BlackBerry přece nikdy nebylo o značce, ale o vlastním systému, dokonce o vlastních datových serverech poskytujícím služby uživatelům, vysokém zabezpečení a cílením na business segment.Stejně jako se věčně ožralý traktorista Pepa, který zdraví krknutím a dvojitým prdnutím, nestane "getlemanem" jen tím, že mu někdo na záda montérek nechá nastříkat GENTLEMAN, tak skutečnost, že někdo vezme nějakého čínského androida a plácne na něj štítek "BlackBerry" opravdu neznamená "návrat BlackBerry".Skutečný návrat by byl, kdyby původní vývojáři vytvořili nový mobil, s vlastním OS nezávislým na Androidu, znovu spustili vlastní servery pro zabezpečené služby a klidně to udělali i pod jinou značkou.Tohle, co se dnes děje s bývalými slavnými značkami, je jednoduše jev, který nazývám "brand draining" - kdy zkrátka někdo koupí značku a pak ji "vytěží až do nuly", aby si na tom nahrabal. S nějakým "návratem" dané značky to ale nijak nesouvisí.