Nic ve zlým. Ale je to hrozně ajťáckej přístup k anketě i k celému výzkumu.
Respektove, hrozně ajťácká je ta prezentace výsledků, jako ž jsou díky tomu amíci pro smích.Pounta je v tom, že většunu populace vůbec nezajímají technologické zkratky a kódové označení modelů telefonů, které mají.
Podstatné jsou životní potřeby a uživatelský zážitek (můžu telefonovat, mám fakt rychlý Internet, velký displej, super rychlou odezvu a přesné ovládání, nerozbije se to, funguje to, ...)
Uplně podružné a někde tam napozadí je, na jaké technologii beží síť a mobil. A jestli se jmenuje XR, S5, 5S, nebo Mate 30.A podstatný výstup z průzkumu je pro reklamní agentury, výrobce, atd, že přesný typ mobilu je lidem fuk. Že chtějí mobil, který se jim líbí a plní jejich potřeby.