Přebarvená SIM nebo skutečný virtuál? Záleží na tom

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 22

Názory k článku

26. 03. 2014 09:33

Článek je dost o ničem, protože neříká proč na tom vlastně záleží a co je vlastně špatně.Cena minuty (ne to hausnumero vykazované operátory, ale skutečná ceníková cena) padla z 5-6 korun na cca. 2, jsme na nebo pod evropským průměrem. Příjmy operátorů meziročně padly o 20% (což je v absolutních číslech okolo 10 miliard) - a to vše +DPH z toho ušetřili hlavně koncoví zákazníci, bo firmy volají výhodně už dávno.Pokud to bylo psané jako PRko na míru tomu garážistovi, tak ho můžu ujistit, že i kdyby nakupoval minutu za desetník, tak bude pořád garážista, protože na zavedení značky potřebuje obrovské investice, které nemá. Marketingová bariéra je aktuálně mnohem větší problém než nákupní ceny sítí.A mimochodem, nedávno byla aukce frekvencí, nevšiml jsem si, že by v ní garážista byl, zato administrativně určovat cenu cizích výkonů líbilo by se mu moc.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Anonymizovaný  |  25. 03. 2014 17:15

Ked uz je take dolezite, aby ludia vedeli, ktory virtual je MVNO a ktory len Brand reseller, preco to v tom vasom zozname virtualov neuvadzate?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
25. 03. 2014 12:41

V okoli jsem tomu, kdo mel zajem zaridl, bud Odorika, nebo ha-loo. a ty myslim, ze zadny brand reseller nejsou. Takze jsem v cajku:)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
25. 03. 2014 12:23

jedna vec je zneuziti informaci z CTU, ktere se k operatorum nemeli dostat a tim vyluxovani nespokojencu k virtualnim virtualum. bohuzel pro FAYN, tohle je vychodni evropa, tohle je cesko...
druha vec je, ze i virtualni vitrualove srazili běžné ceny na polovinu a tim rozhodne zlepsili trzni prostredi k vetsi konkurenci. uz jenom tim, ze lidi prechazi a prevadeji cisla. nejvice to predpokladam schytal vodafone ... a zaslouzene.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
25. 03. 2014 06:33

Já bych to neviděl tak černě.
Kromě Tesco mobilu, už nevidím kam by mohly virtuální operátoři růst. Blesk mobil, mobil.cz už zřejmě dosáhly maxima, parodie pod GTS nikoho nezajímají a VF prakticky žádné virtuály pod sebou nemá.
Z toho mi vychází, že VF musí přijít s nějakým velkým virtuálem (typicky obchodní řetězec), protože na Sazku se moc lidí nechytí. Ti co by se chytli jsou, už u Blesku. VF a jeho virtuál spoluvlastněný nějakým řetězcem bude muset podrazit ceny Tesco. S novým vedením VF je to prakticky jistota.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (9)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
25. 03. 2014 05:38

Naši virtuálové, nabízejí služby tak nanejvíš pro lidi kteří řesí +- 10 haléřů sms atd, prakticky ani jeden nenebízí platby fakturou. Proto přechod je prakticky zbytečný.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
25. 03. 2014 00:59

"Podstatným rozdílem je také to, že obchoduje na svůj účet a je vlastníkem SIM karet. U brand resellerů vlastní SIM mateřský MNO."
Žádný operátor není vlastníkem SIM.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor