Proč Eurotel pozastavil reklamu u SMS z webu?

Diskuze čtenářů k článku

UhranutaOvce  |  16. 03. 2010 17:13

Spatenka...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  09. 09. 2004 15:40

sms na Eurotel mi nejde ani z mojelogo ani z brány Eurotelu. Je to možná chyba připojení přes gprs ale tomu nevěřím

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
M.  |  08. 09. 2004 19:23

Klidne at tam tu reklamu davaji. Me nevadi, stejne si ji nectu. Jen aby proste zustaly textovky z netu a nebyli jako TM.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ldown  |  09. 09. 2004 14:07

TM fuck, ET half-rulez, OS rulez

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ldx  |  02. 10. 2004 18:02

No já myslím ze system T-M je lepsí, protoze tam je 20 sms mesícne zdarma a bez toho protivnýho zkracování, kterým urcite velmi oblazíte príjemce (resp. tou reklamkou). A tech 20 sms ani nevyuziju, protoze na to mám starý dobrý email

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ldx  |  02. 10. 2004 18:17

Jo a tem co mají toho rudého krabicovitého antiinovativního krypla Oskara, tem posílám sms samozrejme z oskarova webu. Oskar je v tomhle nejlepší, asi si generuje zisky jinde. Sms z webu zdarma má asi jako pěkný důvod k skupinovému přeběhu k sobě (můžete posílat sms z webu přátelům zdarma).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ldx  |  02. 10. 2004 18:30

Muze mi prosím nekdo vysvetlit, proc se mi tento clánek objevil v menu napravo? Myslím, ze to tady zas tak nevre, kdyz je poslední príspevek z 9.9.. Vyjadrovat se do prázdna není moc zábavný

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ocni Bulva  |  08. 09. 2004 13:35

Nase firma dostala od ET software, ktery umoznuje hromadne posilani placenych SMS. SMS budou reklamniho charakteru. Me by zajimalo, jestli adresatuv souhlas potrebujeme my a procedury s moznym odmitnutim (tj. kontakt, kde zasilani zrusit) musi zajistit nase firma nebo ET?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
H+ (Hplus)  |  08. 09. 2004 16:22

Nebylo by lepší se obrátit na právníka, než to řešit na Mobilmanii?
V každém případě pak dejte vědět, jak to dopadlo...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin Zikmund  |  08. 09. 2004 16:35

Můj názor je ten, že v takovém případě ho potřebujete přímo Vy, jako odesílatel obchodního sdělení.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Quak  |  08. 09. 2004 12:13

...pouze za předpokladu, že zákazník dal předem prokazatelný souhlas k takovémuto využití svého elektronického kontaktu a má jasnou a zřetelnou možnost jednoduchým způsobem, zdarma nebo na účet této fyzické nebo právnické osoby, odmítnout souhlas s takovýmto využitím svého elektronického kontaktu i při zasílání každé jednotlivé zprávy. 


Nejsem si jistý, že bod 7.6 Všeobecných podmínek je možno považovat za prokazatelný souhlas, ale dejme tomu. Ale bod 7.8 o odvolání souhlasu tento zákon nerespektuje. Doporučený dopis rozhodně není možnost "jednoduchým způsobem a zdarma" odvolat souhlas... A co ustanovení " i při zasílání každé jednotlivé zprávy" ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin Zikmund  |  08. 09. 2004 16:36

Na tom něco bude... Eurotel každopádně ještě novou verzi reklamních SMS nepředstavil, takže má příležitost vyřešit i to...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
FF  |  08. 09. 2004 11:17

Hromadný rozesílání politických, ideologických a náboženských zpráv není bráno jako SPAM a až deseti milionovou pokutu odesílatel nedostane!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin Zikmund  |  08. 09. 2004 11:52

To máte pravdu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
charlie.cz  |  08. 09. 2004 11:01

Nebo by stačilo, že když majitel čísla odmítne reklamu, nebudou mu doručovány SMS z webu. A ještě o všeobecných podmínkách. To asi platí u paušálu že to můžou měnit, ale jak to je u Gou? Zřejmě to tam mají taky napsané, že se můžou měnit podmínky bez souhlasu. Tohle by taky někdo měl pořešit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
charlie.cz  |  08. 09. 2004 11:00

Nebo by stačilo, že když majitel čísla odmítne reklamu, nebudou mu doručovány SMS z webu. A ještě o všeobecných podmínkách. To asi platí u paušálu že to můžou měnit, ale jak to je u Gou? Zřejmě to tam mají taky napsané, že se můžou měnit podmínky bez souhlasu. Tohle by taky někdo měl pořešit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
charlie.cz  |  08. 09. 2004 10:59

Nebo by stačilo, že když majitel čísla odmítne reklamu, nebudou mu doručovány SMS z webu. A ještě o všeobecných podmínkách. To asi platí u paušálu že to můžou měnit, ale jak to je u Gou? Zřejmě to tam mají taky napsané, že se můžou měnit podmínky bez souhlasu. Tohle by taky někdo měl pořešit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin Zikmund  |  08. 09. 2004 11:51

Všeobecné podmínky jsou jen jedny, a ty platí jak pro paušály, tak pro go. Drobné odlišnosti řeší případné dodatky...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
att  |  08. 09. 2004 10:46

PROSÍM NAUČTE SE ROZLIŠOVAT PALTNOST A ÚČINNOST, JSOU TO DOCELA ZÁSADNÍ PRÁVNÍ POJMY. PLATNOST = PROŠLO PARLAMENTEM, PODEPSAL PREZIDENT, VYŠLO VE SBÍRCE, ÚČINNOST = PRÁVNÍ PŘEDPIS JE VŠEOBECNĚ ZÁVZANÝ, UŽ JE ŽIVÝ A MUSÍ SE JÍM SUBJEKTY ŘÍDIT. NE KAŽDÝ PŘEDPIS, KTERÝ JE PLATNÝ JE ÚČINNÝ, AVŠAK KAŽDÝ ÚČINNÝ PŘEDPIS JE PLATNÝ.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin Zikmund  |  08. 09. 2004 11:50

Omlouvám se, jestli jsem ty dva termíny prohodil. Na stránkách MI ČR je totiž ten zákon bez údajů o platnosti a příslušnou částku Sbírky zákonů se mi na internetu ještě nepodařilo nalézt...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
none  |  08. 09. 2004 13:16

neznalost a neschopnost neomlouva

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin Zikmund  |  08. 09. 2004 15:09

To jsem také netvrdil. Jen by mě zajímalo, zda se tohoto hesla držíte také Vy sám...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan  |  08. 09. 2004 14:47

To tedy nevím, kde jste hledal. V ČR je jediná instituce, která oficiálně vydává nové zákony a předpisy a tím je MVČR.


http://web.mvcr.cz/rs_atlantic/ftp/sbirka/2004/zakon_09.html#castka_166

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin Zikmund  |  08. 09. 2004 15:10

Hledal jsem přímo v Googlu, kde mi to pod číslem 480/2004 Sb. našlo úplně něco jiného, a pak na webu Ministerstva informatiky, kde je text celého zákona k dispozici.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MIB  |  08. 09. 2004 16:56

Takže: zákon nabyl účinnosti ve stejný den jako nabyl platnosti - viz čl. II.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin Zikmund  |  08. 09. 2004 17:08

Čímž pádem je článek každopádně správně

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin Vagner  |  08. 09. 2004 07:31

Tipoval bych, že ET se k tomu postaví zády k uživatelům a tuhle službu zpřístupní jen podobně jako u TM. Doufám, že enbudu mít pravdu.....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Majk  |  08. 09. 2004 08:57

To by me pak zajimalo, kdo by za 3,50 posilal SMS z netu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  08. 09. 2004 11:20

Spousta vymatlanců by se našla, to se vůbec neboj. Když jsou schopni posílat tak extrapředražené textovky z mobilu, proč ne z netu?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pumprdent  |  08. 09. 2004 07:19

Však on si Eurotel poradil velice elegantně: místo odeslání "sponzorované" SMS se vám objeví hláška o "neočekávané chybě systému". A stejně je ta zpráva oříznutá na 60 znaků, akorát se teoreticky nepřidá reklama.


Jsou to smradi!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
x  |  08. 09. 2004 11:00

Tak to by byli kdyby ji zcela zrusili - takhle jsou stale jeste dobri !!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin Zikmund  |  08. 09. 2004 11:49

Nic takvého v těch SMS snad není, nebo se pletu?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor