...že v následujícím čtvrtletí už počet prodaných telefonů přeskočí hranici dvou set tisíc
asi by mělo být "milionů"
jinak díky, je to zajímavé. Chtělo by to ještě grafy podle regionů, protože se takto hodně míchají jablka s hruškami (i když samozřejmě světově to má nějakou vypovídající hodnotu, asi jako "prodej ovoce"). Zejména když se vlastně jedná o prodej úplně jiných mobilů, které na jiném trhu ani nelze provozovat. Každá značka je také jinak dominující na jiném trhu, asijské kousky v podstatě neznáme, stejně jako oni ty naše. A tak se může velmi dobře stát, že třeba to, že nějaká značka celosvětově ztrácí může v Evropě naopak podstatně zvyšovat podíl, jen proto, že se na ten daný trh zaměří (typickými Evropskými značkami byly Siemens, Ericsson, částečně i Nokia, která ale alespoň trochu bodovala i na jiných trzích). Jenže Siemens i Eriscsson jsou teď v podstatě taky asijské firmy.