Proč je MDA Compact větší a těžší než HTC Diamond

Diskuze čtenářů k článku

pes  |  08. 06. 2008 18:53

Proc se clanek jmenuje "Proč je MDA Compact větší a těžší než HTC Diamond" kdyz podle s specifikace T_mobilu a HTC je sice MDA Compact vetsi, ale tezsi je HTC Diamond???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
paradox  |  08. 06. 2008 19:20

To má opět na svědomí zdejší bulvarizátor. Automaticky vygeneroval debilní nadpis a tak se zasloužil o menší flame.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
AgGreSsivE-Vodkafone=Best  |  07. 06. 2008 16:56

MDA http://www.mobilmania.cz/uploadedfiles/307062517.jpg udava 3,1 Megapixelu a HTC http://www.mobilmania.cz/uploadedfiles/970791134.jpg 3,2 neni to trosku divny ? nepatrny rozdil ale me prijde lepsi si koupit HTC ja osobne mam mda wario a urcite jdu do toho HTC v srpnu si ho koupim at stoji co stoji :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radevic dyn  |  07. 06. 2008 23:30

Stejně jako všechny ostatní třímegapixelové fotomobily bez výjimky mají MDA i HTC snímač s efektivním rozlišením 2048 x 1536 bodů, tedy celkem 3 145 728 bodů. Správně by se to skutečně mělo zaokrouhlovat na 3,1 Mpx, ale používá se spíš 3,2 Mpx. Všechny fotomobily s 3,2 Mpx - K800, N80, D900 mají stejných 3 145 728 efektivních bodů.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pietro  |  23. 07. 2008 12:14

nesuhlasim, matematicky je spravne zaokruhlenie na 3,2 Mpx. Zaokruhlovat treba cele cislo, nielen to, ktore je za patricnym (sledovanym) potrebnym miestom - 3 145 728 je zaokruhl. 3 160 a to je 3 200.
Inak mate samozrejme pravdu, pocet bodov je rovnaky pri vsetkych pristrojoch pouzivajucich rozlisenie 2048 x 1536 px.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Spytihnef  |  07. 06. 2008 15:38

Trochu mi tam na te vaze chybi Diamond, takhle jste nedokazal, zda se nahodou vahove nelisi Compact od Diamonda jak pisou vyrobci.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tick  |  07. 06. 2008 19:42

Ale prd, dokázal to. Rozdíll v zařízeních je v baterii. Neboť Vario IV bude mít lepší baterku. Diamond má tuším 900mAh a Vario 1600 nebo tak nějak.
Tudíž váha bez baterie je stejná, s větší baterií je těžší Vario.
Jednoduchý jak facka.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Spytihnef  |  07. 06. 2008 20:33

No, ty jsi to teda rozsekl!! Nevim proc sem pletes Vario?? o tom se nikdo nebavi. Ja mluvim o rozdilu mezi Diamondem a Compactem a ty maj stejnou baterii. A i tak nikde nedokazal, ze i vaha bez baterie je stejna.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JendaV  |  26. 12. 2008 14:22

Souhlasím, že článek ani fotografie nevyjasnila rozdílnost vah. Přitom by stačilo přidat fotku s Diamondem na (stejné!) váze. Udělá to seriózní autor? O rozdíly obou přístrojů se totiž stále ještě někdo zajímá!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SK  |  07. 06. 2008 10:47

Ten by mal byt...''Prečo nemá Diamond a T-Mobile displej cez celý prístroj''... Ovládacie tlačítka a kolečka nenahradil soft. ovládaním.Veď je to už dnes bežná technológia.Takto je to zase na ukor displeja, ktorý by mohol byť kľudne aj 3 až 3,5 palcový.Čakám stale na Flame II....Výbava na úkor normálne použiteľného displeja nie je dobrá cesta.Cesta je sposob Iphone...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
alia  |  07. 06. 2008 11:21

takze displej jako plachta, se kterym muzu tak maximalne machrovat, protoze to nema zadnou solidni vybavu? dekuju nechci, to radsi vydrzim mensi displej....

btw. redakci diky za clanek, moc pekne objasneni, na ktere se vsichni vybodli a ty rozdily prechazeli, jen Filipa napadlo to proste zmerit

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SK  |  07. 06. 2008 11:37

Nemyslel som Iphone ako priklad vybavou, ale technologiou ovladania.Samozrejme, ze sa nemoze výbavou rovnat Diamondu...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ondra  |  07. 06. 2008 14:42

jsem s Tebou, 2,8 palce je proste malo. Mam takovy displej u WM pristroje a nechapu, proc tam nedali vetsi. Klidne by se vesel. Pak by i ta virtualni klavesnice byla lepe pouzitelna (i kdyz ta diamondovska neni vubec spatna). Naopak QVGA mi naprosto staci.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
aaa  |  07. 06. 2008 14:52

Pardon - proc se nemuze rovnat? Kvuli absenci 3G a GPS. GPS nikdo, kdo ma poradne auto nepotrebuje. A o pouzitelnosti 3G v nasich koncinach se uz snad psalo..
Tak co tam mate dale.. Co se softwaru tyka, tak lze na iPhonu vsechno - dejte priklad a ja hodim odkaz na konkretni program... at nezustaneme jen u kecu, ze iPhone neni chytry a podobne blbiny. Chytry je stejne jako Diamond a navic si zachovava rychlost bezneho telefonu a bezkonkurencni zpracovani.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
cyb  |  07. 06. 2008 15:01

boze co ma navigace spolecneho s poradnym autem :O jako zabudovana navigace je nejvetsi blbost. za a se kradou jedna basen, za be jsou neuveritelne predrazeny a kolikrat nepouzitelny (rychlost, vprehlednost, ...) a za dalsi s hrackou jmenem iphone se bez vychlobat jinam :x se divim ze kdyz apple poustel na trh iphona ze umel vubec telefonovat...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kolemjdouci  |  07. 06. 2008 15:01

pardon, proc by nemel potrebovat GPS ten kdo ma poradne auto? zabudovana GPS zarizeni nejsou nejlepsi. A take kdyz nekdo z poradnyho auta presedla na poradnou motorku, nebude prece z poradnyho auta neporadne vyrezavat GPS karbobruskou aby mohl GPS vyuzit i tam.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
misa  |  07. 06. 2008 15:02

ono by se dalo zacit u push synchronizace s MS Exchange serverem ze?
Kompatibilita s MS Office (at uz si myslite co chcete, tohle je pro praci nutnost)?

Coz iPhone spolehlive diskvalifikuje jako pracovni nastroj...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
aaa  |  07. 06. 2008 16:08

MS Office - co konkretne - prilohy mailu doc,xls,pdf... MS Exchange - http://www.pcworld.com/article/id,135397-c,iphone/article.html
http://blog.tmcnet.com/blog/tom-keating/microsoft/iphone-syncs-with-exchange-server.asp
Ja to napriklad nepotrebuji,ale pro ty, kteri ano...

http://www.gearlog.com/2008/03/quickoffice_ms_office_editor_c.php - Editace office - aneb neni problem pro iPhone napsat cokoliv. Je to jen o tom, co budou lide chtit a potrebovat a za co si zaplati.
A kdyz uz jsme u te hracky...reknete mi, ktery jiny telefon ( jakykoliv ) ma tak kvalitni zpracovani a tak kvalitni a velky displej. Vse,co mi s TyTnem2 trvalo minuty a minuty je na iPhonu otazka chvilky.
Ovsem zabednenci tu budou stale rikat: iPhone je hracka pro deti.. Ale reknu vam jedno, pro normalniho uzivatele, ktery prejde na MAC OS je WM uz odepsany - mel jsem WM temer od jeho vzniku a byl jsem spokojeny..pouzival jsem i Symbian.. A proste pred dvema lety mi WM vyhovoval - byl pomaly,ale nic jineho nebylo.. Pak jsem zkusil iPhone (proc ne...nejsem ten typ, co si precte par vykriku internetovych kecalku a hned ma jasno) a po tydnu bylo rozhodnuto - nechci uz nic jineho. To co umi, dela o 100% lepe nez WM, a to co neumi, jsou veci, ktere ja opravdu nepotrebuji (GPS,3G a podobne). Co se programu tyka, tak i navigace je uz na iPhone - kdy ji uvedou nevim, ale na internetu se o tom muzete docist vice - ja to proste nepotrebuji.
Navigace pevna je bezbecnejsi, lepe ovladatelna a navic se grafika promita na palubku, coz je mnohem bezpecnejsi... Ale pravda je, ze motorku a pesi turu si to vzit nemuzete - ale je mi jasne, ze odpurce Applu si vzdycky najde nejakou "hovadinu", aby si dokazal, ze iPhone ja naprd.. Ja uz se po prechodu z WM a neustaleho prehravani ROMky apod. jen smeju..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bagrous  |  07. 06. 2008 17:41

na WM využívám dost často Idos pro PPC. můžete mi ukázat alternativu pro iPhone? neberu internetový idos, protože to není na malém zařízení ovladatelné...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
aaa  |  07. 06. 2008 20:54

Tak jsem na googlu zjistil, ze idos jsou jizdni rady.. Nevedel jsem to
Tak s tim ja bohuzel zkusenost nemam, takze vam vubec neporadim...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
aaa  |  07. 06. 2008 21:02

http://www.youtube.com/watch?v=2AnGfSpPY6s
To jeste k memu tvrzeni o kvalite:) Nevim, ktery jiny telefon by tolik vydrzel...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Raphael  |  24. 10. 2008 16:18

Zejmena toho konce videa je treba si vsimnout, tam totiz iPhone bezesporu patri :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
misa  |  07. 06. 2008 21:44

no prosim, prvni varianta hostovany meziclanek mezi Exchange a iPhone (navic pisou pouze email, kalendar a kontakty pre iTunes - to nemyslite vazne ze? Strkat firemni maily nekomu na server?), uprava pro EX server ve stadiu priprav, nezlobte se, ale to neni nic pro praci. Navic nikde nevidim, jak do iPhone dostat korenovy certifikat certifikacni autority, bez ktery je napriklad nas EX server nepristupny. WM to umi, pokud to umi iPhone tak ok, pokud ne, neni to k nicemu.
MS Office - podlestranky to bude super, uzasne, ale neni to...
To same zminovana navigace, bohuzel v aute pevnou nemam, ani v soukromem, ani sluzebnim (navic je malicko rozdil mezi cenou programu pro WM a 50.000, ktere chce automobilka za pevnou, to jste taky malicko pozapomnel). O tom, ze BT, ktery je jen na hlasovou komunikaci je malicko k nicemu jste taky nic nerekl.
Mel jsem iPhone pujceny na 2 dny a uz ten druhy jsem jen nepouzival, hezke barvicky, par efektu, ale neni to nic pro mne. Vyhledavani v kontaktech jen jezdenim me privadelo k penivemu silenstvi, neexistujici dorucenky k SMS (haloo Apple ta vec neni jen iPod, ale i telefon), nefunkcni MMS (sem tam se hodi) a mnoho dalsich veci, ktere celou vec diskvalifikovaly i jako telefon.
Jeste lehkou pripominku na temer nucene pouzivani iTunes, ktere nemam rad, ale bez nich to jde jen velmi slozite.
Zasadni totiz je, ze WM jsou opravdu velmi casto pracovnim nastrojem a to iPhone rozhodne neni a jeste dlouho nebude.
A cilova skupina iPhonu je temer 100% jina nez ta u WM, takze nema cenu je srovnavat WM maji 100x vice moznosti, iPhone je ve stylu OSX - pekny na pohled, pokud nechcete neco po svem, ale prijmete cestu co vam Apple pripravilk tak je vsechno super, ale jakmile chcete neco po svem ci jinak - konec...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tretten  |  08. 06. 2008 00:29

Kliiiid, Steavovým ovečkám se prostě nic nevysvětlí, na Apple produkty pro ně nic nemá.
Proto jsou možná tak všem k smíchu - jak fanaticky dokáží obhajovat "svoje" produkty. Jak dokáží chyby ignorovat či někdy dokonce tvrdit, jaká je to výhoda (viz tady GPS navigace x GPS navigace zabudovaná v autě).
Proti Applu nemam nic, absolutně. Ale bohužel Apple má tu smůlu, že jeho uživatelé mají furt pocit, že jim někdo křivdí a tak to musí napravovat hlasitým křikem. Tím konají Applu opravdu medvědí službu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
aaa  |  08. 06. 2008 00:43

No ja nevim...Tolik vzteku.. V pondeli bude predstaven iPhone 2.0 ..s plnou podporou Exchange apod.. Nac cerit vody... Nemuzete preci rict, ze je neco naprd., kdyz na to neni program.. Pamatuji WM v plenkach a jak ho zesmesnovali Palmiste...A dnes.. Za tri dny to bude stejne s iPhonem..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
misa  |  08. 06. 2008 01:55

prosim? Nejdriv tvrdite, ze iPhone ma vsechno, ted ze to bude mit az iPhone 2.0?
To je mi opravdu zajimava logika
Navic nikdo nerika, ze to je to naprd, jen to neumi to co WM, nema to zdaleka takovou vybavu, ma to nasobne nizsi dostupnost programu, neni to vhodne pro praci, ale pro spoustu lidi je to skvela volba a na tom neni nic spatneho. Je to jejicha volba.
Jen nechapu, proc se pak cpou do diskuse k WM zarizeni, kam jednoduse nepatri, protoze to je uplne jina vec, proc sem musi tlacit, ze jedine iPhone?
Pokud jste s iPhonem spokojen, to je dobre, ja nebyl, s WM nejsem rozhodne na 100% spokojen, ale z 90% mi zcela vyhovuji a nic jineho nema funkce ktere pozaduji (iPhone ani nahodou).
Uz si rozumime? Az bude nejaky iPhone 2.0 se supergenialnim tim i onim a bude fungovat jak si predstavuji, nevidim duvod si ho neporidit. Zatim to neumi nic moc, proto jej nechci.
Jednoduche ze?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
D!eSel_78  |  08. 06. 2008 09:16

Myslim, ze iPhone sa sem ,,serka" do diskusie kvoli tomu, ze prave HTC Touch Diamond sa snazi napodobnit uzivatelske prostredie iP.
Neberte to samozrejme ako negativum, prave naopak, patril som k tym, ktori po iP tuzili, no (asi nastastie) nemali. Stale ma fascinuje, ale teraz vidim svoju volbu skor na Diamond. Uzivatelske prostredie samozrejme nesiaha tak daleko ako to od Apple, avsak na vacsinu beznych ukonov postaci a pri praci je mozno aj dobre vytiahnut stylus. Ak nasadia dobru cenu, myslim, ze nebude dovod rozmyslat dlho.
Tot vsjo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
aaa  |  08. 06. 2008 18:27

No myslim, ze touzit budes po iPhone2, pokud bude s cenou niz...A pri dnesnim kurzu dolaru:) By by to hrich si pro nej do USA nezaletet Sice clovek stravi pul dne na imigracnim a amici zpovidaji a zpovidaji.. ale co uz...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
misa  |  09. 06. 2008 07:16

no kdyz uz si tykame, tak se asi dost pletes, zatim Apple nevytvoril nic po cem bych nejak hystericky touzil, nikdy jsem nekupoval veci na image, nejake to touzeni po hrackach me opustilo tak v 15ti, ted mi vzdy vydrzi tak minutu, pak se nad tim zamyslim a touzeni rychle prejde.
Myslim ze to bude nako iPhone 1, prvnich 5 minut v ruce to bylo velice zajimave, pak uz jsem prisel na prvni vec co mi vadila, pak dalsi... a nadseni bylo pryc.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
harweyko  |  27. 06. 2008 23:14

aale chalani, vsetko ma svoje bugy, len niektori to nazyvaju feature ;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Gilth  |  08. 06. 2008 11:08

Nemam naprosto nic proti iPhone (mozna absence HW klaves coz tu zase naopak nekteri povazuji za supr vyhodu), ale co mi opravdu vadi je to ze do kazde recenze o jinem zarizeni nez je iPhone se musi protlacit nakej mistr ktery ma potrebu zduraznit jak on ma iPhone a vsichni ostatni jsou letadla... Necpete sem Vase nazory na iPhone kdyz nechtete slyset ze se najdou i lidi kterym nevyhovuje... Howgh

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor