Žádný výrobce si nebude ubírat pohádkové zisky, kterých docilují tím, že záměrně nenaplňují poptávku. A nový výrobce vzniknout nemůže, protože by nikdy ty staré technologicky nedohnal.Lidé se musí probrat a přestat o trzích přemýšlet jako naivisté v 17. století. Moderní technologie umožňují mnohým oligopolním odvětvím používat prodejní taktiky, které úplně neutralizují vliv poptávky. Vy jako zákazník se můžete maximálně rozhodnout, jestli koupit, nebo ne. V případě věcí, které potřebujete k životu, ani to ne. Jak bude vypadat ten produkt, který koupíte, si vybrat nemůžete, protože všichni výrobci dělají totéž, a jejich nabídka záměrně poptávku ignoruje. Chceš smartphone? Musíš koupit pádlo, na kterém má výrobce výrazně vyšší marži, a které buď za rok rozbiješ, nebo ho budeš tak nenávidět, že za rok koupíš povrchně "jiný" model, který ale bude trpět úplně stejnými problémy.