Sony se nadále nedaří vrátit kvartální prodeje smartphonů Xperia alespoň do řádů jednotek milionů kusů, kde se pohybuje většina známých značek konkurence. Za třetí kalendářní čtvrtletí podle údajů portálu XperiaBlog.net prodal japonský výrobce 600 tisíc kusů smartphonů Xperia. To je shodné číslo jako ve stejném období loni.
Po finanční stránce vypadá divize spotřební elektroniky (EP&S), kam od počátku roku 2019 spadají i smartphony, zastabilizovaná a vykázala díky rostoucímu prodeji televizorů i mírný nárůst tržeb. V části mobilních zařízení začínají přinášet ovoce úsporná opatření, která výrobce zavedl v souvislosti s integrací mobilů do společné divize s foťáky, televizory a audio technikou. Samotný prodej Xperií tentokrát přinesl provozní zisk ve výší 9,5 miliardy jenů (cca 2,1 miliardy korun).
Celá Sony Corporation utržila za období červenec až září 2,114 bilionu jenů (cca 464 miliard korun), což je sice zhruba 9% meziroční pokles, ale stala se výrazně ziskovější. Žádná ze šesti velkých divizí neskončila v minusu, největší zisk vygenerovala tradičně herní divize Playstation. Korporace meziročně navýšila zisk o 39 % na 318 miliard jenů (cca 70 miliard korun).