci, ktere jeste nestihli obslehnout od Androidu. Za zkusenost jsem rad. Ale myslim ze hodne povyku pro nic.
Přesně tak. Kdo používá S Ultra, nikdy nebude spokojený s pomalým iPhonem.Také jsem si loni na zkoušku koupil iPhone 15 Pro Max jako nejlepší iPhone co se prodával a po měsíci jsem ho dal jedné zaměstnankyni u mě ve firmě.Je to pomalá sračka se softwarem, který každý rok přebírá více věcí z Androidu. Teď mám na S25 a Foldu 6 Gemini Asistent a to je naprostá pecka, co to umí.
Názor byl 1× upraven, naposled 28. 5. 2025 21:52
Pokud dokážeš být spokojený s Gemini, pak evidentně jsi zcela nenáročný a nevíš co je dobrého. Protože jak Apple, tak ani Google (ač uznávám ze je v tom mnohem dál) nemá absolutně nic použitelného. ChatGPT!!!
Dokáže Chat GPT interagovat s aplikacemi? Gemini ano.
Já jsem přechod z S23 Ultra na S25 odložil kvůli chybějícímu 10x foťáku a horšímu penu (používám často jako spoušť). V čem je subjektivně S25 Ultra lepší?
On něco z toho android neumí?
Bezpečnost, faceid, airtagy, magsafe.
Mám oba systémy, iPhone používám na 5%, 95% Android. Víc mně vyhovuje Android.
Dá se už na jabku nastavit vlastní DNS pro mobilní připojení... Kdysi sem to zkoušel a nešlo to, tak šlo z domu po dnu.
Názor byl 1× upraven, naposled 28. 5. 2025 20:26
😂 a proč by to nešlo? 😂
protože to nejde
jasne, ze to jde jde. pouzivam 1.1.1.1
Na iOS není možné přímo změnit DNS server pro mobilní data (LTE/5G) – Apple tuto možnost neumožňuje v systémovém nastavení. Ano, řeší to použití profilu VPN nebo DNS aplikace, ale o tom se tady nebavíme.Co nefunguje?Změna DNS v nastavení Wi-Fi → platí jen pro danou Wi-Fi síť, ne pro mobilní data.
🤣🤣🤣
Rozhovor: Ty telefonuješ, píšeš zprávy SMS, WhatsApp, Messenger, fotografuješ, fotky posíláš na sociální sítě, zálohuješ si je na cloudu, brouzdáš po internetu, sociálních sítích, používáš budíka, předpověď počasí, kalendář, poznámky, hraješ hry a píšeš blbý příspěvky na mobilmanii! Kdežto já, telefonuji píšu zprávy SMS, WhatsApp, Messenger, fotografuji, fotky posílám na sociální sítě, zálohuji si je na cloud, brouzdám po internetu, sociálních sítích, používám budíka, předpověď počasí, kalendář, poznámky, hraju hry a píšu blbý příspěvky na mobilmanii. A to všechno dělám třikrát lépe, protože mám třikrát dražší telefon 😂😂😂😂Proboha vždyť už je to jedno, jaké telefony máme, všechno používáme na stejné věci!!!!! Téměř bez výjimek.
Názor byl 1× upraven, naposled 28. 5. 2025 20:12
Až trabas na navigaci a mapy
Já přešel po 14 letech z perníku na heroin a taky se nemám důvod vracet.
Tak na pernik uz nemas love, tak do sebe cpes cinknuty herak, no... Mas tam neco zajimaveho?
Pana Kyliana si pamatuji ještě z dob Pocket telefonu, což je už opravdu hezká řádka let!!! Tudíž si myslím, že jeho názor může být (opakuji: může být) relevantní.A teď to skutečně nepíšu proto, že mám (nyní) iP. Protože mezi systémy migruji vcelku pravidelně. Ale iP mi zatím fakt přináší ten nejlépe vyvážený stroj. Ale zase, nechtějte mě za slovo! Každý máme jiné potřeby!Nicméně tohle jsou skutečně jen CLICKBAIT-ové články! Nic víc! I MM potřebuje z něčeho žít a tak když je potřeba, vytvoří se takový článek, který prostě už jen z principu rozklikne nejvíce lidí! Navíc to dají do toho přihlouplého formátu, aby člověk musel klikat kazdou kapitolu dal a dal. A to se přiznám, že jsem četl jen nadpis, článek ne! Já totiž odmítám přistupovat na jejich hru a absolutně mě nebaví klikat pořád kapitoly!!!!
Aha, tak sory, on to nebude ten starý dobrý Kilian, to snad bude asi jeho syn. Takže to tvrzeni o autorovi beru zpět
Přesně, pokud je článek rozdělen na kapitoly, tak také okamžitě zavírám, i když se jedná zrovna o něco, co by mě i zajímalo.
Názor byl 1× upraven, naposled 30. 5. 2025 15:07
iOS dostal veľa vecí z androidu, čo je dobré (koniec koncov aj android z iOS), ale ten systém skratka nie je pre mňa. Nech si má každý to, s čím je spokojný, všetko má svoje výhody a nevýhody, u mňa jednoducho prevládli tie v androide. Modlím sa za Vás, aby ste dostali univerzálne tlačidlo späť a nie raz je to šípka z boku, pri videu zdola, potom v menu hore atď...
Já už to na Iphonu řešim regulárně jako na Windows 11 . Vzdal jsem jakýkoliv pokusy o logiku a když se potřebuju něco nastavit zeptám se prostě Chat-GTP a ta mě navede. To nastavení je fakt u obou hrůzostrašný. Třeba proč je defaultně u Win 11 vypnuto gesto kdy po zatřesenám oknem se ostatní shodí na plochu , když to defaultně uměly už 7 fakt netuším. To samý proč gesto zpět nefunguje u IOS z obou stran. Někde dokonce jenom šipkou...
Lol, já jsem asi po asi šesti letech přešel k androidu, jsem u něho asi šest let, a teda nemám (ani jsem za tu dobu neměl) důvod se vracet k jablku. Měl jsem víc, než u iphonu asi z polovinu ceny. Vlastně část věci popsaných v článku si dokážu představit pouze, pokud srovnání bylo děláno s levným čínským androidem, protože pokud si vezmu android ve srovnatelné cenové úrovni jako iphone, tak věci jako otevírání obličejem, gesta, aktualizace, výdrž baterie a pod. jsou s iphonem v zásadě zcela srovnatelné, a podle mě často i lepší.
Většina odemykání telefonu obličejem na androidu se dá odemknout i fotkou. Bezpečnost obecně není nic moc.Magsafe a airtagy jsou celkem zajímavá věc, kterou android obecně nemá
Tak já to mám opačně, dlouhá léta iphone, pak jsem vyzkoušel samsung a iphone už nikdy více
Já se vrátil po jedné zkušenosti s jabkem k androidu a nemám důvod se vracet..face id fakt není to co by mě u jabka udrželo. Trochu nerozumím tomu plácání o aktualizacích. Mně chodí na androidu každý měsíc bezpečnostní záplata plus nějaké opravy či změny. Větší aktualizace od února dvě kde byly nějaké nové funkce.. Co se týká fotek tak rozdíly mezi špičkovým androidem a iphonem jsou fakt minimální a osobně mi zrovna třeba u Viva přijdou lepšíTakže nevím co měl autor dřive za telefon,ale připadá mi,že po přechodu trochu zjabkovatěl a zblbnul.
Názor byl 2× upraven, naposled 28. 5. 2025 19:06
Nechtelo se me, ale pristi telefon bude co nejmensi bud apple nebo android...padlo je hruza na ovladani a noseni...
To já se vrátil na Android po třech týdnech. 😃
Já jsem jej pořídil mladé a od té doby po něm netoužím ;). Restrikce hrůza ;)
Jaké restrikce? 😂
Třeba to nahrávání dat na pozadí.Myslite, ze se vam hudba ze spotify stahne do telefonu nebo fotky nahraji do Onedrive, pěkne vklidu na pozadi, aniž byste musel aplikaci spoustět a mit ji na popředí? Zapomente 😃
Nesmysl, normalne das opravneni a jede to na pozadi
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.