PornManager: lechtivé filmové studio (recenze javové hry)

Chtěli byste se stát režisérem a natáčet vlastní filmy a být přitom nechutně slavní? PornManager vám to umožní. Ovšem předem buďte varováni, že žádný další díl Pána Prstenů se filmovat nebude. V této hře jde jednoduše o porno.

Není to zase tak dávno, kdy vyšla ambiciózní hra The Movies, zaobírající se tématikou natáčení filmů. Pravda, mobilního zpracování se sice nedočkala (zatím), ovšem na samotných PC zaválela opravdu bravurně. Mnozí z nás by si přitom přáli mít něco podobného i v mobilních telefonech, jenže asi nikomu neunikl fakt, že se prakticky nedá z čeho vybírat. Proto mé smysly po přečtení krátkých řádků specifikace titulu rázem zbystřily a začaly se blíže o celou hru zabývat. PornManager totiž kloubí užitečné s příjemným a nabízí možnost ujmout se role producenta, režiséra i herce zároveň. Jak jsem ale upozorňoval v úvodu, zapomeňte na vyhlídky pokořit Pána Prstenů, Matrixu či Titaniku – zde půjde o porno.

Peníze ovládají celý svět

Nemyslete si však, že ze začátku startujete s několika miliony na účtu a slávou rozesetou v celém světě. Aby alespoň jedno z toho mohlo být po čase označeno cedulkou „Splněno“, bude třeba se ještě hodně snažit – začínáte totiž od píky, nemáte nikoho na pomoc, k dispozici jen dvě místnosti a „pár drobných v kapse“. Prakticky ani nemáte z čeho platit herce a herečky, proto pro mne bylo jediným východiskem spolehnutí se na sebe samotného. Jinými slovy: nezbylo mi nic jiného, než abych se ujal hlavní role ve filmu sám.

Takhle to vypadá v porno doupěti • hra s vámi komunikuje prostřednictvím tzv. SMS • na cestě za lepším studiem

Ať se vám to tedy líbí nebo ne, podobně začnete i vy. Dokážete-li se ale postavit na vlastní nohy a zvládnete-li unést hořké chvilky všedního života porno-začátečníka, následovat poté budou z valné většiny slastné okamžiky, spousta peněz a pokud se zadaří, i kapka slávy. Za utržené peníze můžete svá studia přikupovat, modernizovat, přibírat nové herce a zvyšovat náklady na natáčení dalších filmů. Vše záleží na vás.

Lze si mimo jiné vybírat z předem připravených zakázek, které je potřeba do posledního puntíku zvládnout. Pokud se tak nestane a nenaplníte veškerá očekávání, jež do vás byla vložena při filmování, může následovat penalizace ve formě pokuty nebo vrácení celé zálohy. A řeknu vám, nic jiného váš „porno-hollywood“ nezruinuje lépe. Asi proto jsem po čase raději přiklonil hlavu k vlastní fantazii a realizaci zcela nových a relativně nijak nelimitovaných filmů. Jejich náplň není omezena, jako v předchozím jmenovaném případě a záleží tak na vás, co se rozhodnete všechno do vlastního snímku vložit.

Jak se vůbec natáčí?

Asi každého z vás zajímá, jak vlastně probíhá ona forma natáčení. Inu, není na ní nic zvláštního. Jakmile se přesunete do režie, budete muset navolit zaměření filmu, vybrat hvězdy, které v něm chcete vidět a v neposlední řadě připravit veškeré scénky. Jakmile dospějete závěru, že již máte vše hotovo, stačí stisknout jedno tlačítko a rázem máte film hotový.

Takhle se točí film! • král porna v plné síle a kráse • bez doutníku neudělá hlavní hrdina ani krok

Musíte ale počítat s tím, že PornManager není jen o natáčení. Důležitou fází je i prodej hotového „výrobku“ a jeho uchycení se na trhu. Byl jsem překvapen, že si lze vybrat z možností vložit film do kin, distribuovat jej na DVD nebo po malých částech třeba nabízet do mobilních telefonů. Každá varianta má něco do sebe, nicméně záleží na kvalitě filmu, popřípadě alespoň ambicích, které se do něj při tvorbě vkládaly.

Nemá cenu béčkový erotický snímek házet do kin – nikdo by na něj nešel, utržených peněz by z něj příliš nebylo a DVD by se prodalo ještě méně. Proto se pokaždé snažte co nejlépe odhadnout situaci, uvidíte, že se to vyplatí. A pokud by náhodou nový kasovní trhák z nějakého důvodu propadnul a nesklidil očekávaný úspěch, budete se holt muset v dalších chvílích více otáčet. Peněz většinou nebude nikdy dostatek a při tvorbě samotného snímku je potřeba myslet i na horší časy.

Porno v pravém slova smyslu?

Nemálo lidem se při vyslovení slova „porno“ zježí všechny chlupy na těle. Mluvit o podobné věci na veřejnosti? Není to nevhodné? PornManager ale není „tvrdým“ titulem, kde řádí nejdrsnější scénky, sexuální praktiky a jiné, pro mnohé z nás i nechutné věci. Naopak přistupuje k celé věci s jistým odstupem, nesnaží se zbytečně pobuřovat a nabízí spíše zážitek v podobě manageru.

Hezký tepych • tohle je režie... a překvapivě se zde točí filmy • hra na slepou bábu

Do not tomu hraje i grafika, jež zrovna fotogenická a realitě podobná není. Na jednu stranu mi ani nevadilo, že vše okolo připomíná Kačera Donalda v nejlepších letech. Ovšem podíval-li jsem se na vizuální zpracování blíže, neunikl mi fakt, že vypadá do jisté míry odporně. PornManager zkrátka nemá na to atakovat přední příčky v žebříčku „hezkých“ her, ba ani bych jej neřadil do kolonky s průměrně vzhlednými počiny. Škoda.

Nicméně kvalitní hra nemůže být kvalitní jen a pouze díky svému zevnějšku. Přestože grafika krásy příliš nepobrala, ostatní aspekty recenzovaného titulu stojí za hřích. PornManager nabízí výtečnou porci zábavy zabalenou do lechtivého tématu, a přitom zbytečně neprovokuje vlastním tématem, byť je zaměřena na natáčení porno filmů. Chcete-li si ovšem alespoň z části splnit svůj... ehm... dětský sen a zkusit si roli režiséra, producenta či třeba herce v jednom, neváhejte ani vteřinu. PornManager je tou pravou volbou a kdo ví, třeba opravdu vyděláte milióny a stanete se nejslavnějším filmařem všech dob.

Koupit hru přes SMS pro ČR
cena 79 Kč
napište JAVA MM 1075 a odešlete na číslo 9001179

Koupit hru přes SMS pro SK
cena 80 Sk
napište JAVA MM 1075 a odešlete na číslo 7009

Nabídku zajišťuje Redboss, cena je včetně DPH. K ceně je nutné připočítat náklady na stažení prostřednictvím WAPu Za službu pro ČR odpovídá ATS s.r.o. Praha a pro SK Teltex s.r.o. Bratislava

Hru lze spustit na většině telefonů s podporou Javy, seznam podporovaných telefonů najdete zde

V případě jakýchkoliv potíží se stažením či samotnou hrou se prosím obraťte na náš email: helpdesk@redboss.cz, reklamační formulář případně na náš telefon +420724329161, kde Vám ráda pomůže naše spolupracovnice Romana.

Diskuze (5) Další článek: HTC MTeoR: obrněný mobil s Windows (velký test)

Témata článku: Hry, Software pro mobily, Mobilní zpracování, Kačer Donald, Kvalitní hra, Hlavní role, Očekávaný úspěch, Filmové studio, Film +, Pór, Penalizace, Studio, Ostatní aspekt

Hráči mají žně. Nové grafiky za rohem, ceny starých padají