Radiusxe
24. 6. 2025 • 7:14

Zase fraska od Applu. Kdyz prihlasim Trabant a Ferrari F1 do souteze zda-li dosahne 80km/h, tak samozrejme vyhraji oba. Obe auta teto rychlosti dosahnou. Nikdo se nepta jestli za hodinu, 5s, proste dosahnou.A k druhe stiznosti.Kdyz udelam crash test s Trabantem a Ferrari F1 a reknu. Pojedete rychlosti 10% ze sve maximalni a narazite do zdi. Tak logicky Trabos si to privali v 8km/h a tak jako odre si svetla. Ferrari tam privali v 35km/h a pomacka si predni kapotu. Kdo na tom je hur? No Ferrari.

Neurotic
23. 6. 2025 • 17:20

To snad nemůže nikoho překvapit, když to vymýšlela stejná banda nemehel jako počítání spotřeby a dojezdu u aut.

peter.mlich
peter.mlich
23. 6. 2025 • 15:42

:) A co teprve, az se zacne hodnotit ekologicka zatez? Vsichni ostatni si vystaci s bateriemi aaa a asi 6 velikosti. Ale kazty telefon a notebook ma individualni nevymenitelnou baterii s zadnou dalsi, rozmery a pod. Takze vyrazne stoupa ekologicka zatez a omezuje se konkurencischopnost pri vyrobe baterii... A tak podobne je to s dalsimi soucastkami notebooku. Asi by se na to mela zamerit nejaka komise EU a snazit se tyhle hromadne vyrabene dily nejak sjednotit. Totez pro automobily. Ty uz maji nektere dily zamenitelne s jinym vyrobcem, ale treba elektroauta si to zas delaji kazdy po svem :) Preci, neni problem vyskladat tam 20 mensich baterii misto jedne velke.

Jozef Remen
Jozef Remen
23. 6. 2025 • 13:26

Uradnik nieco vymysla od stola, nie od praxe. Labak videl akurat tak na amfetamin, ak vobec.

Určitě si přečtěte

Články odjinud