Umet vymyslet nadpis co nedava smysl, to uz chce fakt koule...
No a co? Tobě taky chybí v souvětí čárka. 😝
Po telefonu dejte pozor na „ano“, má váhu podpisu na smlouvě. Na nápravu máte 14 dní.--------------------------------------------------------------------------------------------Když mi takový TROTL cizí zavolá, nevyžádaně, tak ho rovnou pošlu k vlkům.Když budu něco potřebovat, tak si to na netu najdu !VEXLÁKY NEBRAT !
Nahrávám si všechny hovory. A milé otravy buď okamžitě odpálkuji nebo je hned na začátku, když si odmelou to svoje "tento hovor je monitorován", informuji, že já si je také samozřejmě nahrávám. Žádné zvláštní nadšení z této informace jsem u nich nikdy nepozoroval.
Zkus po te informaci monitorovani hovoru rict, ze s tim nesouhlasis. To bude konecna, protoze pak nemohou nahrat to tve "Ano" :)
Já je vždycky nechám vykecat ten úvod, o tom, že hovor je monitorován a pokračováním vyjadřují souhlas s nahráváním.Pak řeknu, že i z mé strany je hovor nahráván a pokračováním hovoru vyjadřují souhlas s jeho nahráváním a zveřejněním.Hovor je vždy rychle ukončen a ne z mé strany.
Tuhle jsem nějaké otravné prodejkyni, která zahájila hovor vylhaným tvrzením o tom, že "jsem jim před časem odpovídal na nějakou anketu ohledně zdravého živorního stylu, za což mi mockrát děkují a že teď by mi chtěli nabídnout nějaké vzorky doplňků stravy", odpověděl otázkou, jak se dostala k mému telefonnímu číslu. Začala mlít úplně to samé od začátku, načež jsem jí řekl, že jsem jí nikdy na nic neodpovídal. Poté zcela neslušně zavěsila, aniž se rozloučila. 😀
Oni si klidně nahrají i NE, ale zadají do systému ANO, byť třeba chybou, ale u schválně, protože provize. Jenomže, záznam je pro jejich a ne naše účely a prokázat to je pro klienta problém, i pokud by tam bylo zjevné NE, tak záznam prostě není, ztratil se, byl smazán, nebyl pořízen, .... O to smutnější je, že toto je běžná praxe, nahrává si nás kde kdo, ale Apple na iPhonech dodnes neumožňuje zaznamenávat hovory (ač jsou služby, které to poskytují, ale je to komplikované a využívají skuponový hovor, nebo asistenci), což pokládám pomalu za diskriminaci, protože já nemohu nahrávat nikoho a mně pomalu kdokoliv, pokud tedy nevolá taky z iPhonu.
Jakmile jde o uzavírání smluv, tak ji s vámi mobilní operátor uzavře jakýmkoliv prostředkem dálkové komunikace, po telefonu, emailu, faxu a klidně snad i potrubní poštou, po holubovi či kouřovými signály 😀. Ale jakmile chcete naopak smlouvu ukončit, tak tam už najednou tolik možností není, ale musíte na značkovou prodejnu (což nemusí být každá prodejna s logem operátora) nebo to musíte řešit písemně přes poštu 😕. O tom jak málo stačí, abyste "uzavřeli" smlouvu po telefonu vím své. Měl jsem kdysi studentský paušál u O2, ale používala jej za mě ségra a ještě jsem ji instruoval, že kdyby jí volal operátor s nějakými nabídkami, tak že nemá zájem a že co číslo ani není její. Pak jednou přišla domů smlouva na nějaký "lepší" a samozřejmě dražší paušál a ještě s úvazkem na dva roky i když ségra určitě vědomě operátorovi nic neodsouhlasila. Nakonec to neochotně vrátili na původní paušál, ale byla to drbačka navíc.
vše lze zrušit přes telefon , tam se hovory nahrávají
Zkrátka lumpové mají v této zemi vždy výhodnější pozici. A tak si tu prostě žijem.
A zpráva o OnePlus 6 stále nikde...
tomu take nerozumim, kdyby jej predstavili pred hodinou tak to chapu, takhle nevim co si mam myslet
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.