LivingLegend
LivingLegend
18. 5. 2018 • 8:55

Umet vymyslet nadpis co nedava smysl, to uz chce fakt koule...

Jirka1or
17. 5. 2018 • 18:37

Po telefonu dejte pozor na „ano“, má váhu podpisu na smlouvě. Na nápravu máte 14 dní.
--------------------------------------------------------------------------------------------Když mi takový TROTL cizí zavolá, nevyžádaně, tak ho rovnou pošlu k vlkům.Když budu něco potřebovat, tak si to na netu najdu !VEXLÁKY NEBRAT !

rmrf
17. 5. 2018 • 12:58

Nahrávám si všechny hovory. A milé otravy buď okamžitě odpálkuji nebo je hned na začátku, když si odmelou to svoje "tento hovor je monitorován", informuji, že já si je také samozřejmě nahrávám. Žádné zvláštní nadšení z této informace jsem u nich nikdy nepozoroval.

ziki
17. 5. 2018 • 12:31

Jakmile jde o uzavírání smluv, tak ji s vámi mobilní operátor uzavře jakýmkoliv prostředkem dálkové komunikace, po telefonu, emailu, faxu a klidně snad i potrubní poštou, po holubovi či kouřovými signály 😀.
Ale jakmile chcete naopak smlouvu ukončit, tak tam už najednou tolik možností není, ale musíte na značkovou prodejnu (což nemusí být každá prodejna s logem operátora) nebo to musíte řešit písemně přes poštu 😕.
O tom jak málo stačí, abyste "uzavřeli" smlouvu po telefonu vím své. Měl jsem kdysi studentský paušál u O2, ale používala jej za mě ségra a ještě jsem ji instruoval, že kdyby jí volal operátor s nějakými nabídkami, tak že nemá zájem a že co číslo ani není její. Pak jednou přišla domů smlouva na nějaký "lepší" a samozřejmě dražší paušál a ještě s úvazkem na dva roky i když ségra určitě vědomě operátorovi nic neodsouhlasila. Nakonec to neochotně vrátili na původní paušál, ale byla to drbačka navíc.

Martin Kozak
Martin Kozak
17. 5. 2018 • 11:53

A zpráva o OnePlus 6 stále nikde...

Určitě si přečtěte

Články odjinud