Pokladny v Makru vás odbaví za pár sekund. Stačí najet s košíkem na váhu

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 21

Názory k článku

03. 12. 2020 15:54

Článek má být označen jako reklamní, neboť tohle nic jiného není a MACRO se je může smát. Třeba už jenom proto, že to, minimálně v Praze a Plzni, standartne funguje už několik let. Stejně, jako kdekoliv jinde, u pokladny stepuje paní co je napomocna při kroucení splaseneho SW co to váží, ale fak je, že úspora času tu je. Na straně Makra zase šetří na pokladních i pokladnách. O kradezich pokladních nemluvě.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Anonymizovaný  |  03. 12. 2020 14:58

Automatické bezobslužné markování a placení skutečně je potřeba, speciálně v těchto dobách, jako sůl. Navíc v obchodech se, kvůli důchodcům nepoužívajícím smartphony, nedá věřit ani statistikám o vytížení Googlu.Zrovna dnes ráno jsem si přivstal, abych byl hned na 07:05, pár minut po otevření u Lidlu a nemačkal jsem se s ostatními lidmi, protože podle statistik Google měl mít v tuto hodinu nejmenší návštěvnost. Realita byla úplně jiná!
Totální masakr - prodejna vytížená na 100% kapacity a lidé, namačkaní na sebe, čekali ještě ve frontě na volné vozíky... Díky, ale tak moc ten nákup zase nepotřebuji, tak jsem rovnou udělal čelem vzad.Nakoupím si raději zítra v Globuse, kde můžu využít Scan&Go, zboží si rovnou dávat do batohu, bezkontaktně zaplatit a který vytíženost zveřejňuje na webu. Jeho API poskytuje dokonce i kusové počty zákazníků a udělal jsem si jednoduchý web, který mi je vypisuje: https://www.boziweb.cz/globus.html... Počet lidí s tím, co má Globus on-line většinou sedí, protože mu počty zákazníků hlídá ochranka a neustále do databáze u všech vchodů ukládá nové "kusy" a naopak odečítá odcházející. Samozřejmě, to taky není úplně 100% u všech poboček, protože jsem si všiml, že občas ještě třeba hodinu po zavíračce některé pobočky mají např. 3 zákazníky, což není možné a musela to být chyba obsluhy počítání zákazníků, každopádně je to jen malý rozdíl.Vypozoroval jsem z těch dat, že nejméně zákazníků je mezi 7:00 až 07:45 a od 08:30 už to začíná jít do stovek a to se drží až do večera. Takže, kdo chce nakoupit bez davů, tak pěkně budíček, nainstalovat aplikaci a být tak krátce po otvíračce.Doporučuji s sebou také nosit tu plastovou Globus kartu, protože jednou se mi jejich aplikace odhlásila a neměl jsem s sebou svůj čárový kód ani přístupové údaje a byl jsem "namydlený". Navíc pokud chcete uplatnit "cashback" slevy, kterým říkají "Globus bonus", tak to má jít jen pomocí magnetického proužku na té kartě.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
03. 12. 2020 12:25

Na jednu stranu pokrok, ale ....
Vlastní mobil huntovat při scanování zboží, navíc narozdíl od scanerů na něm nemám rukojeť. Takže polovičaté a na jejich marže by mohli do toho nainvestovat víc, za mě nic-moc. Takže globus vítězí nejen v předstihu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (7)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
03. 12. 2020 11:27

Já jsem si říkal už před 20 lety, že tady stále žijeme jako v pravěku, když se musí každý kus pokladní brát do ruky zvlášť, že by to přeci šlo udělat najednou. Možná k tomu musel i zákazník "psychicky" dospět, když vidíte pokladní jak před vámi počítá každý kus zvlášť, tak máte i nějaký "lepší" pocit, že ten obchod nešidí ceny (nahoru samozřejmě). Veřím, že i korona přispěla u nás k urychlení vývoje a že se třeba dočkáme stavu, že vůbec v obchodě vlastně pokladna nebude nutná.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (8)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
03. 12. 2020 11:13

Má to ale tu nevýhodu, že musíte kromě qr kódu koše nascanovat i kartu Makro, a tu když u sebe nemám, mám ji v aplikaci moje Makro, tak mám smůlu. Tohle je nedomyšlený. Tohle má Globus vychytanější.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor