To, že se upíšete operátorovi ke dvěma letům využívání jeho služeb, ještě neznamená, že si po celou dobu musíte ponechat stejný tarifní program, který jste si zvolili na začátku. Tarifní program můžete libovolně měnit. Ke změně stačí jen zavolat
oddělení péče o zákazníky a požádat o změnu tarifního programu. Tarifní program můžete měnit směrem dolů i nahoru a nemusí to být jenom o jeden stupeň.
Změna tarifního programu směrem nahoru (od levnějšího ke dražšímu) vás nebude stát nic – pouze od té chvíle budete platit vyšší paušální poplatky. Změna začne platit až od začátku příštího měsíčního zúčtovacího období, tzn. pokud vám toto období začíná např. každého 3. v měsíci, začnou se paušální poplatek a nové (nižší) minutové sazby počítat až od tohoto okamžiku – až do té doby voláte za starší minutové sazby.
V opačném směru to funguje naprosto stejně – minutové sazby a paušální poplatek se začne počítat až od začátků příštího zúčtovacího období. Rozdíl je jen v tom, že v případě přestupu na nižší (levnější) tarifní program zaplatíte poplatek.