Proč je Ericsson největší chrlič novinek mezi výrobci mobilů?

Diskuze čtenářů k článku

PETR  |  06. 11. 2001 21:09

Co říkáte na ERIKA   3618s

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  06. 11. 2001 21:44

Dobrý, dobrý, ale zatím se u nás neprodává :(

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Majk  |  06. 11. 2001 20:47

http://ericsson.oceany.cz
Objektivně nejen o všech telefonech Ericsson a GSM. Najdete zde všechny druhy Ericssonů, tipy a triky, downloady,  obrázky, GPRS, GSM, bazar s telefony, WAP, články o telefonech, slovník aj. zajímavosti.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
emigrant  |  06. 11. 2001 08:04

Z nejakych divnych duvodu mi byl ericsson vzdy sympaticky a proto uzivam temer vyhradne jejich telefony. Neni mi moc sympaticka ta euforie kolem nokii. Proste jsem ericssonovej ale zatim vzdy spokojenej.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Majk  |  05. 11. 2001 22:12

http://ericsson.oceany.cz
Objektivně nejen o všech telefonech Ericsson a GSM. Najdete zde všechny druhy Ericssonů, tipy a triky, downloady,  obrázky, GPRS, GSM, bazar s telefony, WAP, články o telefonech, slovník aj. zajímavosti.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
leonidas  |  04. 11. 2001 21:58

Před spojením třeba Sony i Ericsson prodávají za sebe a potom bude jejich společný podnik dělat mobily a o zisk se podělí. To by bylo logiské a nebo se něco chystá. Třeba se zavede novinka, která pošle všechny tyto mobily do temnot dějin a my budeme kupovat jiné , to by nás zase doběhli. To je jak někteří koupili PC bez AGP   a potom byli na...... a nebo bez USB. Dnes je to hit a zitra ..... Necháme se překvapit, třeba je to výprodej před modernizací většího rozsahu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Unqutaie  |  04. 11. 2001 18:25

Trochu to, ale zavání autodestrukcí....... Ale přesto sláva....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  02. 11. 2001 23:28

Typů máme tři prd*** ale neumíme je prodat, co s tim? Dáme se do kupy se Sony a bude  z toho ještě větší prů*er než je teď...viva Erik   dejv

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jan  |  02. 11. 2001 15:25

Je to zajimave zda se ze ericsson az tak na tom spatne neni a take se treba snazi zaplavit predvanocni trh sveta co nejvice telefonama a miti z toho co nejvetsi uzitek

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jaroslav Houdek  |  02. 11. 2001 12:48

Ja teda ericssony pouzivam hodne. Zacal jsem mobilovat s erikem (A1018s) ktery byl pred dvema rokama to nejlepsi, co se dalo poridit pod ctyri tisice. Letos na jare jsem ho rozflakal (a ze to nebylo jednoduche, vydrzel hodne) a zacal se shanet po necem pod ctyri tisice. Nasel jsem u oskara nabidku na A2618 za 2995 a za tisic do toho dokopil Li-Ion baterku. A mel jsem zase to nejlepsi, co se dalo koupit pod ctyri litry. Pred ctrnacti dny tatkovi odesla jeho dlouholeta 3110 na vecnost a zacal se shanet po novem telefonu. Prenechal jsem mu 2618 a poridil si R320s, to nejlepsi, co se da koupit pod ctyri litry.

A ted se mi otevrely oci, vidim jak je cenova poilitika ericssonu spatna. Ja se sice smeju, mam nejlepsi mobil pod ctyri litry, ale co svedove, nechcipaj hlady? Jsou to pitomci, ze nas takhle, nas socialy, co nemame na nokie, zasobujou dobrejma telefonama. Ale jestli to tak budou delat dal a hlady neumrou, tak budu dal spokojene kupovat mobily pod 4000Kc.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tom  |  02. 11. 2001 13:54

Dobre napsane  Jooo, kupovat mobil to se musi umet

Tom

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš Vrána  |  02. 11. 2001 12:46

A je to tady! Jak jste, proboha, SVB došel až k pomluvám? Diskuze by neměla být intolerantní. Proto také respektuji reakci p. Broži s poznámkou o svém (jiném) dojmu s poděkováním za odpověď (mrkněte výše). Co se ceny týká, tak předpokládám, že není-li uvedeno jinak, vztahuje se se její hodnocení k cenám podobných výrobků (chcete-li produktů) na trhu! Bylo-li by toto hodnocení vztaženo k cenám MT Ericsson, pak ani zde nevidím jediný důvod k označení T68 za drahý mobil - proč je snad pochopitelné. Vzhledem k této disproporci, kterou jsem již vícekrát zaznamenal, jsem vstoupil do DISKUZE s dotazem PROČ. To mi nepřijde nikterak pomlouvačné (proboha snad chápete TEN rozdíl!). Prostě jsem se zeptal, nebo vyjádřil svůj dojem (z článku) a nebylo nic jednoduššího než odpovědět. To jak se pan Broža s úlevou (nad patrně nepříjemnou otázkou) zaštítil Vaší - řekl bych mírně agresivní odpovědí - mě o ochotě k vysvětlující reakci, řekl bych, nepřesvědčil. Je zvláštní, jak v našich krajích jakákoliv trochu nepříjemná otázka vede spíše k napadání než reakci a uvědomte si, že člověk, publikující v jakémkoliv médiu by i na "nepříjemné" otázky měl být schopen adekvátně a rozumně reagovat. To, že Vy to neumíte, mě celkem nevadí. Zdravím.   

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hanka  |  02. 11. 2001 13:22

Možná by stálo zato pořádně si přečíst, na co reagujete. SVB nepsal o pomluvách, ale o promluvách a to je dost rozdíl. Mimoto, Vaše otázka nebyla ani tak nepříjemná, jako spíš postrádající smysl a hlavu a patu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SVB  |  02. 11. 2001 13:31

Diky za odpoved, Hanko. Sam bych to lip nenapsal

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Kasa  |  02. 11. 2001 14:47

Nebudu nikomu "pomlouvat" do duse, ale mam pocit, ze zacatek byl o mobilech Ericsson, pak to bylo o filosofii a ted jsem se uz docela dobre zasmal.  Nekdy jsou reakce opravdu lepsi nez clanek.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SVB  |  02. 11. 2001 13:35

Je mi lito, ze jste necetl mou reakci pozorneji, nejen ze byste se vyhnul domnelemu narceni z pomluv, ale jeste byste se dozvedel odpoved na svoji "neprijemnou" otazku. Mimo jine jsem vam tam napsal, ze p. Broza to myslel (dle meho soudu) tam, ze ony udaje "drazsi" a "levnejsi" jsou brany relativne vzhledem k cenam ostatnich Ericu, coz z clanku (opet podle meho soudu) dost jednoznacne vyplyva. Takze kdybyste krome meho prispevku cetl pozorneji i clanek, mohli jsme si tohle cele usetrit

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  02. 11. 2001 13:46

Ano, myslel jsem to přesně tak. A2628s a T68 jsou mimo "středové cenové pole" Ericssonu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hanka  |  02. 11. 2001 13:50

Já myslím, že jste to napsal dostatečně jasně a ten, kdo chtěl to pochopil (i já, ač jsem blondýnka ). No a ten, kdo chce rýpat, si příležitost najde vždy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš Vrána  |  02. 11. 2001 11:40

To: p.Broža. Díky za odpověď. I když nesouhlasím se způsobem - publikuji zprávu, čtenáři si odpoví - je to pouze můj dojem a vaši odpověďi rozumím. Co mi však chybí je, že jste záměrně vynechal reakci na Váš komentář cen MT (viz má reakce výše). To totiž považuji za mnohem více podstatné (a zavádějící), než formu Vaší publikační činnosti. A věřte, že má poznámka nevznikla jako reakce pouze na tento článek . Pevně věřím, že se konktétní odpovědi dočkám - otázka je jasná. Hezký den!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SVB  |  02. 11. 2001 12:00

Dobry muzi, obavam se, ze byste mel vase promluvy vest ponekud konkretneji. Na co to nutite p. Brozu reagovat? Na vasi nejasnou vetu "Je-li tou myšlenkou ".....T68 (je příliš drahý) a A2628s (příliš levný)." , pak pan Broža buď ignoruje ceny konkurenčních telefonů, nebo zcela úmyslně vede PR kampaň!" obvinujici ho z bezmyslenkovitosti? To prece neni zadna otazka, to je jen ponekdu ubohy komentar naznacujici, ze jste, patrne v ocekavani jasne formulovane myslenky dne na zaver clanku (jako je to v americkych filmech), nepochopil, ze p. Broza tim myslel proste to, ze vsechny Ericy stoji kolem 10k krome T68, ktery je drahy, a A2628, ktery je levny. A proc do toho motate ceny konkurencnich telefonu? Jedna se prece o clanek o Ericsonu. A PR kampan? Nerozumim, nechapu jak jste na to mohl prijit. Ctete server o mobilnich telefonech a tak se da snad clanek o mobilnich telefonech ocekavat, ne?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  02. 11. 2001 12:06

Díky SVB za odpověď, je v zásadě stejná, jakou bych ji napsal já...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  02. 11. 2001 12:08

Není mi jen jasné, jak jste došel na to, že článek je PR. PR lze chápat jako Press Release, tedy tiskovou zprávu, nebo jako Public Relations, tedy vztahy s veřejností. Článek může být pouze reklamního charakteru, což tenhle rozhodně není. Je to článek popisující současný stav nabídky mobilů Ericssonu a pozastavující se nad tím, že Ericsson jedná dost podivně a řekl bych až nelogicky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
filous  |  02. 11. 2001 12:41

nokia suxx

 

Ericcson RULEZ

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš Vrána  |  02. 11. 2001 10:24

Se zájmem jsem začal číst článek a protože končil otazníkem, očekával jsem objevnou odpověď. Jako již mnohokrát jsem se nic zajímavého od pana Broži nedozvěděl, nemluvě o tom, že autor, který se snad pohybuje v mobilním světě by neměl mít s tématy problém. Mení-li možno sehnat skutečnou odpověď je lépe si vybrat méně spekulativní titulek, nebo alespoň svou úvahu doplnit skutečnou myšlenkou. Je-li tou myšlenkou ".....T68 (je příliš drahý) a A2628s (příliš levný)." , pak pan Broža buď ignoruje ceny konkurenčních telefonů, nebo zcela úmyslně vede PR kampaň! V čí prospěch to nevím.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  02. 11. 2001 10:49

Článek není ukončen schválně; spíš měl začít diskusi čtenářů, které jsou mnohdy zajímavější než článek, který ji rozpoutá.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SVB  |  02. 11. 2001 10:56

Hmmm... pravda, ale tady se to nejak nerozjelo. Zrejme opravdu nikdo nevi a ani si netroufne hadat, proc to Ericson dela.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  02. 11. 2001 11:15

A bohužel, nevím to ani já; myslím ale, že je to vše kvůli spojení se Sony a obě společnosti chtějí v rychlém sledu uvést všechno, co dosud vyvinuly a alespoň chvíli to prodávat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SVB  |  02. 11. 2001 11:25

To by davalo trochu smysl, nechteji zbytecne prijit o prachy za vyvoj. Mam ale dojem, ze to neni jedina investice - kdyz chce vyvinuty telefon clovek zacit vyrabet, musi si jeste predelat vyrobni linky a tak... Nevim, jestli se tohle vsechno EricSonum vyplati kvuli tomu, aby prodali par kusu...

Spis bych rekl, ze oni sami vlastne nevedi co chteji a maji v tom takovy bordel, ze od nich nikdo nevi co se deje. Aspon kdyby byly z Cech tak je to na 100% takhle

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mio  |  02. 11. 2001 10:18

no domnívám se že vrána qráně sedá. Podobným chrličem je i SONY. Nejdřív se objevila J5 a pak novinka J6, která byla ještě levnější než starší model.

Ale možná se Erik chce zbavit všech svých telefonů a se Sony vkročit do nové éry, možná se budou vyrábět mobily s šikmými displeji :)))

ahoj a pěkný den         Mio :)))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zdenek  |  02. 11. 2001 09:47

Myslim ze to co predvadi marketingove oddeleni v Ericssonu by si zaslouzilo poradnou cistku. Pokud by zredukovali pocet prodavanych typu a zavedli nejaky zretelny rozdeleni podle trid (ciselny nebo jiny protoze ted je to trochu chaoticky) meli by podle me mnohem vetsi sanci na uspech.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MadMax  |  02. 11. 2001 09:41

Rád bych věděl, jaká je cenová politika Ericssonu i jinde ve světě. Zase bych  ji tolik neodsuzoval. Kdo si chce pořídit novinku, ať platí, kdo si počká, ten se dočká - snížení ceny. A podívejme se třeba na srovnání cen: T39m vs N8210. Kdo toho nabidne víc, kdo je starší a kdo je dražší a o kolik? Finská firma by se nad svým vlastním vývojem mohla zamyslet více, než ta švédská. Doufám, že právě její monopol u nás končí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kite  |  02. 11. 2001 10:02

Politika Ericssonu je jinde asi stejne tak spatna jako u nas. Jinak by se tolik nepropad a nehledal spojeni se Sony. Mozna ze vic zakazniku chce spis jednodussi telefon, ktery je popularni a neztraci cenu, proste neco co se dela u Nokie. A tak nekdo jako Ericsson, si se svymi stale novejma super modelama dela medvedi sluzbu.

Myslim ze neco podobneho se asi stalo v pocitacich s Macem. Pred tim nez se tak zoufale propad tak chrlil jeden inovovany model za druhym. Slysel jsem nadseny uzivatele, jak si stezujou, ze vrazili penize do super stroje a on je hned prekonanej.

Jinak se nijak nechci identifikovat tim jakej mam foun a operatora. Jsem bytostnej odpurce jakychkoliv nadsencu. Zvlaste u tak komercni veci jako je mobilni telefonie. My sme jejich dusicky a cim vice lpime na tom svem, tim lepsi reklama zadarmo pro ne. Zadny slitovani s nima, at se poradne snazej.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  02. 11. 2001 23:19

Tvoje věta " Finská firma by se nad svým vlastním vývojem mohla zamyslet více, než ta švédská. " mě dost rozesmála, mě spíš přijde logický, když firma vyprodukuje službu, výrobek v tomto případě mobil, kterej se bude prodávat a bude se na něm vydělávat, což případ Ericssonu narozdíl od Nokie vůbec nejni....a jinak někdo srovnával firemní Nokii 5110 a novějším Erikem....ale to sou hrušky a jabka.... může srovnávat 5110, D520, Bosh 608 (tehdáááá  ) ale né tohle. dejv

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lojza  |  07. 11. 2001 11:08

Já si nemyslím, že to nelze srovnat. Pakliže se prodává nová Nokia 5110 v krámě za 3199 Kč,- a v tom samém obchodě Erik R320s za 3399,-Kč (!) - viz jarmark.cz - tak to prostě můžu srovnávat a konstatovat, že to srovnání  vychází tak neuvěřitelně, jak vychází!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jack D.  |  02. 11. 2001 08:42

Strategii Ericssonu lze asi jen těžko pochopit. Možná by rozvojáři a stratégové ve Švédsku mohli zauvažovat nad regulací vývozu, prodeje a ceny. Když už "vychrlili" tolik produktů najednou, neměly by být soustředěny pospolu. Když už Ericsson "políbila můza" a vymýšlí jeden mobil za druhým, tak by alespoň měl rozlišovat cenové zařazení mobilů za kterým by si měl nějaký ten čas stát. Rozhodně firmě nedělá dobré jméno a nezvyšuje jí image markantní pád ceny jejích produktů. Ericsson T39m stál na začátku prodeje v ČR 18900kč nyní je bezproblémově k sehnání s českým původem za 11500kč, možná i levněji. Spoustu lidí odradí takováto "dekadence" cen ke koupi nového mobilu této značky, když vědí, že za pár měsíců půjde cena o 30% dolů. Jsem zvědav na vývoj ceny u T68, jestli půjde stejným směrem, tak to možná bude "první" telefon s "obrovským" úspěchem, protože za cenu kolem 15000kč si jej jistě spousta zájemců pořídí. Budiž úspěch Ericssonu přán.

Hezký den

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  02. 11. 2001 08:52

Ericsson T39m stál na začátku prodeje okolo 18 tisíc, ale opravdu během pár dnů cena spadla dolů o několik tisíc na dnešních jedenáct a půl. Nokia přitom drží ceny mobilů na stejné úrovni třeba i několik měsíců....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jack D.  |  02. 11. 2001 09:23

O tom přesně mluvím, když se podíváte na N8850, tak se sice z té ceny chcete "smát" nebo možná "brečet", ale pořád kdo si koupil stylový telefon pro image, tak si tu image porád drží.......

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  02. 11. 2001 10:22

Naprostý souhlas...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
BIS  |  02. 11. 2001 08:22

Mel bych dotaz. T65 opravdu nema infraport? Na strance Ericssonu je: Plné nastavování telefonu přes IR či kabel . Neni to zase ten infra, ktery se pripojuje extra ke konektoru? Diky za odpoved.

BIS

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  02. 11. 2001 08:52

Máme T65 v redakci a infraport jsme tam opravdu nenašli

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kmarty  |  02. 11. 2001 08:57

T65 sice infra nema, ale jde k nemu pripojit infraport ( DI-28 ).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radek  |  02. 11. 2001 08:11

Nevím jak R320, ale tady na jihu Čech se jak houby po dešti objevily v obchodech R310 za cenu okolo 3 500 Kč. Původ je prostý. Všechny tyto levné přístroje jsou dovezeny ze zahraničí (myslím že z Německa), kde se jich jeden oparátor ve velkém zabavoval. Prodejci je u nás prodávají odblokované a s nahranou češtinou. Většinou však nemají český návod (dá se sehnat na stránkách MobilManie). Za ty penize je to skvely foun. Skoda ze nema WAP.Kdybych uz telefon nemel, tak bych do nej i pres jeho velikost urcite sel!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Waca  |  02. 11. 2001 13:43

mohl bys prosim Te jenom upresnit lokaci?Jizni Cechy jsou docela velky  ze bych tam treba zajel....nebo nevite o necem podobnem v Brne? Dikas

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radek  |  05. 11. 2001 08:49

Měl jsem na mysli hlavně České Budějovice. Ale slyšel jsem, že za podobné ceny (cca do 4 000 Kč) lze R310 pořídit i v Praze. Taktéž se zárukou 6 měs. Muj kakarad si tento přístroj koupil v nějaké prodejně mobilů přímo u jednoho z východů z hlavního nádraží.

Pokud nebudeš úspěšný, v Českých Budějovicích lze sehnat R310 teměř v každém krámu, který prodává mobili v komisi. O zastavárnách ani nemluvě. Těm však moc nevěřím.

Radek

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Patrik Podhrazsky  |  05. 11. 2001 10:20

V Praze jsem sehnal 310 za 4000,- + rocni zaruka + original zarucak od Eriku. Byl to normalni kramek s mobilama, zadny poutovy stanek. Samozrejme, ten telefon je take pasovany, ale ten original zarucak me dostal. Nicmene v Praze se prodavaji v rozmezi od 3500 do cca 13000,- Kc.

Ale jinak 310 - super telefon. Predchozi 1018 mi uz nechtela rozchodit asi tisici upadnuti na zem a tak jsem si poridil tohle. Opravdu, erik na nokie se muze smele vytahovat.

Patrik

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
laco  |  02. 11. 2001 08:02

Já mám erikson A2628s půl roku. Je to můj první mobil a chrochtám

nad výdrží a logikou obsluhy. Současně jsem dostal firemní nokii 5110 ale musím říci, že nelepí na erika. Proto můj nový mobil bude R380e, který splňuje mé představy o kompromisu. Pouze ta výdrž je hrozně malá.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Raďa  |  02. 11. 2001 08:50

Výdrž je malá a ten mobil je hrozně velký. Je ale levný, což rozhoduje ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Waca  |  02. 11. 2001 07:34

nak mi to neslo odeslat a najednou se to tam objevilo trikrat...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  02. 11. 2001 08:49

Díky, ta tři upozornění jsem opravdu nemohl přehlédnout

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Waca  |  02. 11. 2001 07:33

jenom bych chtěl upozornit na větu  Jaká bude budoucnost mobilů Ericsson a proč se Ericsson tak, jak se chová?

asi má být ..a proč se Ericsson chová , tak jak se chová?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Waca  |  02. 11. 2001 07:33

jenom bych chtěl upozornit na větu  Jaká bude budoucnost mobilů Ericsson a proč se Ericsson tak, jak se chová?

asi má být ..a proč se Ericsson chová , tak jak se chová?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Waca  |  02. 11. 2001 07:33

jenom bych chtěl upozornit na větu  Jaká bude budoucnost mobilů Ericsson a proč se Ericsson tak, jak se chová?

asi má být ..a proč se Ericsson chová , tak jak se chová?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Oool  |  02. 11. 2001 09:16

Hele, zopakuj si češtinu ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
LOJZA  |  02. 11. 2001 00:45

Postrádal jsem v článku jakoukoli zmínku o modelu R320s. Před dvěma dny jsem tento mobil zakoupil za pro mne neuvěřitelných 3500,-Kč (nový - půl roku záruka!), přestože Paegas ho prodává za cca 16000,-Kč a jeho schopnosti jsou rozhodně blíže Paegasově ceně. Rád bych znal názor autora i ostatních na tento founek .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
V.K.  |  02. 11. 2001 05:35

R320s je IMHO momentalne druhy nej mobil na trhu (hned po R520m). A to i prez to, ze uznavam, ze nektere novejsi founy ho v nekterych fcich predci - napr. Siemens S45. R320s mam asi pul roku, a nemuzu si naprosto stezovat (az na krapet pomalejsi menu). Rozhodne bych nemenil, a kdyz uz bych opravdu musel, tak jedine za R520M nebo _mozna_ zminovany S45 (teda pokud bych na ne mel - 11.5 za R520m a 12.5 za S45 neni prave malo;-/)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Filip  |  02. 11. 2001 08:59

Můžete mi, prosím, sdělit kde jste ho koupil. Mám o něj také zájem

Děkuji

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mio  |  02. 11. 2001 10:32

,ERICSSON R310s-3399Kč, ERICSSON R320s-3499Kč, ERICSSON T29s-6899Kč, ERICSSON T20e-4699Kč, ERICSSON T28s-5499Kč, ERICSSON T39m-10799Kč, ERICSSON R520m-9950Kč, ERICSSON R320s-3499Kč, ERICSSON T29s-6899Kč, ERICSSON T20e-4699Kč, ERICSSON T28s-5499Kč, ERICSSON T39m-10799Kč, ERICSSON R520m-9950Kč,

Cëny na listopad, zajděte si na www.jarmark.cz, jistě tam ten inzerát najdete. Napsal bych tu i firmu, ale nevím jestli by tento příspěvek nebyl označen jako reklama a smazán.

Minulý měsíc jsem tam kupoval 7110 a byl jsem velmi spokojen, záruka na půl roku, novej kus, odblokovanej, s češtinou, bohužel návod v němčině - ale to neva, dovoz JAR a cena? ucházející.

Už nikdy nebudu kupovat foun u operátora a to doporučuji každému.

tot vše, pěkný den          Mio

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pašerák  |  03. 11. 2001 07:16

Doporučuji návštěvu Rakouska.  V sadě stojí 999 ATS. Nemá sice češtinu ale není blokovaný! Je dodáván s Li-lon baterií. Prodají ho cizincovi bez problémů.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  02. 11. 2001 09:04

R320 není letošní model, proto jej nezmiňuji. Je ale fakt, že je to nejlepší mobil Ericssonu v poměru ceny a funkcí. Nechápu, proč Švéd zasatvil výrobu R520m pár měsíců po uvedení a přitom vyrábí horší, skoro dva roky starý mobil...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rattle  |  02. 11. 2001 09:11

Přesně tak - velmi dobrý, i když trochu větší telefon, a nestál v jinak fobrém článku autorovi za zmínku  ?

P.S. Kolegové s R 320: nemáte tip na prodejce "velké" baterie k tomuhle founu?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  02. 11. 2001 09:14

Už jsem psal výše: zmiňoval jsem pouze letošní novinky. Stejně tak v článku nepíšu o R380 a R310.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka  |  02. 11. 2001 00:21

Strategie Ericssonu je opravdu prapodivná. Všechny machinace s modely, vydáváním nových modelů půl roku po sobě, čímž ty předchozí pohřbívá, je nepochopitelné. Dobře se bude prodávat asi jen T39 a pak nové modely bez antény.

Mým favoritem je T39 jen ještě asi tak půl roku počkám, třeba se bude dát sehnat za cenu kolem 5 tisíc jako je dnes T28. Jestli to tak dopadne, bude to asi nejlepší telefon v poměru cena/výkon. Teď je pro mě ještě dost drahý (neříkám, že je drahý, už teď nemá celkem v poměru cena/výkon konkurenci), ale myslím, že by se mohl prodávat ještě levněji. Ale třeba ne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  02. 11. 2001 09:05

Jen aby T39m nečekal stejný osud jako R520m a Ericsson ho nepřestal vyrábět.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bruce Willis  |  02. 11. 2001 10:34

Nestrašte, to by mi snad Erik neudělal... Čekám, až bude hlouběji pod deset a jdu pro něj.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Josef Burda  |  02. 11. 2001 00:08

Je v současně prodávaných dle mých informací jen v R520. jsou nějaké informace, zda bude i v někerých nových telefonech? V T65, T66 ani T68 nebude, nebo mi něco uniklo? Možná R600 - jako nástupce R520 - už se o tomto telefonu prosákly nějaké další informace?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  02. 11. 2001 00:16

V T65 hlasité handsfree není. U ostatních telefonů zatím nevíme.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PetrJanatka  |  03. 11. 2001 18:30

Podle článků na mobilserveru by konečná verze T68 HANDSFREE mít měla.  Já jsem si koupil R520m, který má opravdu famózní reproduktorek.  Vyzkoušel jsem hodně telefonů než jsem R520 koupil, žádný neměl lepší repráček než R520. U telefonu preferuji hlasitost a až po tom další vlastnosti. Ještě teď si vzpomínám jak jsem kdysi telefonoval na hlučné ulici s FIZZEm a musel jsem na jedno ucho tlačit mobil a druhé ruku a stejně jsem nic neslyšel.  To se mi s R520 stát nemůže.  

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor