Pouzdro Classic Case ICE-11 – dopřejte svému Ericssonu pohodlí!

Diskuze čtenářů k článku

Stifler  |  25. 06. 2002 22:22

Kde se da sehnat pouzdro ICT-10 ? Neni to na zadnem net obchode, ani Cybex, fest.cz, maji ho jen na yahoo ale s poslanim by stalo asi 80 dollaru, coz za to nedam. Poradte.

Stifler

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jiri  |  25. 06. 2002 00:00

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pedro  |  24. 06. 2002 18:31

Mám takový to "hadrový" pouzdro s gumama na boku made by Riwal, je s kapsičkou na špr... - drobné a hlavně se suchým zipem, takže až se mi někdo o mou T39 bude pokoušet, tak 1) to zjistím a 2) dostane po tlamě.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
l.j.d.  |  24. 06. 2002 14:39

leč nedaří se nedaří..
ICE-10 (originál Ericsson) už mám v jednom webovém obchodě objednané měsíc a půl a stále nic.

nemáte někdo tip na místo, kde bych ho určitě sehnal.. či alespoň konkrétní tip na pouzdro neznačkové (ale stejně elegantní jako je to eriksoňácké - nechci žádnou odpornou masivní hnědou kůži na suchý zip)

díky předem!

lukáš

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Adam  |  24. 06. 2002 18:59

Kamoš to koupil asi před týdnem v Cybexu... Jinak pro Brňáky - mají to třeba v Carrefouru..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
David Mitchell  |  24. 06. 2002 11:22

Je to hrůza!!Kdo tohle bude používat,to by mě fakt zajímalo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jiří Kuruc  |  24. 06. 2002 18:38

Jako to pouzdro, nebo Ericssony?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MarvinX  |  23. 06. 2002 23:12


window.open=NS_ActualOpen;
Dobrý den, musím se bohužel připojit k některým příspěvkům výše. I mě se zdá tento článek víceméně o ničem a nejen tento článek. V poslední době se na mobilmánii objevuje velice málo nových článků a tak člověk z nudy čte i nesmysl o pouzdře (opravdu je to s prominutím, šílená kravina). A MŮŽETE ZA TO VY!!! PÁNOVÉ Z MOBILMÁNIE!!! Protože, mne coby čtenáře jste namlsali mnoha dobrými články vydávanými v hojné míře (pravda s pravopisnými chybami a překlepy, ale co je dokonalé, že?). Ovšem poslední dobou to opravdu pokulhává. Nuda, nuda, šeď. Že by okurková sezóna?

V každém případě vám přeji další dobré články. A rovnou připojuji pár námětů na články:

1) Český telecom - přečíslování, demonopolizace. Co to takhle podrobně probrat?                            2) Ericcson - jeho ekonomické problémy, jaké budou mít dopady na nás uživatele mobilních telefonů?                                                                                                                                                                                          3) Co takhle udělat pořádné srovnání cen za volání z mobilních telefonů u nás a v okolních státech? České známe, občas se objeví něco o slovenských, ale za kolik si volají poláci, maďaři, rakušané? Mě třeba by takové srovnání docela zajímalo. (Zvlášť po tom co jsem na živě.cz četl srovnání tarifů za připojení k internetu přes ADSL)                                                                       

Vím, že už tady většina těchto témat byla, ale pořád se něco děje a určitě by se daly získat nové a zajímavé informace.                                                                                                   

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  23. 06. 2002 23:22

Abychom mohli psát zajímavé články, musí se něco dít, musíme objevit, že se něco děje, musí být nové telefony, které nám někdo půjčí. Když tyto situace nenastanou, je v redakci těžko Ale berme prosím v úvahu, že je víkend a i když jsme v minulých měsících na víkendy často připravovali velmi atraktivní témata, byla to často spíš shoda okolností než záměr. Víkendové články na MobilManii bývaly vždy spíš oddechové.

Než přejdu k vašim tématům, tak bych rád podotkl, že šéfredaktorem MobilManie je Vladislav Janeček, já mám na starost tištěné Mobility a do webu jenom tak občas trochu mluvím.

1) Přečíslování: asi před čtrnácti dny vyšel shrnující článek Ivana Lukáše. Demonopolizace by se mohla probrat, i když úplně nepatří do tématu MobilManie. My nejsme ani tak o telekomunikacích, jako o samotných mobilech a mobilním telefonování.

2) Ekonomické problémy Ericssonu - tady mi není moc jasné, kam míříte. Ekonomické analýzy se ale moc nečtou.

3) Přihřeju si polívčičku: pořádné srovnání cen jsme připravili pro Mobility, které jsou právě teď na stáncích. Srovnali jsme náklady na mobilní telefonování vzhledem k průměrným platům ve vybraných zemích a zjistili, jak dlouho v nich může člověk telefonovat a esemeskovat  za plat, který získá hodinou své práce. Toto téma je teď na nějaký čas zamknuté, abychom si s MobilManií přímo nekonkurovali. Ale za nějakou se určitě objeví i tady, pokud si nechcete kupovat časopis.

Každopádně děkujeme za témata, teď o prázdninách budeme skutečně potřebovat každý tip.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vladislav Janeček  |  24. 06. 2002 09:06

Děkuji za vaše připomínky a k námětům na články se vám rád vyjádřím - i když se obávám, že příliš nového neřeknu:
1) Skutečně rozsáhly materiál o přečíslování můžete najít v tomto článku; myslím si však, že tímto je tato tematika již poměrně vyčerpaná a nezajímavá - každý, kdo se bude chtít o této problematice něco dozvědět, určitě si najde tento článek.
2) Promiňte, ale ekonomické analýzy u nás nebudou příliš často vycházet (zda vůbec). Ptáte se proč? Protože jsou čtenářsky nezajímavé a jejich čtenost je tak nízká, že lze tvorbu takových článků považovat za plýtvání časem autorů.
3) V současné době vychází seriál o srovnání služeb jednotlivých operátorů, po kterém může následovat srovnání cen za volání z roamingu. I když zde musím souhlasit s Markem, že v Mobilitách je toto téma zpracováno více než dobře

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MarvinX  |  24. 06. 2002 10:21


window.open=NS_ActualOpen;
Dobrý den, děkuji vám pánové za vaše reakce.

Rád bych ještě svůj příspěvek doplnil.

1) Co se týká návrhu na články o přečíslování a demonopolizaci ČTc, měl jsem spíše než vysvětlení principu přečíslování a zavedení dalších operátorů, na mysli vývoj kauz, které se zde nedávno probírali. Docela by mne zajímalo jak se tyto věci dále vyvíjí.

2) Ericsson - uznávám, že tady jsem to trochu přehnal.

3) Je prima, že takovýto  článek vychází ve vašem časopisu, určitě si ho koupím.

MarvinX

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vojta Laifr  |  23. 06. 2002 20:42

Zajimavy clanek. Pripojuji se ke kolegovi nademnou - Nemuzu nikde sehnat pouzdro na T68. Nejradsi bych takove, abych mohl nosit tlf v kapse. Jedine co je k dostani je takove celopruhledne, pripadne s pruhlednou predni stranou, ovsem ani jedno z nich me neuspokojuje. Nevite nekdo o nejakem peknem?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jiří Papoušek  |  23. 06. 2002 22:48

Já sem si koupil K t68 pouzdro wild skin je to kožené pouzdro na pásek a jsem velice spkojen mohu vřele doporučit.

Přeji krasný den Jirka Papoušek

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vikotr castka  |  23. 06. 2002 20:36

Nemohu sehnat pouzdro na Sony Ericsson TI poradí mi někdo ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
polux  |  23. 06. 2002 18:43

Delate si srandu? Co je to za priblblej clanek? Co kdybyste misto vypusteni takovydle kraviny napsali neco "uzitecnyho"? Copak neni o cem psat?

recenze na pouzdro... no ja se poseru!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  23. 06. 2002 19:50

Že jde o článek o pouzdru na mobil, jste mohl poznat už z krátkého popisu na titulní stránce. Nemusel jste kliknout, ztrácet čas čtením a psaním svého příspěvku. Místo toho jste mohl jít jinam, kde vám o víkendu jistě nabídnou hodnotnější články.

Pokud máte téma na "užitečný" článek, můžete ho zpracovat a když bude výsledek použitelný, rádi ho zveřejníme a ještě za něj dostanete autorský honorář. Schválně - zkuste to (jestli se ale nebojíte, že vaši práci potom někdo jednou větou ohodnotí jako "přiblblej článek" nebo "kravinu").

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vladislav Janeček  |  23. 06. 2002 20:09

Sám bych to neřekl lépe...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jiří Kuruc  |  23. 06. 2002 22:39

Já také ne...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
polux  |  24. 06. 2002 10:04

Co kdybyste se radeji misto takovydleho fnukani nad sebou zamisleli a trosku se kopli do zadku. Je zajimavy, ze na konkurencnich webech o cem psat maji!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  24. 06. 2002 10:15

Opravdu? A o čem jste si tam tento víkend početl, poté, co jste byl zhnusen článkem na MobilManii?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tomas  |  24. 06. 2002 11:08

A ktery server se stara o sve ctenare i o vikendu?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
polux  |  24. 06. 2002 12:10

http://www.wapdrive.com/DOCS/wap_news/06_24_2000.html

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
polux  |  24. 06. 2002 12:15

heh.. trosku blbe.. tady je to korektni

http://www.wapdrive.com/DOCS/wap_news/news_index.html

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tomas  |  24. 06. 2002 13:47

Jo, ty stranky znam. Ja myslel v nasich luzich a hajich. Jinak pro majitele Ericu ten clanek muze byt zajimavy i kdyz pro me je taky k nicemu, ale precet sem si ho. Pokud me to nezajima, tak na to ani neklikam, ne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vladislav Janeček  |  24. 06. 2002 23:18

Promiňte, ale tento příspěvek snad ani nemůžete myslet vážně. Jak jinak si tedy mám vysvětlit váš odkaz na zahraniční stránky? MobilMania je český časopis pro české čtenáře a protože píše česky, bylo by na místě srovnání spíše s místními médii - můžete nám tedy poslat správný odkaz na český internetový mobilní časopis píšící pro své čtenáře i v nepracovní dny?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
polux  |  25. 06. 2002 14:50

Myslim to vazne, co je na tom? Ze je mobilmanie cesky? "Jsme ceskej casopis, proto vsichni ze slovenska polska a buhviodkud jeste tahnete pryc". Meli byste si uvedomit, ze sice anglicky psane casopisy mohou oslovit vice lidi, ale na druhou stranu je jich ve svete mnoho, a tak kazdej ukousne svuj podil navstevnosti. Co ja vim, tak jsou v cechach snad jen 2 casopisy, ktere za neco stoji, tak si mezi sebe deli navstevniky minimalne ze 3 zemi.. Tudiz je MM uplne ve stejne situaci jako napriklad mnou zmineny server.

Muj nazor je, ze mobilmania uverejnenim clanku o pouzdru klesla hluboho pod svou uroven. A dale, ze totalnim nepripustenim kritiky klesa jeste hloubeji.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  25. 06. 2002 15:23

Kolega tim chtel rict, ze vami zminovany server, ktery zverejnuje jen tiskove zpravy a odkazy na jine weby, opravdu neni nase konkurence. Takze kdyz chcete mermomoci dokazat, jak je MobilMania spatna, musite najit neco jineho.

Nevim, jak muze server klesnout pod svou uroven zverejnenim clanku o mobilnim prislusenstvi, a myslim si, ze se rozhorcujete celkem zbytecne. Kazdopadne mate na vyber a kdyz se vam nelibi na MobilManii, muzete cist cokoli jineho.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
polux  |  25. 06. 2002 18:12

Ale to se pletete, v mem zajmu neni dokazat, ze je MM spatna. Pouze chci upozornit na skutecnost, ze by mely clanky a jejich temata projit "filtrem kvality". To, ze server, ktery jsem zminil, vybira clanky odjinud jeste neznamena, ze na prave techto jinych serverech nemuze vyjit zajimavy clanek i o vikendu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vladislav Janeček  |  24. 06. 2002 23:19

Promiňte, ale tento příspěvek snad ani nemůžete myslet vážně. Jak jinak si tedy mám vysvětlit váš odkaz na zahraniční stránky? MobilMania je český časopis pro české čtenáře a protože píše česky, bylo by na místě srovnání spíše s místními médii - můžete nám tedy poslat správný odkaz na český internetový mobilní časopis píšící pro své čtenáře i v nepracovní dny?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
rhuman  |  23. 06. 2002 23:00

...rádi ho zveřejníme .... - asi pred 1/2 rokem jsem vam posilal navrh vlastniho mobilu a stale zadna rekce, tak kde je to : "rádi ho zveřejníme "

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  23. 06. 2002 23:14

V takovém případě předpokládam, že nebyla splněna podmínka, že článek musí být použitelný. Nic ve zlém, ale velká část článků, které dostaneme od čtenářů, jsou nepublikovatelné; anebo jen s velkými úpravami, kdy je ale zase jednodušší napsat článek na podobné téma v redakci úplně od začátku.

Ale nezastírám, že se vám každopádně měl někdo z redakce ozvat a pokud tak neučinil, omlouvám se za to.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hans  |  23. 06. 2002 20:12

Doufam ze jste vse prezil ve zdravi a nepotreboval jste treba prebalit (viz vase posledni veta)

Jak uz psal Marek Lutonsky, proc to proboha ctete kdyz je to pro vas kravina? Nikdo vas nenutil. Mohl jste si klidne radeji prohlednout ctenarsky zrejme mnohem zajimavejsi prazdnou mnozinu dnesnich novych clanku na Mobil serveru  

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jiří Kuruc  |  23. 06. 2002 22:37

Dobrá:

od zítřka si budeme vymýšlet kachny na nové super mobily, které pro náš trh připravují světové značky během prázdnin...  každý den alespoň jednu - nebo raději dvě    páči sa?

 

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Andrej  |  23. 06. 2002 18:20

Pouzdro ICT-10 by bylo fajn kdyby bylo na skladě. Hledal jsem ho v několika internetových obchodech a nikde ho neměli. Tak jsem koupil ICE-01 a jsem plně spokojen... hlavně horizontální uchycení a pravá kůže. Zůstává taky možnost připojení hands-free. Cena se  pohybuje kolem 150 Kč, co taky není nezanedbatelné.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka  |  23. 06. 2002 16:58

Toto pouzdro opravdu vydrží, kupoval jsem ho před 2 lety s T28 (tuším za 790,- Kč) a do dneška vypadá použitelně i po ne zrovna vybraném zacházení, s nákupem T39 v prosinci jsem si koupil nové a souhlasím s kolegou výše - pouzdro se použít dá, ale chce to tak 14 dnů používání, než si tvarově na T39 zvykne - poté již bez jakýchkoliv problémů.
Jinak malá poznámka k článku - nedovedu si představit co se může na anténě T28/T39 zlomit - nemá se co - napůl ji nezlomíte, konektor na telefonu je součástí kovového rámu a anténa je vytahovací - takže možná se vyviklá ale zlomí ???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jiří Kuruc  |  23. 06. 2002 22:35

Ještě jsem zlomenou "tlustou ericssonovsou" anténu neviděl, ale když ona tak přečuhuje a s mou smůlou...   

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ACE  |  23. 06. 2002 16:58

Co to je blbý článek?? O pitomém pouzdru na mobil? Vždyť vypadá jak obyčejná pouzdra za 90kč. Když pouzdro tak jedině něco na způsob Wild Skin nebo Samsonite .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Merk  |  23. 06. 2002 15:47

Pouzdro vypadá hezky a šikovně jen do chvíle, než do něj vložíte svou T39 a začnete ho používat. Moje zásadní výhrady:

Na pouzdru je sakra vidět, že je to pouzdro na T28, která je v obvodu o nějaký ten milimetříček hubenější než T39. T39 proto do pouzdra leze zatraceně ztuha a je třeba zabrat, ne-li přímo rukou (druhou, třetí, čtvrtou...) pomoci roztáhnout se gumovým postranicím. Možná se to za čas vyběhá, ale do té doby???

A s výše uvedeným se váže ještě jedna neřest - T39 napěchovaná v pouzdře jde z pouzdra ještě hůře než do něj. A i když spona "má ve spodní část zarážku", tato zarážka při rvaní T39 z pouzdra na opasku nevydřží a pouzdro vám obratem skončí v ruce. Navíc mršku T39 není za co při tom rvaní chytnout - s dvěma nemilými výjimkami: 1. boční šedé posouvátko (hrozí odmítnutí hovoru) a 2. výstupek šoupátka přidržujícího baterii (hrozí odpojení baterie).

Resumé? Pouzdro se dá s T39 používat pouze následovně: vezmu pouzdro do ruky, narvu do něj telefon, pouzdro zasunu za opasek. Telefon mi zvoní? A sakra! Pouzdro i s telefonem sundám z opasku, telefon z něj vypáčím (snažím se přitom hovor neodmítout a neodpojit si baterii), pak hovor vezmu, v druhé ruce mi plandá prázdé pouzdro. A po skončení hovoru zpět na začátek tohto odstavce. Stručně a jednoduše - TOTO POUZDRO PRO T39 ANI ZADARMO, použitelné je pouze s bondovkou a hlasovým ovládáním, tedy bez nutnosti telefon z poudra tahat. I tak ale zůstává riziko, že se jednou podíváte za pas a nedostatečně držící pouzdro i s telefonem tam nebudou - ať už se prostě po lehkém drbnutí nejdřív pootočí a pak zvesela upadne, nebo vám ho prostě někdo lehce vezme.

Daleko lepší volba je horizontální pouzdro ICT-10 (také originál Ericsson) . Je sice také děláno na T28 navíc i s rezervou na nejsilnější baterii, ale tady to tak nevadí. T39 do pouzdra krásně zapadne a drží. Jenže díky konstrukci pouzdra není problém T39 z něj za anténu krásně vyndat.  Možnost připojení bondovky apod. přitom zůstává a mizí výhrada o do břicha píchající anténě. Ale i na tomto pouzdře je poznat, že bylo děláno na střízlíka T28 - pouzdro zůstává po vsunutí T39 trochu rocapené, ale nepovažuji to za až tak zásadní vadu, navíc je patrná jen z boku. Zůstává ale další problém - spona. Opět je sice napružená, ale telefon mi v tomto pouzdře už několikrát spadl a nenechavcům se taky neubrání, ani tu snahu nemá. Ani toto pouzdro proto není to pravé ořechové a spíš jen z nouze ctnost - což by ale u originálního příslušenství platit nemělo...

A tím se oklikou dostávám k meritu věci - neviděli jste někdo prodávat pouzdro přímo na T39 (ne na T28) z pevné kůže, tedy bez gumových přítlačných pruhů na boku apod - něco á la Riwal nebo Wild Skin. Je mi jedno, jestli horizontální nebo vertikální, i vstup na bondovku bych oželel. A pokud by to bylo v Praze, budu vděčný a vysmátý. Zatím  jsem to štěstí neměl.

Merk

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Adam  |  23. 06. 2002 17:24

...T39 úplně v pohodě. Nemůžu si jej vynachválit. Kupoval jsem jej na T28 asi před rokem a něco (mám ještě tu původní "lesklou" černou PRAVOU kůži) a je pořád jako nové a s T39 absolutně bez problémů. Podle mého názoru je nejlepší telefon jednoduše vytáhnout za anténu (od toho tam snad je, ne ).

PS: i kvůli tomu pouzdru sem si tehdy tu T28 koupil  - to když jsem hledal něco na 3310 a zjistil jsem, že ta velká těžká ku*va nejde do ničeho rozumnýho strčit a v létě stahuje kalhoty.

Jinak se musím připojit, že je to článek úplně na ho*no

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jiří Kuruc  |  23. 06. 2002 22:34

Mno - je vidět, že víte, o čem mluvíte

K věci: Mně se zdá pouzdro akorát - co se velikosti týče - není ani malé, že bych na vytažení mobilu potřeboval dvě ruce, a není velké - mobil v pouzdře drží.

Pak spona - můj Eric už také nejednou vycestoval, ale řekl bych (po mé zkušenosti s dalšími pouzdry) že je to v "normě".

Vytahování z pouzdra - na posuvník se musí dávat pozor - to ano. Na druhou stranu oceňuji, že můžu umlčit zvonění (jedno posunutí jezdce) ještě ve chvíli, kdy je pouzdro v obalu. (Na druhé posunutí si však musím dávat pozor  a přiznám se, že první hovor s mobilem pouzdra jsem také odmítnu )

To je tak asi vše

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zipiik  |  24. 06. 2002 01:18

A tím se oklikou dostávám k meritu věci - neviděli jste někdo prodávat pouzdro přímo na T39 (ne na T28) z pevné kůže, tedy bez gumových přítlačných pruhů na boku apod - něco á la Riwal nebo Wild Skin. Je mi jedno, jestli horizontální nebo vertikální, i vstup na bondovku bych oželel. A pokud by to bylo v Praze, budu vděčný a vysmátý. Zatím jsem to štěstí neměl.

koupil jem si k t39 wildskin horizontalni puzdro v takovem malem kutlochu v praze na pavlaku u stanice saliny (4/10/...) smer namesti miru. ale myslim, ze takove pouzdro maji na vic mistech, kde je v sortimentu wildskin. neni primo pro t39, ale neni o moc vetsi nez mobil. staci se zeptat prodavace, ochotne mi poradil.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Anonym  |  24. 06. 2002 20:59

Bezvadna recenze, dik za Vase zkusenosti! Aspon clovek vi, na co si ma davat bacha, nez neco koupi. BTW zrejme je ted praxe prodavat pouzdra na podobny telefony s tim, ze "Jo, to je stejny...". Potreboval jsem pouzdro (obyc, kozenkovy) na R520 a vsude maji jen na R320.  Jo, je sice SKORO stejny, akorat jedna dira (a docela velka) je navic a jina zase chybi...  Holt smula, petsetdvacitka se zkratka vyrabela moc kratce...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor