ČTÚ nemá co apelovat na spotřebitele, ale má nařídit poskytovatelům řádně kontakty a e-mailové adresy ověřovat - například pomocí okamžitých verifikačních e-mailů, SMS či hovorů, kterými bude potřeba dané kontakty verifikovat už při jejich zadávání.Tím se zajistí, že budou správné a že nebude uveden kontakt cizí ani neexistující ať už spotřebitelem nebo tak, že jej personál operátora zkrátka "překlepne" sám, protože se mu bude hodit, aby se o některých změnách spotřebitel ihned nedozvěděl.Jakýkoliv problém ve vztahu se spotřebiteli má totiž primárně řešit POSKYTOVATEL, protože je to profesionál a je k tomu vybaven personálními, technickými i finančními kapacitami a dobré fungování obchodního vztahu je jeho podnikatelský závazek.Spotřebitel má jedinou povinnost a to platit, ale jinak má právo být nepozorný, starý, neinformovaný, úplně pitomý a stále to není důvod, aby byl jen proto finančně ruinován - alespoň v moderní, demokratické společnosti ne.Systém musí být udělán tak, aby i bábi ve věku 85 let neměla problémy. Pokud vznikají, je špatně nastavený systém ze strany operátora. To říkám jako člověk, který má zkušenosti s tvorbou velkých uživatelských systémů.