Všude jen samé reklamy a PR v superlativech - největší, nejlepší, nejrychlejší, nejvíce německý zíg-mňau, nejvíce pokryto, nejlepší hodnocení, nej-nej-nej...
...a potom přijde ta krutá praxe:1. eSIM na plastových kartičkách a pouze na 1 použití = vše komplikovanější, absolutně zbytečně mnohonásobná spotřeba plastů, zákazník aby se uběhal
2. Technicky ještě nemají eSIM na odladěné a stabilní úrovni. Když jsem v rámci dual-SIM používal druhé číslo a někdo se mi snažil dovolat na eSIM od T-Mobile, tak mu to hlásilo že číslo neexistuje a oznámení o zmeškaném volání mi nechodilo buď vůbec, nebo až po cca hodině.
3. Signál žádná velká sláva. Tam kde má T-Mobile poloviční 3G, tak tam má Vodafone plný LTE - alespoň v mém okolí, konkrétně jde o 4 místa kde se s rodinou zdržujeme častěji.
4. VoLTE taky žádná sláva - když se má hovor přepnout do 3G, tak nejčastěji spadne. A zatímco tato "kravina" funguje všude v zahraničí skrze všechny mobilní operátory, tak u nás máme stále středověk a VoLTE funguje pouze v rámci jedné stejné sítě = z A do A, nikoli z A do B nebo C.. V rámci EU máme nejdražší tarify, pokrytí na zlatém středu (mám projeté hlavně Rakousko) a služby na katastrofální úrovni. Za ty prachy by to mohli dát alespoň nějak do pořádku a alespoň na průměr úrovně EU.Zkrátka, čekal jsem větší hitparádu. Tak jak jsem dříve na Vodafone nadával a nemohl mu přijít na jméno (špatné pokrytí, horší kvalita zvuku, vše na hranici bídy), tak se tento operátor probral, konečně na sobě pořádně zapracoval a je pro mě dnes nejlepším řešením s nejmenšími nervy, v rámci ČR.