Zase fraska od Applu. Kdyz prihlasim Trabant a Ferrari F1 do souteze zda-li dosahne 80km/h, tak samozrejme vyhraji oba. Obe auta teto rychlosti dosahnou. Nikdo se nepta jestli za hodinu, 5s, proste dosahnou.A k druhe stiznosti.Kdyz udelam crash test s Trabantem a Ferrari F1 a reknu. Pojedete rychlosti 10% ze sve maximalni a narazite do zdi. Tak logicky Trabos si to privali v 8km/h a tak jako odre si svetla. Ferrari tam privali v 35km/h a pomacka si predni kapotu. Kdo na tom je hur? No Ferrari.
To snad nemůže nikoho překvapit, když to vymýšlela stejná banda nemehel jako počítání spotřeby a dojezdu u aut.
:) A co teprve, az se zacne hodnotit ekologicka zatez? Vsichni ostatni si vystaci s bateriemi aaa a asi 6 velikosti. Ale kazty telefon a notebook ma individualni nevymenitelnou baterii s zadnou dalsi, rozmery a pod. Takze vyrazne stoupa ekologicka zatez a omezuje se konkurencischopnost pri vyrobe baterii... A tak podobne je to s dalsimi soucastkami notebooku. Asi by se na to mela zamerit nejaka komise EU a snazit se tyhle hromadne vyrabene dily nejak sjednotit. Totez pro automobily. Ty uz maji nektere dily zamenitelne s jinym vyrobcem, ale treba elektroauta si to zas delaji kazdy po svem :) Preci, neni problem vyskladat tam 20 mensich baterii misto jedne velke.
Nevyměnitelnou? Akumulátor vymění v každým normálním servise.
Ok, zapomnel dodat. Uzivatelsky!
12V akumulatory jsou zamenitelne dekady. Stejne tak u elektroaut.
Uradnik nieco vymysla od stola, nie od praxe. Labak videl akurat tak na amfetamin, ak vobec.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.