Některé telefony (Nokia, Siemens, možná i další) Vás umí upozornit, že hovor který právě vyzvání na vašem telefonu je přesměrovaný.
Například na telefonu A si přesměrujete hovory na na telefon B. Pokud nyní telefon B vyzvání, chtěli byste možná vědět, zda ten příchozí hovor je přesměrován, nebo ne. Tedy mít možnost odlišit, zda někdo volá přímo na B nebo zda volá na A a pak prostřednictvím přesměrování na B. Třeba právě proto, že přesměrování je většinou placené.
Na telefonu Nokia, se dozvíte že příchozí hovor je přesměrovaný podle toho, že za jménem nebo číslem bude znak '>' (na telefonu Siemens podle toho, že před jménem nebo číslem bude šipka).
Bohužel ne všichni operátoři v ČR se namáhali funkčnost signalizace přesměrovaného příchozího hovoru zprovoznit při přesměrování z/do sítí jiných operátorů.
V ČR například nefunguje signalizace přesměrovaného příchozího hovoru při přesměrování hovoru ze sítě T-Mobile do sítě Oskar.
Signalizace (Eurotel - Eurotel, Eurotel - T-Mobile, Eurotel - Oskar, T-Mobile - Eurotel, T-Mobile - T-Mobile, Oskar - Eurotel, Oskar – T-Mobile, Oskar – Oskar) funguje.
Signalizace T-Mobile – Oskar nefunguje.
Pokusil jsem se je požádat (několikrát) aby danou věc opravili. Vždy jsem se dozvěděl, že ne ten na koho se obracím ale ten druhý za to může.
Shrnuto, podtrženo Oskar se s T-Mobilem není schopen domluvit a problém opravit. T-Mobile a Oskar na sebe vzájemně ukazují prstem a chybu opravit nehodlají.
Tak jen aby se vědělo, že i u starých služeb jsou nevyřešené malé problémy, které Operátoři nemají dobrou vůli řešit.