Nejlepší byly 8xxx a 9xxx blackberry. Měl jsem Curve a pak dokonce Bold s kuličkou a lepší telefon jsem neměl. Zmáčkl jsem D, telefon vytočil Dominiku, zmáčkl jsem M, telefon spustil přehrávsč.
U iPhonu 13 Pro mi vadil bídný příjem wi-fi kdy v patře mého domu v protilehlé straně jsem byl bez signálu! To samé malý dosah na zahradě,! U Samsung 23 Ultra vše v pořádku Wi-Fi v těchto místech naprosto bez problémů! Některé aplikace fungují u Androidu lépe,a zdarma, měl jsem třeba s iPhone problém s hlasovým zadáváním textu..
To je paradicka na ty mobilmanii 😁.. banda jelimanu se hada kvuli mobilu.. Nechcete uz treba dospet?
dospeli sa nemozu hadat?
Dospeli argumentuji. Hadaji se hystericke zeny a deti.
Ach ten autor, autor. Titulok ako keby apple ponukal vsetko. Mna odzradza ze neni otvoreni. Nemozem si napriklad nainstalovat pripadne moju vladtnu app. Na kopec moznosti potrebujes jail break iphone a u androidu no problem.Neodsudzujem iphone ale nie je to kvoli moznostiam, ale len kvoli imidzu.
Ty bys vše nejraději ukradnul. LoL.
nikdo tu nic o kradnuty nehovoril. nemozes podla seba posudzovat druhych !Ja tu hovorim, ze iphone resp. cely apple aco system, vyrazne obmedzuje. A ked sa javi ze nie, tak obmedzi funkcie. Obmedzovanie ma byt vykompenzovane napriklad nizssou cenou. Ale ked zapocitas obmedzovanie aj so zvysenou cenou tak sa to absolutne neoplati.iphone je akurat tak vhodny pre maximalne podnikatelov a pod kde zvysene naklady za imidz je brana ako investicia a vrati sa to.
Meleš kraviny. iPhone a IOS je odladěný robustní systém, který se Ti nemění pod rukama a není třeba ho neustále ladit a nastavovat. Proto ho mají lidé, kteří ho potřebují k práci a ne ke hraní a tunění.
Naprogramuj si app a nainstaluj. Bez Jail Break si nenainstalujes vlastnu app. Pripojis cudzie BT sluchatka? Mas obmedzenu funkcnost. A podobne. Tych prikladov uzatvoreneho eco systemu a co nemozes spravit bez jail break je vela. Android neni dokonali ale mas tam omnoho vacsiu slobodu ako iphone. Nemel tu kraviny prosim ta.
A přesně pro takové lidi, jako jsi ty, je dobrý akorát tak android. iPhone je pro tu naprostou většinu, která nemusí a nepotřebuje dělat nějaký jailbreak, nepotřebuje prapodivná BT sluchátka, ale plně jim k používání stačí to, co nabízí jak iOS, tak Apple a ostatní výrobci MFI příslušenství. Výběr je opravdu veliký a to tak, že můžeš si pořídit špičkovou kvalitu.
Názor byl 1× upraven, naposled 3. 3. 2024 11:08
"Naprogramuj si app a nainstaluj. Bez Jail Break si nenainstalujes vlastnu app."Chyba, je možnost nainstalovat 10 aplikací najednou, však jinak ani vývojář neotestuje apku na fyzickém telefonu. Nehotovu nebude vystavovat na AppStore a čekat na schválení, když dělá několik kompilací za hodinu...Jail break není třeba. Není třeba ani placený vývojářský účet, ten je třeba právě až při vystavování do AppStore.Jako vývojář se může registrovat kdokoli, klidně stáhnout zdrojáky, nakompilovat a deploynout na svůj telefon. Jediné omezení je těch 10 aplikací - nepočítá se že by vývojář měl rozpracovaných aktivně víc aplikací najednou.
Názor byl 1× upraven, naposled 4. 3. 2024 14:42
aj na iPhone si môžeš testovať svoje aplikácie ak máš zaplatený vývojársky účet..ale vzhľadom na tvoju chabú gramatiku a vyjadrovanie celkovo usudzujem, že ty si toho moc nenaprogramoval, takže nemá zmysel o tom s tebou vôbec diskutovať
Asi tak no. K tomu je borec zaseknutý -10 let pozadu. Zvlášť v době, kdy příští týden vyjde ios 17.4 se sideloadingem.
Sideload nebude. Z AppStore si musíš stáhnout jiný aplikační store ze kterého bude možné stáhnout aplikace na něm dostupné. Tzn není to taková anarchie jako s APK.
Názor byl 1× upraven, naposled 4. 3. 2024 14:44
Není třeba platit, jde to zdarma, platit je třeba až když chce vývojář vystavit apku na store.
Dobrý blbosti meleš. Jaký je cenový rozdíl mezi s24U (fold5) a i15PM? Co uživatele omezuje, když používá na obou os stejné aplikace? Iphone pro podnikatele. Větší fail jsem dlouho neslyšel. Naposledy jsem podnikatele viděl s fold 5, který je o dost dražší než iphone.
Třeba v USA se Fold musí tak podbízet, že často je tam ve stejné paměťové konfiguraci cca. o 200$ níže, aby to vůbec nějaký zoufalec koupil.
V ČR je to frajeřinka.
Mě iOS nijak neomezuje. Všechny appky a funkce, které potřebuji, tam mám, a těch pár funkcí, které nefungují tak, jak bych si představoval (třeba uspořádání ikon na ploše nebo "nekonečná" historie hovorů) jsou věci, které rád vyměním za vyšší bezpečnost oproti Androidu.
Jj, ta pseudobezpečnost na ios 😀
Telefon ako investicia? Preboha, ved to je spotrebny tovar v cene tyzdenneho az dvojtyzdenneho platu, tak co to trepes?
Ach, to sú jelita, čo vám to tu mínuskujú... plne súhlasím. Ako preferujem iPhone, ale nemám nič proti Samsungu. Nič nekradnem, ale robiť niečo vlastné na iPhone je za trest. Najviac ma vytočil iPad, keď som zistil, že Firefox ani Chrome nie je vlastne nič iné len Safari s inou ikonkou. Tak dík... o inom ani nejdem hovoriť.
Hlavne je ten system blbuvzdorny, takze ho nedokaze rozhasit ani najvacsie jelito. A to je zaklad ich uspechu.
Vlastní aplikaci jde nainstalovat, omezení je na 10 takových aplikací, jinak by ani vývojáři nemohli testovat na skutečném zařízení.
Ikony na plose se zarovnavaji doleva nahoru... 😀😀😀B-]
Ještě že ne dolu v pravo.
Psal jsem to už v minulé diskusi u prvního článku, co má dělat člověk jako já když mu nevyhovuje Apple ani Android, 3 alternativa není
Nedává smysl, aby AOSP nevyhovoval. Mnoho distribucí, repozitářů, GUI, správa vlastních dat...
Mám nyní Motorolu Edge 30 s čistým Android 13 a nevyhovujeU všech Android mám vždy snapdragon, špatná optimalizace jader procesoru, telefon i v úsporném režimu každý žere jak pominutý, chybí mi dotyková gesta z blackberry, hw klávesnice, software díky Google na který mám alergii musím přetrpět, hlasové volání, hledání, ovládání, galerie fotek, záloha telefonu, obnova telefonu, přenos do nového telefonu všeho vše problém s Android, jen díky lancheru BlackBerry mám aspoň trochu funkční email klient a kalendář
Obnova ze zálohy: v tomhle mě iPhone překvapil. Obnova ze záloh na iCloudu je vzorová. Za času Symbianu tohle taky slušně fungovalo. U Androidu ženy a syna sice obnova proběhla, ale na ploše bylo vše jinak. Optimalizace (klidová spotřeba) je víc o výrobci a ne o softwaru. Paradox jsem zažil právě u číňana (Nubia, sytém android 11). Problém s “češtinec”, ale výdrž skoro vzorová a vypínání aplikací v pozadí se taky nekonalo.
Vtipné je, jak se tu androiďáci dušují, že záloha/obnova je úplně stejná jako u Applu. Očividně ani netuší, jak má vypadat ze zálohy obnovený nový nebo starý telefon. 😀
Ty jsi viděl jak vypadá obnova u Samsungu?Se Samsung účtem je úplně stejná jako u Apple. Jediné co musíš udělat znovu jsou banky.To že spousta lidí nemá v Samsungu Samsung účet (jako Apple ID), ale pouze Google účet, který obnoví tak maximálně SMS a nainstalované aplikace, to odpovídá tvému vyjádření.Naprostá většina při dotazu zda má Samsung ukládat hesla (nutné mít výše zmíněný Samsung účet) ignoruje ukládání hesel a loginů.Takže asi tak: obnova Androidu přes Google, není jako u Applu, obnova Samsungu je naprosto shodná - ale je nutné používat Samsung účet jako u Apple Apple ID
Ale ale ale.... To zní jako vendor lock-in a to přeci dělá jen zlý Apple a AOSP je přeci to správné a spravedlivé prostředí!?! Ty útočíš na samotné paradigma Androidu. Rozbíjíš mnoha lidem jejich falešný pohled na věc!
Názor byl 1× upraven, naposled 3. 3. 2024 09:20
Já bych si Samsung ale nepořídil, vadí mi jejich politika, nemají čistý android, balast jejich aplikací co otravuje v telefonu
Já ale píšu o "androiďácích" a to není jen Samsung. 😉
Pěkný a slušný. Samsung jsem taky měl, samsung účet jsem nepoužíval. Je pravdou, že třeba i Xiaomi, oppo (možná i jiné značky) nabízejí svoje účty. A pak by mohli být obnovy ze zálohy bez nervů.Ale jsme u toho, že v tom příadě na ios mám jeden účet. Na Android Google účet a pokud výrobce má pro zákazníka přidanou hodnotu (a to Samsung má, míval jsem S řady) tak ještě třeba Samsung účet, nebo třeba Xiaomi účet.Chápu to vlastně tak, že rozdíl je dán tím, Apple si dělá HW i SW ve své režii. Proto jeden účet.U Androidu to jsou různí výrobci HW a SW nadstavby konkrétní značky.A google jako zdroj SW.Účet výrobce si už tolik lidí neudělá (já ho neměl).
Situace na Androidu je vlastně podobná situaci v Windows Mobile před jejich zhroucením (a křečích WP/W10M).Duplicita až triplicita funkcionalit v systému ve snaze udržet out of box systém relevantní.
Ano Samsung = Android, jinou značku bych nekupoval. Mám S23U, aktuálně jako primární a jako sekundární/backup telefon iP13 Mini, S23U budu začátkem příštího roku vracet (pronájme, levnější než koupit a pak prodat) a půjdu do iPhone, manželka bude po 3 letech měnit svůj iPhone 13, který dostane syn, nahradí S21FE, ať jsme všichni na jednom ekosystému, byť kluk má Windows laptop.
naprosto souhlasím
na androide to z primcipu nemoze ist lepsie. kopec vyrobcov a nadstavieb …
Pokud vám nevadí špatný překlad v nastavení, a neřešíte tolik výdaje, zkuste Nubii Z60 ultra. Sice velikost dnes obvyklá, možnosti nastavení nad míru, kvalita fotografií nadstandardní včetně nočních snímků. A vzhledově zajímavý kus.
Taky se mi po BB10 styska. Dlouho jsem vydrzel u apple, pak presel na droida. A ani jedno neni ono.
Názor byl 1× upraven, naposled 5. 3. 2024 10:07
Taky ho mám a mám stejný názor. Plus to rozvrzané šasi a vysoká teplota i v 2D.
Bohužel telefonní budky už zrušili 😩. Taky jsem kdysi hledal cestu. Jako alternativa mi vycházela ostružina a jejich ekosystém (konkrétně model telefonu Z10). Ale to už je taky pasé. Ještě jsem uvažoval o nahrání alternativy do Sony (ke starším modelům je slušná podpora), ale nakonec jsem to zavrhl. Z nostalgie mám v šuplíku ještě “upravenou” nokii N8-00 a k ní ještě nějaké aplikace. Ale to vám v dnešní době už taky nepomůže. Pokud na něco přijde, hoďte typ.
Já začínal na Nokia 3310, potom jsem přešel na Nokia 7650 se Symbian a potom na BlackBerry, kde už OS10 byla cesta kam by systém mohl jít, ale zařízli to, aspoň potom mi u KeyOne s Androidem zůstala hw klávesnice, na softwarové a zvlášt na iPhone, když mi manželka půjčí telefon to je peklo psát
Peklo je to proto, že ten iPhone má tvoje žena nastavený a kalibrovaný na svůj dotyk. Ona zajisté problémy s psaním nemá.Já když vezmu do ruky cizí iPhone (stejný model), taky se mi na něm nepíše stejně jako na tom mém.
Větší blbost jsem nečetl, problém je ve velikosti, uspořádání klávesnice a psaní na ní, dotyk je furt stejný, manželka má od 3 až po 14 iPhony, zkoušel jsem všechny v průběhu času
Nepochopils. Když prvně nastavuješ iphone, kalibruješ dotyk - na svoji ruku, na své prsty. Pak se taky v průběhu času učí nejpoužívanější slova, ale to už je jiný příběh.
Narazi na to, ze se tvuj telefon postupne uci jak se (ne)trefujes na jednotlivy pismena na klavesnici (pac ten prst je daleko vetsi nez ta klavesa, takze je to vic o odhadu ktery pismeno si vlastne chtel zmacknout, protoze realne mackas tak 4-5 klaves najednou), a to je specificky clovek od cloveka.Kdyz si pak takovy telefon od nekoho pujcis, tak je ta chybovost zretelne vyssi, protoze od tebe dostava jeste nenauceny vstupy. To neni iOS specific, to je obecna vlastnost dotykovych klavesnic na kapacitnim displeji (a bez stylusu). A samozrejme, cim mensi klavesnice, tim zretelnejsi rozdil mezi naucenym vstupem a nenaucenym vstupem.
Názor byl 2× upraven, naposled 2. 3. 2024 14:37
Na androidu se trefuju dobře, samozřejmě do hw klávesnice to má daleko tak odezva, hmat a rychlost je nejlepší na hw, na androidu sem tam překlep udělám, ale na iphone neumím psát ani na starým 4" displeji ani na 6"
Názor byl 1× upraven, naposled 2. 3. 2024 15:36
Kecáš jen naprosté kraviny, jak je u tebe nebo u Zítka ostatně zvykem 😉
A 0 opět vylezla 😀
Tak už jsme tu alespoň dvě 😉
Protože ho nemáš na sebe naučený. Trvá to tak 14 dní, kdy člověk nadává, že dělá kupu překlepů. To tak prostě je.
Jedna jediná věc na iphonu mě užírá neskutečně. Rychlé vyhledávání v kontaktech a následné rychlé vytáčení.
Souhlas, tenhle relikt by konečně mohli napravit...
Swipe dolu po obrazovce napsani jmena do vyhledavani, vytacim. Zadne otevirani kontaktu a hledani tam 😉
V podstatě tím uznáváte, že dialer je na iPhonu nevyhovující. Ano, Spotlight je fajn, a nejenom na kontakty. Ale když řídím a potřebuju ovládat telefon jednou rukou, mnohem víc bych ocenil schopný a intuitivní dialer, jako jsem měl svého času na Huawei. Dnes už mě z Apple ecosystému asi jen tak něco nedostane, což mi ale nebrání kritizovat Apple za věci, které má konkurence lepší. A zrovna dialer, nemající jedinej funkční update snad od doby prvního iPhonu, by update nebo spíš úplný předělání zasloužil.
Právě na situace kdy řídím, jsem si na iphone pořídil T9 klávesnici Type Nine.Byla to jediná věc co jsem na jabkofoun kdy koupil a rozhodně bych to udělal znovu. Mám SEčko a na tak malém displayi psát něco za jízdy na qwerty kláveznici, teda vlastně qwertz, protože přece čestina a musíme mít qwertz.Dialer je tragédie a nejjasnější důkaz, že iphone není telefon.
Tak ona i historie volání je na iphone hrozná
A v čem je problém? Zas jen generátor náhodných vět. K čemu to potřebuji?
K čemu to potřebuji ke všemu. Volání kdo a kdy mi volal a opačně, komu jsem poslal sms, mms, email, ať je to zákazník, dodavatel nebo řemeslníci na stavbě, potřebuji přesnou kontrolu, hlavně na stavbě při kontrole nefungunjících řemeslníků
To vše vidím. Takže máš problém jen ty a chceš mít ten problém. Běž si pomojat ten lagdroid.
Rychlé vyhledávání v kontaktech už rychlejší, než na iOS, asi ani být nemůže (nenapadá mě jak), když stačí na ploše swipe dolů a vyhledávat kontakt přes Spotlight.
len dalsi clickbait...
Kuciiii. S váma je tu tak fajně. Já vás miluji.
S22, S23, S24... To není high-end co netrhá kapsu?Jinak, S20FE byl fajn, i když velký. Fotky i videa OK, optická čtečka byla (alespoň v mém případě) rychlejší a spolehlivější než ultrazvuková, co mám v S23/24, a i barev uměl ten displej u S20FE víc - 24mil. oproti 16mil. u S22/23/24. A to si lidi pak myslí, že vyšisované barvy jsou u S24 způsobeny nějakou SW chybou. Nejsou, tyhle ultra-super-drahé displeje mají zkrátka řádově méně barev, než displej že 4 roky starého min-range telefonu.
To nemyslíte po tom minulému článku vážně, milá redakce? Toto už je vážně výsměch čtenářům.Čtenáři: ignorujte tento server a používejte adblock, dělají z vás úplné pitomce. Když to uděláme všichni, tak jim to dojde a budou muset jít do práce.
Starý článek. Plno věcí už tak není.
"S20 FE byl ten nejlepsi telefon ktory jsem si koupil" a potom si nieco odfotil a bolo... tiez by som isiel miesto este hned apple do zenfone, velkost je primerana a slusne ma aj parametre, kde zaostava je fotovybava ale aj na tej prislubil asus fanusikom ze zamaka takze snad uz 11 vstupy do kategorie fotomobilov, apson jednou nohou.
Názor byl 1× upraven, naposled 1. 3. 2024 21:03
Nechapu proc kazdy clanek o iphonu musi byt plny nenavisti k applu.Kdyz to nechcete pouzivat tak to nepouzivejte. Me osobne vsechny ty "negativa" z tohohle clanku prijdou jako pozitivni, zapnu a funguje to, nemusim nic nastavovat, nic menit. Mimochodem autor by se nejdrive mel naucit pouzivat iOS, protoze neco co ho "stve" tak je jen jeho hloupost, ze to s tim neumi. Clovek, ktery takhle napise nejaky clanek o necem cemu nerozumi a neumi ovladat, je pridana hodnota 0, respektive jenom ta nenavist.
🙁Smutný život přizpůsobit se někomu jinému a vydávat to za výhodu.
Až dospěješ, pochopíš, že 99,90% lidí se celý život něčemu/někomu přizpůsobuje. Takže nebreč a vzhůru do svého smutného života. 😀
Já i soused, máme cca rok iphon. Soused z donucení (služební), já ze zvědavosti. Soused nadává jaký to je krám, já jsem spokojený. On se nerad učí nové věci (zkostnatěl). Já stále objevuji a učím se. A to jsem starší než on. Takže je to jen o prioritách a o lidech.
Co nového objevuješ na iPhonu? Kolo?
Kolo jsem sice na iPhonu nenašel 😊, ikonky neřeším. Apky které potřebuji jsem našel ve Storu. Takže v základu vše ke štěstí (závislosti). Horší je kvalita signálu v problémových oblastech, než má syn na Xiaomi. Naučil jsem se různé vychytávky v ovládání (pomohli mi návody na jablíčkář.cz) takže na rozdíl od souseda nemám problém s obsluhou jabka. Vlastně mi na iPhonu nic nechybí. Ještě by mohla vydržet déle baterka. Ale vzhledem k tomu, že mám 13mini, tak 1-1 1/2 je realita 😩. Měl jsem i číňana (nubia Z17S) který měl excelentní foťák a výdrž 2-3 dny. Bohužel nepřežil let z nočního stolku na podlahu.
Smutne vydavat za vyhodu ze si musim dodelat telefon do pouzitelneho stavu 😉
Tomu se říká svoboda rozhodnout se 😉
Což je u nastavení něčeho tak nicotného, jako je telefon, naprosto životně fundamentální rozhodnutí. 😀
Profesně v životě o ničem rozhodnout nemůžou, tak chtějí mít rozhodovací pravomoc alespoň nad možností změny ikonek, jejich layoutu a nebo třeba fontu 😀
Velmi pravděpodobně tomu tak bude. 😀
Velmi pravděpodobně vůbec 😉
Z toho, co jsi zde zatím napsal, mohu zodpovědně prohlásit, že jsi docela dost mimo. 😉Srovnej se s tím jak chceš. B-]
Váš názor 😉
Nejen jeho 😉
Kdepak Je to o celkové filozofii.Telefon nevyjímaje. 😉A stejně tak je to i u uživatelů iPhone.
Ta tvá "filozofie" vezme za své ihned, jakmile se pokusíš rozmnožit. 😝
Nic jste nepochopil....
Ono chápat tvé mimózní postoje, vyžaduje notnou dávku hlouposti. Bohužel, zde nemohu sloužit. 😉
tak té tvé hlouposti musíš zamávat a zapracovat na chytrosti, protože mnoho lidí z mého širého okolí říkají, že hlupák s chytrým se nikdy nedomluví 😀
Jde vidět, že jsi to (opět) nepochopil. 😉
to já na rozdíl od tebe chápu víc věcí, asi to bude tím, že jsem už dospělý jedinec 😀to je v práci taková nuda, že tu zase seješ moudrosti? 😀
Názor byl 1× upraven, naposled 2. 3. 2024 10:19
Jasně, ty chápeš především to, že ti Ukrajinci berou dávky a že za tvůj posranej život v pokojíku u rodičů může Fiala, Soros a Kalousek. B-]
to ví více lidí, já se za tak velkého génia nepovažuji 😉jenom sobeckým lopatám tobě podobný, které se prý topí v penězích si neuvědomují, že jsou tací, kteří jsou na tom hůře, to nedochází 😉radši se nebudu hádat s blbcem, když má problémy sám se sebou B-]
Ten, kdo je na tom "hůře", si za to může v naprosté většině případů jen a pouze sám. Stejně jako ty se svoji neschopností, kdy ses doteď ve svých letech, nebyl schopen osamostatnit, najít si ženskou a dále parazituješ na svých rodičích. Ti jsou ostatně zoufalí z toho, jak ses jim tragicky nepovedl.
bože ty jsi demnt, hele nevrže ti zase bíločervená závora? asi hodně 😀udělej rozbor, toho jak si za to člověk může sám, když je na tom hůře? to by mne moc zajímalo? neumí 2 jazyky, nemá vysokou technickou a nebydlí unimobuňce jako ty, já to věděl 😀
To, kde jsi skončil, je čisté tvůj problém a tvá neschopnost. Že jsi nebyl schopen vystudovat vysokou, opět tvá neschopnost a velmi pravděpodobně nízký intelekt. Že jsem “demnt” pro ubožáka a zkrachovalce ze sudetský díry plný cikánů a dalších zoufalců, jako jsi ty, mě výslovně TĚŠÍ. B-]
Názor byl 1× upraven, naposled 2. 3. 2024 14:59
Problém je hlavně ten, že spousta těch lidí co jsou na tom hůře s tím nehodlá nic dělat a ještě chlastají, hulí atd …. A takových lidí mi není líto a jsou to pro mě hnusné socky. Nic proti těm, kteří na tom nejsou dobře a snaží se s tím cokoliv udělat, takovým lidem rád klidně nějak pomohu, když je to v mých silách.
To jako, že uživatelé iPhonu jsou zenový mistři v závislosti na ekosystému? A co takový Droid uživatel?
Nemůžeš tvrdit že telefon je něco nicotnyho. S telefonem dneska lidí tráví hromadu času a stal se nezbytnou součástí našich životů. Hodně lidí dneska nemá ani počítač, prostě jim stačí telefon.
Z pohledu dítěte, to tak bezesporu je. Dospělí jedinci mají ovšem trochu jiný pohled. 😉
vážně jsi už dospělý jedinec? 😀ty voe, že si moc fandíš? 😀
Někdo dospěje, postaví dům, založí vlastní rodinu...A pak jsi tu ty, kterej doteď parazituje u vlastních rodičů, nemá ženskou a nechápe, že jiní to mají nastaveno jinak. 😉
to píšeš zase s práce? a jo, je vlastně sobota 😀 opravdu jsi sám stavěl dům? 😀jsi čuměl fimě na ruce jak dělají a už si z toho lejno pamatuješ, ale plácáš cypoviny, že jsi to stavěl sám 😀 dům je na takovou lopatu, jako jsi ty hodně složitý, byl jsi rád, že jsi s firmou dal dohromady unimobuňku, lopato 😀i ten dům u svých rodičů musíš renovovat, abys měl u nich krásný pokojíček, ty nevíš co to je za cizí slovo, ale neboj, sprosté slovo to není 😀
Těžce neseš to, že po světě chodí i lidé, co něco umí, dokázali a mají. B-]Ty, protože jsi obyčejnej lempl, hlupák a zamindrákovanec, nikdy nic mít nebudeš. Ale to je tvůj problém. 😝
ty naštěstí umíš hovno a tobě není ti co závidět, leda tak na Parkovišti unimobuňku na osmi tvárnicích postavenou naokraji Brna, ty by ses u té práce zabil 😀 milejší bohatý člověk, který se chová jako člověk, než nějaká namyšlená lopata myslící jak je bohatá, chytrá a není nad něj 😀
Popsal ses dost trefně B-].
já nejsem bohatý podnikatel, nulo 😀teď to čtu, jakou tu máš image 😀
Takovou, kterou vytvořili iHater’s? 😀
Každému dají nějakou nálepku a to tak, aby se to hodilo do jejich vidění světa a jejich společenského postavení. Mají nízké cíle... 😀
to vidím jaké máš nízké cíle, kecat lejna z unimobuňky 😀ty tu máš nálepku hlídače z Parkoviště..zase ti začne sezona a budeš přezouvat auta? 😀
Ano, pro tebe jsem nějaký hlídač na parkovišti, protože na ředitele firmy nemáš. Ale toho hlídače bys překonat snad i mohl. 😉
ředitele firmy? to si děláš kozy? 😀že ta firma je Parkoviště? 😀a jak se tam firma jmenuje?
Proto se ty sám držíš toho parkoviště, na víc nemáš. 😉
tak dnes lže každý, jako ty, nevím proč bych ti měl žrát, že jsi ředitel, jak už jsem psal tak říďa z Parkoviště 😀
Věřit mu to nemusíš. Stačí, že se sám v sobě užíráš v tom tvém světě zlého Fialy a dávky čerpajících “Banderovců” 😀
Jenže já lhát prostě nepotřebuji. 😉A ty se klidně z těch tvých lži poser, patří ti to, parazite. B-]
Jen tvé lži. Ale to je taky jediná možnost, čím ty se zvládneš utěšovat, aby ses necítil tak k ničemu. Stejně jsi obyčejný hňup ze Sudet, co parazituje na svých rodičích. B-]
ty ses pohádal s manželkou, že tu dnes kecáš lejna celý den? 😀to sedíš venku před unimobuňkou na předzahrádce? 😀
Není můj problém, že ty zde jen lžeš. To jen přesně dokresluje tvůj ubohý charakter. B-]
ty samozřejmě píšeš vždy pravdu B-]hlavně se starej o svůj charakter a makej na něm, aby za něco stál, zatím jak se tu prezentuješ, tak těžká bída, a poté se ser do cizího B-]dnes zase sedíš ve firmě na oředzahrádce na Parkovišti? pěkně svítí slunko 😀
Ano, já si mohu dovolit zde psát jen a pouze pravdu. Má to své výhody, konzistentní názory, nemusím si pamatovat, kdo, co a komu jsem nalhal, což v dlouhodobém horizontu přináší jen a pouze výhody. B-]Zatímco ty se bez těch svých lží nedokážeš ani vymáčknout. Takže zdravím do sudet, parazita a ubohou ulhanou existenci! B-]
ty jo ty demnte, že můžeš psát tak pouze pravdu 😀běž si zase promazat panty u bíločervené závory, za chvilku ti tam budou najíždět zákazníci, abys jim přezul letní gumy 😀
Já ale žádnou závoru nemám. To je opět tvá lež. Ty bez svých lží neumíš existovat ani na tom internetu. B-]
Vidíš a jabko si do použitelnýho stavu nastavit ani nemůžu. Ne, nemusíš, můžeš ho používat tak, jak je. Stejně jak to děláš na ohryzku, co na tom nechápeš?
Názor byl 1× upraven, naposled 1. 3. 2024 18:52
Ja to chapu, jen konstatuji jak se veci maji.Proste android byl, je a bude vzdy takovej nedodelek.A tobe se zjevne popletlo slovo nemuzu s neumim
Jinak cituji z článku "...iOS je osekaný systém" a pod to se můžu podepsat.
Pod to já se naopak podepsat nedokážu. Spojení iPhonu a MacBooku má věci, co mi Android a Windows dát neumí. Právě ty jsou z mého pohledu osekané. Jen se přihlásím a vše je rovnou hotové, nastavené, synchronizované. Fotky, hovory, zprávy, podcasty, nastavení sluchátek a spousta spousta dalších věcí. Nemusim furt něco řešit - je to již hotové a já mohu používat. Rozumím ale tomu, že když máte iPhone jako jediné zařízení od Applu, je jeho hodnota výrazně nižší a s Androidy srovnatelná.
To je za mě poněkud překroucená interpretace. Není rok 2010 - dnes jde i Android bez problému používat Out of Box a nic potřeba nastavovat není. Pointa však je, že ten, kdo chce, tak si ho, na rozdíl od Jabka, přizpůsobit může.
Hele, mam ted Android a ... vychozi nastaveni je k nepouziti. Takze se pridavam k tomu, ze Android si nastavit musis, nikoliv muzes. Bohuzel, ani po tydnu nastavovani kdeceho (spis je to pro nektere, jak to tu ctu, nastavovaci orgasmus) nedosahuje kvalit co iOS od vybaleni.IOS toho zase tak moc neumi, oproti Androidu (proto jsem na nej presel, pres nektery IOSi prekazky proste nejede vlak). Ale to co umi, to umi na prvni dobrou (coz se o Androidu rict neda). Mozna to neumi idealne (rekneme znamkovanim je za dve), ale aspon nebudi mylny dojem falesny customizace (kde vychozi nastaveni je za ctyri az pet, ale "muzes" si to nastavit k obrazu svemu. Tak nejlepe za tri, lip to proste Androud neda)
Názor byl 2× upraven, naposled 3. 3. 2024 02:04
A co konkrétně bylo potřeba nastavit, aby to bylo k použití?
A cos měl proboha za haraburdí?
Čím je nějaký produkt nebo značka oblíbenější, tím více je haterů. Tady je to ještě dobrý, je tady jen pár iHaterů, kteří všem musí sdělit jak jsou nad věcí, jak vyzráli nad systémem, jak jsou chytřejší. Ale hlavně sem furt alespoň chodí lidi, které ty telefony nějak baví a nebo zajímají. Ale nedávno jsem pořídil Teslu a to co je kolem ní, to je hotová apokalypsa. Na specializované weby okolo Tesly a nebo na různé stránky na sociálních sítích chodí vyloženě hromada haterů, které EV absolutně nezajímá a neustále tam musí sdělovat dojmy z toho, jak my co máme EV jsme absolutně hloupí, že to jsou totální šroty a že jejich obstarožní TDI je ve všem lepší. A třeba já (ale i spousta dalších) se od té doby kopu hlavy, že jsem se jednoho ze spalováků nezbavil dříve. Poslední roky jsem neměl auta se zrovna malým výkonem, ale teď když přesednu z Tesly do nějakého "prémiového" DE spalováku, tak jsem úplně nešťastný. Řve to, žádný výkon, žádný krouťák. Technologie x let za Teslou. Jízdní vlastnosti sice lepší, ale jinak naprosto ve všem o hromadu let pozadu. To tady je ještě naprosto zlatý, jak už jsem psal, tady jsou alespoň lidi se stejným zájmem.
Jestli nekecáte a opravdu jste pořídil Teslu, tak se mi jenom potvrdila domněnka o tom, co máte v hlavě.A dopředu píšu, že bych si Teslu mohl hned teď za hotové koupit taky.Jestli tomu věříte nebo ne, je vaše věc.
Ale já si koupil Teslu pro dospěláky. Ne na dálkové ovládání (ta co myslíš ty) 😉
Jinak Péťo, co to zase kecáš? Tady hraješ jak si nad věcí a jak je fuj fuj fuj někoho posuzovat podle telefonu a pak chceš někoho posuzovat podle auta? Ty v tvé hlavičce budeš mít poněkud nas*áno ještě víc, než jsem si myslel 😀.
Vy jste myslel?Vážně? 😁Vizitku si tady děláte sám.Ani tak není důležité co píšete, ale jak to píšete.Když totiž forma stojí za vyližkapsu, tak už to obsah nedožene.
Kdybys tu byl déle, možná bys poznal, kdo je kdo. 😉
U elektro aut obecně je problém, že jsou vyvíjeny tlaky na likvidaci klasických aut. Proto to hromada lidí nese nelibě. Když někomu něco narizujes, prostě se bude bouřit. Kdyby eurohujeri nechali elektroautum volný průběh, možná by kolem toho nebyl takovej shitstorm.
Kdyby tomu nechali volný průběh, tak EV skoro nikdo nekupuje.V Německu když přestali dotovat nákup EV, tak jejich prodeje prudce klesly.Nikdo rozumný si dobrovolně nekoupí slepou uličku.
Mohu znát pár důvodů v čem je to slepá ulička?
Opět meleš totální kraviny, ostatně všechno co napíšeš je naprostá kktina. Jaké dotace jsou v USA? Jaké dotace jsou v Číně? Jaké dotace jsou v zemích mimo EU? A proč tam prodeje EV tak rapidně narůstají? Možná by to chtělo trošku větší rozhled, ale u tebe je to stejně zbytečný.
Jo, to souhlasím.
Hele já prachy na EV nemám, ale hejtovat to nebudu, protože zrovna já jsem dobrá cílovka. Bydlim na vsi v baráku, do města a do práce to mám 2 km, jezdim couračky. Ani bych si v zimě nemusel krátit dojez tím, že si v autě zatopím. Ropák se mi stejně na ty dva km nezahřeje. Nemusel bych řešit olej, rozvody. Ale jak tu píše někdo jinej, vadí mi ten tlak na likvidaci spalováků. Možná proto ten hate na EV. Kdyby na to dávali dotace, šrotovný za spalovák, možnost snížení daňovýho základu jako u penzijka nebo hypotéky, to bych viděl jako ropzumnou cestu jak lidi k EV přesvědčit.
Naprostou pravdu máš.
Jo, ale na motorky mi nešahejte, ty musí řvát a smrdět 😀
Motorky jsou zcela mimo můj zájem a rozhled 😀
Ale kulové. Vadí ta cena. Kdyby byl elektromobil za 200 tisíc kč, tak 80% aut už je elektro.
Je to vše jen novinařina, clickbait. Lidé se hádají, návštěvnost stránek velká. Redakce se baví. Ťamťung ovečky tu obhajují rozmazané fotky. A vše je krásně směšné.
Kyselé hrozny, je pro ně drahý, moc ho chtějí, ale nemají na to, tak plivou. Klasika.
Protože lidi závidí. Mně je třeba Android úplně ukradený a je mi jedno, kdo ho má a proč, proto nemám potřebu chodit telefony s tím systémem hejtovat pod články o nich.
Kdyby autor chtěl najde telefony s velmi dobrou výbavou a malými rozměry - třeba Zenfone 10
Jenže ten je +- podobně velký jako klasicky iphoneAsus Zenfone 10 - 147 × 68 × 9,4 mm - 172gApple iPhone 15 - 148 × 72 × 7,8 mm - 171gApple iPhone 13 mini - 132 × 64 × 7,7 mm - 140g
Navíc při té velikosti to má jen 5,9" displej, proti iPhone 6.1" Mini je pak úplně jiná liga. Mám 13 Mini a S23U,, je to skvělý kontrast. S23U s Magsafe pouzdrem Mous má hmotnost jako dva 13 mini :)
Asus? To si dobrovolně nikdo nekoupí.
ASUS jsem si jednou koupil Windows Phone jako náhradu v té době již morálně zastarávající, ale skvělé Lumie 930, a vrátil jsem ho ve 14denní lhůtě a šel zpět k L930 (protože tehdy už mi nic jiného nezbývalo). Když přestala fungovat spolehlivě, musel jsem přejít na iPhone.
Názor byl 1× upraven, naposled 4. 3. 2024 09:53
Abych těch 5 kapitol shrnul do 1 věty:Můj nově koupenej 2 roky starej apple není tak velká placka jako většina androidů a i když je to starý mobil a nemá nic na co jsem zvyklej a ten zbytek neumí, tak se bez toho naučím žít a vlastně mi to tak vyhovuje.
Názor byl 1× upraven, naposled 1. 3. 2024 13:52
Teď tě tady lagdroid ovečky power users pohejtí. Good luck.
Je přirozené, že lidé mají tendenci veřejně obhajovat nesmyslné kroky, které dělají, aby jim ostatní lidé se stejným problémem svou akceptací pomohli nepřipadat si sám před sebou hloupě. Většinou používají zástupné argumenty a realita bývá zrovna v tomto případě taková, že je jen vnitřně nutí podřízenost vlivu trendů. Za mě jen víc takových, aspoň roustou akcie 😀
A ty jsi názorná ukázka toho, jak se snažíš z prosté reality vyfabulovat (mylný) závěr, který vyhovuje tvému vnímání světa. B-]
Souhlas. Veřejně říkám, že jsem si koupil s23U a je to špatný mobil. Ťamťung power users.
Já si S23U vzal na AlzaNeo, s pojištěním za 8 kil měsíčně, po 2 letech vrátím, vyjde to levnějš než kdybych to koupil a dvouleté prodal. Co mě štve je focení, ta nejistota v tom že něco v pohybu či horším světle nebude rozmazané nebo zašuměné je hrozná...Navíc jsem se s daily driver vrátil k Macbooku, takže s S23U mi chybí spolupráce s počítačem, k vánocům si dám nový iPhone, případně setrvám po vrácení S23U s iP13 mini, ale už je to sakra nezvyk, mini už je fakt mini.
Pohybující se objekty fotit je opravdu utrpení.
U iphonu SE jsem uspávání aplikací jsem zaznamenával hodně a to třeba až tak, že jdu běhat, mám zapnutou hudbu do bezdrátových sluchátek a iphone tu aplikaci úplně ukončil.Celkově bych řekl, že za poslední roky dost rozdílů mezi těmi systémy vymizelo. Nejvíce mi na iPhone vadil hardware, což byl ale nejlevnější SE. A jako druhý blokování spousty aplikací, které by mohli být v obchodě. Jestli se EU podaří prosadit ty další obchody bez další buzerace od Apple, tak můžu o Applu uvažovat jako o dalším telefonu.Na androidu mi zase chybí pár funkcionalit, které měl Apple dobře vymyšlené. Třeba když jsem změnil čas budíku, tak se mě zeptal jestli pouze jednou, nebo změnit plán. Android zase překvapil, že už umí zapnout režim nerušit na předem nastavený čas a pak vrátit zpět. Dříve jsem musel mít appku.
U Samsungu, možná i androidu obecně, když vypnu budík, tak se zeptá, jestli jen pro dnešek, nebo pořád. Nebo myslím půl hodiny před budíkem se objeví možnost ho pro ten den zrušit, když se člověk vzbudí dřív.
U iPhone také se mě zeptá, zda chci změnit plán budíku a nebo jen jednorázovou změnu. Když se vzbudím před budíkem, tak po chvíli se mě hodinky zeptají, že to vypadá že jsem vzhůru a nabídnou zrušení budíku.
Je to tak. Jen lagdroid ovečky si myslí, že mají něco víc. Maminka jim koupi lagdroid za 5t kč. Tak si to musí obhájit.
Nejlepší budík je takový, který nebudí... V tomhle fungují Android i iOS stejně :)
Zrovna budík na IOS je další z mnoha důvodů, proč jsem se vrátil na Android.
Budik a jeho moznosti nastaveninl je u iphone zalostny.
Ak si ju mal nastavenú ako nepoužívať na pozadí tak sa ti vypla. To je ale tvoja chyba nie Apple.
Fakt me fascinuje, jak si plebs mysli, ze podnikatele a manazery definuje telefon. Verte tomu nebo ne, ale placka za par tisic nikoho neohromí. Na to možná slyší jen takoví ti kluci po skole, co v sáčku honí jakože business. Ale znal jsem i jednoho padesatnika, co se snažil jit s dobou a vypadalo to jako Venca Kikina Klaus s iKompletnimGearem. Docela trapas.
Fakt se musím smát, jaké absolutně základní věci Apple stále neumí. Rozmístění ikon, pro mně alfa a omega ergonomie...to jako vážně? Hlasitosti, back každou chvíli v nejhůř dosažitelném místě na displeji (to je levý horní roh)...to fakt ne. 😃
siri, (much) louder. lina huba hotovy nestesti. aspon ze ses v ergonomii propracoval uz k ikonkam
Jo, zesílím si večer hudbu, zapomenu zeslabit a ráno nepříjemně vzbudím nejen sebe, ale i celej barák 😀. Fakt super řešení ála hloupý jabko.
Takhle Apple ale nefunguje. 😉
A jak?
Já ti nevím, ale já mám u budíku normálně posuvník hlasitosti. Přímo v nastavení budíku. A je tam minimálně od doby co iPhone vlastním, takže od řady 12. Jak to bylo předtím ale netuším.
nejak nechapu tvuj dotaz, ty na androidu nezapominas? nicmene si nastav zkratku nebo si kup watch a ty uz poznaji, ze jsi mrtvej a muziku ti vypnou.
Vyzváněcí tón, média, zprávy, systém - všude si můžu nastavit jinou hlasitost. Jak to máš na zaostalým jabku ty? 😀
Kupodivu to funguje stejně.
Ani smykem.
Podívej, když o něčem absolutně netušíš, tak o tom ani nepiš. Obecně, rada do života.Protože pak ze sebe děláš jen vola.
Apple nemá žádný problém s rozmístěním ikon, jen neumí dělat mezery. Nedokážete žít bez mezer mezi ikonama?
hlavne proc spoustet aplikaci hledanim ikony nekde na plose nebo ve slozce, kdyz je to mnohem rychlejsi pres vyhledani (Spotlight).Takze nejake trideni do slozek? Trvalo mi chvili nez jsem se toho “zlozvyku” zbavil 😉
Ne, nedokážu.. teda asi jo, ale proč bych měl měnit svoje zvyky kvůli iOS? Já jsem třeba zvyklý používat aktivní tapetu, která zobrazuje informace, tak nechci, aby ty informace byly překryty ikonami... Na plochách mám potřebné ikony na pevných místech a ostatní v menu Aplikací, kde mám složky na skupiny ikon, tak já si je tam já rozhodím a zbylé aplikace, které jsem do žádné složky nezařadil...Na pracovním iPhone je hromada ikon, jakmile nějakou přesunu, tak se přeskupí ostatní 🙁 ... mám dvě plochy s ikonami, na třetí je Knihovna, kde jsou aplikace seskupené, ale podle toho jak se rozhodne iOS a ještě můžu zobrazit všechny podle abecedy...
Proč byste měl měnit svoje návyky kvůli iOS? A proč by někdo jiný měl měnit návyky kvůli Android? Nebo Windows, nebo Ubuntu? Nebo třeba kvůli nové verzi Windows... Když nechcete měnit návyky, zůstaňte u svého. V pořádku. Ale když přecházíte na jinou verzi či platformu, ať už z nutnosti (třeba v práci fasujete) nebo vlastní iniciativy, je dobré k tomu přistupovat s paradigmatem: zkusím pochopit a naučit se, jak to ovládání autor zamýšlel.Tato změna v přemýšlení vám uspoří spoustu stresu a vzteku.
Zdravím, to je OK, on se uživatel musí vždy přizpůsobit možnostem použitého OS. Ta moje reakce byla jen na příspěvek výše, jestli nedokážeme žít bez mezer 😉Rozhodně se nevztekám a nestresuji 🙂 Změnám se nebráním. Vyzkoušel jsem hodně mobilních smart platforem (Symbian, Windows Mobil, Windows Phone, Android a služebně mám i iOS). Na Samsungu to mám nastavené po svém, na iPhone to mám zase tak, jak to jde a nic s tím neudělám, samozřejmě, že by bylo lepší, kdyby to šlo nastavit podobně, ale nejde. Jako dlouhodobý uživatel Androidu mám občas s iOS problém, protože se to občas musí dělat jinak (a proto ho mám, abych věděl jak, když někdo v práci přijde s iPhone pro radu), ale nijak zvlášť v iOS nevidím výhodu, ale to bude i tím, že mám samotný iPhone a nic dalšího ze světa Apple. Mám teda jen obyč SE 2020, ale i to je pěkný kousek HW, kompaktní, funkční, rychlý a jen s malými problémy, některé již Apple odstranil (třeba nemožnost různého výchozího vyzvánění u DualSIM (opraveno tuším od iOS16), některé naopak přibyly, iPhone používám s Windows11 a mám ho nastavený pro Dynamický zámek NTB a s iOS17 (možná již s iOS 16) se občas (někdy za týden, někdy za měsíc) NTB s iPhone rozpojí a Dynamický zámek je nefunkční (Windows na to ihned upozorní). Zkoušel jsem kde co, ale jediné co pomáhá, tak je restart iPhone...
Mohu potvrdit - jakmile máte víc zařízení od Applu, jejich hodnota vzájemně roste. SE 2020 jsem měl, supr zařízení, mám rád malé mobily. Ale přešel jsem kvůli foťáku a výdrži baterky na 13 Mini. Jsem teď dlouhodobě na cestách, mám k tomu MBA 15" a AirPods Pro. Je těžké si zvyknout programovat na tak jiné klávesnici a třeba práce s okny je na MacOS horší než na Win. Na druhou stranu výdrž MBA na baterku jsou klidně 2 pracovní dny, propojení se sluchátkama a mobilem na jedničku. Je to kombo, co mi na cestách nedělá potíže s tím, že už zase něco nejde, že zase musim něco řešit... Ale rozhodně je to o zvyku. Na ty ikony v iOS člověk musí prostě přistoupit. Nebo na to, že swipe zpět nefunguje všude. To jsou takový zbytečný faily a Apple je příliš arogantní aby je řešil.
Já se musím smát, jak dětem vadí takhle blbost. Ještě to chce cirkus téma, cirkus ikonky. A vše bude krásně. A rozmazané fotky power users k tomu. A to vše za 35 tisíc kč. Ťamťung power users.
Víte co? Za svou mobilní minulost jsem vyměnil už asi 15 mobilů. Používal jsem Symbian, IOS, Anfroid, Windows, Blackberry.Momentálně pro mne je nejdůležitější, aby mobil komunikoval s Notebookem. To uměl nejdřív Apple, Pak se ve firmě rozhodli, že přejdeme na PC, takže jsem dostal Samsung. Ale jinak je to fakt úplně jedno, co máte. Protože si můžete vybrat přesně jeden ze dvou systémů práce. Jinak mi to je jedno. Dnes mám Samsung S23+ s Windows 10. Žije to. Na notebooku vidím SMSky, obrázky, volající lidí. Stejně jako v MacOsu a IOS. Jeden systém má lépe propracované jiné věci, než druhý. Ale nic z nich není tak důležité, abych bez toho absolutně nemohl být. Takže si myslím, že tyto články jsou o ničem. Tento server je zaměřený na fanoušky mobilů a pro lidi, kteří se mobily zabývají profesionálně. A ti se takovýmito články nezabývají. A ano, Apple je momentálně součástí etikety managerů. Aby bylo vidět, že mají na Apple 15 max pro. Ty mobily jsou stejné (tedy určením). Mají telefonovat, posílat zprávy. Android vyžaduje mírně větší dávku odbornosti. Apple je prý lepší pro ženy. Tak toho mlácení prázdné slámy nehte.
Názor byl 1× upraven, naposled 1. 3. 2024 12:19
a proto mam firmu ja, protoze jsem rozhodnul ze apple a nikdo mi nebude nutit blechy a syfilis. psani tehle podrobujicich se komentu necham vam ostatnim.
S23+ s rozmazanýma fotkama a banana efektem. Bro, lituji tě. Banana power users.
Každý máme jiné požadavky na chování a ovládání telefonů. Tak si každý nechejme svůj názor a nevnucujme jej ostatním.Já vyzkoušel oba systémy a rozhodl se pro Android... je to má volba a nevnucuji ji nikomu jinému ani nepřesvědčuji.
ale no tak, rekni nam proc android
Já zkusil soukromě dva roky IOS a dobrovolně se vrátil k Androidu.Pracovně bohužel musím používat iPhone.Nechci ale musím.
A ten dôvod? Väčšinu problémov s ktorými som sa v živote stretol vyriešil návod.
Ano, to je přesně ten důvod.Na IOS potřebujete na každou blbost návod.Na Androidu vše nastavím a ovládám intuitivně bez návodu.
😀 😀 😀 Ano, jsi odkojený na Androidu tak jako já. Proto v tom vidíš problém, to je celé. A zrovna ty, který o všem víš pendrek a řídíš se jen tím co napíše oddělení marketingu dané značky tu děláš nějaké závěry. To je fakt vtipné 😀
Názor byl 1× upraven, naposled 1. 3. 2024 16:13
Ne ne, vtipné jsou vaše komentáře.I když nesmysly, tak mě vždy pobaví 😁
Ty se bavíš zde v diskuzi, já se ovšem bavím v reálném životě. A právě dost na takových, jako jsi ty. 😉
Tady nikoho nezajímá, co děláte v reálném životě.Nevím proč nám to vnucujete.
Již jsem pochopil, že je tu nemálo entit, které dokáží "fungovat" jen ve webovém prostoru. 😀
A ten dôvod?
mel bych dotaz: proc tyhle clanky redakce produkuje?pocet zobrazeni reklamy (v dnesni dobe absolutne nerelevantni udaj) proti upadku diskuzi a clanku? to prece z dlouhodobeho hlediska nemuze fungovat. Mozna je na case to zavrit nebo radikalne obmenit redaktory😀 a nebo to nechat vyhnit az do konce😀
Protože to vždy rozproudí web a úplně to tu žije. $ se jen sypou.
Protože do diskuse pod články s Androidem nikdo nepíše.
😀
protože je radost číst, co píši User íOvce, jak jsou moc spokojené, že přešli z Androidu na Ajfoun a udělali ten správný životní krok 😊
To je teda komunita (diskutující) 😊. Kvalitní droidi už běžně stojí co jabka. Srovnávat droid za 5tis a za 20tis je taky nesmysl. Cena se v kvalitě projeví. A os? Člověk si zvykne na to, na co má. Mám redukci ios/usbc která mi z každé flashky udělá v ios viditelné úložiště. Takže přenos napříč systémy neřeším. A pak už je to jen o zvyku.
to nie je tak uplne pravda pixel 6a a 7a ma pomerne rozumne ceny, relativne rozumne rozmery a spickove fotaky, v tej cenovej triede s takym fotakom s takymi rozmermi neponuka ziadna androidova znacka nic porovnatelne a apple uz vonkoncom nie
Ano neposkytne ekosystém takový jako třeba samsung a samsung je cenově srovnatelný s apple jak v telefonech, tabletech tak počítačích... něco umí jeden lépe, něco druhý.
clovek si zvykne na to co ma? 😀
S24 256 jsem loni v červnu koupil za 18000 a za týden kamarád koupil I14pro 128 za 27000. Kvalita podobná a S24 lehčí Iphone malinko líp fotil. Oba jsme spokojení ale ten cenový rozdíl je masakr-:)
S 23 ne?
Tos koupil jedině S24 z Aliexpressu.
S24 loni? Že ty máš doma nějaké Umidigi a nás tady houpeš?
Pozri si výkupnú cenu. Ten cenový rozdiel je masaker
Pro firemní využití co ten poloviční dualSIM ?... ...ne neumí iOS vše , ale někomu to stačí.
Co je poloviční dual SIM?
Jedna fyzická a další esim
A otázka je, čemu to reálně vadí? 😀
No tak podpora eSIM je u operátorů mnohdy kouzelná.
U nás to umí všichni. 😉 Problém bych viděl mimo EU, ale i tam se situace zlepšuje. 😉
nejde o to že by neměli , ale jak. Ale pravda zlepšuje třeba za tři pět let ...
Znovu se vrátím k otázce, čemu to reálně vadí?
to tam ten frajer píše, o té eSIM, čteš vlastně ten článek? 😀asi ne 😀
Jsi schopen to sám definovat? Vidím, že pravděpodobně ne.
K ničemu. Prokop tu fňuká a nikdo neví proč. Právě naopak, můžu mít více esim a řídit si, která bude připojena. Doba dinosaurů je jinde.
esim u českých operátorů je úplná krásná. Mám to již několik let a problém nevidím.
Jediné co by bylo super je mít více esim k jednomu číslu, střídám S23U a iP13 mini, vyměnit fyzickou SIM no problém, vyměnit eSIM je problém, u operátora musím požádat o novou pro nové zařízení - vyplnit formulář, pak se deaktivuje stará a aktivuje nová, nějakou chvíli to je ale nedostupné. Stejně tak jako přenos eSIM na jiný telefon není úplně ideál a žádá to nějaké. Kdybych mohl zapínat/vypínat dle potřeby, bylo by to top.
Nejen to... https://support.apple.com/cs-cz/HT209044... user friendly bych to zrovna v roce 2024 nenazval. Ale bylo to horší.
V čem? Jede to normálně jak má. U s23U mi to jelo stejně. To je hrozně fňuk příspěvek.
Dětské ikonky a lagdroid cirkus témata. To je jediné top pro power users. V kapse nejprodávanější ťamťung A14. A14 power users.
android je jak poulicni stetka. nevazes se, ale co chvili mas syfla
Syfilis power users.
to se chytne
No vidíš filcka a nyní máš i syfilis 😂 to říkám pořád špíny.
Pokaždé si říkám, že větší idiot už nemůže být a vždy se najde někdo, kdo toho minulého překoná.
To říká ten pravý 😀
A pak dojdeš ty.
Každopádně statistika hovoří jasně. Největší místní idioti mají iPhone. 😀 ne každý kdo má iPhone je idiot. Ale každý kdo je idiot má iPhone 😀
Zaměňovat iPhone za Android a hned tam poznáš i sebe B-]
jednoduše Apple je jiný svět pro určitou sortu uživatelů kde nerozhoduje věk ani sociální status ale preferované vlastnosti. Od velmi zaměstnaných mladších po postarší už mrzutější a spojuje je že chtějí co nejméně rušivých elementů při používání smartfounu. Chtějí minimum voleb a třeba i pouhá možnost že by se mohla nacházet přítomnost jiné volby, byť až po odsouhlasení několika varování je rozčiluje - viz diskuse o sideloadingu. Prostě jedinci co chtějí mít nekomplikovaný systém a tzv. "ohrádku" preferují nad "džunglí" Androida. A dál už je to jen o hledání argumentů obou stran jak druhou ukázat ve špatném světle.
K čemu jim je sideloading, když používají pouze appky z app store?K čemu jim bude cirkus téma nebo cirkus ikonky? To je pro děti power users.
Iphone 13 Mini jsem měl... Nebyl špatný... Ale MALÉ telefony už do dnešní doby nepatří... Nikdo, rozuměj tvůrci webu s nimi nepočítá, jsou neergonomické, malý displej je - malý displej. Horizontální zobrazení to vždy neřeší... Nakonec (pokud je vám přes 40 a horší se vám zrak...) pochopíte proč byl "miník" propadák a proč malé telefony zmizely z trhu. Krom toho, že se vešly do kapsy (kam se vejde i velký mobil, dobře u té v košili s výhradou) nemají žádný benefit. Pokud máte LTE AW (telefonující) tak nepotřebujete malý foun... Suma sumárum, nakonec vás ta malá neergonomická věc začne štvát, prodáte ji a koupíte si velký telefon, který nakonec není tak velký... Jak jste si mysleli... A na doma, k TV a na pohovku tablet... Kompaktní mobily na droidu jsou dnes véčka(proto nikdo nedělá "5 mobily) a u iPhonu je léta nejprodávanější model Pro Max... Malý levný byl propadák,velký drahý je bestseller. Paradox... Ale v reálu rozumná volba....
Měl jsem fold 4 a k čemu to je? Když dám seznam.cz tak mám na velkém displeji s blbým poměrem, pouze úzký proužek textu. Takže ani to není ideál.
Já třeba mám ip 12mini a velikost mi naprosto vyhovuje, používám ho jako telefon, foťák, na im a kalendář, mám ho jako sekundární zařízení, v 95% s sebou mám ještě ipad. Jako největší benefit mám to, že se dobře ovládá jednou rukou
Tak on je relativně malý i základní Iphone, mini už byl asi moc malý, proto skončil.
No za 2 roky Apple prodal přes 30M kusů iPhone 12 mini a 13 mini. To je cca podobně jako Samsung za celou dobu Flipů. Apple miniho pro "nezájem" odpískal, Samsung si libuje...Co by některé značky daly, kdyby telefonu za 700 dolarů prodali 30M kusů, pro Apple to je ale jen 7% prodejů a má jen 4 aktuální modely.Tzn. zájem je, ale ne na poměry Apple.Hodně lidí ale zjistila že je to už prostě malé na to jak mobil používají, některé trápí výdrž baterie, která je logicky menší při stejném použití jako u většího telefonu s větší baterií.
Názor byl 1× upraven, naposled 4. 3. 2024 15:41
Tie to click bait mi pekne lezu krkom. Sa velmi nudite v redakcii?
Naopak, se smějí a baví se.
Prošel jsem si telefony s OS stejně jako autor článku (OS Symbian, pak Windows Mobile, nyní Android), takže chápu o čem píše a rozumím i jeho rozhodnutí pořídit si iPhone, který má velikost, jež uživateli vyhovuje. Stávající trend u telefonů s androidem je prostě takový jaký je a menší telefony se těžce shánějí a ne každý je ochotný mít úhlopříčku skoro 7 palců. U iPhonu mi prostě nevyhovuje jeho uzavřenost a nemožnost uživatelského nastavení telefonu tak, jak vyhovuje mně jako uživateli. Každý má určité preference a podle toho se rozhoduje, co bude používat. Aktuálně jsem po 5 letech přešel z Honor 20 Pro na OnePlus Nord 3. Jsem na Android zvyklý, ale i tady jsou problémy, se kterými se jako uživatel musím vyrovnávat. Konkrétně přechod ze starší verze Android (10) na novější (13), po aktualizaci na verzi 14. A s tím souvisí problémy, které na iOS asi nejsou. Aplikace nebo hry, které buď nejdou vůbec spustit (nekompatibilita s novější verzí, která ale nejspíše souvisí s vyššími restrikcemi kvůli bezpečnosti OS) nebo jsou kosmeticky upraveny. Jednu hru jsem tedy oželel, bohužel jsem musel přejít z Taskeru (neustále problémy s právy, které mi A13 vyhazoval), na který jsem byl zvyklý na Macrodroid. Zvykl jsem si na něj celkem rychle a většinu věcí z Taskeru jsem převedl na Macrodroid bez problémů. Právě uživatelské přizpůsobení a automatizace určitých věcí jsou pro mě prioritou, proto mám Android. Po přechodu na A14 mě ale překvapila taková blbost, která je spíše dílem překladu, kdy se nevím proč některé položky překladu pořád každou verzí mění viz. Upřednostňovaný typ sítě vs Preferovaný typ sítě. Je to blbost, ale chvilku mi trvalo, než jsem přišel na to, proč mi nastavená automatika najednou nefunguje. Každý OS má svoje pro a proti a každému vyhovuje něco jiného. Někdy mi přijde konfrontace uživatelů Android x iOS jako konfrontace fanoušků Sparty x Slavie.
Stridam android i apple telefony a treba rada S od Samsungu je velmi kvalitni stejne jako Iphony. Cinany moc neznam.Oboje to jsou velmi pouzitelne a kvalitni telefony a dle meho i srovnatelne. Vetsina lidi pouziva a neresi a nekdo se zasekne na blbostech a resi nesmysly. Tak to je i v jinych aspektech zivota.
Též přecházíš z doby dinosaurů do nynějších lowendů.
Tieto články tu budú každý týždeň?
Minimálně jednou ročně je recyklují.
Who asked ? :-/
your mom :-/
Fakt tu chces dokola cist recyklaty, proc takyredaktor xy presel na Android a nebo proc na iOS?Co bude priste? Proc jsem presel z nakupovani v Lidlu do Alberta?Obycejny Rage bait, aby se v diskuzi porafali oba tabory a narostli prokliky.
Tak to nečti, nereaguj. Když nebude proklik, diskuze - nebude nutkání tyhle články psát. Easy
To je teda logika.Protože mi Android nenabídne vše, tak přejdu k iPhone, který mi toho nabídne ještě méně.
Zítka, odkud ty ses vyloupl? Nemáš něco společného se Zítko? Ta inteligence a naprosto zcestné argumenty tomu totiž napovídají 😉. Mně toho třeba iP nabídne daleko více, protože mám od Applu téměř vše 😉
Názor byl 1× upraven, naposled 29. 2. 2024 19:07
Jasně, ekosystém 😁
Uzavřený ekosystém se šíleně předraženými výrobky.Velice rád jsem Apple opustil i s jeho "logikou" ovládání a chování.
"se šíleně předraženými výrobky"Vtipné je, že pokud chceš stejně kvalitní/výkonnou alternativu, tak zjistíš, že za ni zaplatíš reálně stejně, ale ve výsledku ještě více. 😉
nějaké podložené důkazy, ty ekonome? 😀
Nejlepší pro tebe by bylo, pokud by sis to sám vyzkoušel, žel bohu nejsi dostatečně solventní, abys to rozpoznal. Ale to je tvůj osobní problém. B-]
takže nic nemáš, jenom kecy 😉
Já, bohužel pro tebe, mám. Tebe se například nákup mobilu za 30-40 tisíc a notebooku za 50-60 tisíc atd. absolutně netýká. Sám to moc dobře víš. B-]
Ty peníze se dají utratit mnohem lépe.Ale to iovce neví, protože ty peníze nemají a kupují si Apple výrobky na splátky.Ale s tím už se nikde nechlubí, protože by jejich póza utrpěla.
😀A dovedeš si představit, že dokonce mohou býti i lidé, kteří takovou částku nijak zvlášť neřeší? 😀Tím si jen ukázal, jak jsi na tom ty sám. Ani o tom nevíš. 😀
Ty seš fakt vymaštěný dmnt. Sám seš nemajetné pako, tak podle sebe soudíš i ostatní.
Jsou lidé co nebrečí kvůli pár tisícům. Jsou lagdroid vlajky za vyšší cenu, než iphone. Akorát to moc lidí nekupuje. Nejprodávanější ťamťung je A14. To je smutný.
ty nebrečíš, že máš jenom jednu ledvinu? 😀
Opět jsi nabyl dojmu, že jsi někoho prokoukl a uzrálo tvé přesvědčení, že nás všechny ostatní s tou tvou debilní myšlenkou obeznámíš, co?
Ano telefon na splátky je ideál, když k tomu je 0% navýšení, jen hloupý by to bral za cash, zvláště v nedávném období kde hodnota peněz klesala, tak 0% úvěr byl perfektní zhodnocení peněz.A ano peníze se dají utratit lépe, proto mám třeba S23U pronajatý na 2 roky, za 800/měsíc i s pojištěním, po odpočtu ceny pojištění je to cca 500 měsíčně, za 2 roky tak ten telefon vyjde na 12 tisíc, v době vydání byl v "akci" za 35, už po roce jde na bazaru v pohodě koupit za 25, příští rok budou pod 20. Bylo by hloupé ten telefon koupit místo pronájmu.iPhone byl na splátky za 0% navýšení... Nestěžuji si.
S24U 1200 USD, iP15PM 1200 USD.Hodinky stojí podobně, sluchátka taky, podobně stojí i tablety - Galaxy Tab S vs iPad, stejně tak GalaxyBook vs Macbook.
Které předražené výrobky? iPhone za 35, Android za 39.Hodinky za 7 vs 7, sluchátka 5 vs 4, tablet 23 vs 25, počítač 40 vs ... jaj, on Samsung tady nenabízí, ale Galaxy book není cenou jinde než Macbooky.Používám jak ekosystém Apple (aktuálně 13 mini, iPad, Apple Watch, Macbook, Airpods, AppleTV) tak Samsung (S23U, Galaxy Pad, Galaxy Watch, Galaxy Buds, chybí laptop, ale aspoň Windows stroj mám taky).Apple mi funguje o něco lépe.
já tyhle články fakt nechápu.95% lidí si cosi koupí, zvyknou si a nic neřeší. To že se na iPhone řadí ikony vlevo nahoru je fakt pro někoho takový fatální problém? Opravdu? Prostě je to jeho vlastnost stejně jako, že se hovor přijímá svajpnutím doprava. A jako co?? Na jiném se ťukne na ikonu, není to total egal? Kdo potřebuje nějakou vlastnost kterou jinýnemá, zvolí si telefon který to dělá a hotovo. Řeší to jen kašpaři.
Mnohé nedokonalosti iOS (a vlastně i obráceně), pak ale po přechodu působí při nejmenším úsměvně a nelogicky. Jako, kdybyste přešel z Octávky do Favorita. Ios sám o sobě je asi komplexnější a lepší, optimalizovanější systém, ale pouze v uzavřené bublině v ekosystému Apple (tedy takový separovaný svět). Pokud vylezete z ulity a podíváte se, jak to dělají jinde, mnohé věci jsou opravdu do oka bijící a nehodné největší technologické firmě světa.
No neke, vyjímečně musím souhlasit B-]
Souhlasím.Nikdy bych nedoufal, že to napíšu 🙂
Protože stále nedokážeš pobrat, že “Klobása Uzená” a “Klobasa Uzena” jsou dva různí lidé. Ale už se hodněkrát ukázalo, že ty asi nebudeš ta nejostřejší tužka B-]
No jo další hrdina za klávesnicí, co si léčí mindráky v diskuzích na internetu.Na takové chudáky se člověk ani nemůže zlobit.Jenom politovat.
V čem? Že nedokážeš od sebe rozeznat dvě osoby? Ale no tak 😉
radenie ku sebe nevadi, ale ze ich nemozes usporiadat napr. podla abecedy, to vadi
ale můžeš, když v knihovně aplikací dáš slide gestem dolů, tak máš všechny aplikace seřazené podle abecedy
v knihovne ano ale nie na ploche. len rucne.
Tak to nejde, i když nevím, proč by to někdo dělal, plochu si člověk organizuje podle svýho a málokdo čte pidi text pod ikonkama, většina lidí se na ploše orientuje podle ikonky a umístění. Rovnat podle abecedy na ploše jsem to nikdy nevyužil v žádným os ať už stolním, nebo mobilním
Ne, nevadí jim to. Naopak jsou rádi za to, že se to neseká a že aplikace jedou, jak mají, protože optimalizace appek je tisíc mil jinde. . Každý má priority jinde.
Aneb přešel jsem na mobilní telefon který je pozadu v mnoha aspektech HW a SW a potřebuji si to obhájit, přičemž většina bodů obhajoby je spíš sporná, než pravdivá 🙂
To jsou nesmysly… Aspon by to mohli aktualizovat na dnesni dobu.Jo a vydrz Iphone 14 plus je dva az tri dny jako nic, kdyz do toho clovek nekouka stale.
Dva až tři dny jako nic?To má být jako super výdrž?Při kolika hodinách rozsvíceného displeje?
Bežne som dával okolo 10-12. To je na tri dni dosť.
Ano, to je hodně slušné 👍To už je srovnatelné s nejlepšími (ve výdrži baterie) telefony na Androidu.
Hej je to slušné na to že to má menšiu batériu. Neber to v zlom pred tým než niečo napíšeš uvažuj čo ti na to niekto môže odpovedať.
Ani v poměru kapacita/výdrž jsou iPhony vynikající.Ale poměr je vám k ničemu, když vám mimo civilizaci dojde šťáva v mobilu.Vy potřebujete opravdovou výdrž.
Skoro jak má S22. Ta dává 2-3 hodiny.
A není ten článek o tom, že přešel na iPhone 13 mini, který opravdu velkou výdrž nemá, protože v malém těle je malá baterie a ani menší spotřeba menšího displeje to "nevyrovná"....
Tak spotřeba displeje je celkem irelevnantí, podle toho kolik do toho člověk kouká, problém je idle. V tom prostě vydrží iPhone mini výrazně méně než větší varianty, v tu chvíli velikost displeje nehraje roli, jen ta baterie.A to je problém spousty testů výdrže, je hezké že jedno dá 10 druhé třeba 11h SoT, ale když má člověk 1h SoT denně, zajímá ho výdrž v tom idle.Teď jsem třeba koukal na pěkné srovnání S24 s SG, S24 s Exynosem a S23 s SG. V zátěži S24 s oběma čipy předbíhaly starší S23, ale když přišlo na to že to bylo jen několik hodin v batohu a jezdilo se s tím po městě i mezi městy, takže antény furt komunikovaly nové vysílače, S24 s Exynosem výrazně propadala a překonala to S23 se starší technologií i menší baterkou.
pretoze na android nie su male telefony, to je naozaj asi tak jediny rozumny argument preco este byt u iphoneaj ked pri pixeloch a rade S od samsungu tie rozmery nie su az tak nestravitelne, pixel 8 uz vyzera celkom rozumne aj ked su samozrejme prerastene (k aususom sa radsej nevyjadrovat)
Jenže letos bude celá 16 série nepatrně vetší než 15..
to bude, ostatne uz 15tka s 147.6 x 71.6 x 7.8 mm nie je ziadna velka slava oproti S23/S24 a Pixel 8, ale narazal som na tu moznost starsieho mini, nieco tak male stale podporovane s podobnym datumom vydania ostatni vobec nemaju
Zenfone 9 a 10?
k aususom sa radsej nevyjadrovat 😃 tady to máš napsané u něj, přitom konkurence má kompakty hezčí a lepší.
To si dobrovolně někdo koupí? Lituji.
To je 5,9" při rozměru 6,1" iPhone. Ale Mini je ještě o výrazný kus menší a lehčí
jj, nejsou, můj poslední ještě rozumně velký Android byl S10e (stejně velký jako klasická S7), ale odešla mi čtečka otisků a bez ní to moc nejde (nedostal jsem se např. do SamsungPass, kde nešlo použít znak). Rozhodoval jsem se mezi S22, S23 (S24 ještě nebyla) a S21 FE a nakonec jsem si vybral ten největší - S21 FE a asi bych už do menšího nešel, takže pokud zůstanou současné velikosti S2x, S2x+ a S2x Ultra tak příště půjdu do S2x+, případně do S2x FE, podle toho jak bude to FE zrovna vybavené... Ale zpět k článku, nevím jak moc velký recyklát to je, jestli v době pořízení toho 13mini už bylo známo, že další mini nebude, tak si autor pomohl na chvíli, až mu ta 13 mini doslouží, tak nic malého už ani Apple nenabídne, už i ty SEčka narostou (mám jedno firemní SE 2020 a jako dlouholetý Androiďák se s ovládáním iOS občas peru), jestli nebylo lepší zůstat na stejném OS a vybrat si základní model z řad S2x...
základní S24/23 je stejně velká jako iPhone, mini je výrazně menší, je to fakt velký rozdíl.
Na to jsem se těšil. Další recyklát.
proč recyklát?já třeba vím, že po tomto článku NIKDY na íSHIT nepřejdu a vůbec mne nezajímá 😀
Ty na něj nepřejdeš, protože nemáš prachy. O vše tě obral Fiala a Ukrajinci 😀
já ho ani nechci a tím zbybe více dávek na dezertéry z Ukrajiny 😁
zbyde*
Tebe to natolik nezajima ze placas ty sve nesmysly mezi prvnimi v diskuzich pod clanky, ktere se byt jen otrou o Apple 😀
Říká člověk co tvrdí že do diskuse ohledně android neleze a přitom je mezi prvními 😂
To mas nejaky pomotany... pod clanky o Androidu, pokud tam nejaka diskuze vubec je nakouknu a nekdy i okomentuju, ale nejak me to vic netrapi a nezajima.Coz nelze rict o chovani vetsiny mistnich iHateru, kteri nedockave cekaji na sebemensi zminku o Apple aby mohli zacit placat ty sve nesmysly... poznavas se 😉
až mi uronila slza 🙁 :-/a co říkáš na chování íKydů, kteří nedočkavě čekají na sebemenší zmínku o Androidu? 😉
však si vzpomeň, ale to určitě sám nedáš, byl jsi také takový 😁vždy ta husa zakejhá 😁
Problém při přechodu je, že se snažíte iPhone používat jako Android. Například HandOFF and AIRdrop je zejména ve spojení s jiným Apple zařízením super. Kolegyně měla WIN a já s kolegou Mac. My si měnili soubory bez USB stick rychleji a jen na nás hleděla. To samé ze zprávy CTR C a na MAC CTR V a bylo to tam. To samé je s ikonami - máte spotlight nebo knihovnu. Face ID funguje neuvěřitelně. Místo šipky zpět je třeba gesto atd. Takových drobností je tam mraky, ale není jednoduché si na to zvyknout po X letech na Droidu. Měl jsem S7 Samsung i Nexus s čistým droidem, ale přechodu na IOS nelituji. Byl to na začátku porod si zvyknout, ale teď už je to OK.
Tak to jde i na Androidu, mít Samsung telefon, tablet a počítač tak to kopírování funguje stejně, stejně funguje hand off, quickshare je dokonce rychlejší než airdrop... Společné ovládání je lepší u Samsungu, kdy lze ovládat myší/klávesnicí počítače i telefon. Telefon lze promítat do počítač/tabletu a ovládat i takto.Zase třeba sidecar může fungovat drátově, samsungácký second screen jen bezdrátem. FaceID je spolehlivější a funkční i ve tmě, kdežto face unlock na samsung telefonu a tabletu ne. Galaxy booky a taby mají OLEDy, Apple má jen MiniLED, zase s lepším jasem. Ale zpracování laptopu je jednoznačně lepší u Apple, sluchátka jsou u Apple za mě taky o trošku lepší. Hodinky jsou funkčně podobné, líbí se mi víc GW Classic, na první pohled prostě klasické hodinky, ale třeba hlukoměr z AW mi na GW chybí... Nevím jak je odemykání Galaxy Booku Galaxy Watch, AW skvěle odemknou Macbook, iPhone zase odemkne AW, Galaxy telefon GW neodemkne...Samsung má na telefonech/tabletech DeX a ve spojení se správným monitorem/tv stačí jen "ťuknout" telefonem do telky celé se to připojí, tady Apple kulhá, ale nepordává TV, zase AppleTV funguje super, dá se ovládat z telefonu/tabletu/hodinek...Btw místo jaké šipky je gesto pro zpět, to mě vadí na iPhone, že zpět gesto je jen zlevého rohu swipe doprava, android to umí i z pravého rohu doleva, což s větším telefonem v pravé ruce je daleko lepší. Stejně jako stažení notifikačního centra/control panelu z plochy swipnutím dolů, tak jak na iphone pustím vyhledávání spotlightem. Tohle mi na iPhone fakt chybí. O split screenu si taky můžu nechat zdát, byť to na telefonu nepoužívám, ale...
Jediný kdo tomu rozumí. Klobása top.
Klobása a další nespočet Nicků (včetně vašeho), který patří jedné osobě.Schizofrenie v extrémním podání.Nejenom si sám klikat pluska, ale i se chválit.
To je zajímavý, že včera si nic rozlišit nedokázal a najednou je z tebe detektiv B-]
Hele, potrefená husa 😁
Ty jsi kvalitně paranoidní.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.