Proč nikdy v životě nepřejdu na iPhone. Opravdu jsem to zkusil, ale „jabko“ prostě nezvládne vše

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 585

Názory k článku

25. 01. 2023 19:45

Hele, vy všichni "borci", kterým autor článku asi sáhl na jejich nedotknutelnou hračku a bez jakýkoliv proti-argumentů tu jen plivete na celý článek ...debílkové namyšlení, kteří jste podle mě sami nikdy nic kloudného nenapsali a jediné, co umíte, tu machrovat nad tím, že je autor takový a makový
V první řadě se autor několikrát jasně vyjadřuje, že mu nejde o hanění, nebo vynášení jakýkoliv soudů a objektivně přiznává i výhody iOS
ale z pracovních důvodů jsem sám byl nucen dlouhou dobu na iOS fugovat, tedy mobil i PC (celá firma na tom fičela) ...a jedním slovem, bylo to jedna velká pakárna!! minimálně několik prvních týdnů, než jsem na jednotlivé odlišnosti, a často i opravdu záludnosti tohto sytému sám přišel.
Jako, do té doby, uživatel výhradně androidu jsem měl v prvních týdnech naprosto stejné pocity a s tím co autor popisuje se musím 100% ztotožnit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
25. 01. 2023 10:52

Jsem taky dlouholoetý spokojený uživatel androidu, ale musím se zeptat... Proboha proč?! Tohle fakt máte zapotřebí?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
23. 01. 2023 19:19

Ten Chroust je asi nějaký telefonmobilní inženýr co 🤣🤣🤣 boha jeho takové plky, měl by raději psát kamsi na zahrádkářský web…a nebo spis raději nikam

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
23. 01. 2023 07:26

Ano, "jabko" opravdu nezvládne vše, protože když ho drží v ruce redaktor "SamsungMania.cz" či zakladatel "mujSamsung.cz", tak to prostě nejde. Tak neprofesionální článek jsem na mobilmanii opravdu nečekal. Názory velkého fanouška androidu a nejspíše i příjemce finančních bonusů firmy Samsung mi ani tak nevadí, jako to, že tento web může podobný článek vůbec zveřejnit. Bohužel se tímto článkem - za kterým jistě stojíte, když ho uveřejňujete - dostáváte do kategorie nedůvěryhodných webů jako je například DDworld, kde se zas fanaticky vychvaluje vše od AMD. Opravdu jste klesli hodně hluboko páni redaktoři.Ano, "jabko" opravdu není dokonalé. Ale to zdaleka není ani android. Každý systém má své pro a proti a každý uživatel si najde to, co mu vyhovuje nejvíce. Pro někoho to bude iOS a pro druhého zas android. Pane Václavík, Láska, Kůžel - napište nám prosím své vyjádření k tomuto článku. Máte na věc stejný úhel pohledu? Vždyť se to týká i Vás, protože podobné články srazí důvěryhodnost každému, kdo na tomto webu cokoliv zveřejní.Mobilmanie by měla své fanoušky spíše spojovat a rozhodně pravdivě informovat - což se v případě tohoto článku opravdu nestalo. Je to ostuda Vás všech a ostuda celého webu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
22. 01. 2023 23:59

Mám pocit že drvivá väčšina ľudí bude k tomuto článku skepticka, očividne tento pán, je buď to nový a che len nejako zaujať, alebo che aby sa onom písalo. Myslím že panko nech odíde z redakcie a aj editor, čo mu ten článok kontroloval.
Nemáte čo na takomto, celom veľkom a uznávanom webe čo robiť! Celkom úbohosť, napísať a vídať, takýto článok. 😉

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
22. 01. 2023 19:51

Tak ubohý článek jsem už dlouho nečetl a od tohoto redaktora už ani nic jiného číst nebudu. Ostatně mám pocit, že už nebudu nic číst ani na mobilmanii, když je schopna něco podobného zveřejnit. Tak zaujatý a naprosto amatérský úhel pohledu bych čekal od nějakého laika. Tohle je totální redaktorský úlet, který z velké části založen na neznalosti iOS. Tohle se opravdu nepovedlo a pan redaktor by si zasloužil dlouhou dovolenou . S mobilmanii končím. Takové informace opravdu nepotřebuji.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
19. 01. 2023 16:30

Co to je za škvár? Nevěřím svým očím na jak hluboké dno se dá u redaktořiny spadnout. Teda redaktor, tohle je směšný pokus o článek. Jako většina zde, má i tento vyvolat bouři v diskuzi, což se evidentně zdařilo, ovšem za cenu, že ze sebe pisálek dělá hlupáka? Opravdu tady už to není ani vtipné, ale jen k pláči. Absolutní žumpa.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
18. 01. 2023 19:02

toto je nejaka facebookova porucha? Neprejdes na iPhone = fajn, ale na co nam to spamujes?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
18. 01. 2023 15:56

Hodne cool

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
18. 01. 2023 14:31

Krásně napsáno. Apple je shit nic vic. Trapné notche každý rok a lidi jim tenhle humus pořád žerou :D komedianti

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět

Jezisi tohle je takovy blabol. Ja mnel tenhle web za seriozni portal. Od ted budu pamatovat, ze zdejsi redaktory jsou fanatici a jejich "recenze" a "odborne" clanky jsou neduverihodne. Koukne na https://www.theverge.com... tam jsi muzete vzit priklad jak se dela profesionalni technologicka novinarina.Nejde o to ze autor mel chut pustit sve hnojomety na plne koule. Ale tenhle styl fakt nema uroven. Vsechno na svete ma sve za a proti. Nekomu to za ty penize ma cenu a pro nekoho ne. Nekdo potrebuje k zivotu velkou rodinou dodavku nekomu staci Fabie. Nekdo ma rad Skodu a jiny Toyotu.Jedno co autor ukazal, ze tomu vubec nerozumi. Kdyby navrhovani telefonu bylo na nem, tak by to vypadolo jako kdyz Homer Simpson navrhoval auto. Vsude dal drzaky na pivo, vypadalo to hnusne a automobilka zkrachovala. Ale bylo to jeho auto snu.A to nemluve ty old-school fraze ohledne social statusu. To jsem mel pocit, ze koukam na Google archive 10 let nazpatek. Android se v mnoha vecech dorovnal iPhone a to take v skupine ludi co chteji ukazat ze maji na telefon za 30tis. Tu pohadku, ze jenom lidi co maji Android jsou lidi plny hodnych vlastnosti je fakt ten totalne nejvice proflaknuty argument na toto tema.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
16. 01. 2023 20:52

V některých věcech s tím článkem souhlasím. Sám jsem měl rok iPhone a prostě jsem si nebyl schopen zvyknout a vrátil se na vlajky od Androidu. Ale rozhodně nesouhlasím s věcma jako společenské postavení = iPhone nebo vzhled ikonek a podobné nesmysly. To mě fakt nevadilo. Naopak iTunes nebo nemožnost nic přizpůsobit to byla jiná. Člověk by řekl, že posunout si ikonky o řádek níž a nahoře nechat mezeru není v dnešní době problém ale v iOS ano. Že vzít mp3ku a nastavit ji z telefonu rovnou jako vyzvánění není problém. V iOS ano. A takhle to šlo dál a dál, až si člověk řekne dost. Je to svižné, fotky jsou super ale co je moc to je moc. Méně nároční uživatelé jsou spokojení protože vše hned funguje. Kdokoliv náročnější ale zapláče protože jak nestačí základ, máte s iOS smolíka...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (21)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
16. 01. 2023 18:14

Nechápu to s tim "sociálním statusem". O tom vždycky mluví lidi, co iPhone nemaji. Já jsem to nikdy nepochopil. Když si něco koupim, je to proto, že se mi to líbí a rád bych to měl. A je mi celkem jedno, jestli se to někomu líbí nebo ne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
15. 01. 2023 16:22

Takže by podle Vás měl Apple měnit ikonky, tak jak je na ně zvyklý uživatel Androidu? Hm.., a není to spíš tím, že Android je jen špatně okopírovaný iPhone?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (5)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
15. 01. 2023 14:32

Mně se ten článek nelíbí. Ne proto, že kritizuje iphone, je to jen telefon a má své mouchy i klady, ale prostě proto, že je blbě napsaný.
Pláče, že všichni manageři musí mít iphone, i když nevyužijí ani x procent jeho potenciálu. U androidu ano?
Firmy primárně využívají iphone právě kvůli jednotnému přístupu (k phone managementu), kvůli zabezpečení a také kvůli vyšší morální životnosti. Který svéprávný IT manager by koupil do firmy mobily, u kterých neumí odpovědět ani na základní otázku: kdy končí support?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
15. 01. 2023 12:20

vetsi snusku nesmyslu jsem uz tedy dlouho necetl.tak zlucovity a rtutovity blabol vypada jak kdyby autor nestihal zadani ukolu a za deset minut potreboval vygenerovat neco, co vygeneruje navstevnost :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
15. 01. 2023 08:30

android-volnost. android bez googlu-svoboda. ios-otrocina.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
14. 01. 2023 22:43

Mam souběžně Android (osobní) a iPhone (firemní). Ze začátku jyem uvažoval o prodeji Androidu a přechodu k Apple kompletně. Po tři čtvrtě roce vím, že to nikdy neudělám. A ten krám s nakousnutym jablkem trpím jen pro to, že musím.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
14. 01. 2023 18:50

Jojo, do kamene tesat !!!! Apple je prostě pro iBéééééééé iOvečky .....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (7)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
14. 01. 2023 16:26

Zaujal mě hned první iPhone - hlavně kvůli velkému displeji, na kterém by se dalo lépe konzumovat obsah. Můj zájem ale rychle opadl po tom, co jsem zjistil, že Apple nedal tak drahému telefonu ani všechny funkce, které běžně měly tlačítkové telefony bez operačního systému. Takže bych si spíš pohoršil.
Naštěstí za chvíli dorazil Android, který tu situaci vyřešil. Teprve Android donutil Apple postupně přidávat další funkce, ovšem většinou se zpožděním, a hromada jich chybí doteď. Z hlediska možností, co s telefonem dělat a jak si ho přizpůsobit, je iPhone, a vždy bude, jen chudý příbuzný Androidu. (Další problém je předražené příslušenství.)Ano, chápu, že pro některé lidi je méně možností vlastně výhodou (proto to budou obhajovat až do krve), jelikož "díky" tomu můžou méně používat mozek. Čím méně možností, tím jednodušší se může jevit užívání. Je jedno, že všechny ty možnosti (chytřejšího operačního systému) ani nemusí využít - už samotná jejich existence tyto lidi znejišťuje. Tito lidé jsou logicky zároveň ti, kteří víc řeší věci, jako být IN, upoutávat na sebe pozornost, chlubit se tím, že na to mám - a tím zapůsobit na další jim podobné. Důkazem je i tato diskuze.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
14. 01. 2023 16:18

Tak, jako mnoho lidí přede mnou jsem měl oba systémy(a další dva navrch -Symbian a Windows).
Momentálně mám iOS, protože mám MacBook a iWatch a iPod. To jsou všechno věci, které spolu spolupracují. iPhpone sam o sobě je nic moc smartphone (i když jsou tu dobré nápady), s ostatním Apple haraburdím to je mocná zbraň. Jako Unixář nuluju MacBook (protože to je Unix) a líbí se mi, že mohu jedním ovládat druhé a pod. iOS+MacOS je ekosystém, ne propojené věci.
Něco takového by mohl udělat Android na mobilu, tabletu a Windows. Ale tam to pořád nefunguje, protože Office účet je takový divně nefunkční.
Takže pro mne iPhone ale jen s MacBookem a ostatními věcmi.
A na konec: Všimli jste si, že iPhone a Mac mají podtstatně méně bezpečnostních problémů, než Windows a Android? Že by ten Unix v pozadí.....? :D
Jo a na konec: Ceny Apple zařízení jsou UKRUTNÉ. Kdybych to měl kupovat za své, tak bych to nekoupil. A určitě ne z první ruky!!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
14. 01. 2023 15:14

Emoce v diskusi moc nechápu, telefon je produkt denní potřeby, a ty systémy jsou si ovládáním hodně podobné.
Já jsem si taky zkusil iPhone asi na 2 měsíce, a nějak jsem se s tím nesžil. Stejně jako autorovi článku mi vadilo, že si nemůžu obrazovku poskládáat, jak chci.
Co mě ale neskutečně vytáčelo, bylo, že když mi během hovoru přišla zpráva nebo email, displej se nejen rozsvítil, ale i odemkl, a já jsem uchem mačkal náhodně tlačítka, někdy jsem si hovor i ukončil nebo zapnul nechtěně hlasitý odposlech. Tohle jsem zažil naposledy někdy před x lety u telefonu za 1500.
A pak mi přišlo složité placení - probudit, dvakrát stisknout tlačítko, dívat se do telefonu, aby se odemkl. Čtečka otisků mi chyběla.
A jak mnoho lidí píše, trochu zmatek v ovládání, hlavně krok "zpět" pokaždé jinak.
A nakonec psaní - tečku jsem se naučil přes mezerník, ale čárku se mi na hlavní klávesnici přidat nepovedlo. Applisti nepíšou souvětí?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
14. 01. 2023 12:58

Tento článek měl být prémium. Zajimala by mě následná diskuze. Množství příspěvků a jejich kvalita.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
14. 01. 2023 12:34

Táto diskusia je fasa. Blbečkovia na jednej strane sa hádajú s blbečkami na druhej. Je to len stroj. Aj ten s Androidom a aj ten s iOS. Keby ste tú energiu vynaloženú na tieto zbytočné keci použili niekde kde by to malo zmysel. Každý sme iný. Každému vyhovuje niečo iné.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
14. 01. 2023 11:41

Dost povrchní článek, kde se autor snaží svou nechuť s telefonem a systémem dané značky pracovat vyjádřit pomocí pseudo problémů, na které při svém zřejmě velmi krátkém zkoušení narazil, nebo spíše záměrně hledal. Nic z toho není skutečný nedostatek a nic šokujícího autor neobjevil, marně jsem hledal v článku jedinou zásadní chybu, až jsem se těm vyjmenovaným musel smát, protože spíše značily neschopnost / nesympatii s produktem autora, anebo snahu něco za každou cenu "najít". Telefony značky Apple samozřejmě fungují skvěle, to by neměly takové prodeje, jen autor si to nechce připustit a napsal tendenční článek, aby byl čtený.Ještě tedy dodám, že jediný zmiňovaný problém, který je celkem nepříjemný, je originální klávesnice, která v české verzi moc nefunguje, je velice hloupá v autokorekci a učení se, a dost neobratná v porovnání s klávesnicemi třetích stran. Nevím, jak je to s americkým pravopisem, ale s tím českým se prakticky nedá psát bez chyb a překlepů. I staré Nokie a Lumie od Microsoftu měly v základu o dost lepší klávesnici s výborným pravopisem, učením a SWYPE.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
14. 01. 2023 10:48

Za mě je teda lepší Samsung. Teda Android. Měl jsem IP 11. Galaxy A33 5g fotí daleko lépe. A navíc se mi na klávesnici Apple strašně špatně psalo...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
14. 01. 2023 09:43

Autor s iPhonem spíš neumí. U spousty věcí má "pravdu", třeba u designu, který ale mně stejně nevadí, protože iPhone měnim po 3 letech, takže mám teď 12 a letos budu kupovat 15. Bude stejný design? Pokud jo, tak prostě budu mít druhý stejný/podobný telefon, který ale vypadá skvěle."Nelogičnosti" jako dopisní obálka(!) pro e-maily mě upřímně pobavily, když je to právě správně. E-mail je pošta, SMS jsou chat, bublina dává větší smysl.
Kompas je ikona prohlížeče na Apple systémech už asi 20 let, logičnost je právě dokonalá a jde skrze všemi Apple zařízeními.Jo, a iPhone ve firmách je často kvůli bezpečnostní politice.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (8)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
14. 01. 2023 08:55

jak se tu procházím po diskusi, dobře jste pane Chrouste naštval sektu Ohlodaného ohryzku
solidní majsterštich
kdybych mohl, smeknu klobouk, to se nepodaří ani mne a mým kamarádům

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (11)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
14. 01. 2023 08:47

Dvakrát v životě" jsem si udělal radost" Já jsem pořídil iPhone 7 a za čas iPhone 12! Bohužel jsem se dvakrát spálil o stejná kamna ‼️ a oba přístroje mi udělaly největší radost když jsem se jich zbavil! U iPhone 7 došlo během tří dnů, ale když jsem se po týdnu zkoušel zbavit nového iPhone 12, trvalo to půl roku a po obrovské slevě za úplně nový přístroj jsem se ho konečně zbavil! Inzeráty se měl na všech dostupných webech které se zabývají prodejem mobilů, ozývali se jen zvoufalci, kteří chtěli vyměnu za nějakou starou použitou elektroniku, splátky,... První iphony byly skutečně Revoluční, ale Android postupem času Apple dohnal a v současnosti již předstihl... Třeba při focení si mohu se špičkovými smartphone s androidem nastavit hodnoty Jaké potřebuji, zatímco u iPhonu jsou tyto funkce dostupné pouze po zakoupení aplikace, a základní aplikace na focení je úplně k ničemu neboť mobil vždy lépe v jak vy co vlastně chcete fotit 🤣👎‼️... Mnoho běžných dalších funkcí které jsou u androidu zdarma a skvěle fungují, je u iPhonu zpoplatněných.... A některé ani přes zpoplatnění nefungují v takové kvalitě, jako v aplikaci zdarma v Obchod play....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
14. 01. 2023 08:46

Článek i "argumenty" odpovídají kvalitě, úrovni i inteligenci pana Chrousta i tohoto webu.Není tomu tak dávno, co se zde psalo o nové vyzváněcí melodii u iPhonu X a co byli jablíčkáři přímo v nadpise označeni doslova za "ovce". Redakce je plná mladých zaujatých kluků, kteří nadále potápějí tento dříve velmi populární web.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (7)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
14. 01. 2023 08:35

No to je ale stupidní dojmologie. Jak kecy prvňáčka co sám sebe přesvědčuje, že ten krám za 2k co dostal na Vánoce je vlastně lepší než ten iPhone o který škemral cely rok.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
14. 01. 2023 07:30

Aj ja pridam 389 prispevok do diskusie :D Tento clanok je presne to, co sa objavuje raz za rok?? A potom sa spusti nekonecna diskusia haterov :) Kazdopadne, mal som moznost s oboma systemami. Prezil som. Ale vybral som si Android. Uplne musim suhlasit s autorom.Ale zase iPhone ma ekosystem, bla bla bla, mam doma mac atd...cize ina skupina neda na jablko dopustit. A tak je to tak dobre. Kazdy nech pouziva co sa mu hodi. Vseobecne ale ciste z technickej stranky je podla mna Android ekosystem s Chrome, Android TV a mobilom viac konfigurovatelny ako Apple TV a spol. A iOS je uzatvorenejsi ako Android a MS, staci si pozriet dostupnost SW.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
14. 01. 2023 07:16

Me by spis zajimalo, zda Chroust tady nevystupuje i pod nickama jako je Mag.net, Frerry nebo treba Ferykator. Pac jeho evidentnim cilem je rozjet hate ve prospech prokliku z reklamy. Ostatne bych se tomu ani nedivil, v podstate by to byl dokonaly plan

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (7)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
14. 01. 2023 01:01

Krátce a stručně. Dostal jsem iPhone jako dar za předchozí protislužbu, měsíc jsem ho používal, svůj Android jsem nechal manželce, abych si po onom měsíci do krajnosti nasr... vyžádal svůj Android zpět a iPhone přenechal manželce, ta s ním odjela s tchyní na dovolenou, aby za 14 dní po návratu mi ho hned hodila na hlavu se slovy, proboha co je to za sr.čku, já chci nějaký normální telefon. Od té doby jdou iKrámy mimo mě. Takže asi tak...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
13. 01. 2023 22:21

Člověk co nezvládne easy ergonomickej systém jako je iOS a používá Android, kterej je už v základě roztříštěnej, a to nemluvím o příšerných nadstavbách a labilitě systému, popsal vlastní neschopnost vůbec něco ovládat. Ideální postavička pro život. Sklíčkopatlal jako je Chroust, masivně popsal patolízalskou Android komunitu. Ani se nedivím, že se k tomuhle diletantství hlásí tolik neumělů a joudů. Nicméně pojďme si říci pár faktů. Na iOS z Androidu přechází uživatelé 3–4x více než je tomu opačně, sečteno podtrženo, stále rostoucí prodeje iPhonu to jen dokazují. A co si budeme, většina lidí co dnes vlastní iPhone, mají delší zkušenost s Androidem. Bylo by nelogické, když je Android tak skvělej a univerzální, prostě úplně nejvíc nejlepšejší, aby někdo z něj odcházel, žejo. Jeden blábolící pisálek žije ve své mrňavé bublině, s nutkáním napsat článek, aby si u pár jemu podobných udělal vočko. Enjoy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
13. 01. 2023 21:52

Je jedno jaký máte mobil. Sousedce jsem dne opět čistil aplikace, prostě si tam instaluje kdejakou ptákovinu a pak se diví že ji to nejde. Opravdu jen pár jedinců má svůj telefon a PC pod kontrolou a ví co v něm je.
A pak jsou aplikace, které se snaží být chytřejší než vy a pořád si mění Vaše pracně změněné nastavení.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
13. 01. 2023 21:26

Pobavila mne stať s utajenými funkcemi v iOS, které jsou obecně známé. Rovněž status jakési výjimečnosti či nadřazenosti majitelů Apple produktu rozšiřují majitele Androidu, kteří se musí navzájem ubezpečovat, jaká je to paráda ten android. Jako každý jsem začínal před léty na Samsungu, v té době za podobnou cenu jako iPhone, tedy hodně drahý. Systém padal, dotykač občas nebral samotný dotyk a když mi nějaká stažená aplikace zdarma, prý výhoda androidu, se pokusila vyluxovat účet, mobil jsem hodil do řeky, koupil v té době novy iPhon 6 a po par denním se trápení s neznámým systémem, jsem zažil nirvánu. Vše fungovalo rychle, bez problému, intuitivnost převažovala. No a když jsem vyměnil noťas s Windows za MacBook Air, bil jsem se do hlavy, ze jsem tento systém neobjevil dříve a trápil se se zmetkem Billa Gatese. Na druhou stranu chápu, ze i ten Android je dnes již někde jinde, než před cca deseti lety. A také mne těší, ze se majitele výrobku Apple nesnaží přesvědčit ostatní k přechodu na iOS, nemají zapotřebí psát podobně křečovité články a spiklenecky si užívají to svoje.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
Kaa
13. 01. 2023 19:18

Díky za perfektní shrnutí

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
13. 01. 2023 18:34

Android se neuvěřitelně zlepšil a mnohdy funguje lépe, než Ios. Sám mám Android špičku a žena IPhone 12 pro max a když něco na něm chci udělat, tak je to peklo. A to peklo začíná tou nejzákladnější věcí a to je vyhledání kontaktu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (22)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
13. 01. 2023 17:42

Naprosto souhlasím s článkem. A hlavně s tou poslední stranou.
Měl jsem nedávno možnost vyzkoušet Apple, a měl jsem chuť ho vyhodit z okna.
Prostě jak je člověk zvyklý na Android, tak si těžko zvyká na Apple. Asi nejvíc se mi z celého telefonu líbil fotoaparát, dělá opravdu skvěle fotky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
13. 01. 2023 16:27

Když nejsou žádné opravdové novinky a ty nutně potřebuješ, aby do sebe lidi bušili v diskuzi a točila se reklama:

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
13. 01. 2023 14:44

IPhone je fajn, přešel jsem loni, ale narazil jsem na problém. Používám na cestách australskou SIM. Pro její správu jsem měl na androidu aplikaci operátora Telstra. IPhone mi však nedovolí toto nainstalovat s tím, že aplikace není určena pro moji geografickou oblast. A to sni když jsem tam fyzicky pobýval. Musel jsem to ovládat a přihlašovat přes web. Proč a co s tím?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
13. 01. 2023 14:20

BOJUJTE !!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
13. 01. 2023 14:06

Ja som u nas doma zakazal iphone z jedneho doleziteho dovodu: cena.
Neslo len o cenu mobilu, ale aj prislusenstva. Mam red elektroniku, ale mobily beriem ako prostriedok na komunikaciu (hlas/spravy). Moj limit max ceny pomaly rastol 150e-200e-300e. Dnes to stale vidim tak, ze mi staci dobry android a za usetrene peniaze je zabavy kopec.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (5)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
13. 01. 2023 13:10

Ja skôr vidím problém v užívateľovi, ako v samotnom OS (nech je akýkoľvek). Ďakujem autorovi tohto guláš-článku, pobavil celkom dobre

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
13. 01. 2023 13:06

Vtipny jak tu kazdej vypisuje ty svoje moudra :D romany jak Harry Potter, pritom to nikdo necte.. proberte se tvle.. Venku je hezky a vy se hadate kvuli telefonu :D gumy

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
13. 01. 2023 13:04

Rozdíl mezi iPhone a telefony s Androidem je hlavně v počtu náhodných resetů a zamrznutí. Já měl za loňský rok na iPhonu celkem řek max. 2 restarty a 2 zamrznutí (na pár sekund). Kolik jich máte na Androidech?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (17)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
13. 01. 2023 12:34

iPhone & iOS je originál, android se všema klony je nekonzistentní kopie.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
13. 01. 2023 12:30

Já jsem loni přešel na Android. Jsem spokojený a to je vše. To je to o co jde, aby člověk používal co mu vyhovuje.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
13. 01. 2023 12:12

Ahoj. Víte, že je teď v Lidlu v akci turisťák a mléko ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
13. 01. 2023 11:41

Mám Galxy S9+, 4 rokem, 1x jsem nechal vyměnit baterii a telefon stále funguje přesně podle toho jak chci já, ne jak chce výrobce, to je krása Androidu.Lidi, kteří nechtějí nic nastavovat a jsou spokojeni s tím jak to za ně udělá výrobce si koupí Apple (někteří Samsung) a jsou spokojení, že to jde.Lidi, kteří nechtějí diktát výrobce a rádi si nastaví prostředí podle sebe, pak sáhnou na Android, a stráví několik prvních dní až týdnů nastavováním až jsou s výsledkem spokojení a vydrží jim to tak léta.Každý ať si vybere co mu vyhovuje

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (10)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
13. 01. 2023 11:41

ja zasa nepochopim nikoho, co si kupi Android z inych dovodov, ako z tych, ze proste na iPhone nema.
Google so svojim systemom zufalo Applu nestiha, a uprimne jeho programatori stoja za prd (osobna skusenost s oboma firmami, kedze som robil na projektoch pre Google aj Apple.. aj Amazon :)
Aj ked odhliadneme od zjavnych veci, ako je zufala podpora starsich zariadeni, bordel v releasoch pri jednotlivych znackach Androidov, zmena standardov kedy sa kto ako v Googli vyspi, principialna deravost operacneho systemu tak proste z uzivatelskeho hladiska je iOS lepsi. Vypolishovany, funkcny, rychly, premysleny.Je to 15 rokov co som si kupil iPhone 1. generacie (nakoniec ho utopila moja buduca manzelka v toalete :) ale Android ma proste za celu tu dobu nepresvedcil. A to aj napriek tomu, ze som na neho robil aplikacie.Peace!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (5)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
13. 01. 2023 11:34

Vyzkoušel jsem za svůj život imho většinu mainstream mobilních OS (Symbian, Palm OS, WM6, Android, WP7, BBOS 10, IOS) a zatím uživatelsky nejlepší mi přišel Blackberry, pak následováno IOS s Androidem, WP7 byl dobrý, ale telefon jsem po necelém týdnu vrátil, protože jsem potřeboval VPN.
Před cca 2 roky jsem přešel z Xperie XZ2 compact na Iphone 12 mini z důvodu toho, že na Androidu není žádný podobný kompaktní telefon a taky, že primární mobilní zařízení mám ipad a iphone je ve stejném ekosystému, tak se s tím lépe pracuje dohromady. Jediný, co mi na ios vadí je omezení automatizace Zkratky (na některé triggery je potřeba pak potvrzení),jinak jsem s tím max spokojený.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
13. 01. 2023 11:25

Pribeh ze zivota. Mati ma starsi android od Lenova, cca 5 let stary mobil ktery uz kvuli stari pomalu chcipa a i vykonove a pametove uz je nedostatecny - 1GHz ctyrjadro, 16GB uloziste atd. Segra pracujici v korporatu ji prenechala svuj byvaly sluzebni iPhone 8, protoze vyfasovala novy a stary ji nechali. Nez jsem mati prehodil SIMKu ze stareho androidu do noveho iPhone 8, mel jsem ho cca 2 tydny doma abych ji ho nastavil a nasetupoval (mobil mel v te dobe v sobe iOS 15). Moje dojmy by se daly shrnout do - jedno velke zklamani a taky utvrzeni v tom, ze iPhone resp. iOS opravdu neni platforma pro mne. Nejvetsi nevyhody jsou:1) naprosto chaoticky system ovladani kroku zpet v aplikacich. Nekde je sipka vlevo nahore (btw, asi nejblbejsi mozne misto kam ji mohli v ramci UI umistit protoze tam pri drzeni telefonu v jedne ruce nejde dosahnout, takze s nim clovek musi vselijak obskurne zonglovat a riskovat ze mu z ruky spadne na zem), nekde je krizek, nekde se musi prstem tapnout do prazdneho mista atd. Na androidu ma clovek dole stale na stejnem miste sipku do ktere muze kdykoliv tuknout a VZDYCKY, bez ohledu na aplikaci ho to hodi o krok zpet. S timto neuveritelne zmatenym ovladanim v ramci ruznych aplikaci ma mati asi nejvetsi problem, uz druhy tyden s tim bojuje a je z toho dost nestastna.2) pri zapnuti ticheho rezimu prepinacem na boku neni v horni liste zadna indikace, ze ho ma clovek zapnuty. Takze kdyz si ten bocni switch prepne omylem (napr. pri manipulaci s mobilem v kapse etc.) tak nema sanci zjistit ze ho ma zaply. Fakt genialni.3) naprosty bordel v nastavenich aplikaci. Na androidu ma kazda appka nastaveni primo v sobe, zatimco na iphonu je pulka nastaveni aplikace v ni, druha pulka v globalnich nastavenich na jinem miste. Viz. treba standardni appka Fotoaparat kde se pulka veci nastavuje primo v ni, pulka v centralnich Settings. Proc, proboha PROC?? Ktery retardovany idiot tohle vymyslel?4) oproti androidu velmi osekane moznosti customizace systemu, a i kdyz tam to nastaveni je, tak stejne nefunguje jak by melo. Viz. treba nastaveni velikosti pisma... kvuli mati ktera uz ve svych letech ma samozrejme bryle na cteni jsem ji tam nastavil vetsi pismo, aby byla ty texty schopna precist i kdyz je treba venku bez bryli a nemusela si ja kvuli tomu nasazovat. Tahle zmena se ale neaplikuje uplne na vsechno, takze kdyz si treba na homescreenu rozklikne ikonku pro telefonovani, tak ty dalsi ikonky v ramci telefonni apky maji pod sebou stale ty stejne mrnave textove popisky ktere neberou v uvahu zvetseni pisma v systemu. Takze na ne mati nevidi a pokazde kvuli tomu musi vytahnout a nasadit bryle.5) nektere appky jsou oproti androidu vylozene neintuitivni a neprijemne na ovladani, viz. treba Whatsapp ktery je na androidu co se tyce uzivatelske privetivosti a logicnosti ovladani proste zpracovany mnohem lip.+ milion dalsich veci ktere mi behem tech 2 tydnu co jsem se v tom iPhonu hrabal hrozne vadily. Timto nechci nijak vyvolavat nejaky android vs. iphone flamewar, jen sem sepisuju svoji zkusenost s iOS a duvody, proc tento mobilni system opravdu nikdy nebudu chtit pouzivat. Jedina dobra vec na tom osmickovem iPhonu je, ze pekne foti v interieru kdyz je malo svetla. Ale to je asi tak vsechno, a i to foceni ma svoje minusy, napr. ve standardni fotici appce nemoznost jakkoliv nastavit rozliseni fotek, nedejboze jeste treba uroven JPEG komprese, coz jsou na androidu uplne bezne veci. Pritom rozliseni videa se nastavit da. WTF. Ja nevim no... za mne jsem z iPhonu resp. z iOS opravdu hodne zklamany. Na mne to pusobi jako hrozne chaoticky a funkcne znacne omezeny bordel na koleckach, ktery obcas nedava vubec zadny logicky smysl.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (14)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
13. 01. 2023 11:21

To psal 14 letý puboš, který si od kamaráda půjčil Iphone na víkend, ale mamka mu nikdy nekoupí nic než šunku za trojku, tak se snaží to potopit jak jenom umí?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
13. 01. 2023 11:07

Před půl rokem jsem místo dosluhující Xperie XA2 pořídil iPhone SE 2020. Důvodem byla preference menší úhlopříčky kolem 5", dlouhá doba podpory (Xperii jsem držel naživu jen díky LineageOS) a foťák, co udělá slušnou momentku (to platilo i o Xperii s původním firmware, ale už o hodně méně o LineageOS).Co se mi na iPhone a iOS líbí je svižnost a odladěnost systému, velmi dobrý dojem na mě udělal CarPlay (vyhovuje mi výrazně víc než Android Auto a nebyly s ním žádné potíže narozdíl od AA) a obecně focení je přesně takové, jak jsem očekával. Klíčové aplikace, které jsem používal na Androidu, jsou i na iOS (nebo je šlo lehce nahradit alternativou).Neutrálně hodnotím launcher (takový nudný průměr), koncepci konfigurace (na to se dá vcelku lehce zvyknout), notifikace mi vyhovovaly více na Androidu, ale dejme tomu, opět se na to dá zvyknout. Škoda je, že je zde nemožnost rozšířit úložiště uSD kartou, ale to beru jako vlastnost, se kterou jsem od začátku počítal. Taktéž lightning mě ničím neurazil, ani nenadchnul. Negativně mě překvapilo množství reklam v Appstore, interoperabilita s Android TV (placená aplikace to sice řeší, ale v roce 2022 bych čekal trochu víc – obecně UX na úrovni Androidu to není, jsou s tím často problémy). Display měla lepší Xperie (jemnost, podání barev), byť oba telefony nejsou datem uvedení tak daleko od sebe (2018 vs. 2020), přeci jen iPhone je novější. Koncepce práce se soubory mi spíše nevyhovuje. Přístup k webovým prohlížečům třetích stran... No budiž, jsem rád, že je zde Firefox, alespoň ve stávající podobě. Schoduji se také s textem článku ohledně klávesnice (ještě, že je tu Swiftkey).Suma sumárum, iPhone používám většinu času rád. Zadání naplňuje, ale žádný wow efekt tu nevidím, přijde mi jako docela obyčejné (byť výborně odladěné) zařízení. Až za pár let odslouží, budu se pečlivě dívat, čím ho nahradit. Když mi Sony udělá radost změnou politiky ohledně doby podpory, pak opět třeba zrovna tam :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
13. 01. 2023 10:57

Článek je opravdu rozumně napsaný, ale tím, jak chtěl být autor řekněme demokrat, tak nedal vlastně moc reálných argumentů.
1) In/out - autorovi se nelíbí ekosystém Applu, což je vlastně výsměch. Protože v tom je právě to kouzlo a všichni víme, že Samsung se snaží tvořit něco podobného, naposledy třeba jeho kopie AirDropu. A modré bublinky? Tak jasně, abych věděl, jak probíhá komunikace a zda pošlu fotku přes net a nebo jako MMS. Stejně tak mi přijde přirozené, že moje dítě dostane stejnou značku, co mám já, je to naprosto logické. Už jen pro kontrolu.
2) Vypadá stejně. Když se podíváme na asijská auta, tak vypadají vždy jinak. Jednou divoké, pak evropské. Když se podíváme na Audi, BMW, MB, je to postupná evoluce a je jasně vidět, že stejně jede Apple. Má vlastní linii naprosto rozpoznatelných produktů.
3) Mezera pod klávesnicí má svůj logický důvod. Když představili iPhone X, tak najednou zmizel prázdný prostor pod displejem a pokud by Apple posunul klávesnici níže, nebude to pro uživatele iPhone pohodlné. Sám jsem s tím měl velký problém u Android telefonů, které se mi pak při psaní špatně držely.
To, že autor nezvládá používat naprosto intuitivní gesta, je skoro škoda komentovat.
Celý článek je tedy vlastně jen o tom, že si majitel škodovky koupil BMW a nadává, že to neumí ovládat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
13. 01. 2023 10:46

Nechápu, proč se tohle pořád řeší... Nikde nevidím články typu proč si nikdy nekoupím ledničku samsung. Tak si to nekupuj a necpi to dál. Žijeme v době, kdy si můžeme koupit co se nám líbí, tak toho využijte a nefňukejte.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
13. 01. 2023 10:41

Já jsem nikdy nepochopil, proč musí telefon vypadat pokaždé jinak. Samozřejmě očekávám s novou generací nové funkce, rychlejší odezvy apod. ale jestli je hrana hranatější nebo záhyb kulatější nemá podle mne žádnou přidanou hodnotu. Když se chci něčím kochat, jedu na hory, nejdu čumět na tvary smartfonu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
13. 01. 2023 10:12

"na mě však ikony působí hodně nevýrazně. A také jejich piktogramy jsou trochu nelogické. Obálka schovává e-mail nikoliv zprávy" - si děláš autůrku srandu? :D obálka vždy znamenala listovní zásilku, anglicky mail.... už chápeme? Chtěl jsem se rozepsat o pár věcech, které máš naprosto popletené, ale shrnu to jednodušeji. Celej ten článek vlastně popisuje tvou nevyzrálost, natvrdlost a neschopnost vidět jiný systém jinýma než androidíma očima

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
13. 01. 2023 09:56

iPhone 14 pro je můj první a poslední iPhone. Krásně to fotí a je to rychlé. bohužel každé slovo píšu 2x, práce se soubory a google sheets peklo a ovládání v autě je o život. od hračky za pade jsem čekal trochu jiný zážitek. telefon mám jako kancelář, hru mám jedinou a to pokemony pro syna a paradoxně to dost často padá :( ale to je asi problém aplikace.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (11)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
13. 01. 2023 09:47

Vyniklo zde několik zajímavých skutečnostní.
Za prvé porovnání iOS a Androidu jako takového v klíčových oblastech. Sice z pohledu Android usera, ale tak tam jsou zajímavá porovnání ať už vyznívají lépe pro iOS, nebo Android.
Další je, že autor nikde neuvádí, že jeho pohled je obecná "pravda". Píše svůj pohled na věc a ukázalo se, že ani to není hodně lidí zde schopno zkousnout.
Jistě bylo, že pod tímto článkem bude moutná dlouhá diskuze.
Na co jsem se ale těšil já bylo, jak přesně bude diskuze probíhat a jaké příspěvky budou převažovat.
Známé i méně známe "firmy" tu doslova kvičí, autora by nechali nejraději ukamenovat už jen pro nadpis článku. Naprosto nekritiční apple fans, pro které neexistuje jediná chyba na iOS a neexistuje jediná věc, která by mohla být na Androidu lepší. Do krve by se tu prali, nejsou daleko pro urážky a osobní útoky.
Druhá větev, která kvičí, ale jen v jiné tónině, jsou nekritičtí zastánci anroidu, pro které platí to samé co pro apple fans, kterých tu je ale o poznání více a popravdě "kvičí" více nahlas. Ale pokud by byl článek opačný, tak věřím, že byse ten poměr kvičících také obrátil.
A poslední poznatek a je to cekem smutné, je ten, jak málo tuje opravdu objektivních lidí, kteří dokáži akceptovat autorův postoj, dokáží přiznat chybu na jedné i na druhé straně platformy a ideálně mají osobní porovnání.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
13. 01. 2023 09:45

V idealnim svete bych si nezvykal ani na Android, natoz na iOs. Nejlepsi reseni prinesl Windows Phone, ktery ale zasadne predbehl dobu a nedisponoval marketingovym oddelenim Applu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (14)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
13. 01. 2023 09:39

Je mi 34 let a o telefony se zajímám od roku 1996. Alcatel, Nokia 3330, ale pak hned jeden z prvních Symbianů ve městě a mezi lidmi vůbec. Měl jsem Nokii 3650 s 256 MB kartou v dobách, kdy ostatní "machrovali" se Siemensem C35i a chubili se pamětí na 50 kontaktů a 25 textových zpráv SMS. Po čase mě čekal logický přechod na Android, řešil jsem jen hiend stroje. Období Androidu vrcholilo užíváním naprosto bezchybných a špičkových zařízení Galaxy Note. Nejdřív 9, pak 10+ a konečně 20 Ultra ještě před rokem touto dobou. Ty telefony uměly VŠE, prakticky mi byly schopné v mnoha ohledech nahradit počítač, také jsem díky tomu telefonu lehce přežil období, kdy jsem víc jak rok žádný počítač neměl. Každý směr vždycky někam směřuje, totalita ke svobodě, svoboda k totalitě, je to zákonité. A já si řekl, že po letech naprosté spokojenosti zkusím platformu Apple, prostě jen z důvodu, abych si zkusil druhou stranu, kterou mnozí tak vychvalují. Už jsem potřeboval i nový počítač a hry dávno nehraju, takže jsem se rozhodl utratit ty nekřesťanské peníze za Apple produkty, místo nabušeného hiend herního PC s Windows, které bych si sám sestavil a následně vyladil. Podotýkám, že poslední nový Note 20 Ultra s 3letou zárkou mě stál po všech slevách a bonusech 22500 Korun, předchozí Note 10+ jako novinka asi 26500 - to byla nejvyšší částka kdy utracená za telefon. Nýbrž, vítejte u Applu. Macbook PRO 16" M1 MAX24/32GB/1TB skoro rovné KILO - s počítačem jsem po všech stránkách velice spokojen a na desktop s windlema vůbec nevzpomínám - ten laptop je bezkonkurenční. U iPhonu 13Pro 512 GB za neskutečných 38 000 však narážím na spoustu problémů, které zkrátka vůbec neodpovídají té ceně. Mohu potvrdit, že jsem si na začátku připadal přesně tak, jak autor popisuje a proto mě článek pobavil a beru ho s nadhledem. Většina těch problémů odezní za pár dnů, kdy si uživatel tak nějak zvykne a zvykne si, že ten telefon a obecně iOS toho moc neumí - ale já to tak chtěl. Chtěl jsem zkusit jednoduchej telefon s jiným fundamentem systému od jiného výrobce. Občas mi chybí maličkosti, lepší ovládání, různé vychytávky, systém na Samsungu toho prostě umí mnohem víc, ale zvykl jsem si a je to OK. Občas mě ten systém něčím příjemně překvapí, nemohu říct, že né. Co každopádně není OK je naprostá neschopnost telefonu v oblasti multitaskingu a tím nemyslím split screen, který jsem stejně moc nevyužíval, ale práce aplikací na pozadí. U zařízení za 38 tisíc naprosto katastrofa. Jsem za den schopný muset 10 x reloadnout hru, protože se po objednání obědu přes Wolt a odepsání na zprávu neudržela v operační paměti a systém ji ukončil. Dále neschopnost normálně poslat větší soubory, typicky videa, kdy nejdřív proběhne několik! loadingů a poté během zasílání displej zhasne a posílání se přeruší a musíte odznova, to beru jako dobrý vtip - prostě se musím dívat na telefon a sledovat, jak se video posílá a nic u toho nedělat, neskutečná šaškárna. Na Notu s Exynosem a 12 GB RAM jsem mohl konvertovat sestřihané video, kde bylo načteno třeba 10 4K videí a nechat to makat na pozadí, posílat soubory přes Whatsapp a u toho jsem mohl hrát hru a ještě sledovat Facebook, upravit si v mezičase stylusem pár fotek a dělat si s tím co chci a vždy jsem měl jistotu, že se práce na pozadí normálně dodělá, prostě jako na počítači. IPHONE ZA 38 TO NEUMÍ a je to jedinej objektivní problém, který mě tam fakt se.e a kvůli kterému přemýšlím časem o návratu na něco funkčního, i když to vzhledem k propojenosti s počítačem nebude tak jednoduché. Tento iPhone za 38 tisíc je dobrý jenom do té doby, než po něm začnu potřebovat něco nadstandartního, něco co bych od zařízení za 38 tisíc očekával, protože moje předchozí telefony za mnohem méně to uměly. Takhle je to jenom taková předražená věc, odpovídající schopnostem Androidu tak za osmičku, nic moc. Uvidíme, jak se tohle vyvine dál. Macbooku bych se už asi nevzdal, iPhonu docela s radostí, ten přístroj je celkem ubohej. Na to co umí a co neumí bych za něj nedal víc jak 20 tisíc, jenom Apple a jeho ovečky z toho dělají něco víc a bohužel nemají pravdu. iPhone je ve srovnání s top Androidy přežitek, který toho víc neumí než umí. Zbytek věcí, výdrž, výkon, zpracování, fotoaparát chválím, ale to bylo skvělé i na Notu. Naopak, když svůj iPhone za 38 tisíc vezmu na letiště, letadla si s ním nenatočím, protože to nemá zoom, potažmo ten co tam je stačí tak na portréty, ve srování s konkurencí tedy propadák. Co považuju za skvělé a bezkonkurenční je Face ID a obecné možnosti sdílení všeho možného s ostatními iPhony a celkové služby iCloudu i s ohledem na propojení s Macem, to je skvělé. Nemožnost napřímo zasílat média z jiných nejablečných telefonů je pak vyloženě úsměvná. Musel jsem kamaráda poprosit, aby mi fotografii v plné kvalitě zaslal přes email - LOL - iPhone neumí přijmout ani zaslat obrázek přes bluetooth! Zajímavé je, že stabilita aplikací zatím byla na Notech rozhodně o třídu lepší, na iPhonu se občas něco zasekne, občas musím ručně killnout, to se na Notu nedělo. Suma sumárům - takový top Samsung se stylusem, to je úplně jinde. Užitná hodnota toho telefonu je na zcela nesrovnatelné úrovni v porovnání s omezeným předraženým ajfonem. Občas mám upřímně pocit, že ten telefon je v určitých ohledech horší, než ta pradávná Nokia 3650 se Symbianem... Ten telefon také stál hodně, ale UMĚL VŠE, uměl multitasking, skvěle pracoval se soubory, byl to malý počítač v kapse - byl to SMARTPHONE. U iPhonu mám víc a víc pocit, že je to jen hloupý telefon s některými funkcemi smartphonu. Svými možnostni mi totiž mnohem víc připomíná spíše chytrou televizi, než-li počítač.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
13. 01. 2023 09:35

Mobilmania byvala seriozny web ... tento super-subjektivny clanok sa mi sem akosi nehodi :)
"Nikdy neprejdem na Apple lebo ..."
- potrebujem si pravidelne menit skinny/launcher
- potrebujem mat pocit, ze mam nadvladu nad (rootnutym) mobilom
- nezaobidem sa bez torrentoveho klienta a emulatora 16bitovych hierTaketo geek/nerd vyplakavanie si viem predstavit v nejakej Facebookovej diskusii :) No nic, prajem vsetko dobre v 2023 ^_^

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
13. 01. 2023 09:17

Celý článek je jen o tom, že je autor natolik zvyklý na Android, že si nedokáže zvyknout na jiný systém. Nenašel jsem jedinou reálnou nevýhodu, která by nebyla pouze neschopnost autora akceptovat jiný systém.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (9)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
13. 01. 2023 09:04

Jsem hodně náročný a celkově mi dost vadí když něco nefunguje tak jak si představuji nebo prostě nelogicky. Iphone mi vnutil zaměstnavatel a musím říci, že na to ovládání a vzhled se dá zvyknout.
Co je největší problém jsou aplikace. Na androidu jsem měl některé opravdu dobré aplikace pro práci zaplacené (kalendář, email klient). No pro iOS tyhle aplikace ani neexistují. To samé třeba c:geo. Oficiální aplikace geocaching je naprosto tragická a velmi omezuje i keše které si můžete zobrazit bez Premium. S klávesnicí se dá taky souhlasit. Používám SwiftKey, což je o mnoho lepší než ta iOS, ale i tak je oproti Androidu ta app velmi osekaná.
Jako druhý na řadě je hardware. Mám SE 2020 a je k smíchu co ty peníze Apple nabízí. Kdyby tam daly pořádný OLED displej ve stejným těle s úzkými rámečky a pořádnou baterkou, tak by to bylo o mnoho více snesitelný.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
13. 01. 2023 09:02

O iPhone přemýšlím (mám android, ale chci zkusit IOS). OPRAVDU nelze nijak mít klon WhatsApp? Používám v mobilu 2 čísla (osobní/pracovní). To ani zaplacením nějaké app toho nelze dosáhnout?Jestli chápu dobře, tak dnes pouze pomocí Intel něco app. již lze z iPhonu pomocí kabelu stahovat soubory a fotky do PC, jako z flashdisku? (Pro rýpaly- pracovní PC (Win), mi nedovolí instalovat další aplikace, programy). Jinak ne?Lze aspoň připojit nějakou flašku do iPhone, zkopírovat soubory (foto, dokumenty), a ty poté přenést do PC? Oboustranný Flashdísky jsou u androidu -pc běžně dostupné a fungující Toto jsou moje hlavní ,,podmínky,, které potřebuji (hlasitost, hudbu, gesta, platby app, oželím nebo se naučím).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (13)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět

Je tam sice "kamaráde", ale já tam cítím takové to "p!čo"...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
13. 01. 2023 08:03

To je článok hodný teenagera. Výhody Androidu o ktorých píšete sú samé hlúposti. Pripájanie k PC káblom (mimochodom iPhone pripojíte k PC s Windows rovnako ako Androidový mobil a prechádzate v adesároch), farba ikoniek, máte problém naučiť sa pár gest a s tým potom pracovať navždy, imidž (kto vie aký máte mobil, keď sú všetky v obaloch???) a iné, to všetko sú vaše problémy a nie problémy iOS. Android je nikdy nedorobený a neustále menený a dokončovaný paškvil ako windows 10 a 11. Preto tie vaše návyky a vzlyky. Potrebujete sa s mobilom a PC hrať a nie pracovať. Ak sa vykašlete na farbičky, rôzne hlúposti ako nadstavby OS a neustále otravujúce spustené aplikácie na pozadí (aj zakázané) čo je bežné v Androide, zistíte že iOS je o niečom inom. 5 rokov robím iba s Apple zariadeniami a nikdy by som už Windows a Android nechcel. Práve kvôli tomu čo tu vychvaľujete!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (8)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
13. 01. 2023 07:49

Pěkný článek. Používám Android i iphone. Ale častěji mám v ruce android, právě kvůli možnosti nastavení. Neřadí mi automaticky přesunuté ikony, umožňuje tak vytvářet mezery na ploše. A je na něm Vivaldi. Což je prohlížeč, proti němuž působí Safari už velmi zastarale a bezradně.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
War
13. 01. 2023 07:46

A přitom stačilo napsat, že nám Martin Chroust pracuje pro Samsung.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
13. 01. 2023 07:44

Tak to je dobrá petarda tohle. Jako používat celý život nějaký výrobek a pak zkusit na chvilku používat jiný a psát o tom recenzi. Lidé přecházejí a migrují mezi iOS a Androidem a mnohdy u změny zůstávají. A někdy stačí fakt jen taková drobnost jako touha vyzkoušet něco nového. Proto jsem vyzkoušel telefony BlackBerry, Android i iOS. Ale žádné zkoušení. Normálně jsem je koupil a používal několik měsíců. Od telefonu chci více než jen umístění tlačítka zpět nebo "pohodlnější" návrat z navigace. Pokud bych měl řešit takové malichernosti jako autor, tak za sebe říkám, že mi nevyhovuje asi ani jeden systém.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
13. 01. 2023 07:11

Vyrostl jsem na Symbianu, pak Android a teď cca rok iOS. Jakékoliv jablko má dlouhou podporu v softwaru (minimálně 5r), což u Androidu (obzvláště levnějších) neplatí. Fakt je, že Android připojím k PC a pracuju s ním jako s flashkou. To iOS neumožní. Jinak je to asi jen otázka priorit. Ať si každý užívá, co mu vyhovuje.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (13)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
13. 01. 2023 07:10

Strucne obsah clanku: som zviazany s Androidom a nechcem sa zvazat s iOS :) :) :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
13. 01. 2023 06:54

Zoufalost. To, že existuje % lidí, kterým vyhovuje jenom to nebo ono, je nabíledni. Napsat o tom subjektivní pojednání je důkaz naprosté vyprázdněnosti tématu "mobilní technologie" na Mobilmanii. Zabalte to.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
13. 01. 2023 05:48

dobrý den.
já sám osobně mám xiaomi rdmi note 4 starý 6 let. tedy android.
moje partnerka má i phone 6s. celkově s článkem musím souhlasit.
jsou situace kdy si ona neví rady s telefonem protože "něco v ovládání" postrádá logiku. pak co nikdy zatím nepřežvýkám je to že když chci z iphonu dostat fotky a soubory chce to po mě jakési přihlášení přes komp a cosi a cosi. neumím to a ani ona to neumí. jsme oba 50+. takže se snažíme trochu držet krok ale hold tak to je. U androidu je to jako s fleškou, připojím a stahuju. není problém. a pak tá ergonomie nebo jak to nazvat, u androidu v pohodě jednou rukou zpět a všechno ovládání dole na palec. u i phonu musím pořád hledat šipku nahoře vlevo, ptákovina ale otravné...... tož tak. a možná blbost ale ten její i phone výdrž baterky cca 1 den a moje redmi cca 2,5 dne a to jsem na netu skoro pořád. ano má slabou baterii kapacitně nějakých 1600 mh proti mojí 4200. Asi jsem konzerva ale od telefonu čekám, výdrž, pohodlí a možnost si vše nastavit jak chcu já. A nějaký připosraný sociální status mi může vlézt na záda. dnes když vidím mercedes ani nemrknu ale když vidím veterána podívám se a tak je to i s telefony. Nejsem socka a tak na nějaké statusy nehledím.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
13. 01. 2023 05:46

Tak já v roce 2019 přešel na svůj první dotykáč od Huawei samozřejmě s Androidem. Pokud se rozbije, vrátím se k tlačítkovému, protože nevyužívám žádnou funkci, kterou by tlačítkový neuměl. iPhone jsem do ruky nikdy nedostal, takže hodnotit nebudu, iMac 2x ano a zapřísáhnul jsem se, že na něj nikdy nepřejdu. Ale je to jen o tom, že zvyk je železná košile, a taky nedám násobek peněz za přístroj, u něhož nevyužiji jeho vychytávky. A nabíjím jednou za 10 dní a přijde mi to v klidu, není třeba delší výdrže.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
13. 01. 2023 05:41

A ono to někoho zajímá? 🙈

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
13. 01. 2023 04:59

Proč nepřejdu na google: nechci patřit mezi losery, co viděli sprchu naposledy na Mikuláše.
btw vy na tom chcete dělat co? Řídit letový provoz nad USA?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
13. 01. 2023 01:14

Ako dlhoročný Androiďák (najmä "Samsung-ár") som v septembri 2022 prešiel na iPhone 13 Pro Max.
Telefón je skvelý - najmä luxusná výdrž batérie, pekný a kvalitný displej, FaceID a celková bezpečnosť iOS, veľmi slušné foťáky (najmä super rýchla uzávierka - t.j. aj pohybujúce sa objekty sú väčšinou ostré + najkvalitnejšie video), veľmi kvalitné stereorepro s náznakmi basov atď atď .... Čo ma však na iPhone vytáča :
- nemá natívnu podporu Miracast (často chcem zdieľať fotky na TV ale zatiaľ nemám v rodine ani jeden TV, ktorý podporuje AirPlay2 ... Miracast sa dá riešiť jedine externou aplikáciou, no nefunguje to vždy na každom TV ako "originál" Miracast zrkadlenie displeja z Androidu- neviem používať 2 účty na IM "kecálkoch" typu WhatsApp / Viber a podobne naraz - práca so súbormi je otrasná .... Z PC tam mimo cloudu prakticky presuniem iba fotky a videá ....- predtým som mal krátko S21 Ultra a trochu mi na výletoch / turistikách chýba ten kvalitný 10 násobný optický zoom ... Aj to HDR bolo na Samsungu krajšie ...aj šíro (0,6x) bolo kvalitnejšie na Samsungu ...
na druhú stranu, iPhone má zasa pre zmenu rýchlu uzávierku a tak aj pochybujúce objekty nie sú rozmazané- žiadne OTG (sem-tam som to použil na Samsungu. najmä USB flash)- na zdielanie súborov medzi iOS a Androidom a naopak používam appku ShareIT.. škoda, že to iOS nepodporuje natívne bez nutnosti použitia aplikácie ShareIT- neviem si iOS UI skoro vôbec prispôsobiť .. aj tie ikony musia byť zľava doprava, od hora dole .. ak chcem mať napr. ikony iba dole, mám proste smolu ... iOS vyzerá skvele na menších modeloch (SE 2020(2) / 12 mini / 13 mini / 12 / 13 a podobne) .... ale na mojom 13 Pro Max je to rozhranie už smiešne ... obrie ikony v mriežke 4x6 ikon Uvidíme, či Samsung s radou S23 s Snapdragon-om v EÚ už konečne doladí problémy z rady S22 .. Ak bude S23 Ultra bez problémov fungovať a ľudia sa nebudú sťažovať, tak iPhone predám a prejdem naspäť na Samsung (pravdepodobne S23 Ultra)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (19)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
13. 01. 2023 01:12

Jsem na tom podobně jak autor článku.iPhona mám služebně. Absence tlačítka Zpět nebo způsob jakým na jabku funguje například Authenticator, který jsem nucen často používat, je něco, co Applu neodpustim. Celý prostředí mi přijde pomalejší, takový jak kdyby se to pohybovalo "máslem", ale za to si mužu sám, protože na Androidu jsem si zdvojnásobil rychlost animací a tak jsem zvyklej, že to lítá. S autorem článku se shodnu na názoru na uživatelský prostředí. Tam kde bych v Androidu postrádal nějakou logiku, tam si to obvykle i nastavim. Apple je opravdu takovej nějakej rozhozenej a nic s tim už nejde dělat...Na druhou stranu třeba notifikace se mi líbí moc, tam by se Android klidně mohl inspirovat. Překvapivě si nemužu stěžovat na výdrž baterky i přesto, že je papírově skoro třetinová proti mýmu Androidu... Foťák asi taky fajn, ale jelikož jej prakticky nepoužívám a na selfíčka mě neužije, tak bohužel - jeho předností nevyužijou. iPhone je pro mě zajimava zkušenost, ale taky si jej nepořídím na běžné domácí žvýkání...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
13. 01. 2023 00:40

Děti dostaly nové IPhony a na mě zbyla stará 11, první IPhone v životě. Jako není to marné, co mě ale překvapilo a co mě donutí natrvalo možná zůstat u IPhonu je kvalita zvuku přes AAC kodek na sluchátka Sony wh-1000xm4. Na mém alternativním Samsungu S8 to jede přes LDAC kodek a i na me staré uši je to významný rozdíl. A to jsem to nezkoušel přes Apple Music ale porovnával stejné skladby na Spotify. Zkoušel jsem i synův Oppo a nevím čím to je. Za mě rozhodující vlastnost. Výdrž rozhodně významný argument a foťák rovněž. Ovládání a klávesnice na pytel. Face ID perfektní. A to vše mluvím o Iphone 11. Na druhou stranu spousty aplikací nejsou na IOS. Maryáš, Bussines kalendář, TTS Acapela. Zkoušel jsem to 14 dní což bylo málo. Ale ten zvuk, ten zvuk!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
13. 01. 2023 00:35

Já jsem zase asi rok zpět zkusil Android, a to od Samsungu - toho, kdo si za telefony říká stejně jako Apple. A bohužel tam nefungovala korektně ani taková banalita, jako jsou notifikace.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
13. 01. 2023 00:04

Moje mobilni historie telefonu s OS:
* zacinal jsem na Windows Mobile 6
* pak jsem mel Windows Phone 7 a 8
* pak Win 10 Mobile a k to u jako 2. telefon Android po dobu asi 1/2 roku, nez jsem to vzdal a koupil si Dual SIM W10M telelefon
* MS zariznul podporu, tak jsem presel na Android
* dost jsem se zdesil, tak jsem presel na iPhone (kterej ma navic celkem blizko k mobilnim Windows)Clanek je vtipnej, nejvic mi pobavily ty “tajny” triky, jak neco udelat 🙂
Dost veci je o jinym pristupu - jenom “par” aplikaci treba poustim ikonkou, vetsinou napisu, co chci spustit a spustim to.S casti samozrejme souhlasim a cast je mi uplne volna, protoze naprostou vetsinu veci jsem nikdy ndelal ani na Androidu.Pamatuju si kamarady, kdyz meli prvni Androidy, jak z toho byli nadseni a ja jim jen rikal, ze tohle umel uz davno Windows Mobile 6 a starsi 🙂 A tohle je mozna to, proc mi Android nevyhovuje.
Ve Windows Mobile 6 slo udelat vsechno a prechodem na Windows Phone jsem zjistil, ze to vlastne nepotrebuju 🙂 Ano, za mlada jsem si se vsim hral a chtel mit tohle a tam… ted spis preferuju jednoduchy a funkcni zarizeni.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
12. 01. 2023 23:54

Měl jsem z iphonu do puntíku přesně stejné dojmy. Omezuje, baterka nic nevydrží, ovládaní je mizérie.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
12. 01. 2023 23:17

socialni status je dneska véčko bez smart fone věcí

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
12. 01. 2023 23:04

Jako bych to psal sám. Přesné a výstižné. Vydržel jsem na iPhonu 13 mini 4 měsíce, ale nakonec jsem se vrátil k S10e. Nešlo to. Super je FaceID, kamera, procesor a výdrž. Pořád to ale bylo, jako bych měl jen půl telefonu. Po návratu k Androidu z roku 2019, což vnímám jako krok vpřed, jsem si aktivoval swipe zleva pro krok zpět. Zvykl jsem si na to. Jen na Androidu funguje všude, jak má. Nechápu, že Samsung za tolik let nezvládl dohnat FaceID, je skvělé. iOS je z mého pohledu katastrofa, ale lidi co mají celý ekosystém chápu. Pro mě je zásadní mít možnost volby, a tu mi iOS nenabízí. Zkušenost to ale byla dobrá, iPhone je dobrý stroj, jen ne pro mě.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
12. 01. 2023 22:44

Po letech na Windows Phone/Mobile jsem přešel na Android. Nedal jsem to. Naopak iOS byl svou filozofií WP podobnější.
iPhone pro mě není sociální status, ale pracovní lopata na kterou se můžu spolehnout a nějaké omezení v rámci bezpečnosti odpustím.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
12. 01. 2023 22:39

Android je underground, na kterým si ani nikdo netroufne použít třeba bankovnictví. Když jsou v TV reportáže, že někomu vysáli účet, je to vždy Android. iPhone je stabilita, jednoduchost a bezpečnost. Nelze ho zavirovat, protože nelze naistalovat aplikaci jinak, než z Appstoru a vše jeden v snadboxu, kdy každá aplikace nevidí složky ostatních aplikací. Na Androidu stačí kliknout na odkaz a jste v prdeli a každá aplikace si může rejdit po disku a dělat, co si zamane.
Pro autora článku. Na ploše jede vytvářet složky. Napřed se ty funkce nauč a pak o tom piš, jantare

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (12)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
12. 01. 2023 22:38

Tie gestá fakt nechápem čo im bráni ich tam dať aspoň voliteľne do nastavení? Príde mi to ako masochizmus.Krok späť swipom z pravej strany musí byť strašne ťažké zapracovať.Stiahnutie hornej lišty swipom zo stredu dole obdobne. Ešte aj pri odomknutí telefónu tvárou treba zakaždým navyše swipnúť prstom presne zdola, je to povinné a nedá sa zo stredu samozrejme.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
12. 01. 2023 22:14

Zvyknout si na neco na co si zvyknout nechci je totalni nesmysl a ztrata casu, zrovna tak jak je nesmysl tento cely clanek.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
12. 01. 2023 22:04

Svou smart cestu jsem začal na WP7, krásný systém v té době, ale svazující. Následoval iPhone 6s, který mi vydržel snad 4-5 let (po prvních pár letech i s jailbreakem) než jsem chtěl větší displej. To jsem přešel na stranu Androidu s LG se svým 1440p displejem, ze začátku vše super, rychlost stejná, fluidita taktéž, pak to pomalu začalo jít z kopce. Ovšem samotný OS mi přišel v pořádku, naprostá volnost.
Tak jsem přiostřil a koupil S20. Skvělý foťák, krásný, skoro iOS systém, lepší customizace, mnohem lepší, budík si dokázal vzít hudbu ze spotify! Byl jsem v ráji. Načež mi jako Windows uživateli umřel notebook a já pořídil Mac s M1 a páni, nejlepší koupě vůbec! Bohužel, Mac nejde propojit s androidem tak jako Windows. S20 se začala sekat, nestíhala hry, topila... S příchodem iPhonu 14 Pro max přišel čas na změnu. Po x letech na Androidu opět na iOS a musím říct, že mi chybí volnost, ale ta fluidita, spolehlivost, kamery a výdrž na baterku to mnohonásobně převáží.
Ovládá se to stejně jako S20, klávesnice je teda horší, to musím dát za pravdu, a to jsem hned nainstaloval gboard, ale na droidu je stále lepší.
Jsou tu určité věci, které mi chybí (stahování notifikačního centra ze středu obrazovky, customizace, sideloading aplikací a některé hacknuté aplikace jako třeba YouTube Vanced), ale ve výsledku se to používá stejně. Obslouží soc. sítě, zavolá, pošle sms, vyfotí něco, jediný rozdíl vidím v tom, že nebudu muset po dvou letech kupovat nový, z důvodu nedostatku výkonu.
Co víc chtít?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
12. 01. 2023 22:03

Přesně takhle to mám i já. Dobře napsáno.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
12. 01. 2023 21:58

Bože dejte tomu autorovi nějaký koruny ať nemusí dělat blbečka

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět

Jsou to krásné dyzajnové kousky, hlavně ten hranatý, ty jsou supr.... pánský šperk, něco jako hodinky. Proto jsou asi tak oblíbené.
Ale mě osobně velmi vadí ta jejich uzavřenost - mám pořád iPad1, stále funguje, baterka drží, krásný kousek, příjemně se drží v ruce.... bohužel do něj nemůžu nahrát žádná PDFka, takže ho jako čtečku nevyužiju. Úplně zbytečné omezení. Takže jen tvrdne v knihovně s papírovými knížkami.... a místo něj používám postarší levný samsung, do kterého si můžu nahrát, co chci.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
12. 01. 2023 21:34

Každou kapitolu bych buď zvládl pojmout jako výhodu nebo napsat opačně neb jde čistě o zvyk... ale tak vygeneroval sem vám příjem z reklamy, vy jste spoko, androiďáci jsou spoko, my s jablkem jsme taky spoko, svět je v pořádku...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
12. 01. 2023 21:28

Krásný článek taky jsem byl iPhoňák, ale tahaly ze mě peníze za každou kravinu! Teď mám čínský topfone a nechápu jak za 16tacu může být tak svižný a výkonný, navíc jsem našel soudcloud bez reklam a placení no tvl, ono je tu vše zdarma 😍.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (6)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
12. 01. 2023 21:16

iPhone je jako přesně navážená konzerva s paštikou (Nenajdu v ní nic než paštiku, kterou jsem chtěl. Nic víc, nic míň), zařízení na Androidu je jako tácek na rautu. Naberu si na něj to co chci, na co mám chuť a sám si to i poskládám. A na víc si můžu vybrat z velké nabídky i tácek, který mi vyhovuje. ...na konec se všichni nají jak z konzervy, tak i z tácku a obojí skončí v koši....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
12. 01. 2023 21:08

Dlouho jsem byl na Androidu, odd verze 1.6 a xperie mini. Ted mam druhy iphone. Proc? Protoze funguje a nemusim nic resit. V tom je jeho sila. Pokud mate pouzdro, ktere neni prusvitne, tak kazdy stejne pozna prdlajs, co mate za telefon.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
12. 01. 2023 21:00

Měl jsem možnost si po mnoha letech zkušeností s androidem důkladně ošahat iPhone 13 a jedno vím jistě. Nikdy! Jediné co opravdu obdivuji je neskutečně dobře vyřešený powermanagement, resp. výdrž telefonu i při naprosto ubohé kapacitě osazené baterie. Extrémně vysoká cena, nepřizpůsobitelnost a naprostá neintuitivnost ovládání při spoustě úkonů je pro mne zcela nepochopitelná. Lze konstatovat, že bez porady zkušených, či v češtině pečlivě vedených návodů, by byla bez znalostí fint obsluha telefonu z velké části nemožná. Rád bych ale dodal, že iPHONE rozhodně nekritizuji a uznávám, že své místo na trhu má a zřejmě i dlouho mít bude, včetně oddaných fanoušků.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět