Mám doma jednu nepoužívanou předplacenku, na které se mi hromadí kredit. Z cca dva a půl tisíce se mi to povedlo stáhnout na polovinu přes zdejší Premium, ale Živě mi do toho taky krapet hází vidle, když technicky neumí poslat předem notifikaci mailem, že dojde k automatické obnově. Telefon je často vypnutý a já pak to musím znovu obnovovat ručně. Kdyby to Premium bylo alespoň na měsíc, tak si dám periodickou událost do kalendáře, ale ono to je 30 dnů, takže se to datum furt mění. :-/
"T-Mobile uvádí, že je zapotřebí zaslat písemnou žádost či ji uplatnit v kamenné prodejně."Delal jsem to tedy jen jednou, ale stacil i obycejny kontaktni formular na webu T-mobilu a tam jsem vybral:S čím potřebujete pomoci? -> Twist služby/ Předplacená kartaZvolte si detailnější oblast, kterou vám pomůžeme vyřešit. -> Vrácení nevyčerpaného kredituhttps://www.t-mobile.cz/podpora/kontaktujte-nas...
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.