Problém jménem „prozvánění“…

Diskuze čtenářů k článku

jirka  |  23. 07. 2002 10:57

Už 3 týdny me prozvání někdo, kdo má zkryté číslo. Co mám dělat, když se mi nechce sedět věčně u radia nebo PC?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ajdamek  |  02. 10. 2001 20:02

Kdyz to nejake masla bavi tak at si prozvanej ja uz jsem si zvyk, beru telefon az nekolikrat zazvoni.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rhon Corder  |  26. 09. 2001 21:00

Hele vy už fakt nemáte co psát, že ???, takový kokotiny, koho to zajímá, když mě někdo prozvoní, tak se na něj vyseru, ne abych blbnul jak piča s telefonem, to dělaj takový ti slabomyslní postpubertální lidé, co se musí ukojit tím, že mají telefon . hele a mimochodem, v hodinách telefon vypínám a když se Vám to zdá zbytečné při každé akci tak si ho nevypínejte - nevím, co tento článek měl za smysl ČAU

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bohuš  |  13. 09. 2001 07:28

Nemají některé mobily funkci automatického přihlášení po příchodu vyzvánění?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Katka  |  10. 09. 2001 13:55

Já sama už poslední dobou tady ten problém nemám moc aktuální, ale znám někoho, kdo otravuje lidi tadytouhle p..... a chtěla bych ho "vytrestat". Proto prosím o zaslání "návodu", jak a kde nastavit, aby mu došlo o doooost sms víc než je denní povolený limit u paegasa. Díky předem!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ondřej Úlehla  |  31. 08. 2001 22:05

Podívejte se, pokud chcete vědět o každém příchozím hovoru a nemáte po ruce rádio nebo monitor? Postavte si detektor mobilů. Pište na můj e-mail. Zvládnou to i začínající elektronici!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Standa  |  30. 08. 2001 22:13

Nejjednodušší způsob jak se zbavit tzv. "PROZVOŇOVÁNÍ" je si toto číslo prostě a jednoduše zablokovat. Záleží to však na možnostech Vašeho mobilního tel. Já mám Ericsson A2618s a ten, jako třeba i staré Alkately umí blokovat hovory mimo tel. seznam. Takže už Vám asi došlo jak to myslím ) Prostě si takové prozváněcí číslo neuložíte do seznamu, nebo ho z něj smažete a máte pokoj. Některé MT umí blokovat přímo určité číslo a to je ještě mnohem fikanější. Taky se dá zařídit díky přesměrování šoupnutí takového nezbedníka, který není v seznamu, rovnou do hlasovky (pokud ji máte aktivovanou) a ten dá brzy pokoj.
Ať je Vám tento příspěvek užitečný! 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Katka  |  28. 08. 2001 10:39

Nesnáším to! Dělaj to podle mě největší magoři. Ti lidi se asi hodně nudí. když mi to někdo dělá a já vím o koho jde: pěkně z plic mu při osobním setkání vynadám! Jednou mě taky prozváněly dvě čísla. 2x jsem to jednomu z nich zvedla, ale mu se to asi neukázalo jako hovor (což je na jedné straně taky fajn, zjistí to až pozdě - má už minimálně 5 korun v ... A když mu to zvednete ještě víckrát.... júúú, kredit se mu snižuje, snižuje, ...) Pak jsem potkala kamarádku a z ní vylezlo, že to byla ona se svým ....ehm, klukem. Prej mi chtěla napsat sms, ale pak se jí  nechtělo (měla nový číslo - neznala jsem ho) a tak mě jen prozváněla. Logika??? Pochybuju! Někdy, když potřebuju vědět, jestli je určitý člověk "na příjmu", tak ho prozvoním, jenže v zápětí mu ode mě přijde sms a hned mu dojde, že jsem ho neprozváněla pro nic za nic.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Anry  |  17. 08. 2001 10:52

Mam zpusob, dotycnemu odeslu nejdriv pomoci jedne www stranky 10000 SMS a operator mu  zablokuje prijem sms po 1000 obdrzenych a dokud nedate povel,aby servr prestal SMS odesilat bude SIM zablokovana,kdo chcete kompletni navod,jak to udelat,napiste na muj e-mail,nechci to zverejnit tady uplne vsem, to by pak nastalo peklo vetsi,nez prozvaneni...         

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Patrik Wagner  |  20. 08. 2001 08:38

Co píšeš je velice zajímavý... neco takovýho by se mi hodilo na(aspon dočasné ,,zneškodnění") jednoho vtipálka který mi neustále obtěžuje smskami mladou...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
arny  |  20. 08. 2001 16:03

prosím o zaslání navodu dekuji predem

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vašek Tušek  |  23. 08. 2001 14:05

Prosím o zaslání zpusobu jak odeslat 10 000 SMS a pak to odblokovat. Předem děkuji za odpověď.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Patrick Roy  |  24. 08. 2001 14:43

   Ahoj Anry,

   moc děkuji za dobrý tip a pokud budeš tak hodný, zašli mi prosím adresu uvedené www. stránky, prostřednictvím které bude možno odeslat 10.000 SMS zpráv a pak to zase deaktivovat. Na některé obtěžovatele totiž běžné metody neplatí ! Také mi kdyžtak pošli návod, jak se to používá. Předem děkuji.

  Ahoj Patrik

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mio  |  27. 08. 2001 13:31

Rád se také poučím, jestli něco máte tak to pošlete.

Děkuji                                          Mio

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fery  |  28. 09. 2001 21:43

Ahoj,

napiš mi tu svou fintu. Jsem na ni zvědav.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vladislava Ziková  |  12. 02. 2004 10:53

Ahojky, velice ráda bych se dozvěděla o Tvém návodu, je to asi 2měsíce, co mě začal někfo prozvánět... taky třeba 25x za věčer!!!!

Pokud můžeš, prosím poraď mi!!! Mockrát děkuji!!!

V. Zíková

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dana Koubova  |  21. 09. 2004 19:29

Prosim napis mi ten navod.


Porad me prozvani nejakej blazen a kdyz tam volam zpet tak bud nezveda nebo jen posloucha.


Dekuju Dana

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bery  |  02. 09. 2011 13:35

Zdravi mam velky problem z jednim cislel,me a moji pritelkyni porad nekdo pise nevkusny sms strasne bych byl rad kdyby se to dalo vyresit timhle zpusobem diky za odpoved Bery

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Míša  |  09. 08. 2001 23:56

prozvaneni je nahodou good, ja nemam s kreditem problemy, ale hodne mladych lidi jo, takze nekdy je to pro me zpusob domluvy, nebo kdyz m nekdo jednou prozvoni, vlastne vim ze na me mysli... a kdyz sem ve skole, tak si prece dam tichy profil, myslim ze v tomhle neni zadny problem...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mio  |  14. 08. 2001 16:02

jo to máš recht, když Tě někdo prozvání, tak na Tebe fakt myslí. A jen podle míry své trpělivosti a četnosti prozvánění poznáš, jak moc Tě má rád.

Z Tvého příspěvku mám pocit, že Ti zas tak moc lidí nevolá. Dej svoje číslo Evitě z této diskuse a možná poznáš, o čem je řeč a pak mi napiš, jestli nekecala.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ono už asi týnejdrům nestačí pocit mít mobil a být tak in. Mobil je k ničemu, když ho nevyužijou - dobrej nápad to prozvánění. Aspoň můžou machrovat, že co chvíli na tu bakelitovou krabku sáhnou, ale kolik z nich si ji dá až k uchu? Teda pokud jim zrovna nevolá máma - to je opravdu ponižující chvíle.

To jsem zvědav, kdy se batolata odhodlají mluvit. Umějí už číst a psát SMS, také se naučily počítat všechno chce čas a musí se zvládat postupně. Ted se jejich vývoj zastavil u prozvoňování - někdo toho nechá a začne se učit telefonovat. Kdy? to je individuální.  Přece škola hrou.

Mého kamaráda prozváněla pubertální dívčina, která si zjistila číslo přes jeho sestru. (prosil vyhrožoval - nepovedlo se). Ona měla oskara a ten se špatně zasypává mejlama. Tak můj kámoš dal všem svým známým (kteří mají net) její číslo ať jí něco pošlou přes SMS a hlavně v noci. Týden jsme ji zásobovali. Bylo nás 5 a každej poslal po 20 zprávách - (proč tak málo? - ono to zas není taková zábava to posílat). No a byl klid.

Toť vše,  pěknej den a silnej signál

Mio

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Míša  |  14. 08. 2001 20:59

Hele, ja zadny ze svych cisel nikomu davat nebudu, ale mam docela dost lidi v seznamu, jenze me prozvoni jednou, dvakrat a konec. Kdyz me to nebavi, tak proste presmeruju hovory do hlasovy schranky a pak si nekdo rozmysli, jestli ma prozvanet ci ne  A nejsem zadne batole, mam pausal a volam docela casto a vubec ne mamince!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mio  |  15. 08. 2001 08:05

no sorry, tu oddělovací čáru jsi asi nepochopil. Odděluje totiž moji reakci na Tvůj příspěvek a můj názor do diskuse. Když si to přečteš znovu, tak pochopíš, že jsem Tě batoletem nenazval.

Ještě jednou se omlouvám, spokojen?

Toť vše, pěknej den, silnej signál  ............... Mio

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Míša  |  15. 08. 2001 12:29

no me to prislo na mail, jako ze je to odpoved na muj prispevek, to je jedno, to nema vliv, neres

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Míša  |  14. 08. 2001 21:29

a kdyby me jeste nekdo nahodou narkl, ze sem rikala ze mam dost kreditu, ale pritom mam pausal, tak ja mam vice SIMkaret

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš Lorenc  |  23. 07. 2001 12:37

Když mě bude někdo takhle chvíli otravovat a nepomůže domluva...  Až mu přijde během jednoho dne několik tisíc sms (programy na to jsou, ne?), tak si prozvánění napříště rozmyslí. A nebo si v práci vhodně nastavím modem (náhodné intervaly) ... Dnes je prostě těžká doba, všechno je virtuální. Dřív jste otravovi rozbili hubu a byl klid...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Terenc  |  24. 07. 2001 02:26

Podle mě prozvánět může jenom kokot. Výjimku tvoří žebráci bez kreditu.

Když chci někam volat,musim na to přece mít! Když nebyly mob.tel. tak si taky člověk poradil - teda když to opravdu potřeboval.

Jo,přesměrovat hovory na SOS-linky může snad jen ještě větší kokot,než ten,kdo prozvání!!

Pak se normální člověk může divit,že se buď nedovolá,když to potřebuje a když se dovolá,tak jsou nasraný,protože jim tam celej den vyzvání telefon!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivan Majzlík  |  19. 07. 2001 08:25

Prozvánění mně štve a největší průser je, že spoustu neznámejch lidí má mý číslo a neustále votravuje. A nejhorší je to,když čekám důležitej hovor,nebo zprávu a sem třeba ve sprše. To pak jak debil letim k mobilu a směje na mně třeba: NEPŘIJATÉ HOVORY 1---kouknu do seznamu a bác ho, KOKOT,DEBIL,KRETÉN a podobně. Já mám totiž všechna neznámé čísla uložené v seznamu a různě takhle pojmenované. Jen tak, pro srandu. A tedka už vím, že odpoledne zásadně prozvání HOVADO, po půlnoci KRETÉN a podobně. Chtěl bych mít na mobilu vypínatelnou funkci, která hned při prvním tonu zvonění hovor zvedne!!!! Za pár dní by byl klid

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš Lorenc  |  23. 07. 2001 13:57

Blbý je, když tě někdo prozvání s CLIR...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mio  |  07. 06. 2002 07:37

Ahoj, promiň že ruším Tvůj klid, ale momentálně mě prozvání nejakej debil s CLIRem. Jak se to dá řešit? Můj tarif je slyším Vás na kterém jsem furt, krom volání z oskarty a Twistu.  Mým mobilem je 7110.

Právě procházím staré diskuse na téma prozvánění. Můj prozváněč, mě musí znát, protože jsem zaznamenal i "spammerský" útok na můj e-mail. Bohužel neví jak mi zařídit plnohodnotný spam, proto mě zapisuje můj mejl do reklamních stránek končících na příponu com.

Ten dacan mě prozvání jednou až dvakrát denně pokaždé jindy. Dřív jsem si psal časy, ale už mě to nebaví. Ho to ovšem už baví 2 měsíce. Máš prosím Tě v tomto oboru zkušenosti?

V této diskusi jsem se dočetl někde výše o filtrování příchozích hovorů. Ted zrovna přirazuju "Skupiny" k mým asi 350 kontaktům v paměti telefonu. To mi zabere hodně času, ale snad to pomůže. Můj další dotaz zní: Když povolím určité skupiny - nikdo jiný se mi nedovolá? a jak je to s CLIRem? Může se mi i přes vyhrazené skupiny dovolat šmejd s CLIRem?

Proč na to nejdu přes policajty. Odpověd: špatná zkušenost kamarádky. Jí chodily hovory s Clirem kde jí bylo vyhrožováno smrtí. Policajti to jen sepsali a operátor řekl, že vyhledání majitele - určitě prý majitele předplacenky - by bylo velice nákladné, takže se tím nehodlá dále zabývat. Kámošce dále chodily docela drsné SMS z netu.

Už jsem z toho zoufalej, že snad si najdu čas zkusím to přes poliše. Na infolajně mi jedná žába poradila, že mám prozvánět taky - kde to jsme? -zkoušel jsem schránku, ale to nejde dělat pořád, změna čísla - o té neuvažuju, příliš mnoho lidí má moje číslo.

Dělal jsem nějaké pokusy s voláním s CLIRem s kámoškou T18 erikem. Měla to přesměrované na ISDN při nezvedání telefonu a měla moje číslo v seznamu. Když jsem jí zavolal s CLIRem - moje číslo se jí neobjevilo, ale našla ho v zameškaných hovorech!!!

Asi si dám práci a obětuju těch pár kaček abych zjistil číslo toho šmejda a pokud to bude někdo z mého okolí ............nebude to sms spam, z čeho ho budou léčit v nemocnici.

Sorry za moje výlevy agresivity, ale po těch dvou měsících jsem opravdu nasr@ný.

 

S pozdravem a děkuji předem za jakoukoliv reakci, Mio            m.stercl@centrum.cz         dnes je 7.6.2002

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
DuckDaffy  |  19. 07. 2001 00:59

Dal jsem si tu práci a přečetl všechny příspěvky, abych to tu nepsal podruhé.

Několikrát jsem našel tip, přesměrovat hovory do schránky. Já bych ještě do té schránky nahrál vyzváněcí tón, aby to "prozváněče" zmátlo a dostalo se mu zadostiučinění. Leč, zkásne ho to No a pokud mi "zavolá" jen 10x, nebude to levné.

Další nápad je, přesměrovat hovor na nějakou drahou linku (bývalou 0609). Teď mě ale napadá, že ten hovor bych platil já. Tak nevím.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš Lorenc  |  23. 07. 2001 13:53

Ten vyzváněcí tón nahraný ve schránce je dobrý nápad, ale má to své mouchy: mobil dá většinou najevo, že se někam dovolal (minimálně na displeji ale třeba i pípnutím) - pravdou ovšem je, že většina přiblblých náctiletých začátečníků si toho nevšimne.

Přesměrování na 0909###### je fajn kulišárna, ale buď si JISTÝ, že bys to zaplatil  (ale udělal bych to, kdybych nevěděl co s prachama ). Já bych to přesměroval třeba na policii .  Ovšem chudáci volající s čistými úmysly - to by musel telefon mít nějaké chytré profily, aby pouze určitá příchozí čísla přesměroval.

A teď mě napadá - co nahrát do schránky standardní reakci policejního operátora?

Určitě je spousta způsobů, jak debila vytrestat...

 

 

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Karel  |  18. 07. 2001 01:17

Dal jsem dceři za vysvědčení mobil a od druhého dne ji začal prozvánět nějaký blb s číslem lišícím se jen o jedničku od telefonního čísla dcery. Vynadání a výhrůžky do telefonu nezabraly. Co pomohlo, bylo podání inzerátu typu Prodám Nokii ... za 2500 Kč ... včetně záruky 1/2 roku. Nechal jsem ho uveřejněný na internetu jen 24 hodin, pak jsem blbovi poslal SMSku, že už o něm nechci nikdy slyšet a od té doby mám pokoj. Neozval se už ani jednou (škoda, že se nedozvím, kolik měl zájemců ;o)   ).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zoubek  |  17. 07. 2001 19:22

No tak to znám taky. Já vůl dal číslo svojí sestřenici. To jsem si naběhnul. Jenže mam T10, tak jsem obětoval jednu melodii, změnil ji jen na kliknutí a přiřadil k sestřence. Mam software z T18, takže mě jedna melodie ze čtyř zas tolik nechybí. Teď když mě prozvání, tak to jen pípne a těch 10 zmeškanejch hovorů jednou za čas snadno smažu. A jestli se naseru, tak tam vymažu i to pípnutí a nebude to zvonit vubec. Ale až bude něco opravdu chtít, tak bude mít smůlu. Už se docela uklidnila, jen doufam, že nebude číst tenhle muj příspěvek, nebo zas začne. Tak to je moje rada pro ty, kdo maj telefon s touhle dobrou funkcí. Jinak vás teda lituju, je to fakt nepříjemný, čau...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Bajer  |  17. 07. 2001 19:22

Neni podstatne jednodusi sestrenici durazne domluvit?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
M@C  |  17. 07. 2001 19:22

To te fakt lituji. mit takovou sestrenku tak ji asi neco udelam..
a co gdybys zkusil ji vysvetlit ze te to proste stve a at toho necha?!
bohuzel, ja mam ale podobny problem s par lidma ktere ani poradne neznam.nastesti ale muzu u sfoji 3310 prirazovat k jmenum ruzne vyzvaneci tony, a k debilovi s kerym se neda domluvit si proste dam zadny vyzvaneci ton!
cau

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lubos  |  17. 07. 2001 19:22

Kup si Siemens C35i smaž si ze seznamu toho kdo tě prozvání a zapni filtrování volání. Pokud je tato funkce zapnuta tvůj mobil jenom svítí a ukazuje volání, ale nezvoní...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jana  |  17. 07. 2001 19:22

No dobre, ale timto zpusobem se mi nedovolaji lide, ktere nemam v tel seznamu... Nic proti, ale svym zpusobem je v tomto lepsi Nokia (nejaky novejsi model), kde tomu "prozvaneci" mohu priradit vlastni (zadny) ton..
Tahle nemoznost priradit k jmenu zvoneni mi na Siemensu C35 trochu vadi..:o(

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Toom  |  17. 07. 2001 19:22

Zaregistrujte ja na super sms nebo jim dejte inzeraty do novin

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jana  |  17. 07. 2001 19:22

Heh, tak tady čtu vaše příspěvky a s mnohými musím souhlasit. Asi nejvíce se mi zamlouvá názor Jirky z 18.5., tzn, že mám v paměti svého telefénu přátele a né KRETÉNY :o)
Díky za ně :o))
Už se mi to taky několikrát stalo (naposled včera) a pokaždé jsem se divila, kde ten dotyčný sebral moje tel. číslo (neměla jsem ho v paměti tel. nebo na SIMce) a volalo mi "cizí číslo". Ale Evita... TO "stvoření" - pokud opravdu existuje - ten názor mi stačí...
Pokud bych "JI" chtěla nějak nazvat, tak určitě ne "Evita" (zvolila si špatnej NICK :o) ), ale domnívám se, že bych urážela veškeré domácí zvířectvo...:o))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zuzak  |  10. 09. 2001 15:51

Poctivě jsem si přečetla úplně všechny příspěvky, a dost mě překvapilo, kolik lidí prozvánějí jejich vlastní známí. Například já mám už osobní sbírku asi šesti nebo sedmi NAPROSTO CIZÍCH ČÍSEL  lidí, kteří mají ve zvyku mě čas od času "prozvonit" obvykle ve večerních hodinách. Když volám zpátky, "típnou" mi telefon, když je textovkou požádám o vysvětlení, proč mě obtěžují, dostávám vysvětlení typu: "koupil jsem tvoje telefonní číslo s mobilem z bazaru, a chci se s tebou seznámit"  nebo "já nikoho neobtěžuju, co si to dovoluješ, krávo!"  a podobně. Jen jednou se mi stalo, že si jeden z mých milých "prozváněčů" evidentně spletl číslo - bylo to teď 3.9. první den školy - a klučičí hlásek na druhém konci zahlásil: "Čau, bereš si dneska do školy tašku?" Netřeba dodávat, že malý "mazlíček" to ode mě schytal za všechny své předchozí telefonáty najednou.

Co se týče mých známých, ti by si to tedy bez předchozí domluvy nedovolili ani ve snu. Že mě prozvání studující kamarádka - věčně bez kreditu - mi vůbec nevadí, protože nikdy nevolá bez skutečného důvodu, a já navíc pracuji pro jednoho z českých operátorů, takže mi rozhodně neublíží zavolat jí zpátky. 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ovar  |  17. 07. 2001 19:22

Jen tak mimochodem - víte, že slovo prozvonit je z ruštiny, kde se vyslovuje prazvaníť a znamená zatelefonovat? Nevím, proč se začalo používat zrovna tohle slovo, nelíbí se mi.
O.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza Stanicek  |  17. 07. 2001 19:22

Omyl.
Takove slovo v rustine neni. Rika se pazvani ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jakub Pecha  |  17. 07. 2001 19:22

Nevím, ruština mě na škole nepostihla - nebo nezastihla?;o))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
carnegie  |  17. 07. 2001 19:22

Prozvaneni je podle me uzitecna vec, me samotne to nevadi a vzajemne se prozvanim pomerne casto at je svetlo nebo tma, ale je fakt, ze nekomu se to nelibi:o))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
draky  |  17. 07. 2001 19:22

Zrejme se proste stykate s uplnejma kretenama, protoze mne se opravdu jeste nikdy nestalo, ze by me nekdo prozvanel z legrace. Ze obcas nejaky kamarad nema kredit a potrebuje se mnou mluvit, pochopim, ale ze by nekdo opruzoval jenom ze srandy? Samozrejme, ze poprvy byla hrozna sranda o hodinu zavolat nekomu, kdo si nechal zapnute vyzvaneni a sledovat, jak horecne satra v batohu, aby umlcel pipajiciho milacka, ale opakovany vtip jaksi prestava byt vtipnym...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
CCIP  |  17. 07. 2001 19:22

Kdo me prozvoni tomu nakopu koule!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka  |  17. 07. 2001 19:22

Po přečtení příspěvků mohu konstatovat že mám za přátele PŘÁTELE A NE KRETENY.
PS:Všichni moji blízcí díky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal Rašovský ml.  |  17. 07. 2001 19:22

S přáteli se prozváním často, je to taková malá hazardní hra, ve které můžete ovšm jen ztratit (v mém pípadě 3,30). Lidem se na tom asi líbí hlavně možnost, že při zpětném prozvonní dotičný utratí určitou částku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Raska  |  17. 07. 2001 19:22

ja jsem to vyresil jinak, pokud nepomohly ani domluvy ani prosby tak jsem zacal provozovat jako telefon u radia, televize, nebo nekolik desitek SMS poslanych z internetu a pokud uz ani tohle nepomuze tak uz jedine rana primo do nosu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mumie  |  17. 07. 2001 19:22

Kterakoliv z techto metod je sice skvela, ale co treba ty smsky? jak zna prozvanec cislo, muze ti je poslat taky a kdyz ses zenska, tak tezko pujdes dat ranu nekomu, kdo ma o pul metru vic takze myslim ze nejlepsi aspon pro me je zvedat to pokazdy kdyz zavola, jelikoz moji pratele mi volaj s tim vedomim, ze zvednu telefon a zbytek at to zaplati

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Miluška  |  17. 07. 2001 19:22

No nazdar...Víte, jsem vlastníkem mobilního telefonu, jako asi vy všichni. Myslim, že tenhle problém je docela drsnej, protože koho baví furt poslouchat samý pípání? Ze svý zkušenosti k tomu můžu říct asi tohle: Chodim do školy. O hodině mám mobil vypnutej, ale to pravý peklo přijde, až když se o přestávce kouknu na svého "debila".Většinou tam bejvá okolo 5 až 7 nepřijatých hovorů.To bych vraždila! A tak mám pro vás poselství: Lidi, neblázněte! Je to trapný a ještě k tomu vohraný. Pokud máte jinej názor, klidně mi ho napište. Věřim, že po čase pochopíte,jaká je blbost, to prozvánění, blbost. Vaše Miluška.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
smet  |  17. 07. 2001 19:22

nevím jak na jiných telefonech (na mé T10 to nebylo) ale na Siemensovi je možnost filtrovat zprávy: s tzv. VIP seznamu, jen ze SIMM a všechny. Není nic jednoduššího než si zapnout filtrování hovorů. Bohužel se ale může stát, že bude volat někdo s kým mluvit chci a nebude např. uložen v seznamu. Pak nezbývá než všechny prudiče nastrkat do seznamu VIP a přiřadit jim žádné zvonění (to se musí složit ve vl. melodiích). No a je pokoj.
Problém to sice neřeší, prudičů se člověk nezbaví ale aspoň ho to neotravuje. jinak to přiložení telefonu k repráku, monitoru nebo walkmanu je dobrá věc, sám mám odzkoušeno. SMS bomber je dost brutální, já ho použil jednou a to ještě asi cca. na 40 SMS a dotyčný mě chtěl zabít ale komu není rady tomu není pomoci...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Robert  |  17. 07. 2001 19:22

Bohuzel me jednoho dne nekdo zazvonil. Po nekolika SMSkach jsem zjistil, ze jde o mladou slecnu, ktera se tim velice bavi a ze si jak se zda nasla dalsi prozvaneci rybu. Jenze ouha. Po mem varovani at prestane se prozvaneni stalo neunosnym, prakticky kazdou pul hodinku. Kdo ma Internet jiste mi da za pravdu jak se ji da zbavit. Spolecne s mymi kolegy jsme ji ponekud zahltily telefon SMSkami a vse skoncilo. Kdo by chtel dostavat 500 SMSek denne? Asi nikdo co? Robert

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
HITachi  |  17. 07. 2001 19:22

Horsi je teror SMSek.Neni nic horsiho kdyz vam nekdo pomoci specialniho programu (taky ho vlastnim) posle jednu stejnou SMSku ale posle ji treba 500x..to je pak mobil na zahozeni

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Milan  |  17. 07. 2001 19:22

Mam 2 kamarady, kteri nemeli mobil, proto se nemohli takhle prozvanet. Resili to tak ze se prozvaneli na pevnou linku, meli domluveny znameni (2x, 3x za sebou) a hned vedeli co a jak.
Samozrejme, ze tohle se da aplikovat jenom kdyz sou vsichni zucastneni domluveni, jinak je to vazne otrava.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel Cifra  |  17. 07. 2001 19:22

Krásný den,všem!Jsem moc rád,že Vás můj přízpěvek zaujal..Co se týká prozvánění pevných linek,nemusí to být zase až tak špatný nápad (ted´ jsem dal motivaci dalším -náctiletým k přemýšlení "proč to nezkusit"),koneckonců vždyt´ to nestojí ani haléř..Víte,tohle se netýká jen pár lidí,ale je to PROBLÉM,který se týká každého z nás..Tak třeba dnes..Nechal jsem si dnes vyjímečně mobilní telefon doma..za pár hodinek jsem se vrátil a hle..Nepřijaté hovory..Taxe podíváme,kdopak nám "volal"..Vím,že image je na nic..Kdo má mobil (at´už jakýkoli,i ten,co stojí pár korunek přeci umí volat a tudíž i prozvánět)je IN..Život bez mobila..?To přeci nejde..Bez internetu..?Ty jsi se snad zbláznil..No,nevím,ale ten dnešní svět se mi jaxi moc nezdá..Třeba takový obyčejný chat..Přetvářka a anonymita zaručena..Měl jsem dívku,která všechno řešila SMSkami.."Promiň,ale přijdu později"..Nebo:"Víš,ale myslím si,že to již nemá cenu.."Život s mobilem (tzn.SMS.prozvánění apod) je přeci krásný,nemyslíte..Vím,vše má rub a líc..Tohle je rub..Hezký den !!! Pavel Cifra,Pardubice 14.5. 22:09

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michaela D.  |  17. 07. 2001 19:22

Ty jsi ale vůl...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Killer Pablo  |  17. 07. 2001 19:22

S těmito Oruzy, co prozvánějí mobil to zase není tak těžké. Když jim ten hovor chytnu, mám samozřejmě radost. V opačném případě na zmeškaný hovor volám s oblibou mezi 1. až 3. hodinou v noci, nejlépe z baru a velice účastně se ptám, cože to vlastně odpoledne potřeboval a jestli nemohu nějak pomoci, že jsem si zrovna vzpomněl. V noci pak ale vypínám zvonění, chvilku je to reciproční. Oblíbená je ještě lehká pohrůžka, zejména pro ty co chtějí oplácet a taky volají v noci, že pokud nepřestanou, přesměruji jejich hovor k němu domů nebo na jeho rodiče. Moc dobrý fór je přesměrování na tísňové volání Policie 112 ). To si pak bezva všichni pokecaj.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Multimotyl  |  17. 07. 2001 19:22

Bravo, to přesměrování k otravovi domů je boží. Musím to vyzkoušet až si zase někdo začne hrát. Já pokud mě někdo poprvé prozvoní tak za pár minut napíšu SMS kde dělám jako že nevím že šlo o prozvonění (byl jsem ve sprše a měl jsem zaple vibrovani) a ať zavolá znovu. A položím MT k monitoru nebo k walkmanu (ve vlaku a pod.).

Co mě dorazilo byla cesta vlakem s kámoškou. Představila mě mladší sestře a jejím kamarádkám v kupé. Ta jedna si vytáhla telefon a prozváněla čísla jedno po druhém. Když jsem se ptal proč to dělá tak mi řekla "zábava ne?". Možná jsem ze staré školy a patřím do urnového háje, ale kdyby si místo toho četla třeba knihu, nebo i ten stupidní cosmogirl tak by jí to alespoň něco dalo. Takhle mi to silně připomínalo hrací automaty. Cvak sem cvak tam cvak sem cvak tam a možná někdo zavolá a do zblbnutí cvak sem cvak tam cvak sem cvak tam cvak sem cvak tam cvak sem cvak tam cvak sem cvak tam cvak sem cvak tam cvak sem cvak tam cvak sem cvak tam cvak sem cvak tam cvak sem cvak tam cvak sem cvak tam cvak sem cvak tam cvak sem cvak tam cvak sem cvak tam cvak sem cvak tam cvak sem cvak tam cvak sem cvak tam cvak sem cvak tam cvak sem cvak tam cvak sem cvak tam cvak sem cvak tam cvak sem cvak tam cvak sem cvak tam cvak sem cvak tam cvak sem cvak tam.

Díky za pozornost.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
2woc  |  17. 07. 2001 19:22

presmerovani na 112 je to samy jak kdyz tam volas ty) ajajajaj ty asi ,pokud to tak mas budes resit potize))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Killer Pablo  |  17. 07. 2001 19:22

Nééééé, operátorovi se objeví prapůvodní číslo volajícího a ještě max. info o tom, že se jedná o přesměrovaný hovor...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ach jo  |  17. 07. 2001 19:22

Ach jo. Ze zacatku si psal celkem rozume, ale napsat, ze presmerovani na tisnovou linku je dobry for, to muze snad jen imbecil, ktery si neni vedom dusledku svych cinu. Kvuli takovym kokotum se pak nemuzu v pripade potreby dovolat na tisnovou linku, kdyz je to nejvic potreba. Nepreju ti nic zleho, ale zamysli se nad svymi ciny.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
smet  |  17. 07. 2001 19:22

nevěřte tomu, že příspěvky typu: "to je skvělý, já se s kámoškama prozváním 120x denně" jsou od opravdovejch -náctiletejch roštěnek (i když možné to je). Co já znám náctileté, tak většinou jejich jedinej konkakt s internetem je od tatínkova počítače se na hodinku denně (víc jim rodiče nedovolí) připojit, napsat adresu a toť vše. pochybuju že čtou diskuze na serveru zajímající se o komunikační techniku a píší do diskuzí.
Tipnul bych na nějaký saTaNy nebo eminemy co pruděj......

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  17. 07. 2001 19:22

Ja se narozdil od tebe vzdycky podepisu pod to co jsem zplodil. Nemam se za co stydet ;o)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
eminem  |  17. 07. 2001 19:22

No nevim, nevim a co to decko? Chudak k nemu se vubec nehlasis )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
eminem  |  17. 07. 2001 19:22

Ja bych to zase tipnul na nejake smety
Takhle se tady muzem hadat do nekonecna jestli chcete )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Esterix  |  17. 07. 2001 19:22

Divím se, proč se vám to nelíbí, vždyť jo skvělá zábava. Dostala jsem mobil k narozeninám a s kamoškama se furt jenom prozváníme. Soutěžíme, která prozvoní víckrát :)))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Alien  |  17. 07. 2001 19:22

Další hrábnutá roštěnka,přeji Ti aby se Ti Tvoje hračka od rodičů co nejdříve pokazila.Bude o jedo "cool" batole míň. ))
PS:Taky by neškodilo více používat to co máš na krku,myslím,že i v Tvém případě tomu říkají hlava....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
David  |  17. 07. 2001 19:22

Jen ji nech. Dokud je to jen s kámoškama, tak ničemu (nikomu) neškodí. Aspoň dá ostatním pokoj, no ne?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jakub Pecha  |  17. 07. 2001 19:22

Ale s kámoškama to za nějaký čas nebude vono;o)) a může se to rozrůst i dál;o))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel Cifra  |  17. 07. 2001 19:22

Hezký den všem...Zhruba před 4 lety jsem si pořídil za poctivě vydělané penízky mobilní telefon Alcatel.."Tehdy"bylo slovo SMS něčím,kdo znal málokdo..Čas plynul a na trhu se objevila Nokia 8210..Řekl jsem si..:"Tak tohle musíš mít"..A pak to přišlo,neskutečně stupidní reklamní kampaň na Twist či Go sady..Víte,tehdy jsem poznal,co je to prozvánění a moje Nokia začala trpět..-nácileté slečny si "koupí" nejlevnější Alcatel (2 999,-) a myslí si,že dobijí svět..Koneckonců,co jim chybí,že!?Přeci ten jejich "mobil" má všechno a HLAVNĚ..Mohou prozvánět !!!Ale řekněte,kdo Vás prozvání?Lidé,kteří mamjí předplacené sady nebo lidé,kteří mají paušál?? "Nemám kredit,tak ho aspoň prozvoním."Jak hloupé..Ale nejsem žádný kritik,jen mi připadá,že takhle jsme se dříve nebavily,nemyslíte?Není to tak dávno,kdy jsme hrávaly fotbal nebo hokej..Trocha nostalgie neuškodí..Je mi jen 21 let,ale když si uvědomím,že dívka,která je o nějakých pár let mladší,nezná nic jiného,než internet a mobil..Dříve byl rozdíl mezi generacemi nějakých 25 let,dnes podle mého názoru se tenm rozdíl hodně ztenčil..Jsem šokován (a asi nejen já),když mne někdo prozvoní,jen proto,aby na sebe upozornil..Asi je ten dotyčný mi zavolat na pevnou linku..Nebo na sebe chce jen upozornit,že ještě žije..Co se s tím dá dělat..?Jsou 2 způsoby,bud´ ignorovat nebo se "ozvat"..Podle mne by mohla fungovat(a funguje na hrubý pytel hrubá záplata..Nechci se jaxi dotknout těch "ostatních",kteří neprozvánějí,ale..Řekl bych,že by to mohla být nová úchylka tzv. "prozváněnofyl" ..Snad se operátoři zamyslí a něco s tím udělají nebo to budeme muset udělat my uživatelé.Přeji nám všem at´ se tohle již vytratí (i když,pokud´ tady budou -náctiletí dospěláci,taxe toho asi ještě nějakou chvíli nedočkáme) z naší společnosti..Mimochodem,včera mne někdo prozvonil pevnou linku )..Hezký zbytek dne všem,kdo se mnou (aspoň částečně)sdílí můj názor..Na závěr jedno motto:"Smrt low end Alcatelům s externími anténami"..(vlastník low end Erickssonu)..Pavel Cifra,Pardubice 13.5. 2001

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jakub Pecha  |  17. 07. 2001 19:22

Já pořád doufal, že prozvánění je jen u mobilů a že to tak alespoň zůstane;o(( Ale prozvánění u pevných linek - budiž nám nebe milostivo!!!;o)))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
V0jt@S  |  17. 07. 2001 19:22

Prozvaneni u pevnych linek? TO ZKUSIM!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tachood  |  17. 07. 2001 19:22

A co takhle pravopis, pane chytry ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Killer Pablo  |  17. 07. 2001 19:22

Opruz, jenž obtěžuje pevmou linku, je taky chytatelný. I tuto lze přesměrovat, a to např. na mobil, a ejhle ... zpravidla mám číslo volajícího. Pokud si neskryje identitu. Buď zjistím, kdo to je, a pak přesměruju mobil nejlépe na rodiče volajícího, nebo na tísňové volání Policie. Oni už jsou schopni Opruza vyplašit. Je fakt, že někdy to může stát pár korun. Ale naděje na "zaříznutí zábavy" je dostatečně velká.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Evita  |  17. 07. 2001 19:22

Ahoj.
Mám mobil asi 2 měsíce a prozváním pořád, protože mě to baví. Občas mi lidi odpoví a občas ne, ale to mi nevadí a dál je prozváním. Můj rekord je 120 prozvonění jednoho čísla za den. Pokud chcete tak mi napište a já vám dám své číslo a můžu prozvánět také vás. )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jakub Pecha  |  17. 07. 2001 19:22

A vás to opravdu baví? Já v tom nevidím nic smysluplného... Mimochodem - své číslo pečlivě tajím;o)))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
_  |  17. 07. 2001 19:22

To už je asi úchylka!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mrcha  |  17. 07. 2001 19:22

Pevně doufám, že Váš mobil patří do kategorie levných hraček, vhodných jako zajímavé rozptýlení pro batolata, a nebude dlouho obtěžovat Vaše okolí hloupým a nepříjemným prozváněním. Z celého srdce Vám přeji, aby jste byla prozváněna nejméně 500x denně, je to ohromně zábavné... Pokud máte kredit, tak Vám také přeji co nejvíce přijatých hovorů, aby jste z toho měla ještě víc a doufám že poté Vám rodiče přestanou kredit kupovat, a tím pádem bude o jednoho imbecila v GSM síti míň.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vl@dimír  |  17. 07. 2001 19:22

Ty seš truba,až se někdo nasere a začne tě s.r.á.t sms bombrem,tak se potom nediv

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Standa  |  14. 08. 2001 14:50

0603914269, a já má rekord 130/h jestli chceš, tak mě můžeš prozvánět. Slibuju, že tě nezasypu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Katka  |  12. 09. 2001 12:39

 KRááááááááááááááááááááááááááVO!!!!!!!!!!!!!!!!  

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Karel Novy  |  01. 02. 2002 01:32

Backoro, jedna husa mna prozvonila 110 x  v jednom kuse a za den celkem 200 .... ovsem pak ji potkala tvrda odveta ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mike  |  17. 07. 2001 19:21

kamoš má Motorolu T2288R u které když jde na ni hovor ,tak se ještě asi 1 sec.před zazvoněním objeví vlevo od ukazatele síly signálu malé sluchátko a za 1sec. mobil začne zvonit.Takhle se dá chytnout každý ! Testnuto !

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mirek  |  17. 07. 2001 19:21

Toto jde i v NET monitoru na Nokiich na prvni strance a na prvnim radku. Objevi se aktivni prijem mam dojem ze to signalizuje "hvezdicka".

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
David  |  17. 07. 2001 19:21

Jenže zase nevíš, kdo ti volá... tak je to na prd

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vl@dimír  |  17. 07. 2001 19:21

Jo máš pravdu mam taky T2288R,ale mě se ikonka objeví 2sekundy před zvoněním

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vl@dimír  |  17. 07. 2001 19:22

Jo máš pravdu, mam taky T2288R,ale mě se ikonka objeví 2sekundy před zvoněním

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PESCHEK  |  17. 07. 2001 19:21

... to už opravdu nemáte o čem psát, že se pozastavujete a do detailu rozebírate takové věci jako prozvánění??
Tipuju, že příští článek se bude zabývat problémem typu: proč se někdo po přijmutí hovoru představuje a někdo ne....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jakub Pecha  |  17. 07. 2001 19:21

Já si osobně myslím, že prozvánění je celkem velký problém. Záleží na Vás, zda Vám vadí, nebo ne. Mimochodem, článek "Proč se někteří lidé představují, a jiní ne" - není to špatný námět...;))) Co vy na to, čtenáři???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
David  |  17. 07. 2001 19:21

Mně se ten článek a následná diskuse líbí (mnohdy čtu jen diskuse)... a Proč se někteří lidé představují a jiní ne?? Proč ne, klidně něco napište

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  17. 07. 2001 19:21

No takovy starosti bych chtel teda mit. A co treba rovnou napsat clanek o tom jak si lide utiraji zadky nebo proc svetlo sviti....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jakub Pecha  |  17. 07. 2001 19:21

Není tohleto na trošku jinou diskusi?;o)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
V0jt@S  |  17. 07. 2001 19:21

Sorry, moc na html nejsem, snad pujde tohle.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
V0jt@S  |  17. 07. 2001 19:21

Nejak sis spletl diskuzi. Takove lidi nejradsi posilam sem. Uzij si to tam. A pokud by sis chtel pokecat sireji, prijd nekdy na www.manie.cz, najdes me tam vsude pod nickem VojtaS.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
elipsoid  |  17. 07. 2001 19:21

Pro ty s jednoduššími telefony doporučuju vytvořit si vyzváněcí melodii, která má na začátku kratší pauzu - budete mít sice nepřijatý hovor, ale zvonit nic nebude...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dredevil  |  17. 07. 2001 19:21

Napište mi prosím někdo adresu ze které se dá stáhnout fungující SMS Bomber. Díky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  17. 07. 2001 19:21

To jsi tak stupidni, ze si nemuzes v nejakym prohlizeci zadat mailbomber?? Asi jo...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Alien  |  17. 07. 2001 19:21

Asi máš komplexy ze svýho malýho telefonu (nebo nejen telefonu???),že musíš neustále někoho urážet,co...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  17. 07. 2001 19:21

Presne jsi na to kapnul. Zato ty, se svou Motorolou d160 se mas cim chlubit...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Alien  |  17. 07. 2001 19:21

Motorolku nemam,ale ani jinou cihlu...nastesti

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  17. 07. 2001 19:21

No cihlu mozna ne, ale ba primo tvarnici mas co? ;o))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Alien  |  17. 07. 2001 19:21

Muj telfon neni zas tak zly,ma dokonce o par fci vic nez ta tva 8210 a velikost no necham to byt,kdybych napsal ze je jeste mensi nez ten Tvuj tak tomu verit nebudes....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
eminem  |  17. 07. 2001 19:21

Takze asi 501? Ale proc ta antena?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  17. 07. 2001 19:21

Neboj, ja jsem duverivy clovek. Ale mensi telefon BEZ anteny na trhu neni - takze bych to videl na to ze mas SONY Z5 nebo Motorolu V nebo neco podobneho...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jakub Pecha  |  17. 07. 2001 19:21

Program byste měli nalézt na této adrese

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
spamlite  |  17. 07. 2001 19:21

...ale jenom do určité míry! Tak například já mám tarif PG partner a rodiče paušál. Když něco potřebuji, prozvoním je a zavolají mi (v rámci volných minut) zpět. No uznejte, proč bych měl Šemíkovi platit, když rodiče to mají zdarma? Na druhou stranu mě jednu dobu stále prozváměla kámoška, která si škrtí svůj kredítek. Tak jsem se naštval a při druhém prozvánění jsem držel prst v pohotovosti a okamžitě jí to zvednul! To byste nevěřili, jak rychle s tím přestala!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  17. 07. 2001 19:21

Máš pravdu, já jsem rodič a s mými dětmi (no,už dospělými) to mám udělané stejně, dal jsem jim Partnerky a když mám volné minuty tak jsem se taky s nimi domluvil ať mě prozvoní, proč Šemíkovi platit zbytečně když to není potřeba. Jinak k tématu: mezi mladými je to asi dost oblíbené, protože když se mnou jede dcera autem tak jí její pubertální kámoši prozvání každou chvíli. Mě by to teda dost vadilo a taky bych uvažoval o nějaké "odvetě".Já jsem s tím ale naštěstí žádný problém zatím neměl, přesto že jedno z mých dvou čísel dávám zákazníkům takže ho má už kde kdo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jeremy  |  17. 07. 2001 19:21

Opravdu je to asi o tom, v jakém okruhu lidí se pohybujete. Můj mobil mi slouží na 80% pro práci a podnikání. S tzv. prozvoněním zřejmě z nudy jsem se setkal celkem asi 3x, a nelitoval jsem těch tří korun (pokud jsem nestihl to příchozí volání zdvihnout) abych dotyčnému osobně vysvětlil jak je mi to nepříjemné. Nebylo už potom zapotřebí nikdy nikoho bombardovat "trestnými SMSkami". Občas se stane, že člověk nemá kredit, i mě se to někdy stává, když na důležitém hovoru provolám najednou třeba 70,-Kč a novou kartu zrovna nemám kde koupit. Pokud pak opravdu nutně potřebuji s někým mluvit (a mám to s ním předem domluveno - cca. 10 lidí), pošlu SMS (pokud to jde) že nemám kredit ať mi zavolá, případně tedy prozvoním, ale vždy max. 1x ! Na prozvonění odpovídám také jen oněm vybraným lidem. Takhle to funguje, a je to myslím poměrně slušné. Jistě, určitě se najdou takoví "vychcánci" kteří si svůj kredit "ňahňají" a chtěli by se vykecávat. Takoví lidé mě nezajímají a mají u mě smůlu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jakub Pecha  |  17. 07. 2001 19:21

Jak už bylo řečeno ve článku - nechápu lidi, co si koupí drahý mobil, a pak nemají tři kačky "na zavolání"...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Nokiaboy  |  17. 07. 2001 19:21

Můj mobil mi slouží na 80% pro práci a podnikání.

NO takový lidi nechápu, dělaj jak maj mobil pro podnikání a přitom maj předplacenku. Tak si kup dohodu a můžeš volat do aleluja, Já sám mam dohodu, je mě 16 a tak volám někdy i třeba z nudy, fakturu mam tak 1000,- a to volám furt i obchodně...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
David  |  17. 07. 2001 19:21

No a co? Do určitého počtu minut se karta vyplatí a je úplně fuk, zda je to pro podnikání, nebo pro zábavu - nemyslíš? Ne každý provolá kvůli podnikání desítky hodin měsíčně... BTW: s čímpak obchoduješ?? v 16ti

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  17. 07. 2001 19:21

Spatne se vyjadril. Hraje totiz hru Sazky a dostihy a obchoduje tam s konema.... ;o)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ultimated Hacker  |  17. 07. 2001 19:21

Me nejvice rozcilujou takovi ti blbecci s predplacenkama, kteri prozvaneji proto, ze nemaji kredit. Na co maji ty telefony (hlavne MLOKIE) kdyz pak stejne nemaji na kredit. Ja jsem taky nikdy nemel kredit a presto volam...cim to asi bude ???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  17. 07. 2001 19:21

No bude to tim, ze si formujes zada na Total Gymu 2000

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Alien  |  17. 07. 2001 19:21

Si asi velkej drsňák.....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  17. 07. 2001 19:21

Jasne ten nejvetsi......

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
V0jt@S  |  17. 07. 2001 19:21

Precetl jsem si tenhle clanek, protoze by men zajimalo, co si o tom mysli takovy dospely clovek, ktery ma mobil i pro pracovni ucely. Protoze ze sve zkusenosti vim, ze takovito lide vetsinou nemaji o prozvaneni ani tuseni. No a neodolal jsem abych k tomu nepridal svuj nazor.
Je mi 16 a mobil mam od vanoc. A s prozvanenim jsem se setkal temer ihned. Vetsina dospelych lidi (ja se za dospelyho nepovazuju, jsem porad pubertak a nevypada to, ze by me to prechazelo), kterym jsem se pokusil prozvaneni vysvetlit to absolutne nepochopilo. Ja to vidim asi tak. Pokud me nekdo prozvoni, tak z toho mam radost (pokud to neni v hodine a ja nemam zaply vyzvaneni), protoze vim, ze si na mne nekdo vzpomnel. A je mi jasne, ze SMS stohji penize a vetsina lidi nema penize na rozdavani. A pro toho kdo prozvani je to zpusob jak si ukratit cekani u doktora, na poste, atd. Popr. vybit baterku. Ale rozhodne bych nikdy neprozvanel nikoho, kdo o to nestoji!!! Pokud nekoho poprve prozvanim a on mi neodpovi, tak ho proste dal neprozvanim, muze to byt omyl, atd. A taky neznam zadny lidi, kteri by zkouseli prozvanet nahodny cisla, nebo lidi, o kterych vi, ze jim to vadi. A pro ty, ktere porad nekdo prozvani a oni o to nestoji, mam uplne stejnou radu jako ostatni. Pokud jste si jisti, ze dotycny vi o tom, ze jeho prozvaneni je vam nemile, tak zapnout hlasovou schranku, pokud nepomuze ani to, tak bombery (hodne SMS najednou. Vim jak dokaze cloveka natvat uz 10 SMS, natoz 100 treba kazdy den...
Tak, ted jste si precetli nazor cloveka "z druhe strany barikady" a snad vam to pomohlo aspon trochu problemu porozumnet. Doufram ze jste prekousli muj ne zrovna nejlepsi sloh.
V0jt@S

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jakub Pecha  |  17. 07. 2001 19:21

No jo, ale kdybych jim poslal tolik SMSek, tak bych nebyl lepší než oni. Ta hlasová schránka je pouze pro ty nepoučitelné lidi... Komu není rady, tomu není pomoci;o))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ondrej  |  17. 07. 2001 19:21

Za prve: s popisovanym "zabavnym" typem prozvaneni zkusenosti NEMAM. Bohudik nemam v seznamu zadne osoby, kterym by tato cinnost pripadala "funny".

A dale par reakci:
A pro toho kdo prozvani je to zpusob jak si ukratit cekani u doktora, na poste, atd.
???? Nezlobte se na me, ale pripada mi, ze nekterym lidem ten mobil do ruky nepatri. Lidem, pro ktere je to jen dalsi "hracka".

Pokud me nekdo prozvoni, tak z toho mam radost
No to je mi tedy povyrazeni...

kterym jsem se pokusil prozvaneni vysvetlit to absolutne nepochopilo
No se snad ani nelze divit. Ja mam rozhodne tisic jinych veci na praci, nez si blbnout s telefonem. Je to zabava pro rozmazleny teenagery, tot muj nazor.

A na zaver napad: co takhle na vybranych low-end mobilech (3310..) funkci "volat" nahradit funkci "prozvonit" - ktera by po zazvoneni automaticky vyzvaneni ukoncila )))))) To by byl trhak.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jakub Pecha  |  17. 07. 2001 19:21

Taky nevim, jak nekoho muze potesit, kdyz ho nekdo prozvani...Ale kazdy je jiny.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
V0jt@S  |  17. 07. 2001 19:21

Se zabavnym typem prozvaneni asi maji opravdu co delat jenom teenageri, i kdyz znam i par dospelych lidi, ale to jsou spise vyjimky.
Ano, pro teenagery to neni otazka toho, ze si muzou kdykoliv zavolat, ale spise otazka stylu. Proste kdo nema mobil, neni "in", i kdyz ani to neplati bez vyjimek. A volani je az na druhem miste. A na tretim je to "hracka". Alespon tak to vidim ja ze sveho okoli.
Jo, je to povyrazeni :)
Taky si myslim, ze to je zabava pro teenagery. Protoze ty se vetsinou nudi. A prozvani prave ty lidi, kteri se zrovna nudi.
Ja bych na telefonech fun¨kci prozvoneni rozhodne pridal. Alespon na tech Nokiich 3330 to mohli pridat, uz me to napadlo driv a to myslim VAZNE!!! Ale funkci volat bych asi nechal, precejenom, clovek to obcas vyuzije...
V0jt@S

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
wizard  |  17. 07. 2001 19:21

Jo, jo, autor ma podobne zkusenosti jako ja...
Mou pritelkyni porad otravoval nejaky magor, porad ji hazel echa, tak jsem se nastval, zavalil jsem ho SMSkama, vlezl jsem mu do hlasovky (blbec, mel u ET zakladni kod) zmenil jsem mu uvodni hlaseni a bezpecak (sice si muze znova reaktivovat hlasovku, ale za tu srandu to stoji, ne?) a byl klid...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
-2woc-  |  17. 07. 2001 19:21

Tak tohle je presne to ,co vytaci hodne lidi-prozvaneni!!
Nejhorsi je ,kdyz vas neustale prozvani pubertaci ,co se tim bavi??,ale vetsinou jsou to lide s GO ci P u ktereho nemaji nastaveny email na slovo ,ale zacina cislem.Takze reseni je pak takove,zte dotycny(a) se stanou prijemci cca 1000 emailu do sveho mob.emailu a ono je to prestane bavit.
A kdyz je dotycny hodne otravny tak se proste a jednoduse da zaridit ,aby mu chodily tzv.placene smsky,taky treba 300 smsek a kazda ho stoji napr.1,50Kc!!!Ale toto je reseni ,na ktere je potreba kontaktu na urcite lidi,a to tu nehodlam rozvadet.Timto jsem vyresil par nudicich se primitivu,kteri sice nevolali ze sveho telefonu,ale od kamaradek,no a myslim,ze ony jim pote zajiste podekovali za to ze jim byl odecten kredit ve vysi napr 350KC) za InfoSMS!!!!§§§§
Nebude to dlouho trvat a ono je to prestane bavit,dojdou jim prachy a mozna dostanou i rozum-mozna!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  17. 07. 2001 19:21

Oh ty jsi drsnej jako Chuck Norris. O tvych "kontaktech" silne pochybuji. Jedine kontakty co mas, jsou dole na mobilu pro nabijecku......

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tom  |  17. 07. 2001 19:21

To bylo velmi trefne ... :))))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  17. 07. 2001 19:21

Nejenom trefne, ono to je totiz pravda ;o)))))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
2woc  |  17. 07. 2001 19:21

fakt jo?,,? ani jsem je nezaregistroval ty "SaTaN eee ))))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  17. 07. 2001 19:21

No a kde by jsi je chtel jako registrovat? Na nejakem free email nebo WEB serveru ????

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
eminem  |  17. 07. 2001 19:21

Nechci rozebirat tve kontakty, ja ti to neberu, ale dost dobre nechapu kde, ze sto pohybujes? Protoze podle toho co pises to asi vypada na nejakou skolukm kde se hlavne nudi tvy spoluzaci, protoze te prozvani a ty je teda hltis?
Jinak si to nedokazu vysvetlit, protoze mam pomerne dost hovoru a kontaktu a prozvoni me akorat tak nekdo z rodiny a s nema jsem domluveny
Proto je to divne v jakych kruzich, ze se to pohybujes.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
-2woc-  |  17. 07. 2001 19:21

Ve skole jsem byl pred deseti lety naposledy
Rad bych Ti to vysvetlil "eminem",aby si to pochopil (nic ve zlym
bezva cislo+ne neznama osoba+znamy ve vsech kruzich snad to predstavit jde ne??
Mej se Cus

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  17. 07. 2001 19:21

No kdo vi jestli jsi v nejake skole kdy byl. Jsi asi velkej drsnak, kterej si sehnal naky dobry cislo co? To budes asi peknej kseftak.....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
2woc  |  17. 07. 2001 19:21

Vis ty Satane nebo jak ti rikaj doktori ,aby ti udelali radost,proc nezkusis beyt originalni.Zatim jen papouskujes a predvadis zde sve odpovedi ve stylu jedne osoby,ktera ale zaprve nejen ,ze o tom ci tom tematu neco vedela ,ale ta osoba,kterou trapne napodobujes,jen aby si te lide vsimli,uz je z puberty zaplat panbu venku.Ale jestli si jeho fanda,necham ti udelat placky,plakaty apod(kdyz dostanu svoleni od neho) ale jen prosim te uz se tady zdrz jakychkoli tvych vyjevu.Vic ti asi pomuzou lekari ,jestli ti to jeste nedoslo......A jestli te stve ze tva vyska je jen 165 cm (a mas komplexi) nic si z toho nedelej Krytinar je taky slavnej a je mensi nez ty.........

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  17. 07. 2001 19:21

Doktori me rikaji "samozrejme admirale", ale do toho ti nic neni. Jinak nevim o jake jine osobe mluvis. Zajiste totiz trpis schizofrenii, to te omlouva....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
2woc  |  17. 07. 2001 19:21

Uvidime jestli mi to same budes mit odvahu rici do oci!!!!!!!V nejblizsi dobe se o tom presvedcime!!!A muzes si byt s tim jistej,presne tak,jak so ses jistej tady!!!Hlidej si zada frajere!!!!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fuck off 2woc  |  17. 07. 2001 19:21

Co to tady posilas za blaboly? Myslis, ze ses prezident USA nebo co? Ty jeden drsnaku!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
2woc  |  17. 07. 2001 19:21

Hlidej si ruzovou at mas CD a neplet se do hovoru z lan!!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  17. 07. 2001 19:21

Chlapce, asi te zklamu, protoze ja nejsem z te 4% mensiny. Ze jsi teplej te jeste neopravnuje nekomu rikat at si hlida zada nebo ze ho vosu*as.....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
eminem  |  17. 07. 2001 19:21

No moc jsem to nepochopil, ale take nemam zrovna nejhorsi cislo a hovoru a kontaktu mam pomerne dost. A nejak axtra tim netrpim a prozvnaneni ani vetsinou neregistruji abych rekl pravdu. Proste v tom takovy problem nevidim a uz rozhodne me nikdo neprozvani vicekrat a kdyz me nekdo uz prozvoni treba jednou tak to prece neni hned duvod k hlaceni a jakymsi radoby akcim
PS: I kdyz dneska zrovna se nejakej prozvaneci vtipalek nasel, to je nahoda, ale zase jenom jednou )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
2woc  |  17. 07. 2001 19:21

nepreju Ti to na stalo,ale zazit by jsi to alespon jednou mohl,aby jsi (nerikam ze nevis vedel jak je to zdrcujici...neco delas-nervy-zvoni mobil-hledas-uz nezvoni-odlozis-öpet se zavalis papirama-nervy-zvoni mobil-hledas-najdes-uz nezvoni-zapomel jsi soucet cca 396 cisel a vymazal kalkulacku )) tak ted mi rekni,ty by si byl v naprosty pohode??pochybuju

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
eminem  |  17. 07. 2001 19:21

Jo chlape, tak to mas pravdu, presvedcil si me )
Ale jsem asi v jine situaci, takze me to tak neprijde ani nevadi

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Alien  |  17. 07. 2001 19:21

Emineme troufnes si sem napsat sve cislo???Vsadim se ,ze by te brzo omyli....)))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
eminem  |  17. 07. 2001 19:21

Jo to asi jo, tady se najde plno zavistivcu a tech nudicich se studentiku )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Miroslav Linda  |  17. 07. 2001 19:21

Osvedcena taktika: prozvoni me 1 necham to byt , prozvoni me podruhy poslu 5 sms , PROZVONI PO 3 POSLU 25 SMS , PROZVONI PO 4 POSLU 625 SMS. Pote uz vetsinou neprozvani nejlepis program na takovehle odesilani je EuroSMS 2,0
ktery najdete na http://walk.to/ff/ pod polozkou archive/duben 2001

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan  |  17. 07. 2001 19:21

Ještě před nedávnem bych článek považoval za totálně o ničem, ale nedávno jsem se s prozváněním taky stačil setkat.
Dal jsem číslo jedné mladší slečně a ta mě prozváněla 20x denně. Když jsem jí zavolal a domníval se , že něco chce, řekla že mě chtěla pouze prozvonit! A vesele v tom pokračovala.
Z toho plyne ponaučení:
Nedávejte číslo žádné pubertální krávě!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pent  |  17. 07. 2001 19:21

Vážení, Vy tu diskutujete nad prozváněním ale zkuste si uvědomit že existují služby a operatori kteři Vám strhnou kredit za to že zvoláte dotyčnému v nepravou chvili a on Vam ten hovor odnitne takže se ani hovor neuskuteční (třeba zavola nazpet) a volajímu se odečte kredit!!
vím že to dela jen Eurotel. P a O takový problém nemají.... na nebo??

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka  |  17. 07. 2001 19:21

Tak to se mi nějak nezdá.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
David  |  17. 07. 2001 19:21

To se mi taky nechce moc věřit... snad při volání přes bránu nebo ústřednu??? No nevím, nikdy jsem se s tím nesetkal....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jack D.  |  17. 07. 2001 19:21

Tohle bylo respektive, spatne uvedeni (prozvonění-odmítnutí=zaplacení). Byla by lepsi specifikace, kdyby bylo napsano (caste prozvaneni- ignorace volaneho = operatoruv zasah) nevim jak je tomu nyni protoze uz jsem pritelkyni navezl do Oskara, ale asi pred rokem se mi parkrat stalo, kdyz me pritekyne prozvanela tak 20x denne a ja ji volal zpet, tak se na jejim Go po kazdem prozvoneni strhlo za pul minuty hovorne. Nevim jestli to byla nejaka chyba systemu, ale jeden cas to takhle chodilo a kdo vi, treba ET delal razantni pritrz prozvanecum!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
RedBaron  |  17. 07. 2001 19:21

Jo, ta služba se jmenuje hlasová schránka.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
noiz  |  17. 07. 2001 19:21

nevim jak u p a o ale u et se me to teda nikdy nestalo a to jsem uz naky ten hovor odmitl....horsi je kdyz ma nekdo hlasovou schranku to pak penizky volajaiciho dou dolu...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martina  |  17. 07. 2001 19:21

Mě se sice ještě nestalo, že by si někdo takto hrál, ale prozvánění znám - nemám kredit, zavolej :o(. Někdy zavolám, někdy ne, většinou ale jen rodičům, sestře apod. Jednou se mi stalo, že mě každou minutu prozvánělo "neznámé číslo", pak mi napsalo sms "marti, kde jsi" - a odpovědět mám jak? Tak jsem seděla a pokaždé, když to zazvonilo, to sebrala... Nakonec to dopadlo tak, že "dotyčný" byl přítelův brácha, seděl před našim domem v autě a nechtělo se mu jít zazvonit na zvonek... přišel tak o 79,- kč :o)))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ericsson  |  17. 07. 2001 19:21

Jak lze u T10 nastavit aby nezvonil pro urcite volajici. Me napada pouze po vytvoreni Vlastniho zvoneni.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pedro  |  17. 07. 2001 19:21

V takove chvili clovek velmi oceni, ze ma low-endoveho Alcatela a ne nejakou severskou slupku. Staci dat omezeni prichozich hovoru jen na telefonni seznam a je to. Sice se objevi zmeskani hovor, ale telefon ani nepipne. Ovsem tezko rict, zda je ci neni nevyhoda ta vlastnost, ze timto sitem projdou hovory bez identifikace volajiciho.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pedro  |  17. 07. 2001 19:21

Odvolavam tu severskou slupku - koukam, ze takove pekne funkce maji i ony.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Olda  |  17. 07. 2001 19:21

Prozvaneni povazuju za NEUVERITELNY OPRUZ !
Ze zacatku jsem to toleroval studentum nemajicim na kredit, ale ted uz nikomu. Nejlepsi lek je hlasova schranka. Obcas zapnete, kdyz ocekavate druhe prozvoneni a mate pokoj.
Olda

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Conquest  |  17. 07. 2001 19:21

KDyž Vás prozvání nějaká pubertální holka nebo někdo, s kým nechcete nic mít a čekáte zároveň důležitý rozhovor, je tu jedna zajímavá rada, na kterou jsem přišel. V menu telefonu si nastavte k dotycné osobě vlastní vyzváněcí tón, který neuslyšíte. A ona Vás bude prozvánět a vy nic neuslyšte, ale ostatní uslyšíte.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  17. 07. 2001 19:21

Ale ne všechny mobily to bohužel umožňují.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
smt  |  17. 07. 2001 19:21

Já například nikoho neprozváním, jelikož mu raději zavolám nebo pošlu sms. Pravda je, že nemám problémy s penězi na nový kredit. Moje holka má dost promakanej systém prozvonění s kamarádkama, dost koukám co stoho jednoho prozvonění vyčte. Např. že kámoška nejde do školy, že nemá čas, a tak. U mě to taky zkoušela aplikovat ale nepochodila
Její mladší ségra ( je jí 16) prozvání furt někoho a dost mě tim prudí. Naštěstí nemá kredit což u Go znamená nemožnost prozvonění i nemožnost se dostat na SIMMku! Nemůže tudíž už ani psát z internetu, jelikož si ty čísla nepamatuje a do telefonu nemůže a to má 3210! To by mě udělal Errortel jen jednou a letěl by z vokna (Já mám teda Oskartu s 1500 kredity).
Prozvánění mě dost štve, ale když vidím, co se stim dá dělat tak zas tak odsouzeníhodné nebude. Stačí mít propracovanej systém a velkou intuici a dá se prozváněním i povídat

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Hruška  |  17. 07. 2001 19:21

Kdyz pises, ze by ET letel z okna, mozna te bude zajimat, co na nas Oskar vymyslel: az ti kredit klesne na

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
David  |  17. 07. 2001 19:21

Já mám tuto domluvu s manželkou a mojí matkou. Těm na "prozvonění" odpovídám, neboť to platí "firma". Jinak jsem se ještě s něčím podobným u svých známých nesetkal (tedy že by si někdo tak pohrával). Jako řešení vidím na takové hovory vůbec neodpovídat a v případě důležitého jednání hovory přesměrovat do schránky a jednoduše vypnout mobil (nebo nepřesměrovat a vypnout). Nápad s tichým vyzváněním je taky fajn... však ono to ty vtipálky přejde, až zjistí, že jim nikdo nevolá ani když něco potřebují. To se pak budou snažit si reputaci napravit. Posílání SMS nebo bombardování e-maily se mi zdá celkem extrémní, ale zajisté účinné řešení. Kdo nemá možnost SMSky mazat např. v počítači to musí být jistě zábava mazat je v mobilu.. dobrá lekce (já bych si dal pozor

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  17. 07. 2001 19:21

Mého bratra takto prozváněl někdo cizí celé odpoledne; zhruba každých 10 minut. Vždy jen cink a konec. Pak se naštval, vypnul mobil a druhý den se vtipálek neobjevil...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sasha  |  17. 07. 2001 19:21

Kdyz je to tak casto, delam toto. Mobil treba k reprobedne nebo k antene radia. Kdyz dotycny vola, slysim ruseni a pripravim se. Vetsinou to stihnu zvednout a vysmat se jim.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
RedBaron  |  17. 07. 2001 19:21

Mého bratra prozváněli také celé odpoledne a večer. Dělali jsme to tak, že jsme šli s mobilem ke kazeťáku a okamžitě jsme všechny hovory brali. Dotyčný nejenže provolal pěknou sumu, ale vůbec ho to neodradilo!!! Tak jsem mu zavolal s CLIRem z mojí dohody a ten dobytek mi ještě vynadal do ku..v, že ho prozváníme my! Člověk je zajímavý tvor...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vita  |  17. 07. 2001 19:21

Pozor na to! To se stalo memu kamaradovi taky. Ale zdalo se ze on prozvani stale nas a pritom pak dosel a tvrdil ze ma sme prozvaneli jeho! Problem byl zrejme v jeho Mitsubishi, ale mozna to bylo treba siti, kdo vi uz se to neopakovalo...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sasha  |  17. 07. 2001 19:21

Kdyz je to tak casto, delam toto. Mobil treba k reprobedne nebo k antene radia. Kdyz dotycny vola, slysim ruseni a pripravim se. Vetsinou to stihnu zvednout a vysmat se jim. Dokonce se i stalo, ze se me nekdo ptal, proc mu to zvedam, kdyz me jen vyzvani.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jakub Pecha  |  17. 07. 2001 19:21

Ano, nejhorší je, když se prozvání v různých časových intervalech... Ale aspoň na druhou stranu - víte, kolik je hodin...;o)))) Vypínat telefon není moc výhodné - zbavíte se "prozváněče", ale můžete zmeškat "pár důležitých hovorů".

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MATES  |  17. 07. 2001 19:21

Pokud máte přístup k internetu a máte nějaký program na odesílání SMSek, tak máte problém vyřešen.
Mě také prozváněli, tak jsem nastavil co nejdelší zprávu a dal jsem ji odesílat každé 3 minuty a ty odezvy byly úžasné. ;o)
Volaly maminky,
že potřebují telefonovat a ne stále mazat SMSky, vyhrožovali mi policií (srandisti ;o) ) a dokonce slibovali, že dětičkám dají na zadek.
No koho by taky bavilo každé 3 minuty mazat 6 SMSek. ;o)))
Mě tedy ne ;o)))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tomask  |  17. 07. 2001 19:21

a jak to tedy je s temi sms bombery??? cetl jsem ze z internetu na mobil se necha poslad omezeny pocet sms (EUROTEL 100sms/den, OSKAR 25sms/den, PAEGAS 1sms/2minuty)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
David  |  17. 07. 2001 19:21

Jo, z Paegasí brány je to 1x za 2 minuty, ale můžeš posílat e-maily a tam omezení není. Pokud má jedinec ještě starou e-mailovou adresu není to problém, pokud má novou (u Paegasu nebo Oskara) je třeba ji nějak zjistit (lidi jsou chlubiví...). No a mazat 100 SMS najednou není žádná slast - už se mi to stalo (díky podělanému Clicku) - naštěstí v NOKIA Data Suite to šlo vcelku rychle

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  17. 07. 2001 19:21

Ja jsem to vyresil jednoduse - tomu cloveku, co me porad prozvanel, jsem priradil u sve Nokie 3310 zadny ton. Telefon od neho mi od te doby nezvoni - sice je tam neprijaty hovor, ale vim, ze od nej a ze si hral - tudiz neodpovidam. On o tom vi a nestacil se divit. Dneska uz nevola a zadoni, abych mu nejaky ton zase priradil. Co kdyby nahodou neco nekdy potreboval...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Franta  |  17. 07. 2001 19:21

Jeste jednodussi je si v profilu (treba "Meeting", nazvete si to jak chcete) definovat jen cisla, ktera mohou zvonit (treba sef, tehotna manzelka - ostatni (treba spoluzaci) dostanou okamzite obsazovaci ton.

Mam to tak definovane na Ericssonu a nemam problem. Telefonat nekoho jineho nez lidi z definovane skupiny bych stejne na porade neprijal, takze je to logicke reseni.

A pokud bych chtel takoveho 'prozvanece' nasr.t, tak si udelam profil, kde si zapnu automaticke prijimani hovoru. Jak mne prozvoni poprve, zapnu si ten profil a jak zazvoni podruhe hned ma provolanou minutu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jakub Pecha  |  17. 07. 2001 19:21

Ano, máte pravdu, je to dobré řešení... Ale musíme pamatovat také na lidi se starším telefonem, kteří tuto možnost nemají (myslím tím přiřazení tónu určité osobě).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jack D.  |  17. 07. 2001 19:21

Nejhorsi je, ze nekteri lide jsou dosti zabedneni a nechapou, ze kdyz prozvoni jednou, tak to staci k tomu, abych vedel kdo vola a je-li mi libo zavolam mu zpet. Tuto metodu praktikuji dosti casto se svymi prateli, o kterych vim, ze kdyz me prozvoni, tak neco opravdu potrebuji a kdyby meli na to se se mnou vykecavat, tak me to nechaji zvednout. Ale jsou lide, kterym kdyz nezavolam, tak za minutu zvoni znova a to nechapu. Uprimne receno, neznam nic horsiho, nez ustavicne vibrujici mobil u pasu nekde na jednani! Hlasova schranka je fajn napad. Ja jeste delam,"sice to taky stoji nejakej ten petak", ze mam udelanou sablonu s textem "Momentalne jsem zaneprazdnen, pak Vam zavolam" a tu po zjisteni volajiciho odeslu, celkem to funguje, ale nekdy proste neni cas ani prilezitost tu smsku odeslat.

Lide, kteri me ale opravdu vytaceji, jsou ti, kteri Vam z netu poslou jednu megatunu smsek s jejich celotydenim life story. Tito to opravdu delaji z pleziru. Pro tento ucel jsem zacal pouzivat kody pro blokovani prichozich sms, ktere vzdy aktivuji, jdu-li nekam delat obchod a pak si tu smrst smsek vychutnam az doma.

Zaver: prozvaneni se da skousnout, je-li s mirou a od lidi, kteri Vam nevadi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomket  |  17. 07. 2001 19:21

Tohle dělají hlavně "týnejdžři", co nemaj co dělat a připadá jim to "kůl". Dobré a docela účinný taky bejvá taky sednout k netu a nasypat jim pár (desítek) SMS, když je ten zvuk mobilu tak rajcuje. Tahle věková skupina má zpravidla prepaid ET nebo PG, takže není problém (resp. u PG nebýval) znát adresu pro mob.email.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jiri kuruc  |  17. 07. 2001 19:21

Jojo...alemapocit,ze u Eurot. je limit 100SMS/den a u Paeg. nejakych 30 zprav z internetu. Optreni proti spamu...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Viktor 99  |  17. 07. 2001 19:21

Presneji receno to je 100 SMS u Eurotelu a 25 SMS u Oskara (nejspise se v nejblizsi dobe zvysi take na 100). Paegas podobne omezeni nema - zvolil jinou strategii. Jedna se o onu mnohdy proklinanou dvou minutovou casovou prodlevu pri posilani SMS z netu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ladis  |  17. 07. 2001 19:21

Hehe, staci umet progrmaovat treba v PHP a za 2 minuty mam skript, kterym muzu za 1 den poslat SMS kolik chci - na JAKEJKOLIV mobil (paegas, eurotel, oskar) ) Vyzkouseno, funguje (100 SMS/1h)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pinda  |  17. 07. 2001 19:21

To neni spatny. (jestli budes tak hodnej posli mi tem soft na mejl

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ovar  |  17. 07. 2001 19:21

Stačí do políčka poštovního klienta (Eudora, Pegasus mail,...) stokrát okopírovat třeba číslotohootrapy@sms.paegas.cz a není potřeba žádný extra program.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Gabina  |  10. 01. 2002 14:03

Pošli mi prosim ten návod jak mam opslat těch 100 smsek najedou.Potřebuju to někomu vrátit.Díky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  10. 01. 2014 07:49

Dobrý den, mohu vás požádat o pomoc? Moc rád bych takto zničil jedno tel.číslo,protože nám ničí rodinu.Moc děkuji.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
RedBaron  |  17. 07. 2001 19:21

Prozvánění je perfektní právě při domluvě, tzn. že jím oznamujeme nějakou událost. Od té doby, co mám Dohodu s Oskarem, mě prozvání bratr, přítelkyně a z pevné linky z domova rodiče. Jsem se všemi domluven a to, co dám do Oskarova výborného paušálu, ušetříme jenom tímhle (Proč? Protože Dohoda je bezkonkurenčně levná v poměru cena/výkon :o)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Matej  |  17. 07. 2001 19:21

Přesně, tohle mi udělala moje mladší sestra, a když sem jí zavolal zpět (myslel sem že jí došel kredit) a ptal se co chce řekla že nic. No nezabyli byste jí? No, ale eště radši mám ty spořílky který myslej že jim to ostatní budou platit. Nejlepší je se na ně vykašlat a až se budou snažit o prozvonění znovu, zvednout jim to včas (to už se dá čekat a tedy i stihnout) a pořádně jim vynadat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Hruška  |  17. 07. 2001 19:21

K tomu bych jeste dodal: prozvoneni se necha vzit, ale nekdo si dava pozor a nenechava to zvonit tak dlouho. Existuje reseni: dejte mobil blizko monitoru a budete predem informovani o blizicim se hovoru /prozvaneni/ nebo prichozi SMS...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xaxa  |  17. 07. 2001 19:21

nastesti nemam kamarady kreteny, kteri by projizdeli seznam a prozvaneli, a proto kdyz vim ze nekdo z nich zrovna nema kredit a prozvoni me, tak mu zavolam zpet, jelikoz je jasne ze se mnou chce mluvit a nedela to zprdele. ... No proste jde o to v jakem okruhu lidi se pohybujete.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Václav Kadlec  |  17. 07. 2001 19:21

Velice pěkně napsanej článek, pod kterej se navíc lze takřka bezvýhrady podepsat! Jen doplňuji - 1. úspěšnost hlasové schránky jakožto preventivního opatření proti prozvánění je skutečně vyšší, než byste čekali; 2. nic proti "předem domluvenému" prozvánění; 3. jsou situace, ve kterých vás přátelské prozvonění například od vaší přítelkyně potěší

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
BATMAN  |  17. 07. 2001 19:21

Kurva, nevim co furt mate???
Delate, jako kdyby jste to Vy sami nikdy ani jednou neudelali!!?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Václav Martinovský  |  17. 07. 2001 19:21

Jelikož jsem se s takovým problémem setkal a toho člověka jsem neznal, nejdříve jsem mu poslal smsku, ať toho nechá, protože prozvánění i desetkrát za sebou ve tři v noci není příjemné. Moc to nepomohlo, a tak jsem to vyřešil originálním způsobem - přes mojí sms bránu jsem mu poslal přes 500 sms zpráv a od té chvíle nazazvonil ...

Samozdřejmě tento způsob nemůžů doporučit, pokud vás prozvání někdo známý ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lukáš Neugebauer  |  17. 07. 2001 19:21

Taky to nemám rád.Nepoužívám metody hlasovej schránky,i když jsem to už taky dělal.A pokud jsem doma, stačí opřít telefon o reprák radia či monitor a jakmile se začne hlásit příchozí hovor,stačí nastavit prst na "spoušť" příchozího hovoru."A mám tě"!!!To odradí dost lidí,ale spousta se může dál snažit nachytat vás aby jste ho "nečapli", jak do hlasovky, tak přijmutím hovoru.
Myslím ale, že bohatě stačí nepropadnout vzteku a neprozvánět na zpět."Prozváněč" prozvání míň a míň až nakonec toho nechá úplně. Já osobně bych taky nesnesl kdyby na moje prozvánění někdo ignoroval a tak bych toho raději nechal.
PS: už jsem přišel jak se na ně musí.
PSI:Funguje je to!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Patrik Veselík  |  17. 07. 2001 19:21

Přesně tak, toto rovněž dělám. Mobil mám o monitor opřený z prozaičtějšího důvodu - mám na uších sluchátka a tak mobil prostě neslyším. Jakmile se mi rozpadne obraz, tak přesně vím, kdy mi začne zvonit mobil. Minulý týden si pár děvčat "blbě hrálo". Zkoušely své číslo u jiných mobilových společností. Stačilo tak 20x zvednout hovor oběma a nakonec přišla SMS-ka, která navázala hovor. Po mém dotazu na kolik jí to přišlo odpověděla, že se raději nemám ptát (takže na dost)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor