Při uzavírání smlouvy s operátorem zkontrolujte kontaktní údaje, upozorňuje ČTÚ

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 4

Názory k článku

22. 09. 2021 05:10

Paušál je Automatická DOJIČKA PENĚZ. Něco jako Dojička Mlíka v Kravíně. Jedině Předplacená Karta. Šetřím Náklady a Nevyhazuji Peníze zbytečně! Paušál je pro blby a retardy typu Esquire a vitekara (sebranka).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
21. 09. 2021 18:34

Při uzavírání smlouvy s operátorem zkontrolujte kontaktní údaje, upozorňuje ČTÚ.
-------------------------------------------------------------------------------------------Rozumný člověk nebude uzavírat smlouvu na dobrovolné financování operátora.To může udělat jen někdo rozežraný, nebo kdo má hodně peněz a nevadí mu, že o ně příjde .
Takových mi líto opravdu nebude .Jediné bezpečné řešení je, Kredit Bez Závazků .
Přizpůsobit se podmínkám operátorů dané služby, tak aby vyhovovala oběma stranám .
A dále není co řešit .Pokud něco zanedbám, maximálně přijdu o danou Službu,
eventuálně o tel. číslo .
Žádné pohledávky, exekutor, vymáhání a jiné problémy .
Dokonce ani pravidelné platby se neřeší, nabiji kredit kolik potřebuji a čus bus.Samozřejmě Sponzoři budou tradičně pí.čo.vat ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Anonymizovaný  |  21. 09. 2021 18:01

ČTÚ nemá co apelovat na spotřebitele, ale má nařídit poskytovatelům řádně kontakty a e-mailové adresy ověřovat - například pomocí okamžitých verifikačních e-mailů, SMS či hovorů, kterými bude potřeba dané kontakty verifikovat už při jejich zadávání.Tím se zajistí, že budou správné a že nebude uveden kontakt cizí ani neexistující ať už spotřebitelem nebo tak, že jej personál operátora zkrátka "překlepne" sám, protože se mu bude hodit, aby se o některých změnách spotřebitel ihned nedozvěděl.Jakýkoliv problém ve vztahu se spotřebiteli má totiž primárně řešit POSKYTOVATEL, protože je to profesionál a je k tomu vybaven personálními, technickými i finančními kapacitami a dobré fungování obchodního vztahu je jeho podnikatelský závazek.Spotřebitel má jedinou povinnost a to platit, ale jinak má právo být nepozorný, starý, neinformovaný, úplně pitomý a stále to není důvod, aby byl jen proto finančně ruinován - alespoň v moderní, demokratické společnosti ne.Systém musí být udělán tak, aby i bábi ve věku 85 let neměla problémy. Pokud vznikají, je špatně nastavený systém ze strany operátora. To říkám jako člověk, který má zkušenosti s tvorbou velkých uživatelských systémů.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor