1. chodím pouze do autorizovaného servisu a nikdy (dvakrát) jsem neměla problém, vždy mi baterku vyměnili bez problémů, naposledy i s obnovením vodotěsnosti, což při dotazech na garážníky prý není možné. Takže jinam než do autorizovaného servisu stejně nikdy nepůjdu, takže jestli bude nebo nebude mít garážník náhradní díly je mi fakt jedno.2. prodloužení použitelnosti? Nějak mám díky EU škuby začít měnit telefon každé dva roky, zatímco dříve jsem měnila po pěti až šesti letech, když končila podpora. Vlastně akorát z iP 12 Mini jsem přešla dřív na iP 15 Pro. Ale když nařizují delší životnost, tak si asi udělám fakt radost častěji.3. přechod na USB-C mě nepřestal štvát doteď, d e b i l n ě j š í konektor s menší výdrží snad neexistuje. Takže donucení na USB-C mě naučilo používat pouze MagSafe, bohužel iPad má tenhle p i t o m ý konektor taky a ten bezdrátově dobíjet nejde...