Polopatě: jak správně používat přesměrování hovorů

Diskuze čtenářů k článku

Michaela  |  06. 09. 2011 08:35

Dobré ráno.
Mám dotaz. Vlastním soukromé telefonní číslo - T-mobile, je na paušál. Nyní jsem ale dostala služební telefon od O2 s tím, že mám ten nejvyšší tarif a mám ho čerpat i pro soukromé účely. Tak jsem si přesměrovala hovory z T-mob na ten služební O2. Jak už jsem zjistila, sms zpráv se to bohužel netýká.
Jak je to ale s poplatky za přesměrování? Platím něco tím pádem z T-mob.čísla a nebo O2 nebo jak?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Yperit  |  23. 09. 2015 13:00

Nevím, jaký máte paušál u T-mobile, ale vzhledem k tomu, že máte přesměrování z T-mobilu na O2, platíte hovory z Vašeho soukromého čísla (T-mobile) jako hovory do sítě jiného operátora. V opačném případě (kdybyste si přesměrovala služební číslo O2 na Váš soukromý telefon) neplatila byste nic, protože u O2 máte neomezený tarif a tudíž i zdarma volání do sítí jiných operátorů. Problém je v tom, že by Vám nechodily SMS zprávy. Myslím, že jednodušší je pořídit si levný telefon na 2 SIM karty.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lenkova martina  |  28. 08. 2006 17:34

Nesetkal jste se někdo s tím,že by smsky přijaté jedním číslem došly o pár dnů později na číslo jiné?Jedná se o sms zaslané z internetu,ale i ze simky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Milan  |  06. 12. 2004 23:42

Některé telefony (Nokia, Siemens, možná i další) Vás umí upozornit, že hovor který právě vyzvání na vašem telefonu je přesměrovaný.

Například na telefonu A si přesměrujete hovory na na telefon B. Pokud nyní telefon B vyzvání, chtěli byste možná vědět, zda ten příchozí hovor je přesměrován, nebo ne. Tedy mít možnost odlišit, zda někdo volá přímo na B nebo zda volá na A a pak prostřednictvím přesměrování na B. Třeba právě proto, že přesměrování je většinou placené.

Na telefonu Nokia, se dozvíte že příchozí hovor je přesměrovaný podle toho, že za jménem nebo číslem bude znak '>' (na telefonu Siemens podle toho, že před jménem nebo číslem bude šipka).

Bohužel ne všichni operátoři v ČR se namáhali funkčnost signalizace přesměrovaného příchozího hovoru zprovoznit při přesměrování z/do sítí jiných operátorů.

V ČR například nefunguje signalizace přesměrovaného příchozího hovoru při přesměrování hovoru ze sítě T-Mobile do sítě Oskar.

Signalizace (Eurotel - Eurotel, Eurotel - T-Mobile, Eurotel - Oskar, T-Mobile - Eurotel, T-Mobile - T-Mobile, Oskar - Eurotel, Oskar – T-Mobile, Oskar – Oskar) funguje.

Signalizace T-Mobile – Oskar nefunguje.

Pokusil jsem se je požádat (několikrát) aby danou věc opravili. Vždy jsem se dozvěděl, že ne ten na koho se obracím ale ten druhý za to může.

Shrnuto, podtrženo Oskar se s T-Mobilem není schopen domluvit a problém opravit. T-Mobile a Oskar na sebe vzájemně ukazují prstem a chybu opravit nehodlají.

Tak jen aby se vědělo, že i u starých služeb jsou nevyřešené malé problémy, které Operátoři nemají dobrou vůli řešit.


Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Beckham  |  06. 12. 2004 14:50

V poslední době mám takový problém, kdykoli někam volám, na displeji mě upozorní hláška "Přesměrování hovorů - podmíněně - aktivováno", v menu mobilu zjístím, že mám přesměrované hovory "je-li obsazeno", "bez odpovědi" a "pokud nedostupný". Problém je v tom, že když tato přesměrování deaktivuji (ať už přes mobil nebo kody v článku), při příštím volání mě zase upozorňuje stejná hláška a opět zjístím, že mám aktivované 3 uvedené typy přesměrování, ale nikde není uvedené žádné číslo, na které by měl být hovor přesměrován. Když dám SIM kartu do Nokie 3210, zjístím, že je přesměrováno na číslo +420603123327 (které neznám), mimochodem tohle mi dělá od té doby co jsem dal Simkartu do Nokie 3210, ale to by nemělo mít souvislost, ne?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivan  |  06. 12. 2004 15:17

chyba je u eurotelu a začala tím, že eurotel zavedl službu, za kterou jsem velmi vděčný, registrace ztracených hovorů v době mimo signál nebo při vypnutém telefonu. Objevuje se hláška "pozor, přesměrování příchozích hovorů" ale k žádnému přesměrování nedochází. Je s podivem, že tuto chybu eurotel nedokázal více než rok odstranit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivan  |  06. 12. 2004 15:17

chyba je u eurotelu a začala tím, že eurotel zavedl službu, za kterou jsem velmi vděčný, registrace ztracených hovorů v době mimo signál nebo při vypnutém telefonu. Objevuje se hláška "pozor, přesměrování příchozích hovorů" ale k žádnému přesměrování nedochází. Je s podivem, že tuto chybu eurotel nedokázal více než rok odstranit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Beckham  |  06. 12. 2004 16:57

Mám sice T-Mobile, ale jde o stejný problém jako u Eurotelu, tzn. když deaktivuji registr, zmizí hláška o přesměrování. Takže vyřešeno - díky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Já Osobně  |  06. 12. 2004 22:05

To není chyba  K přesměrování samozřejmě dojde, ale ten stroj, který "sedí" u toho čísla registru hovor nezvedne, ale zaznamená a potom ti ho pošle

Já Osobně

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
H.  |  06. 12. 2004 21:28

to je virtualni cislo na registr zmeskanych hovoru, ani se na nej nedovolas

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Robert Malý  |  01. 05. 2009 15:55

Dobrý den.S Vaším problémem Vám sice neporadím,ale i já mám Soni Ericson K800i s úplně se stejným problémem.Kontaktoval jsem u T-mobile technika,ale ani on neví jak tento problém řešit.Zdělil mi pouze kód,kterým bych měl číslo deaktivovat,ale nestalo se.Nejvíc mě,ale zaráží,že Vámy uvedené číslo ,číslo při přesměrování je stejné jako to mé.Prosím napište a pokusíme se to vyřešit.Normální to opravdu není.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Nolty  |  06. 12. 2004 08:56

také souhlasím. sice je přesměrování hovorů staré jako GSM samo, ale sposta lidí o něm opravdu nic neví.
ještě by stálo za to uvést kód, kterým si nastavíte přesměrování ve chvíli, kdy máte u operátora zrušené automatické přesměrování a nechcete nastavovat všechny 3 zvlášť: **04*telefonní_číslo*služba#
kdy přijde na řadu blokování hovorů?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Medomet  |  06. 12. 2004 00:11

Dobrý článek.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Johnny  |  06. 12. 2004 07:40

tak tak, vyjimecne clanek "o necem" ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor