Pokud tím moulou myslíte mě, velmi rád vám vše vysvětlím z očí do očí a vysvětlíme si mimo jiné také pravidla slušného titulování...
Nicméně, kdybyste závěr mého článku četl alespoň trochu pozorně, zjistil byste, že mluvím o nákladech firem, nikoliv jednotlivců. Pokud chce být firma aktuální a reprezentativní, nebude samozřejmě na starých vizitkách třeba škrtat první nulu, ale nechá udělat všem svým zaměstnancům vizitky nové.
Máte pravdu v tom, že při velkém počtu vizitek klesají náklady na výrobu jedné vizitky na téměř zanedbatelnou částku, a dělají se většinou stejně několikrát do roka; v souvislosti s přečíslováním se budou ale muset nechat ve firmě udělat opravdu všem zaměstnancům hromadně a tak se v nákladech středně velkých a větších firem objeví rázem docela vysoká částka...
A mimochodem, neříká se "více jak", ale "více než".