Kolikrát už jsme na Apple keynote slyšeli výraz „This changes everything“? Překlad: Apple – Tohle mění všechno, IKEA – Tohle nabíjí všechno.

Kolikrát už jsme na Apple keynote slyšeli výraz „This changes everything“?
Překlad: Apple – Tohle mění všechno, IKEA – Tohle nabíjí všechno.

Tady je originál od Applu.

Tady je originál od Applu.

 Takové to, když už to vypadá, že show Steva Jobse bude končit, ale pak se na plátně objeví heslo „Ještě jedna věc...“ a on představí něco, co nikdo nečekal.

Takové to, když už to vypadá, že show Steva Jobse bude končit, ale pak se na plátně objeví heslo „Ještě jedna věc...“ a on představí něco, co nikdo nečekal.

 Apple používá heslo Think different, IKEA ho jen mírně pozměnila. Ani nakousnuté jablko nechybí!

Apple používá heslo Think different, IKEA ho jen mírně pozměnila. Ani nakousnuté jablko nechybí!

 Jablečná šťáva, šťáva pro vaše nové jablko... Jsou to občas takové lehké překladatelské oříšky :-)

Jablečná šťáva, šťáva pro vaše nové jablko... Jsou to občas takové lehké překladatelské oříšky :-)

A takhle to vypadá celé.

A takhle to vypadá celé.

Poslední vizuál do slavné série. Celou ji prý vidělo 127 miliónů lidí.

Poslední vizuál do slavné série. Celou ji prý vidělo 127 miliónů lidí.

Tady je originál od Applu.
 Takové to, když už to vypadá, že show Steva Jobse bude končit, ale pak se na plátně objeví heslo „Ještě jedna věc...“ a on představí něco, co nikdo nečekal.
 Apple používá heslo Think different, IKEA ho jen mírně pozměnila. Ani nakousnuté jablko nechybí!
 Jablečná šťáva, šťáva pro vaše nové jablko... Jsou to občas takové lehké překladatelské oříšky :-)
8
Fotogalerie

Připomínáme geniální kampaň na nabíjecí nábytek IKEA. Líbit se bude hlavně fandům Applu

V pátek jsme vydali článek o tom, jak se Apple pral se švýcarskými hodináři Swatch o slogan Tick different, který se nápadně podobá applovskému Think different. Připomnělo mi to kampaň na nábytek s integrovanými nabíječkami, kterou vypustila IKEA u příležitosti představení iPhonů 8 a X, tedy prvních modelů s podporou bezdrátového nabíjení Qi. Ta se variacemi na applovské slogany jenom hemží.

Dvojí metr? Spíše oboustranně výhodná a předem domluvená spolupráce, i když pozadí této akce zástupci IKEA tehdy nijak nekomentovali. Agentura ACNE, která pro IKEA kampaň vymyslela, se později pochlubila tímto videem:

Určitě si přečtěte

Články odjinud